Miten hyvin tunnet Dannyn kappaleita. Tuuliviiri rauhaton, mun sydämeni on..... Tee testi ja katso tulos.
Oma tulos: 9 oikein.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000009601336.html
Alkuviikon Danny-visa
40
443
Vastaukset
- Anonyymi
Hurraa, 6 oikein.
-harmiseikirj- Ja niille, jotka eivät saa visaa auki tuosta linkistä tai linkin jälkeen Ilta sanomien sivuilta, tässä on kysymykset (lupasin yhdelle palstalaiselle laittaa kysymykset näkyviin, kun seuraavan kerran laitan tänne visan Ilta sanomista, hän kun ei saanut visaa näkyviin):
1/12 Millä sanoilla alkaa Dannyn Maantieltä taloon -laulu?
Suunnitelmat nuo ei käyneet mulle laisinkaan...
Kulkemaan mä lähdin, kaiken jätin ennalleen...
Vuoden muutaman näin kiertelin mä omillain...
Koululaukku jäi kun kesken lähdin maailmaan...
2/12 Millä sanoilla alkaa Dannyn Kesäkatu-laulu?
Polttaa asfaltti ja tiili, hengityksen täyttää pöly sekä hiili...
Polttaa kesäkadun päivä, iltaan tuskasta jäädä voi häivä...
Polttaa kesäkatu miestä, kosteaa höyryä nousee tiestä...
Kadulla on kuumaa, kadulla on kuumaa...
3/12 Mikä Dannyn laulu alkaa sanoilla "Terve vaan, työni tehköön muut, päätin vihdoin nyt korjaan luut..."?
Piilopaikka
Se eikö todista että muutuin
Vähän ennen kyyneleitä
Tuulensuojaan
4/12 Missä Dannyn laulussa lauletaan: "Vaan yhdessä kun ollaan aika saa kuin siivet selkään..."?
Hän on lady
Se eikö todista että muutuin
Tummat silmät salamoi
Kauan
5/12 Minkä kokoonpanon kanssa Danny laulaa kappaleessa Tämä taivas, tämä maa?
Kipparikvartetin
Yön
Finlandersin
Aikamiesten
6/12 Mikä seuraavista on Dannyn laulu?
Myrskyn jälkeen
Vaaksa vaaraa vain
Ääretön aava ympärilläin
Tyttö kuin tiikeri
7/12 Mikä seuraavista kaupungeista mainitaan Kuusamo-laulussa?
Tampere
Oulu
Helsinki
Turku
8/12 Miten jatkuu Dannyn hitti: "Tuuliviiri rauhaton..."?
mun ystäväni on
mun elämäni on
mun maailmani on
mun sydämeni on
9/12 Mitkä marjat mainitaan Dannyn Amarillo-laulussa?
puolukat
mustikat
mansikat
vadelmat
10/12 Mikä seuraavista on Dannyn laulu?
Tanssilavalta tangon kuulen
Radiosta rokin kuulen
Levyltä valssin kuulen
Telkkarista humpan kuulen
11/12 Mikä seuraavista on Dannyn laulu?
Seitsemän kertaa seitsemän
Viisi kertaa viisi
Kymmenen kertaa kymmenen
Kolme kertaa kolme
12/12 Kenen kanssa Danny duetoi kappaleessa Tahdon olla sulle hellä?
Armin
Muskan
Katri Helenan
Einin- Anonyymi
Dannyn lempikappale on varmaan se Status Quo coveroima You’re in the Armi now.
- Anonyymi
Minulla myös yhdeksän oikein.
8/12 ei oo danny ikinä sen kummemmin suosikki ollut mutta jotain tiesi sentään.🙂.
Iskelmää on kuunneltu 😄
Eihän Dannyn kappaleita voi olla tuntematta!
Vastasit oikein 11 kysymykseen6/12
Dannyyn ei oikein tuo tietämys osunut.Auts, vain 5.
No en koskaan ole ollut kovinkaan Danny-fani. Tosin Tahdon olla sulle hyvin hellä on kyllä kaunis ja mainio. Ja Kauan -biisistä tykkään ainakin sen naisen laulamana versiona.Norppa83 kirjoitti:
Ai tykkäät originaalista versiosta (Petula Clark "Downtown")?
No, tulos se on tuokin =)En, vaan siitä versiosta jonka joku nainen laulaa suomeksi. En tiedä kuka hän on.
8/12 Danny presidentiksi! Saataisiin valtakuntaan mielenkiintoisia ensimmäisiä naisia. Danny ehtisi vaihtaa rouvan nuorempaan pari kertaa jo ekan kauden aikana ja pari kertaa lisää jatkokaudella.
Hyvä tulos!
Ainakin tulisi mielenkiintoista, kun Danny lähtisi valtiovierailulle =D Ja linnanjuhlat voisi olla mielenkiintoiset pippalot =D- Anonyymi
Kyllä vaihtaa naisia. Naiset kun ovat täysin tyytymättömiä!
Tämä meni paremmin kuin osasin odottaa. On tullut muutama Dannyn biisi kuunneltua. 😁
"Eihän Dannyn kappaleita voi olla tuntematta!
Vastasit oikein 11 kysymykseen"
Thänks! 😊En harrasta tämän kaltaista musiikkia. 7 oikein silti.
- Anonyymi
Danny: kakksin tenoihin..oooh
- Anonyymi
8 pojoa. Yllätyin, ajattelin että ei tuu ainuttakaan pistettä. No, suurimman osan arvasin xD
N31 5 oikein 🙈😂 En todellakaan ole Dannyn fani enkä kuuntele hänen musiikkiaan. Tunnistin ihan muutamat tunnetuimmat biisit, suurimmasta osasta ei hajuakaan 😁
Norppa83 kirjoitti:
Hyvä suoritus kuitenkin =)
Annan itselleni plussan edes yrittämisestä, sillä tulos oli juuri niin huono kuin tiesin sen olevan 😄
Aletheias kirjoitti:
Annan itselleni plussan edes yrittämisestä, sillä tulos oli juuri niin huono kuin tiesin sen olevan 😄
Ei kaikkien tarvitse olla hyvä kaikessa. Jos ei ole Dany-tietäjä, niin voi olla tietäjä jonkun muun asian kohdalla.
Norppa83 kirjoitti:
Ei kaikkien tarvitse olla hyvä kaikessa. Jos ei ole Dany-tietäjä, niin voi olla tietäjä jonkun muun asian kohdalla.
Juuri noin. Jokaisella meillä on mielenkiinnon kohteemme ja omat juttumme. Hauska silti on joskus haastaa itseään tällaisissa visoissa, voi joskus jopa yllättyä 😊
Aletheias kirjoitti:
Juuri noin. Jokaisella meillä on mielenkiinnon kohteemme ja omat juttumme. Hauska silti on joskus haastaa itseään tällaisissa visoissa, voi joskus jopa yllättyä 😊
Jep.
- Anonyymi
Kaikki oikein. Tosin olin alta 20 vee, kun suurin osa kappaleista tuli radiosta.
nm. runontaja 10/12. Danny on Suomen Hugh Hefner noin naismaun suhteen. Mutta pahasti teki Liisa Lipsaselle ja Armi Aavikolle.
- Anonyymi
Däney oli kiva herrasmies eräälle herttaiselle naiselle. Vedätti, valehteli, odotutti toistakymmentä vuotta.
Herttainen nainen ei ole ainoa laatuaan.
Näitä valehtelija-Auervaaroja on olemassa koko ajan.
Heillä ei ole omatuntoa, moraalia eikä tunteita.
Biisit, jos kurasta viitsii tai on syytä edes mainita, ovat suurimmaksi osaksi käännösbiisejä.
Se siitä.- Anonyymi
Ounastellaan uutta Danny biisiä: "Kusisissa kalsareissa baanalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1286978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624284Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523426Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903054Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2892038Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361703Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201601- 911543
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751451Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406