Nainen minkä valitsisit harrastukseksi

Anonyymi-ap

Miehesi kanssa eli mies hankkii tai hankitte yhdessä kummallekkin 1 haulikot karhun hirven jahtiin 2 kiväärin metsästykseen 3 jalkajousen vai 4 virvelit 5 onget 6 katiskat eli kumpi viehättää enemmän kalastus vai metsästys harrastuksena

34

445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En mitään noista, kiitos vaan. Metsästystä olen aikanaan harrastanutkin, yhdessä isäni kanssa. Nykyään ei ole kiinnostusta, aseet on myyty ja luvat aikoja sitten vanhentuneet. Ei sitä puuhaa todellakaan laillisesti aloiteta niin, että käydään vaan ostamassa aseet. Jousen voisin hankkiakin ja alkaa harrastamaan jousiammuntaa, mutta en jousimetsästystä.

Kalastustakaan en alkaisi mitenkään säännöllisesti harrastaa. Se on välillä ihan kivaa ajanvietettä, mutta enempi ei kiinnosta.

• Anonyymi

No te sen kalastusretkien määrän sovitte oli se sitten kerran pari vuodessa tai 10 kertaa vuodessa tai kerran viikossa niin te kalastuskaverit olette mutta pääpointti oli mitä voisit alkaa harrastaa eli kalastus ja jousiammunta kiinnostais ihan hyviä

• Anonyymi

Isäsi kanssa varmasti tosi kivaa mut miehesi kanssa retkiin kuuluu myöskin seksi ja sen harrastaminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No te sen kalastusretkien määrän sovitte oli se sitten kerran pari vuodessa tai 10 kertaa vuodessa tai kerran viikossa niin te kalastuskaverit olette mutta pääpointti oli mitä voisit alkaa harrastaa eli kalastus ja jousiammunta kiinnostais ihan hyviä

Sanoin jo ei kiitos. Mä en lähde mitään etukäteissopimusta jostain tuollaisesta tekemään. Jousiammunta ei siis sen suuremmin kiinnosta, mutta voisi sitä kokeilla. Penniäkään en siihen rupeaisi laittamaan, ennen kun olisin kokeillut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isäsi kanssa varmasti tosi kivaa mut miehesi kanssa retkiin kuuluu myöskin seksi ja sen harrastaminen

No ei todellakaan kuulu. Mä en harrasta seksiä missään retkillä. Jos minun kanssani eräilemään lähtee, niin siellä on turha seksiä toivoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoin jo ei kiitos. Mä en lähde mitään etukäteissopimusta jostain tuollaisesta tekemään. Jousiammunta ei siis sen suuremmin kiinnosta, mutta voisi sitä kokeilla. Penniäkään en siihen rupeaisi laittamaan, ennen kun olisin kokeillut.

Mies voi kysyä lähdenkö mukaan, kun on kalaan menossa (jos hän siis kalastusta harrastaa). Lähden jos lähden tai sitten enlähde, jos ei nappaa ja se siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei todellakaan kuulu. Mä en harrasta seksiä missään retkillä. Jos minun kanssani eräilemään lähtee, niin siellä on turha seksiä toivoa.

No kalastusreissuihin ja retkiin kuuluu paljon asioita seksikin ja voi ol et joku reissu menee näin suunnittelette menevänne naapurin pitäjään kalaan tai naapuri kaupunkiin virveleitä katselemaan mut seikkailettekin kaupungissa tutustuen kaupunkiin tai teltta pystyyn sekstailette ja juotte olutta ja lähdette viihteelle ja kalastus jäi sillä reissulla väliin mut kivoi reissui kaverien kesken eli te kaks

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kalastusreissuihin ja retkiin kuuluu paljon asioita seksikin ja voi ol et joku reissu menee näin suunnittelette menevänne naapurin pitäjään kalaan tai naapuri kaupunkiin virveleitä katselemaan mut seikkailettekin kaupungissa tutustuen kaupunkiin tai teltta pystyyn sekstailette ja juotte olutta ja lähdette viihteelle ja kalastus jäi sillä reissulla väliin mut kivoi reissui kaverien kesken eli te kaks

Sinulle saa tietenkin kuulua. Minulle ei todellakaan kuulu. Minä en missään pusikoissa seksiä harrasta, en teltoissa, enkä muutenkaan. Jos mies haluaa naisen puskiin panemaan ja persettään sääskille syöttämään, niin etsii jonkun muun, aivan vapaasti.

En juo olutte, enkä lähde viihteelle, enkä ostelemaan virveleitä, enkä taatusti kaupunkiin teltan kera.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

P.S. Puskapanija ei muutoinkaan ole mies minun makuuni, että ei jatkoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viimeksi olin miehen kanssa kalassa, kun istuin keskellä yötä Tonavan rannalla pyytämässä karppeja. Kaunista oli, kuu ja kaikkea, mutta ihan s..tanan kylmä. Ja juu, siihen ei todellakaan kuulunut seksiä. Ei kuule käynyt kummallakaan edes mielessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

P.S. Puskapanija ei muutoinkaan ole mies minun makuuni, että ei jatkoon.

No teltta mökki asuntoauto siellä te sekstailette ette hyttysparven keskellä mut jos joku kiva suojaisa paikka niin miksei luonnon keskelläkin eli ei se kalastus pääasia ole vaan hauskan pito

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No teltta mökki asuntoauto siellä te sekstailette ette hyttysparven keskellä mut jos joku kiva suojaisa paikka niin miksei luonnon keskelläkin eli ei se kalastus pääasia ole vaan hauskan pito

Ei kiitos. Montako kertaa sama pitää sanoa? Mä en missään teltoissa seksiä harrasta. Asuntoautolla en liiku ja missään kämäsessä vuokramökissä en seksiä harrasta.

Jos olen kalastusreissussa, niin kalastus on se pääasia. En mä sinne muuten vaivaudu lähtemään mukaan. Seksiä voin harrastaa kotonakin. ukko saa ihan rauhassa harrastaa seksiä pusikossa oksa perseessään, jonkun kuun kanssa. Mä en siinä mitään menetä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kiitos. Montako kertaa sama pitää sanoa? Mä en missään teltoissa seksiä harrasta. Asuntoautolla en liiku ja missään kämäsessä vuokramökissä en seksiä harrasta.

Jos olen kalastusreissussa, niin kalastus on se pääasia. En mä sinne muuten vaivaudu lähtemään mukaan. Seksiä voin harrastaa kotonakin. ukko saa ihan rauhassa harrastaa seksiä pusikossa oksa perseessään, jonkun kuun kanssa. Mä en siinä mitään menetä.

Sama. En tosiaan ala missään teltassa palelemaan ilkosillani. Jos teltassa nukun, niin mulla on oma lämmin ja mukava, pakkastakin pitävä makuupussini mukana ja nukun siinä yksinäni. Asuntoautoissa/-vaunuissa en aikaani vietä, enkä tosiaan ala harrastaa seksiä jossain vuokramökeissä, joissa kuka lienee on pyyhkinyt mitä lienee sotkuja minne lienee. En myöskään harrasta seksiä missään oksia ja keppejä ja kiviä ja neulasia ja kaikkea muuta ikävää ja pistävää ja kivuliasta allani, muurahaisia genitaaleissani ja vertaimeviä ötököitä kaikkialla muualla. Mä en ole noin masokisti,joten hän joka tykkää, harrastakoon tollasta jonkun muun kanssa.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

❤️ ­­­N­­y­m­f­o­­­m­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17874294c

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Katiska ja ehkä virveli. Pyssyt ei käy.

• Anonyymi

Ihan hyvä ehdotus sinulla

• Anonyymi

Ilman muuta kalastus.

• Anonyymi

Ihan ok juttuja hyvä et sinusta saisi retki kaverin

• Anonyymi

Mulla on kivääri, metsästykseen ja vielä pienoiskivääri linnustukseen ja rusakoiden harvennukseen mailla, esim. mökillä ollessa. Virveli on ja mormuskoita, pitkää siimaa toisinaan vedän. Nyt vaan ei ole venettä, niin pitkänsiiman veto on hiukan haastavaa.
      Lippoamassa kävin nyt kutulahnoja 3 kpl ja ne ovat jo syötykin. Vielä varmaan ehtisi kerran käydä lahnaa pyytämässä.

Siikaa pitäisi päästä kalastamaan, kunhan Broidit ehtii, jompikumpi Houtskarin -> Mossalan suunnalla, luultavasti ja luvalla. Mikä on sen parempaa kuin graavisiika voileivällä... tai no, savustetut ahvenet pääsevät kilpasille!

Luonnonkala yleensäkin, useammin on ruokapöydässä lihana. Hirveä, possua ja broileria, fasaania, kyyhkyä melkeinpä satunnaisesti kotiruokana. Faijan ja kotieläinten takia, niitäkin on tarjolla. Me naiset kyllä tultaisiin toimeen kalalla ja kanan munillakin, lisänä tietenkin juurekset sekä marjat, maito, kerma, voi ja rahkat. Tietysti erilaiset jauhot leivontaan, leipään ja piirakoihin, kuivakakkuihin, pullaan.

• Anonyymi

Mikä on mormuska ja misä naisissa vain sinä ja miehesi retkeilette ja siellä ei kokata ja leivota vaan hauskaa pidätte eli rentoudutte ja nautitte

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on mormuska ja misä naisissa vain sinä ja miehesi retkeilette ja siellä ei kokata ja leivota vaan hauskaa pidätte eli rentoudutte ja nautitte

Mullapa on perhe, kolmea sukupolvea, 4 aikuista ja lapsi. Vanhempani ja nuorin sisareni, sekä mun tyttäreni. Eli 4 naispuolista ja 1 mies, mun ja sisareni isä. Uros puolinen vartiokoira ja kaksi kollikattia. Mulla ei ole miestä, eikä lähitulevaisuudessa ole edes harkinnassa. Antaa pölyn ensin laskeutua ja harkitaan asiaa sitten, jos sille tuntuu...
        trollikka

• Anonyymi

Syvähengityksen. Patjoissakin on hengittävä verkkopinta ja voi huokailla lakanoiden kanssa kilvan.

• Anonyymi

Kalastus

• Anonyymi

En voisi olla eräjorman kanssa. Eli ei mikään noista.

• Anonyymi

Minä voisin. Ruoka ei lopu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä voisin. Ruoka ei lopu.

En syö riistaa tai kalaa. Hirveä ihan harvoin.

• Anonyymi

Jorma Erä. Hih h mmmm

• Haulikolle vois olla enemmän tarvetta, kalastusvälineitä löytyy jo riittämiin. Meillä näet kävi äskettäin murtovaras. Mies kyllä sai tyypin sattumalta kiinni, vieläpä ilman asetta ja tyyppi luovutti varastamansa tavarat. Mutta tuli mieleen, että ampuma-aseelle vois olla tarvetta vastaisuudessa. Noin niinku uhkailumielessä. Ei kyllä ole aseenkantolupaa, joten se "vähän" jarruttaa.

Kalastusta perheessä on harrastettu, mutta muita eläimiä, lähinnä lintuja tähdätään vain kiikarilla. Niille on etenkin miehellä ollut käyttöä taas riittämiin, toukokuuta kun eletään :)

• Anonyymi

Jos sun miehes on käynyt armeijan, ja on muuten luotettava eikä mikään tunnettu kuumakalle, niin aseenkantolupa on aika yksinkertaista saada. Mullakin oli alkuaikoina ns. rinnakkaislupa, koska Faijalla on aseita, ja hän metsästi. Minäkin kävin ampumaradalla ja metsästys kokeissa, siis sellaisissa harjoituksissa. Nyt mulla on oma aseenkantolupa, kun ikääkin on karttunut.
        Loppujenlopuksi helpompaa mitä miehet yleensä puheissaan antavat ymmärtää. ;)))

• Anonyymi kirjoitti:

Jos sun miehes on käynyt armeijan, ja on muuten luotettava eikä mikään tunnettu kuumakalle, niin aseenkantolupa on aika yksinkertaista saada. Mullakin oli alkuaikoina ns. rinnakkaislupa, koska Faijalla on aseita, ja hän metsästi. Minäkin kävin ampumaradalla ja metsästys kokeissa, siis sellaisissa harjoituksissa. Nyt mulla on oma aseenkantolupa, kun ikääkin on karttunut.
        Loppujenlopuksi helpompaa mitä miehet yleensä puheissaan antavat ymmärtää. ;)))

Juu, on käynyt ja varmaan saisi joo. Ei hänellä vaan aiemmin eikä ehkä vieläkään ole mitään kiinnostusta aseeseen. Hänen veljensä on aina hoitanut metsästysharrastuksen. Mies taas on jopa työkseen aikanaan tehnyt lintulaskentaa eli "metsästää" lintuja nykyäänkin havaintoja tehden. Lähinnä tuo murtokeikka vaan herätti ajatuksen, että sellainen vois hyvä olla turvana kotona, vaikka mies homman aseetta tällä kertaa hoitikin. Toisaalta ei tässä missään asehullujen Amerikassa olla. Pärjätään varmaan ilmankin.

• Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Juu, on käynyt ja varmaan saisi joo. Ei hänellä vaan aiemmin eikä ehkä vieläkään ole mitään kiinnostusta aseeseen. Hänen veljensä on aina hoitanut metsästysharrastuksen. Mies taas on jopa työkseen aikanaan tehnyt lintulaskentaa eli "metsästää" lintuja nykyäänkin havaintoja tehden. Lähinnä tuo murtokeikka vaan herätti ajatuksen, että sellainen vois hyvä olla turvana kotona, vaikka mies homman aseetta tällä kertaa hoitikin. Toisaalta ei tässä missään asehullujen Amerikassa olla. Pärjätään varmaan ilmankin.

Jos ihmisillä alkaa olla enemmän aseita kotiensa turvana, niin pian niillä murtovarkaillakin alkaa sitten olla ne aseet mukana.

• Hyvin ikävä asenne teille oman elämänsä robinhoodeja kohtaan. Varmaan olisi varkaalla ollut parempaa käyttöä tavaroille kuin teillä. Missä on solidaarisuus? Missä on empaattisuus? Näinkö helposti hyvinvointiyhteiskunnan kannattajan naamio kuoriutuu ja alta paljastuu punaniskainen NRA-fani?

• Anonyymi

Kaikkein mieluiten lähtisin metsästämään eläimiä ja luontoelämyksiä kameralla varustautuneena.

• Anonyymi

+10 tälle 👍

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      141
      7988
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      32
      3170
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      389
      2254
    4. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      284
      1780
    5. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      150
      1644
    6. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      21
      1481
    7. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      15
      1248
    8. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1239
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      137
      1162
    10. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      18
      1142
    Aihe