Tavallinen pyörä on turha, minun pyörä laihduttaa

Anonyymi-ap

Tavalliset polkupyörät on laihduttajalle ja painonhallitsijalle aivan turhia kapistuksia koska pyöräily on liika kevyttä.Siksi tavalliset pyöräilijät on läskejä ja kateellisia minulle veitsenterävistä vatsalihaksista jotka tulee näkyviin kahden viikon kuluttua kunhan olen saanut kaihdutettua kilon.
Liikkuminen pitää nimenomaan olla paljon raskaampaa että se kuluttaa energiaa ja laihduttaa yhtä nopeasti kuin minua, olen laihduttanut yhtä kiloa 31 vuotta.
Minullakin on 57 halpaa pyörä ostettuna kirpputorilta ja KAIKKEIN paras ja laihduttavin pyörä on se jossa ei ole kumeja eikä satulaa ja kettinki on tarpeeksi kulunut että se pyörii tyhjää. Jos haluaa raskaanpaa reeniä niin otan vanteetkin pois.Minulla on 21 lucsus pyörää kirpputorilta jossa on kumitkin vaikkei polkimia eikä satulaa eikä ketjuja,ne oli halpoja maksoi vain 943 euroa.Ne on käyttämättömänä koska niillä ei laihdu ollenkaan.Yleensä laitan köydellä pyörän perään petonimyllyn jotta saa vastusta reeniin.Siemensyöksyt on taas normaalit.Kun painoin kilon enemmän niin ei olleet normaalit eikä ollut aamuerektiota.

16

456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinun pitäisi alkaa elämäntapaohjaajaksi ja ravintoneuvojaksi. Fasupalaa, karkkia ja keksejä ruuaksi ja pyörästä ilmat ja ketjut pois niin johan alkaa laihtua. ????

    • Anonyymi

      Osaan korjata halpoja pyöriä yhdellä kädellä.Nyt en pyöräile koska minä syön karkkia ja pullaa ja kakkua ja keksejä.JOS olisin tyhmä niin joisin kahvia koska silloin LIHOISIN.Kahvi lihottaa ja ruisleipä sillä jos syön kahvia ja juon ruisleipää minun on syötävä myös karkkia 3misen kiloa jonka päälle laitan kinkkua ja voita.

    • Anonyymi

      Voihan sitä sitä syödä vaikka kokonaisen pienen täytekakunkin,ei siinä ole kaloreita yhtään.Erektiot on parantuneet ja siemensyöksyt toimii kaupassa karkkihyllyllä.

    • Anonyymi

      Pilailijan parodiat ovat aina pitkiä ja huolellisesti mietittyjä kirjoituksia.

      • Anonyymi

        Poikaystäväsi antaa sinulle mansikkaa takaapäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikaystäväsi antaa sinulle mansikkaa takaapäin.

        Oliko tuo pilailija? Ainakin vuodatti sydänverensä näppikseltä.


    • Anonyymi

      Nyt minä olen töissä. Vaikka en voikaan tehdä mitään koska minulla on käsi poikki. Olen ottanut eväät töihin. Kaksi kadanossia ja piimäpurkki jossa kaalta ja smuutsia. Erektiot ja siemensyöksyt toimiihyvin aamulla kun ennen töitä hiihdän 67 km ja hengitän samalla kylmää ilmaa joka laihduttaa kilon enemmän. Töitten jälkeen hiihdän 84 km ja vielä yksi lenkki ennen nukkumaan menoa. Hiihdän yhdellä kädellä ja voin jopa nostaa auton ilmaa nyt kun olen laihtunut. Enää 3me kiloa laihdutettavana ja sitten vatsalihakseni ovat VEITSENTERÄVÄT. Joka tulee tähän valittamaan on pilailija tai käyttää minun keksimiä laihdutusneuvojani.

      • Anonyymi

        Teet noilla kommenteilla vain vahinkoa itsellesi ja kaikille muille .😁
        LAIHTUMISNOPEUTENI ON OLLUT 600 g kahdessa päivässä
        Vyötärön ympärysmitta 1 cm
        Pihtimittauslukemat 4 mm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teet noilla kommenteilla vain vahinkoa itsellesi ja kaikille muille .😁
        LAIHTUMISNOPEUTENI ON OLLUT 600 g kahdessa päivässä
        Vyötärön ympärysmitta 1 cm
        Pihtimittauslukemat 4 mm

        Siitä te näette.Saa vain vittuilut palkaksi kun sanoo täällä miten laihtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teet noilla kommenteilla vain vahinkoa itsellesi ja kaikille muille .😁
        LAIHTUMISNOPEUTENI ON OLLUT 600 g kahdessa päivässä
        Vyötärön ympärysmitta 1 cm
        Pihtimittauslukemat 4 mm

        Olisit laihtunut 1200 g kahdessa päivässä JOS olisit hengittänyt 2 den minutin verran KYLMÄÄ ilmaa eikä LÄMMINTÄ koska lämmin ilma LIHOTTAA liikaa. Minulla oli pihtimittaus alavatsa 5,4 cm ja ylävatsa 8,56 cm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teet noilla kommenteilla vain vahinkoa itsellesi ja kaikille muille .😁
        LAIHTUMISNOPEUTENI ON OLLUT 600 g kahdessa päivässä
        Vyötärön ympärysmitta 1 cm
        Pihtimittauslukemat 4 mm

        Onko sinulla jo poikaystävä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla jo poikaystävä?

        Voisitko sinä olla tyttöystäväni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko sinä olla tyttöystäväni?

        Jos olette samankokoisia, niin ette ainakaan voi hypätä sänkyyn, vaikka mieli tekisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olette samankokoisia, niin ette ainakaan voi hypätä sänkyyn, vaikka mieli tekisi.

        Oletko sinä feeder-tyyppinen henkilö, mielellään Porin alueelta? Voitaisiinko tavata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä feeder-tyyppinen henkilö, mielellään Porin alueelta? Voitaisiinko tavata?

        Hyvä kun rahat riittävät edes omiin ruokiin. Täytyy tässä kai kohta itsekin alkaa etsiä feederiä.


    • Anonyymi

      Nainen joka laihdutti koko aikuisiän lihosi aina kilot takaisin.Elämän tapamutos. Syö esim. Kello 8-12-16-19. Väissänoiden et lappaa suhusi mitään.Vaan juot vettä. Lisät edes hyöylikuntaa. Laihdut nälkä näkemättä hitaasti mutta varmasti laihduttamatta. Hän laihtui 30 kg.Kesti 3 vuotaa.Kilot eei tuleet takaisin kun noudataa samaa ohjelmaa kellotetut ruoka ajat.Välissä ei lapata mitän .Sama oli nainen laihtui 40 kg. Samalla systemillä.Kesti vain 5 vuotta.Kukan ei jaksa laihdutaa loppu elämä ja kaloreita laskea. Jos et tiedä mikä on kotiruan ruoka rytmi varaa aika terveyden hoitajalle neuvoo opastaa sinua.Kilot kenelekään ei hetkessä tulwet,eivätkä myös lähde on fakta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2779
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      370
      2645
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2200
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1866
    5. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      71
      1818
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1783
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1774
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      142
      1687
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1593
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1462
    Aihe