kannattaako pitää sellasia kavereita jotka pitää vaa kerran vuodes yhteyttä. ja sitte se on aina ykspuolista että minä aina laitan sille jotai mut se ei kysy ees kuulumisia. itellä ei kauheesti kavereita oo ku haukutaa ja syrjitää, tietysti varmaa sen takia ku oon hiljane ja ujo eikä niitä kiinnosta mun jutut. kuullu vaa jostai ettei noita hiljasia ja ujoja hyväksytä misää kaveriporukas.
kaverit jotka ei pidä yhteyttä
13
419
Vastaukset
- Anonyymi
Itse aikoinaan lopetin yksipuolisen yhteydenpidon. Se söi enemmän mieltä kuin se, ettei ollut se yhteydenottaja. Toki olen erakkoluonne.
Olen miettinyt tuota samaa ja aionkin kohta poistaa sellaiset "kaverit" esim fbstä jotka ei yhteyttä enää pidä.
- Anonyymi
Ystävyyttään ei pitäisi sotkea kavereitten kaa.
Ei kannata. Mitä sinä(kään) heistä kiinni pitäisit jos eivät hekään sinusta? Elämä kulkee kaikilla omia latujaan ja jos elämän myötä ei enää ole oikein mitään yhteistä, niin mitä sitä väkisin ylläpitämään, kaikkia vaan vituttaa kollektiivisesti.
- Anonyymi
Olen poistanu kaverit ystävät jo ajat sitten, elän erakkoelämää nykyjää. Päivääkää en ole katunu, ei vaikka poistin kaiken,facen,indtan,tikitoik tms.
- Anonyymi
Olen lopettanut yhteydenpidon, koska kai parisuhteessa olevat olettavat, että vain sinkkujen "velvollisuus" on pitää yhteyttä. Saman koin, kun jäin pois työeämästä. Senjälkeen ei siltä taholta juuri mitään henkilökohaista yhteydenpitoa. No, ei suuri ihme, kun heidänkin rajoittuneisuuttaan ihmisenä pohjinmiltaan ymmärrän.
- Anonyymi
Näin ruuhkavuosia elävänä ihan normaalia.
- Anonyymi
Itse kun huomasin olin se hätävära muka paras ystävä.Jätin surutta takse selaisen tai seliset ihmiset.Voin paljon paremmin ja en turhaan odota kontaktia tai kuntele meri selityksiä miksi tapaaminen peruuntui.Kerran paras ystäväni esim. Perjanta soitti ilta päivä,kuule en voi tullakaan illalla olen kipeä.Oli kesä aika.Lähdin pettyneenä yksin kävelee.Myllypuron M-asemalla Helsinki 92.Katsoin ohi kulkiessa sinne ales laiturille kun kävelytieltä näkee sinne.Kukas siellä seiso täysissä tällingeissä paras ystäväni,joka muka oli kipeä.
- Anonyymi
en ymmärrä ollenkaan tuollaisia ystäviä , joilla täytyy olla jotakin ns, "meriselityksiä" , enkä yleensäkään ketään , on työssä tai eläkkeellä , että soitetaan , ettei mulle ny sitten sovikaan , onko siinä tarkoitus viestittää , että ystävällä on jotain tärkeämpää (olla ylempänä , kuin sinä) , kuin sinun tapaaminen.
joku veetuiluhan sellainen , ilman todellista syyttä on sanoa , "on jotakin TÄRKEÄMPÄÄ , kuin SINÄ . . .
- Anonyymi
Joka vain joskus ja jouluna ottaa yhteyttä, tekee sen, koska hänellä on joku oma lehmä ojassa. Miksi joku muuten niin tekisi, ettei yleensä ottaen pidä vuoden aikana mitään väliä kuulumisilla, mutta sitten puolivuosittain kuitenkin lähettää jonkun viestin ja kyselee kuulumisia.
Mutta ihan oma valinta se on, millaisiin suhdeleikkeihin kukin haluaa osallistua.- Anonyymi
Nykyään on mennyt ihmisiltä niin laiskaksi, että lähettää vain jonkun emojin kerran vuoden- kahden välein. Jos sitä erehtyy tiedustelemaan niin sieltä tulee pyyntö palveluksille tai puhutaan vain itsestään. Yksi muoto on myös lähetetyt kyselijät jotka ei millään tavalla vaihda kuulumisia vaan kysyvät tietoja kuin olisit työhaastattelussa. Kun heiltä kysyy jotain heidän elämästään niin vaietaan lähes täysin ja vastataan sanan tai pari lauseilla ja esitetään taas jokin täsmäkysymys. Sitten ei kohteliaasti edes lopeteta viestittelyä vaan häivytään vain kesken kaiken taas pariksi vuodeksi, kun on saatu tarpeellinen informaatio.
- Anonyymi
Netti ja some pilaa ihmiset lopullisesti. Niin fyysisesti kuin henkisesti. Kuvitellaan, että siten voi hoitaa ihmissuhteitaan. Suomalaiset pitäisi palauttaa "tehdasasetuksiin".
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768