Naisen logiikkaa

Anonyymi-ap

Mitä kertoo seuraa ja katsekontaktia välttelevä nainen? Suorastaan välttelee katsomasta sinua ja jos puhut ei käänny katsomaan. 2 vaihtoehtoa inhoaa sinua eikä pidä minään tai sitten on ihastunut ja menee lukkoon. Kysyin toisen kanavan kautta joskus että onkohan välimme kunnossa. Hän vakuutti että meillä on hyvät välit. Jonkin aikaa ennen tapahtumaa jossa olimme koolla hän kysyi että olenko minäkin tulossa mutta sitten kun tapahtuma oli esitti kun ei olisi nähnyt tai tuntenutkaan millään tavalla. Todella outoa käytöstä minusta. Vain nainen tietää mitä tässä on takana minä en miehenä käsitä. Historiamme on että ollaan hyvin tultu juttuun työkavereina silloin harvoin kun ollaan törmätty ja yhteisessä työtehtävässä oltu.

56

878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On tuossa useampikin vaihtoehto. Nainen voi esimerkiksi olla sellainen yksilö, joka ei erityisemmin pidä ihmisten seurasta. Itse olen tuollainen, mutta en mä sitä kenellekään mainosta ja hyvin harva ihminen mua niin hyvin tuntee, että tuon tietäisi. Välillä tsemppaan ja psyykkaan itseäni, että jaksen esittää sosiaalista yms. yms. yms. mutta ei se ole todellinen minä. Se jos välttelen seuraa ja katsekontaktia, eikä tarkoitat että meneillään olisi mitään sen kummempaa. Mä nyt en vaan siinä kohtaa jaksa esittää.

      • Anonyymi

        Minä olen ainoa tietääkseni jolle tekee tuollaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen ainoa tietääkseni jolle tekee tuollaista.

        Tietääksesi, eli toisin sanoen arvaat tuon asian. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääksesi, eli toisin sanoen arvaat tuon asian. 🙂

        Eli ajattelet että näen häntä vain minun seurassani?


    • Anonyymi

      Itse alan vältellä kun huomaan miehen kiinnostuksen.

      • Anonyymi

        Miksi? Jos olet mukava ja kivan näköinen todennäköisesti lähes kaikki miehet on kiinnostuneita sinusta vaikka muuta esittäisi. Miksi sen sanominen rehellisesti on huonompi asia kuin se että valehtelee ja esittää kaveria vaikka on ihan muuta mielessä? Itse pidän ainakin rehellisyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi? Jos olet mukava ja kivan näköinen todennäköisesti lähes kaikki miehet on kiinnostuneita sinusta vaikka muuta esittäisi. Miksi sen sanominen rehellisesti on huonompi asia kuin se että valehtelee ja esittää kaveria vaikka on ihan muuta mielessä? Itse pidän ainakin rehellisyydestä.

        En mä kaverista tajunnut että se on ihastunut ennen kuin suuteli minua. En mä halua antaa vääriä käsityksiä. Monesti miehet luulleet että olen kiinnostunut kun vaan juteltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä kaverista tajunnut että se on ihastunut ennen kuin suuteli minua. En mä halua antaa vääriä käsityksiä. Monesti miehet luulleet että olen kiinnostunut kun vaan juteltu.

        Joo mutta senkin asian voi sanoa että tämä on kaveruutta ja tuttavuutta välttely ei ole hyvä keino.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta senkin asian voi sanoa että tämä on kaveruutta ja tuttavuutta välttely ei ole hyvä keino.

        Jos mä nyt mietin niitä tilanteita missä päätynyt välttelemään miehiä. Niin eräissä juhlissa juttelin yhden mihen kanssa joka oli varattu ihan vaan perus juttuja. Jossain välissä iltaa hän tuli yhtäkkiä vaan sanomaan että minusta sinä olet aivan ihana ja jos sua kiinnostaa haluaisin tavata sut. Samana iltana toinen varattu mies yritti väkisin tanssia kanssani niin että joudun menemään karkuun ystävieni seuraan. Sitten eräs mies yrtti iskeä mua siskoni häissä niin että hänelle tuli tyttöystävänsä kanssa riita. Se oli noloa. En mitenkään ollut kiinnostunut koko miehestä tai flirttaillut hänelle muutaman sanan vaihdoin. Sitten minulle on sattunut myös niin että olen jutellut miehen kanssa ihan vaan huvikseen niin sanottu että oot tosi mukava mutten ole kiinnostunut sinusta. Sanoin vaan etten minäkään ole kiinnostunut ole kunhan juttelin. Sekin mielestäni outoa. Miksi ilmoittaa jotain tuollaista
        Jos toinen mitenkään siihen vihjaa edes .Miehet jotenkin kokevat ilmeisesti että juttelu on jo merkki että kiinnostuksesta. Niin joo en hirveästi katsele ihmisiä silmiin, hymyile ja juttele niitä näitä enää nykyisin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mä nyt mietin niitä tilanteita missä päätynyt välttelemään miehiä. Niin eräissä juhlissa juttelin yhden mihen kanssa joka oli varattu ihan vaan perus juttuja. Jossain välissä iltaa hän tuli yhtäkkiä vaan sanomaan että minusta sinä olet aivan ihana ja jos sua kiinnostaa haluaisin tavata sut. Samana iltana toinen varattu mies yritti väkisin tanssia kanssani niin että joudun menemään karkuun ystävieni seuraan. Sitten eräs mies yrtti iskeä mua siskoni häissä niin että hänelle tuli tyttöystävänsä kanssa riita. Se oli noloa. En mitenkään ollut kiinnostunut koko miehestä tai flirttaillut hänelle muutaman sanan vaihdoin. Sitten minulle on sattunut myös niin että olen jutellut miehen kanssa ihan vaan huvikseen niin sanottu että oot tosi mukava mutten ole kiinnostunut sinusta. Sanoin vaan etten minäkään ole kiinnostunut ole kunhan juttelin. Sekin mielestäni outoa. Miksi ilmoittaa jotain tuollaista
        Jos toinen mitenkään siihen vihjaa edes .Miehet jotenkin kokevat ilmeisesti että juttelu on jo merkki että kiinnostuksesta. Niin joo en hirveästi katsele ihmisiä silmiin, hymyile ja juttele niitä näitä enää nykyisin .

        Pitäisikö aina arvailla ja yhdistellä jotain palapelin palasia etsiä kätkettyjä viestejä suunnistaa kuukausi kaupalla kääntää kiviä ym kun asian voi ilmaista suoraan toiselle ja vaikka ei ajattelisi samalla tavalla miksi välttely on ratkaisu? Välttely hiljaisuus ja kuolleen leikkiminen on tökeröin tapa mitä voi toiselle tehdä. Se viestittää että toinen on täysin arvoton pelkästään jo ihmisenä niin arvoton ettei näe vaivaa edes vastata. Miksi ein sanominen on vaikeaa? Ei on parempi kuin hiljaisuus ja kuolleen leikkiminen. Ei on rehellinen suora vastaus josta kenellekään ei jää mitään epäselvää. Juttelu on merkki kiinnostuksesta omalla tavallaan mutta ei se koko tarinaa kerro. Kuka juttelee tuntikausia ihmisen kanssa jonka seurasta ei ole kiinnostunut? Itse en ainakaan. Miksi suoraan asian sanominen on huono asia. Jos joku sanoo olevansa kiinnostunut miksi se on huono asia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä kaverista tajunnut että se on ihastunut ennen kuin suuteli minua. En mä halua antaa vääriä käsityksiä. Monesti miehet luulleet että olen kiinnostunut kun vaan juteltu.

        Ymmärrän tuon tavallaan. Olethan sinä kiinnostunut jollakin tasolla jos suostut juttelemaan jonkun kanssa. En itse ainakaan keskustele ihmisten kanssa joiden seurasta en ole kiinnostunut millään tasolla. Jos olet mukava ja hakeudut seuraan toki joku voi ajatella että tässä on jotain muutakin varsinkin jos olet hänen silmissään viehättävä. Mä pidän itse aina tietyn rajan en esim halaile tai muuten lääpi naisia en puhu kaksi mielisiä juttuja tms pysymme etäällä ja keskustelemme jostain asiasta ja sen jälkeen poistumme eri suuntiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän tuon tavallaan. Olethan sinä kiinnostunut jollakin tasolla jos suostut juttelemaan jonkun kanssa. En itse ainakaan keskustele ihmisten kanssa joiden seurasta en ole kiinnostunut millään tasolla. Jos olet mukava ja hakeudut seuraan toki joku voi ajatella että tässä on jotain muutakin varsinkin jos olet hänen silmissään viehättävä. Mä pidän itse aina tietyn rajan en esim halaile tai muuten lääpi naisia en puhu kaksi mielisiä juttuja tms pysymme etäällä ja keskustelemme jostain asiasta ja sen jälkeen poistumme eri suuntiin.

        Tiedän kyllä miehiä moniakin jotka alkaa halailla ja viettää aikaa. Naisella on kuva että tässä on nyt harvinainen ystävä mies joka ei ajattele esim seksiä lainkaan. Päin vastoin näillä tyypeillä on juuri se seksi mielessä heidän taktiikkansa on vaan esittää ystävää. Näitä on yllättävän paljon. Minusta jos on kiinnostunut se pitää nimenomaan sanoa rehellisesti ja toinen saa sitten tehdä omat juttunsa sen jälkeen. Kunnioitettavaa olisi jos sanoisi että kiitos mutta en ole kiinnostunut sinusta jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän tuon tavallaan. Olethan sinä kiinnostunut jollakin tasolla jos suostut juttelemaan jonkun kanssa. En itse ainakaan keskustele ihmisten kanssa joiden seurasta en ole kiinnostunut millään tasolla. Jos olet mukava ja hakeudut seuraan toki joku voi ajatella että tässä on jotain muutakin varsinkin jos olet hänen silmissään viehättävä. Mä pidän itse aina tietyn rajan en esim halaile tai muuten lääpi naisia en puhu kaksi mielisiä juttuja tms pysymme etäällä ja keskustelemme jostain asiasta ja sen jälkeen poistumme eri suuntiin.

        Niin no yleensä pihun kaikkien kanssa. Olen perusluonteeltani sellainen. Ja olen myös hymyileväinen ja nauravainen . Silloin kun olen miehestä todella kiinnostunut tulee minusta ujompi ja hiljainen saatan punastella. Mutta se on aika läpinäkyvää siis. Eikä tässä mistään tuntien jutteluista ollut kyse. Tietenkin tuo kaverin kohdalla eri juttu. Mutta ei siitäkään mitään tullut itse koin hänet kaveriksi. Se sotki ystävyyden sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö aina arvailla ja yhdistellä jotain palapelin palasia etsiä kätkettyjä viestejä suunnistaa kuukausi kaupalla kääntää kiviä ym kun asian voi ilmaista suoraan toiselle ja vaikka ei ajattelisi samalla tavalla miksi välttely on ratkaisu? Välttely hiljaisuus ja kuolleen leikkiminen on tökeröin tapa mitä voi toiselle tehdä. Se viestittää että toinen on täysin arvoton pelkästään jo ihmisenä niin arvoton ettei näe vaivaa edes vastata. Miksi ein sanominen on vaikeaa? Ei on parempi kuin hiljaisuus ja kuolleen leikkiminen. Ei on rehellinen suora vastaus josta kenellekään ei jää mitään epäselvää. Juttelu on merkki kiinnostuksesta omalla tavallaan mutta ei se koko tarinaa kerro. Kuka juttelee tuntikausia ihmisen kanssa jonka seurasta ei ole kiinnostunut? Itse en ainakaan. Miksi suoraan asian sanominen on huono asia. Jos joku sanoo olevansa kiinnostunut miksi se on huono asia?

        Jos sä nyt mietit noita esimerkkejä joita kerroin jos suoraan osoittanut että kiitos mutta ei kiitos . Silti yritetään. Ei uskota.Mitä vaihtoehtoja siihen jää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no yleensä pihun kaikkien kanssa. Olen perusluonteeltani sellainen. Ja olen myös hymyileväinen ja nauravainen . Silloin kun olen miehestä todella kiinnostunut tulee minusta ujompi ja hiljainen saatan punastella. Mutta se on aika läpinäkyvää siis. Eikä tässä mistään tuntien jutteluista ollut kyse. Tietenkin tuo kaverin kohdalla eri juttu. Mutta ei siitäkään mitään tullut itse koin hänet kaveriksi. Se sotki ystävyyden sitten.

        Joo eikä siinä mitään mutta sillä mitalilla on juuri tuo kääntöpuoli että saat seuraasi miehiä ja voi olla että naisiakin jotka haluaisi viedä sinut kotiinsa mukanansa.
        Olitko suoraan sanonut tälle suudelmaa yrittäneelle kaverille että että olemme ystäviä ei muuta katsos me miehet ei välttämättä osata lukea mitään hienovaraisia vihjailuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sä nyt mietit noita esimerkkejä joita kerroin jos suoraan osoittanut että kiitos mutta ei kiitos . Silti yritetään. Ei uskota.Mitä vaihtoehtoja siihen jää?

        Osoittanut? Se pitää sanoa ääneen että kiitos mutta ei kiitos sen jälkeen jos joku jää roikkumaan voi käyttää tuota en ole hänelle olemassa tyyliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo eikä siinä mitään mutta sillä mitalilla on juuri tuo kääntöpuoli että saat seuraasi miehiä ja voi olla että naisiakin jotka haluaisi viedä sinut kotiinsa mukanansa.
        Olitko suoraan sanonut tälle suudelmaa yrittäneelle kaverille että että olemme ystäviä ei muuta katsos me miehet ei välttämättä osata lukea mitään hienovaraisia vihjailuja.

        Oltiin tunnettu 4- 5 vuotta jo. En ajatellut nyt pitää erikseen enää mainita. Oli meillä silloin kun tavattiin jotain flirttaillua mutta aika nopeasti se muuttui ystävyydeksi. Olin jossakin vaiheessa ihastunut hänen kaveriinsa. Ja meillä olikin jotain . Hän tiesi sen. Sekä hän itse kertoi toisesta kaveristaan minulle joskus joka oli kuulemma ihastunut minuun. En nyt ajatellut jos meitä oli 3 miestä ja minä joiden kanssa monesti vietittiin aikaa ihan kavereina. Että minun täytyy jokaiselle erikseen ilmoittaa että tää on nyt kaveruutta. Seurusteltiin molemmat eri ihmisten kanssakin välillä. Niin en ajatellut että on mitenkään kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osoittanut? Se pitää sanoa ääneen että kiitos mutta ei kiitos sen jälkeen jos joku jää roikkumaan voi käyttää tuota en ole hänelle olemassa tyyliä.

        No vaikka tuolle häissä tapahtuneelle tyypille sanoin. Voitko lopettaa. Niin tuota jos ei ymmärrä niin ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oltiin tunnettu 4- 5 vuotta jo. En ajatellut nyt pitää erikseen enää mainita. Oli meillä silloin kun tavattiin jotain flirttaillua mutta aika nopeasti se muuttui ystävyydeksi. Olin jossakin vaiheessa ihastunut hänen kaveriinsa. Ja meillä olikin jotain . Hän tiesi sen. Sekä hän itse kertoi toisesta kaveristaan minulle joskus joka oli kuulemma ihastunut minuun. En nyt ajatellut jos meitä oli 3 miestä ja minä joiden kanssa monesti vietittiin aikaa ihan kavereina. Että minun täytyy jokaiselle erikseen ilmoittaa että tää on nyt kaveruutta. Seurusteltiin molemmat eri ihmisten kanssakin välillä. Niin en ajatellut että on mitenkään kiinnostunut.

        Olet oikeassa tuossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vaikka tuolle häissä tapahtuneelle tyypille sanoin. Voitko lopettaa. Niin tuota jos ei ymmärrä niin ei.

        No siitä olisi pitänyt ymmärtää


      • Näin ne tekee. Se on huomattu.


    • Anonyymi

      Jaa-a... Vaikea sanoa mikä on tuossa tapauksessa syy tuommoiseen käytökseen. Itse olen ujo nainen ja usein ihastuneena menen lukkoon, eli minusta tulee melko hiljainen ja jopa välttelen ihastustani, etten tunkisi liikaa hänen lähelleen tai paljastaisi kiinnostustani. Onko hän muutenkin ujo vai vain sinun seurassa? Itsestäni tulee ainakin tavallista ujompi aina ihastukseni seurassa. Myös katsekontaktin välttely kuulostaa tutulta. Ei ole yleensä mitään ongelmaa katsella kaukaa, mutta lähellä ollessa saatan toisinaan vältellä katsekontaktia, koska pelkään, että muuten ihastukseni paljastuu. 😅

      Kuulostaa silti hieman oudolta, että hän olisi esittänyt kuin ei olisi tuntenutkaan, jos kerran muuten olette tulleet hyvin toimeen. 🤔 Voisihan se siis olla mahdollista, että hänellä olisi jotain tunteita sinua kohtaan. Ehkä asiaa voisi koittaa selvittää niin, että juttelee hänen kanssaan kasvotusten tai pyytää vaikka näkemään jonkin tekosyyn varjolla, esim. kahvilla tai lounaalla ja katsoo miten hän reagoi siihen.

      • Anonyymi

        En saa kontaktia tässä asiassa kun kysyn esim lounaalle ei vastaa mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En saa kontaktia tässä asiassa kun kysyn esim lounaalle ei vastaa mitään.

        Hmm... no sit on kyllä aika hankala tilanne. Jos vaikuttaa siltä, ettei häneen tunnu saavan minkäänlaista kontaktia yrityksistä huolimatta, niin ehkä vain parempi unohtaa koko juttu ja mennä eteenpäin.


    • Anonyymi

      Kysy häneltä itseltään suoraan onko kaikki teidän välillä ok.

      • Anonyymi

        Olen kysynyt ja hän sanoo että on mutta käytös kertoo muuta.


    • Anonyymi

      Todennäköisesti ei ole kiinnostunut.

      • Anonyymi

        Näin minäkin asian tulkitsen eikä tässä ollut siitä kyse että pitäisi olla mutta käytös on niin outoa että saa miettimään erillaisia vaihtoehtoja.


    • Anonyymi

      Onko hän sinkku vai varattu?

      • Anonyymi

        Varattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varattu.

        No eikö tuo sitten selitä paljon, jos tämä kommentti oli aloittajalta. Jos nainen kerran on varattu, niin varmaan huomannut kiinnostuksesi ja yrittää vältellä siksi, että kokee kiusallisena sen, että yrität häntä lähestyä... Tai sitten hän itse on kiinnostunut, vaikka onkin varattu ja yrittää juuri sen takia vältellä, koska on jo suhteessa toisen kanssa. Tällaiset vaihtoehdot tuli itselläni mieleen. Mistään ei siis käy ilmi, oletko itse kiinnostunut tuosta kyseisestä naisesta, joten nämä ovat pelkkiä arvailuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikö tuo sitten selitä paljon, jos tämä kommentti oli aloittajalta. Jos nainen kerran on varattu, niin varmaan huomannut kiinnostuksesi ja yrittää vältellä siksi, että kokee kiusallisena sen, että yrität häntä lähestyä... Tai sitten hän itse on kiinnostunut, vaikka onkin varattu ja yrittää juuri sen takia vältellä, koska on jo suhteessa toisen kanssa. Tällaiset vaihtoehdot tuli itselläni mieleen. Mistään ei siis käy ilmi, oletko itse kiinnostunut tuosta kyseisestä naisesta, joten nämä ovat pelkkiä arvailuja.

        Olen ainoa jota hän yrittää vältellä muiden kanssa kyllä keskustelee varattuna ja käy syömässä yms. luulisi että hekin ahdistaisivat jos kyse olisi varattuna olosta. Minullakin on kaikkien muiden myös naisten kanssa hyvät välit ja jutellaan aina tavattaessa ja voidaan käydäkin jossain. Mistään seksuaalisesta toiminnasta tässä ei ole kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ainoa jota hän yrittää vältellä muiden kanssa kyllä keskustelee varattuna ja käy syömässä yms. luulisi että hekin ahdistaisivat jos kyse olisi varattuna olosta. Minullakin on kaikkien muiden myös naisten kanssa hyvät välit ja jutellaan aina tavattaessa ja voidaan käydäkin jossain. Mistään seksuaalisesta toiminnasta tässä ei ole kyse.

        Hän on ihastunut tai rakastunut sinuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on ihastunut tai rakastunut sinuun.

        En osaa sanoa tähän mitään..Olen sanaton..


    • Anonyymi

      Kyllä se varattu nainen ottaa takapakkia jos on nk. Liian innokas ja ympärillä olevilla ihmisillä on myös vaikutusta oli sitten sinkku tai varattu. Mitä itse olet mieltä tästä naisesta?

      • Anonyymi

        Ristiriitainen tapaus mukava kyllä tai sanotaan oli mukava nyt muuttunut oudoksi niin kuin sanoin. Tässä ei ole kyse siitä että yrittäisin viedä hänet mukanani mutta ihmetyttää moinen käytös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ristiriitainen tapaus mukava kyllä tai sanotaan oli mukava nyt muuttunut oudoksi niin kuin sanoin. Tässä ei ole kyse siitä että yrittäisin viedä hänet mukanani mutta ihmetyttää moinen käytös.

        No tiedät itse miten käyttäydyt hänen seurassaan niin syy löytyy todennäköisesti sieltä? Selkein vastaus tulee kysymällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tiedät itse miten käyttäydyt hänen seurassaan niin syy löytyy todennäköisesti sieltä? Selkein vastaus tulee kysymällä.

        Ööö nyt meni ohi. Luitko lainkaan näitä aiempia tekstejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ööö nyt meni ohi. Luitko lainkaan näitä aiempia tekstejä?

        Vaikka esimerkiksi vaatii selityksiä käytökselle? Puhuu/viestittelee ehkä sopimattomasti (varatulle) vaikka kuinka "kaverillisesti" on. Näkyy aloituksestakin että mies on katkera kun ei saa huomiota tältä naiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka esimerkiksi vaatii selityksiä käytökselle? Puhuu/viestittelee ehkä sopimattomasti (varatulle) vaikka kuinka "kaverillisesti" on. Näkyy aloituksestakin että mies on katkera kun ei saa huomiota tältä naiselta.

        Veikkaan että kirjoittamasi teksti on lähempänä kuvaa sinusta kuin minusta. Katkerana? Ihan vaan kysyn naisilta kun en ymmärrä hänen käytöstä eikä samanlaista ongelmaa ole kenenkään muun kanssa. Kannattaa muuten lukea ketjun kaikki viestit ennenkuin kommentoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan että kirjoittamasi teksti on lähempänä kuvaa sinusta kuin minusta. Katkerana? Ihan vaan kysyn naisilta kun en ymmärrä hänen käytöstä eikä samanlaista ongelmaa ole kenenkään muun kanssa. Kannattaa muuten lukea ketjun kaikki viestit ennenkuin kommentoi.

        Olet ainut jota hän välttelee niin kyllä sitä ihmettelet? Onko selkeä välttely vai onko vaan jotenkin "poissa"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ainut jota hän välttelee niin kyllä sitä ihmettelet? Onko selkeä välttely vai onko vaan jotenkin "poissa"?

        Niin ihmettelen mutta en ole katkera eikä käytös johdu minun käytöksestäni. Sen takia juuri kysyn naisilta mikähän hänellä voi olla kun en häneltä itseltään saa sitä irti. Ennen ei ole vältellyt nyt välttelee mitään ei ole tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ihmettelen mutta en ole katkera eikä käytös johdu minun käytöksestäni. Sen takia juuri kysyn naisilta mikähän hänellä voi olla kun en häneltä itseltään saa sitä irti. Ennen ei ole vältellyt nyt välttelee mitään ei ole tapahtunut.

        Jos tämä olisi minä sanoisin että meillä oli sellainen yksi hetki joka sekoitti ajatuksia ja tiedostan myös sen että sinulla on elämä hallinassa ja minulla ei selvästikään ole. Olet myös ihan monen silmää miellyttävä joka tekee sinusta mustasukkaisuuden aiheen miehelle. Sinun mielenterveyden takia välttelen on vastaus jos minusta olisi kyse.


    • Anonyymi

      Vaikuttaa vähän siltä että naisella olisi tunteita ja koska on varattu, niin se hankaloittaa tilannetta.

      • Anonyymi

        Sekin on käynyt mielessä. Ristiriitainen käytös hämmentää minua.


    • Anonyymi

      En ole tohtori en sairaan hoitaja.Ihminen joka pälyilee muualle tai katselee vain maahan seurassa tai tilaisuksissa.Kaikki ei hänellä kotona oli kyse mies tai nainen.Teinestä en tiedä.Helsinki 31.5.23.

      • Anonyymi

        Tätä ei tapahdu kuin minun seurassa mutta jokin on tosiaan vialla siinäkin ja sitä mietin että mikä se voi olla.


    • Anonyymi

      Tai sitten sillä on mustasukkainen mies, joka on mustasukkainen sinun ja hänen ystävyydestä. Tai olet loukannut häntä ja hän on loukkaantunut, mutta hän ei kehtaa sanoa sitä suoraan. Tai sitten hän on rakastunut sua ja juoksee pakoon omia tunteitaan. Nämä vaihtoehdot tuli mulle mieleen. -Joku nainen sivusta

      • Anonyymi

        Ensimmäinen voi pitää paikkansa. Toinen ei pidä. Kolmas on kysymysmerkki.


    • Anonyymi

      Oletko yrittänyt ihan vaan selkeästi lähestyä häntä ja puhua? Näytät aikomuksesi selkein elein?

    • Anonyymi

      Onko AP saannut uusia ajatuksia ja näkemyksiä hämmästyttään tilanteeseen?

      • Anonyymi

        En oikeastaan mitään selvää mitä en olisi osannut arvata. Osa ei näytä lukevan kaikkia viestejä vaan kyselee asiaa joka on jo kerrottu aiemmin. Ristiriitaisia vastauksia kuten tilanne onkin ja itseasiassa sain myös vahvistuksen että nämä on juuri ne asiat mitä moni muukin pitäisi todennäköisinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikeastaan mitään selvää mitä en olisi osannut arvata. Osa ei näytä lukevan kaikkia viestejä vaan kyselee asiaa joka on jo kerrottu aiemmin. Ristiriitaisia vastauksia kuten tilanne onkin ja itseasiassa sain myös vahvistuksen että nämä on juuri ne asiat mitä moni muukin pitäisi todennäköisinä.

        Mietin vai että voiko olla vaihtoehtona kun olet kysynyt esim. Lounalle että hän ei vaan kuule tai ymmärrä että puhut hänelle? Jotkut ihmiset myös vaatii monta sekuntia vastausaikaa. Sivustasivustasivusta


    • Anonyymi

      On parisuhteessa mustasukkaisen miehen kanssa olisi minun arvaus.

    • Anonyymi

      Todennäköisin vaihtoehto että joku on nyt mustamaalannut sua hänelle, sitä on vaikea joskus selvittää... Harmi jos näin on.

    • Häntä ei kiinnosta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2780
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      211
      1789
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1492
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1241
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1176
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      237
      1086
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1022
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      963
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      77
      865
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      750
    Aihe