Miksi mies tekee näin?

Anonyymi-ap

Tilanne on nyt siis se, että olen tavannut töissä kivan miehen. Meillä synkkaa hyvin ja ei mitään ongelmaa. Tapasimme kertaalleen vapaa-ajalla jo aiemmin ja muutama viikko tuon jälkeen ehdotin tapaamista ulkoilun merkeissä (kummatkin tapaamiset ovat olleet minun aloitteesta).
Hänestä ei kuulunut mitään sitten muutamaan päivään, kunnes päivänä jolloin olimme sopineet nähdä hän laittaa viestin. Viestissä hän pahoitteli "myöhään menemistä", mutta hänelle sopii nähdä jos minulle sopii. Kävimme ulkoilemassa, jonka jälkeen hän pyysi minua kämpälleen kahville.
Lähtiessäni sanoin, että minun puolestani voidaan mennä joku kerta uudestaan. Hän myös oli ilmeisesti samaa mieltä.
Laitoin sitten vielä kiitos-viestin ja hän vastasi tähän kiittäen minua sekä pahoitellen vielä "myöhään menemistä". Ja tähän myös laitoin, että ei aika ollut minulle myöhäinen.

Tämän jälkeen hänestä ei ole nyt kuulunut. Itse en myöskään ole ollut töissä, niin emme ole tavanneet sielläkään. Mietin tässä nyt kuitenkin, että vaikutanko liian innokkaalle? Pelkääkö hän mahdollisesti ehdottaa mitään esimerkiksi työn takia? Odotanko, että hän ehdottaa seuraavaa näkemistä?

Ps. olemme töissä ns. samalla tasolla/samassa roolissa

42

3247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mieti vähemmän ja toimi enemmän.

    • Anonyymi

      Kukaan ei voi vastata todenmukaisesti täällä hänen puolesta. Ihmisiltä joskus vaan kannattaa kysyä suoraan jos kokee itse tehneensä kaikki muuvit ja mistä toisen voisi olettaa tajuavan mitä haluat. Muuten saa arpoa loputtomiin ja tulkita itsensä sokkeloihin.

      • Anonyymi

        Aiwaan


      • Anonyymi

        Varmaankaan miehen puoliso ei tykkää teidän tapailemisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankaan miehen puoliso ei tykkää teidän tapailemisesta.

        Melko selkeästi aloituksessa osoitetaan, ettei kaveri ole aviossa. Onko sulla luki-luki vai joku muu ymmärtämisen vaje?


    • Anonyymi

      Peilaan itseni kautta. Tuolla "Minulla menee myöhään" omaa kohdallani taka-ajatuksen, että toinen peruu ehdotuksensa.

      Esim. Pari vuotta sitten sain tarjouksen rakentaa invarampin kesämökille.
      Sanoin, ettei minulla ole kuukauteen aikaa. Soittaja sanoi jaksavansa odottaa. Pakko se sitten oli mennä kun aikaa vapautui.
      Sanoi tarvikkeiden olevan valmiiksi paikalla, oli joo, iso kasa kuormalavoja ja runkopuut sitten piti kaivella eri varastoista.

    • Anonyymi

      "vaikutanko liian innokkaalle"
      "Pelkääkö hän mahdollisesti ehdottaa "

      Haha. Hahaha.

      Miehet eivät pelkää tyttöjä, ja yksikään nuori, kaunis ja hoikka tyttö ei ole miehelle ikinä liian innokas. Ja miehen mielessä on kokonaan jotain muuta kuin pelkkää ulkoilemista.

      • Anonyymi

        Näin mä vähän oon täs ajatellukki, että ei oo ehkä ihan kaverina tapaaminen mielessä hänellä.

        Ap


      • Anonyymi

        Vähän sinä ihmisluonnosta tiedät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin mä vähän oon täs ajatellukki, että ei oo ehkä ihan kaverina tapaaminen mielessä hänellä.

        Ap

        Etkö ymmärrä antaa pyllyä sille miehelle?


      • Anonyymi

        Jeezulee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin mä vähän oon täs ajatellukki, että ei oo ehkä ihan kaverina tapaaminen mielessä hänellä.

        Ap

        Preprosrssimoo


    • Anonyymi

      Keittiö osuus
      Miehen logiikkaa aloitus tietyllä tavalla naisella.

      • Anonyymi

        Aloittaja on mies!


    • Anonyymi

      Vaikea kommentoida mitä kenenkin päässä liikkuu. Ei tullut esim se selväksi, kuinka kauan on olleet työkavereina ja mitä tietää tästä kaverin taustasta. Siis epämääräistä ajattelutapaa ja julktuomaa höpinää. tänne palstalle apua hakemaan.
      "Itse ei ole ollut nyt työssä"...hmm..."töissä samalla tasolla ja rooleissa"....hmm...

    • Anonyymi

      Se on varattu.

    • Anonyymi

      Mies on kyllä heti yhteydessä vaikka tekstiviestillä, jos on kiinnostunut. Eli ei ole kiinnostunut. T. mies

    • Anonyymi

      Ehkä hänellä on jotakin parempaa tekemistä, lonkeron juontia tai jotakin.

      • Anonyymi

        Ainakin itse valitsen lonkeron kuin suomalaisen ämmän, jos on tällainen valintatilanne.


    • Anonyymi

      Elät vain kerran.
      Mikä on esteenä? Otat nyt sen kännykän esiin ja soitat rohkeasti ja pyydät laavulle, nuotiopuulle, lenkille tms.
      Sitten, jos äänihermot pitää, pyydät jatkoille. Sillonhan se selviää? Onko varattu, ei kiinnosta, kiire, saamaton?
      Sen jälkeen matka jatkuu, yhdessä tai erikseen, varo välimuotoa.
      Elät vain kerran.

      • Anonyymi

        Nyt kohti sukupuoliyhdyntää. Yritä edes.
        Jonkun muun kanssa.

        Ei se mies ole kiinnostunut. Lue edellisten tiedotteet.


    • Anonyymi

      Jatka reippaasti vaan omaa elämää eteenpäin,

    • Anonyymi

      Tapasit psykopaatin. Lähde ennen kuin se tuhoaa sinut. Lähde ennen kuin rakastut oikeasti ettet traumatisoidu.

    • Anonyymi

      Onko se perseen antaminen noin vaikeaa ja yleensä yhtään mikään mikä liittyy suhdetoimintaan? En ihmettele yhtään jos tyypit vetää herneen nenään kun mitään ei tapahdu.Haloo!

    • Anonyymi

      Leikkisikö sitten vaikeasti tavoiteltavaa ja oletko sinä liian helppo. Lopeta jahtaaminen ja katso mitä tapahtuu. Jos hänkin perääntyy niin oli menossa mukana vaan huvin vuoksi tai kohteliaisuuttaan hennonnut kieltäytyä.

    • Anonyymi

      Hyvä meininki jatkakaa samaan malliin

    • Anonyymi

      Et tajunnut antaa pillua. Siksi miehestä ei kuulu mitään.

    • Anonyymi

      Ehkä analysoit liikaa. Jos sydämesi sykkii hänelle, niin ole sinä se aktiivinen.

      Toisaalta omalta kohdaltani voin sanoa, että. Voin tehdä naiselle aloitteen tapaamiseen ja ehkä toiseenkin, mutta sen jälkeen jätän seuraavan yhteydenoton hänelle. Jos on oikein seksikäs tapaus, voin tehdä aloitteita niin kauan, kunnes pääsen panemaan, mutta sitten loppuu.

      Minun kanssani parisuhde on tasa-arvoinen, enkä pidemmän päälle jaksa olla ohjelmatoimisto naiselle, joten jos nainen jo heti alussa (kun hänen pitäisi olla innokas) on passiivinen, niin ei tule mitään.

    • Anonyymi

      Kiva kohtelias mies, joka yrittää nätisti viestittää, ettei kiinnosta

      • Anonyymi

        Nainen ei selvästi ymmärrä että mies ei tarvitse häntä seksuaalisesti , selkeästi nainen miehen rahojen perässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen ei selvästi ymmärrä että mies ei tarvitse häntä seksuaalisesti , selkeästi nainen miehen rahojen perässä.

        Tunnet siis molemmat. Vai miksi möliset omiasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnet siis molemmat. Vai miksi möliset omiasi?

        Jaahas, vanha rahan perässä liitävä puuma heräsi taas haaskalle...


    • Anonyymi

      Mikä kiire sinulla on? Anna ajan hoitaa asiaa. Jos suhde on tullakseen, niin se tulee. Jos ei tule, niin eihän sitä väkisin kannata yrittää.
      Tänne on kommentoinut henkilöitä, jotka eivät tiedä muista ihmissuhteista kuin seksisuhteista.
      Jos haluaa kunnollisen parisuhteen, niin ensin kannattaa selvittää kaikki muut asiat ja vasta viimeksi seksi. Parisuhteessa seksi ei näyttele kovinkaan suurta osaa kuin korkeintaan uutuuden viehätyksen ajan ja sitten se on varsin arkipäiväistä touhua. Loppuukin paljon aikaisemmin kuin oikea parisuhde (jos vain ikää riittää).
      Ainakin minua naisissa kiinnostaa eniten heidän ajatus- ja arvomaailmansa. Jos ne ei kolahda, niin suhdettakaan ei synny. Siis ei olisi syntynyt.

      • Anonyymi

        Hyvä kirjoitus. Fiksujakin miehiä näemmä löytyy. Seksi on tärkeä juttu, mutta niin on moni muukin asia suhteessa. Lämpö ja se, että toisen lähellä on hyvä ja turvallinen olla. Voi olla tukena toiselle, kannustaa toista ja sama tietty toiste päin. Unohtamatta hassuttelua, ja kyllä vielä vanhemmitekin.


    • Anonyymi

      Onko avauksessa kyse pilasta vai onko avaus todellinen?

    • Anonyymi

      Minusta näyttää että mies ei ole kiinnostunut koska ei tee mitään asian eteen. Olet ehkä muuten kivaa seuraa mutta siinä kaikki.

    • Anonyymi

      mikä oli ongelmasi ...en ymmärtänyt

    • Anonyymi

      Ei taida olla kiinnostunut sen kummemmin aloittajasta se työkaveri.
      Vaikuttaisi olevan kohtelias työkaveri ja ei sen enempää.

    • Anonyymi

      Käytöksestä voisi päätellä, että ei ole vielä kiinnostunut sinusta, mutta olet kuitenkin ihan mukavaa seuraa, joten haluaa ehkä tutustua sinnun paremmin ajan kanssa. Hitaasti hyvä tulee. Älä ole liian aktiivinen ottamaan yhteyttä. Anna aikaa.

    • Anonyymi

      Voipi tuossa kyse olla myös varovaisuudesta?

    • Anonyymi

      No sä et anna miehelle tilaa olla maskuliininen ja aloitteellinen
      vaan makaat valmiina ruokapöydällä. Harva mies sellaista haluaa saalistaa, kuollutta valmista saalista. Oo vähän feminiinisempi ja anna miehelle tilaa olla mies. Hän sit tekee niitä aloitteita tai ei.

    • Anonyymi

      Hyvän suhteen salaisuus on vastavuoroisuus. Jos sitä ei ole, unohda koko tyyppi. Älä tee itsestäsi läheisriippuvaista tyrkkyä. Odota, mitä hän tekee. Nauti elämästäsi ja ole positiivinen. Kannattaa miettiä, miten toimit, kun joudut kohtaamaan hänet työssäsi jatkossakin.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2679
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      350
      2550
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2168
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1846
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1753
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1744
    7. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      68
      1595
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      122
      1547
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe