Hei,
Ollaan menossa poikaystävän kanssa häihin parin viikon päästä. Ajateltiin molemmat laittaa päälle kesäinen kukkamekko, mulla keltainen vihreillä kukilla ja poikikselle vihreä keltaisilla kukilla :) Kysymys kuuluukin millaiset sukkahousut laitamme? Kiiltävää vai mattaa, mitä väriä?
Mitkä sukkahousut häihin?
11
1655
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdotan kummallekin ns ihonvärisiä eli vaaleanruskeita. Itse suosisin mattaa, mutta kai ne kiiltävätkin käy. Mahdolliset säärikarvat on ehdottomasti ajeltava.
- Anonyymi
Kiitti vinkistä, suuntaamme viikonloppuna sukkis kaupoille :) Ja tottakai karvat ajellaan
- Anonyymi
Ensimmäinen virhe jos totta?Siis poika ystäväsikin laitaa kukka mekon päälle?Mee kuke kysyy sukkahoususta Sokotavara taloon suka housu osasto tai Stokmmanille.
- Anonyymi
Joo poikaystäväkin laittaa kukkamekon, ollaan molemmat mekko ja hame ihmisiä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitapas kuvia näytille, olisi kiva nähdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se "poikaystävä" sitten ole poika vaan tyttö eli tyttöystävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitapas kuvia näytille, olisi kiva nähdä.
Joo, kiva olisi nähdä poika (tai nuori mies) kukkamekossa ja sukkahousuissa! Minkälaiset kengät teillä oli jalassa?
- Anonyymi
Kanata menä silä voi joku tetää mitka sukahousut kanata laitttta ppäälle.
- Anonyymi
Se miten muut suhtautuu,etenkin hääpari,jos mies tulee mekosssa ja sukkahousuista.Tuntuisi vähän oudoilta.En mä ainakaan omissa häissä moista hyväksyisi
- Anonyymi
Me ainakin oltiin poikkiksen kanssa mekossa ja sukkahousuissa häissä eikä kukaan pahasti kattonu. Voi olla että johtu siitä, että hääparikin oli molemmat morsiuspuvussa :)
- Anonyymi
Tais olla lgbt -bileet. Sama provo tais olla joku vuosi sitten . Mahtais mummuloilla mennä kahvit väärään kurkkuun ... Ja muillakin !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3112784Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä522604- 1201712
- 1181410
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461380Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301265PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1441221- 691080
- 741079
- 701010