Hei,
Ollaan menossa poikaystävän kanssa häihin parin viikon päästä. Ajateltiin molemmat laittaa päälle kesäinen kukkamekko, mulla keltainen vihreillä kukilla ja poikikselle vihreä keltaisilla kukilla :) Kysymys kuuluukin millaiset sukkahousut laitamme? Kiiltävää vai mattaa, mitä väriä?
Mitkä sukkahousut häihin?
11
1813
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdotan kummallekin ns ihonvärisiä eli vaaleanruskeita. Itse suosisin mattaa, mutta kai ne kiiltävätkin käy. Mahdolliset säärikarvat on ehdottomasti ajeltava.
- Anonyymi
Kiitti vinkistä, suuntaamme viikonloppuna sukkis kaupoille :) Ja tottakai karvat ajellaan
- Anonyymi
Ensimmäinen virhe jos totta?Siis poika ystäväsikin laitaa kukka mekon päälle?Mee kuke kysyy sukkahoususta Sokotavara taloon suka housu osasto tai Stokmmanille.
- Anonyymi
Joo poikaystäväkin laittaa kukkamekon, ollaan molemmat mekko ja hame ihmisiä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitapas kuvia näytille, olisi kiva nähdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se "poikaystävä" sitten ole poika vaan tyttö eli tyttöystävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitapas kuvia näytille, olisi kiva nähdä.
Joo, kiva olisi nähdä poika (tai nuori mies) kukkamekossa ja sukkahousuissa! Minkälaiset kengät teillä oli jalassa?
- Anonyymi
Kanata menä silä voi joku tetää mitka sukahousut kanata laitttta ppäälle.
- Anonyymi
Se miten muut suhtautuu,etenkin hääpari,jos mies tulee mekosssa ja sukkahousuista.Tuntuisi vähän oudoilta.En mä ainakaan omissa häissä moista hyväksyisi
- Anonyymi
Me ainakin oltiin poikkiksen kanssa mekossa ja sukkahousuissa häissä eikä kukaan pahasti kattonu. Voi olla että johtu siitä, että hääparikin oli molemmat morsiuspuvussa :)
- Anonyymi
Tais olla lgbt -bileet. Sama provo tais olla joku vuosi sitten . Mahtais mummuloilla mennä kahvit väärään kurkkuun ... Ja muillakin !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821239Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021047Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä61990Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103933Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ139880Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais11868Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68836Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119751- 77685
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121684