Hei,
Ollaan menossa poikaystävän kanssa häihin parin viikon päästä. Ajateltiin molemmat laittaa päälle kesäinen kukkamekko, mulla keltainen vihreillä kukilla ja poikikselle vihreä keltaisilla kukilla :) Kysymys kuuluukin millaiset sukkahousut laitamme? Kiiltävää vai mattaa, mitä väriä?
Mitkä sukkahousut häihin?
11
1394
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdotan kummallekin ns ihonvärisiä eli vaaleanruskeita. Itse suosisin mattaa, mutta kai ne kiiltävätkin käy. Mahdolliset säärikarvat on ehdottomasti ajeltava.
- Anonyymi
Kiitti vinkistä, suuntaamme viikonloppuna sukkis kaupoille :) Ja tottakai karvat ajellaan
- Anonyymi
Ensimmäinen virhe jos totta?Siis poika ystäväsikin laitaa kukka mekon päälle?Mee kuke kysyy sukkahoususta Sokotavara taloon suka housu osasto tai Stokmmanille.
- Anonyymi
Joo poikaystäväkin laittaa kukkamekon, ollaan molemmat mekko ja hame ihmisiä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitapas kuvia näytille, olisi kiva nähdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se "poikaystävä" sitten ole poika vaan tyttö eli tyttöystävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitapas kuvia näytille, olisi kiva nähdä.
Joo, kiva olisi nähdä poika (tai nuori mies) kukkamekossa ja sukkahousuissa! Minkälaiset kengät teillä oli jalassa?
- Anonyymi
Kanata menä silä voi joku tetää mitka sukahousut kanata laitttta ppäälle.
- Anonyymi
Se miten muut suhtautuu,etenkin hääpari,jos mies tulee mekosssa ja sukkahousuista.Tuntuisi vähän oudoilta.En mä ainakaan omissa häissä moista hyväksyisi
- Anonyymi
Me ainakin oltiin poikkiksen kanssa mekossa ja sukkahousuissa häissä eikä kukaan pahasti kattonu. Voi olla että johtu siitä, että hääparikin oli molemmat morsiuspuvussa :)
- Anonyymi
Tais olla lgbt -bileet. Sama provo tais olla joku vuosi sitten . Mahtais mummuloilla mennä kahvit väärään kurkkuun ... Ja muillakin !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601346Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814