Hei,
Ollaan menossa poikaystävän kanssa häihin parin viikon päästä. Ajateltiin molemmat laittaa päälle kesäinen kukkamekko, mulla keltainen vihreillä kukilla ja poikikselle vihreä keltaisilla kukilla :) Kysymys kuuluukin millaiset sukkahousut laitamme? Kiiltävää vai mattaa, mitä väriä?
Mitkä sukkahousut häihin?
11
1868
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdotan kummallekin ns ihonvärisiä eli vaaleanruskeita. Itse suosisin mattaa, mutta kai ne kiiltävätkin käy. Mahdolliset säärikarvat on ehdottomasti ajeltava.
- Anonyymi
Kiitti vinkistä, suuntaamme viikonloppuna sukkis kaupoille :) Ja tottakai karvat ajellaan
- Anonyymi
Ensimmäinen virhe jos totta?Siis poika ystäväsikin laitaa kukka mekon päälle?Mee kuke kysyy sukkahoususta Sokotavara taloon suka housu osasto tai Stokmmanille.
- Anonyymi
Joo poikaystäväkin laittaa kukkamekon, ollaan molemmat mekko ja hame ihmisiä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitapas kuvia näytille, olisi kiva nähdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se "poikaystävä" sitten ole poika vaan tyttö eli tyttöystävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitapas kuvia näytille, olisi kiva nähdä.
Joo, kiva olisi nähdä poika (tai nuori mies) kukkamekossa ja sukkahousuissa! Minkälaiset kengät teillä oli jalassa?
- Anonyymi
Kanata menä silä voi joku tetää mitka sukahousut kanata laitttta ppäälle.
- Anonyymi
Se miten muut suhtautuu,etenkin hääpari,jos mies tulee mekosssa ja sukkahousuista.Tuntuisi vähän oudoilta.En mä ainakaan omissa häissä moista hyväksyisi
- Anonyymi
Me ainakin oltiin poikkiksen kanssa mekossa ja sukkahousuissa häissä eikä kukaan pahasti kattonu. Voi olla että johtu siitä, että hääparikin oli molemmat morsiuspuvussa :)
- Anonyymi
Tais olla lgbt -bileet. Sama provo tais olla joku vuosi sitten . Mahtais mummuloilla mennä kahvit väärään kurkkuun ... Ja muillakin !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334919
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253336Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132664- 472278
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611781Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471719- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281510
- 951221