Toivottavasti lopultakin saamme hallituksen joka poistaa ammattiliitoilta verovapauden. On aivan järkyttävää että tuollainen instituutio saa kymmenien (jos ei satojen) miljoonien tulonsa verovapaasti kun kansa maksaa veroja selkä vääränä.
Olisi myös ihan oikein että liiton jäsenmaksun verovähennysoikeus poistetaan. Jos joku haluaa jäsenmaksun maksaa niin maksakoon omasta pussistaan eikä veroeuroista.
Verovapaus
11
205
Vastaukset
- Anonyymi
Helpostipa järkytyt.
Suosittelen ammattiapua.... - Anonyymi
Itselläni 52 v työura takana ja en kertaakaan ole tarvinnut liiton apua työelämässä, tosin en kyllä ole koskaan mihinkään liittoon kuulunutkaan mutta palkka ym. edut olen neuvotellut aina itse kunkin työnantajan kanssa hyvässä yhteisymmärryksessä.
Verottomuusetu liitoilta pois ja verohyöty nuorten ja vanhuksien hyvinvointiin !- Anonyymi
sama juttu, en ole liittoja tarvinnut, aina saanut paremmat edut ja nykyisin hyvän eläkkeen. .hyvä työntekijä saa aina parhaat edut ja hyvän elämän ilman näitä ay-hörhöjä.
- Anonyymi
Ammattiliittojen verovapaus on poistettava. Osingoista pitää maksaa samalla tavalla kuin jokainen meistä, joka saa osinkoja. Ammattiliitot eivät ole yleishyödyllisiä yhteisöjä. Päinvastain. Poliittisella lakolla on hyökätty Eduskuntaa ja hallitusta vastaan. Se oli laiton lakko, ei ole yleishyödyllistä toimintaa. Vientitoiminnan pysäyttäminen ei ole sitä myöskään.
- Anonyymi
Olen aivan samaa mieltä aloittajan kanssa että valtion ei tulisi osallistua yksityiseen yrityselämään missään muodossa. Kaikki yritystuet on lopetettava kilpailua vääristämästä, samoin asumistuki.
Asumistukea tulisi jatkossa saada vain ja ainoastaan kunnan omistamiin asuntoihin. - Anonyymi
oettakoon samalla verovapaus pois yksityisiltä säätiöiltä. Se on se jarru ollut koko verovapaus hommassa.
- Anonyymi
AY-liike on itse halunnut että alettaisiin verottamaan mutta kun porvari haraa vastaan kun työnantajaliitot ja säätiöt joutuisivat samalla verotettavaksi, eli aloittaja kilauttaa Orpolle niin eiköhän ala tapahtumaan, tai sitten ei. Demareista ja AY-liikkeestä se ei ole kiinni.
- Anonyymi
Mutkumutku...Me työnantajat silleen tyhmästi ajateltiin ettei meitä nähtäis pahiksina tässä...pelkästään te duunarit oisitte niit pahiksii...
- Anonyymi
AY-liike, jäänne 1960-luvulta, ei enää nykypäivää...AY-johtajat keräävät isot palkkiot potaskaa puhumalla.
- Anonyymi
Ammattiliitot eivät ole yleishyödyllisiä yhteisöjä. Ei mitään marttaliittoja, joille osinkotulojen verovapaus on ok. Osingot ja muutkin pääomatulot verolle kuten muillekin. Näin se pitää olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569