Oletko joskus antanut jollekin sinusta kiinnostuneelle miehelle pakit, joita olet joutunut jälkeenpäin katumaan raskaasti?
Tarkoitan varsinkin tilanteita, joissa menetit yhteyden mieheen tai joissa jouduit pelkäämään menettäneesi sen (yhteydenpito katkesi pitkäksi ajaksi). Mitä tarkalleen ottaen tapahtui eli mitkä olivat pakkeihin johtaneet syyt, yrititkö esim. leikkiä vaikeaa, iskikö paniikki, epäilitkö miehen aikeita tai olitko loukkaantunut miehelle jostain? Minkä ikäinen olit tapauksen sattuessa ja voisiko samaa sattua sinulle edelleen?
Nainen, oletko joutunut katumaan antamiasi pakkeja?
12
711
Vastaukset
- Anonyymi
En kadu kaikki on tapahtunut ja hyvä niin.
- Anonyymi
Upeata
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17875592G
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kyllähän sitä joitakin miettinyt että nuorena ois pitäny olla avoimempi ja suostua niille treffeille rohkeasti joita ois kyllä riittänyt. Eikä roikkua jossain jota ei voinut vähempää kiinnostaa. Itse kun olin niin ihastunut johonkin toiseen. Niin ei silloin muut kiinnostanut.
- Anonyymi
Olin vähän ikäänkuin kuvailemassasi tilanteessa alkukesällä 2022, mutta itse en pakkeja antanut - vaikka ehkä näin on annettu ymmärtää ja se kaduttaa - yhteys loppui kuin seinään, enkä vieläkään tiedä miksi
- Anonyymi
En ole. Uskon miehillä tän olevan yleisempää, kun ne ei mieti aina loppuun saakka.
- Anonyymi
Muutaman kerran, tälläkin hetkellä. Mitä enemmän tunteita, sitä isompi paniikki.
- Anonyymi
Oletko harhainen?
- Anonyymi
Lyhyt vastaus: Kyllä olen katunut, loukkasin miestä vaikka en tarkoittanut loukata tärkeää ihmistä.
- Anonyymi
Moon antanu vaa työkalupakkeja. E o tarvinnu katua, hommat tuli hoirettua ja vehkehet alko pelittämähä.
- Anonyymi
Pakit voi korjata. Draivi päälle ja kaasu pohjaan.
- Anonyymi
En ole katunut, aina on löytynyt parempi tilalle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk295498Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin173177Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_161302Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.511283Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231154PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1501059Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport43969- 125948
- 37844
- 142783