Jos näin ei tapahdu hän ei ole ehkä ihastunut sinuun!
Yleensä myös katsekontakti eli katsoo toista silmiin on merkki ihastumisestaa!
Jos nainen kiusaa haukkuu tai tönii on se selvä merkki ihastumisestaa
8
502
Vastaukset
- Anonyymi
*ihastumisesta
- Anonyymi
Kiusaa, haukkuu, tönii ei ole koskaan merkki ihastumisesta. Se on merkki ilkeästä inhottavasta ihmisestä oli poika tai tyttö.
Silmiin katsominen voi olla merkki ihastumisesta mutta ei aina. Yleensä katsotaan silmiin kun kohdataan toinen ihminen ja sosiaalisissa ja virallisissa yhteyksissä. - Anonyymi
Silmiin katsomista taas vältetään kun halutaan suojella itseä liian innokkailta ihailijoilta tai olla antamatta liian innokasta kuvaa itsestä, epävarmoissa tai vaarallisissa tilanteissa ja eläinten kanssa.
- Anonyymi
Joistain ihmisistä on epämiellyttävää katsoa silmiin ja se ei tule luontevasti. He yleensä joutuvat psyykkaamaan itseään muutenkin sosiaalisissa tilanteissa.
- Anonyymi
Silmät on sielun ikkunat ja minusta on aivan uskomattoman töykeää tuijotella toisten ikkunoista sisään noin vain.
Silmiin katsominen on ainakin minulle äärimmäisen intiimiä ja kun se toisten mulkoilu ei oikeasti siirrä mitään oleellista tietoa ihmisten välillä maagisesti niin mikä juttu?
Joku joka katselee minua silmiin tuntuu kysyvän suunnilleen että mennäänkö naimisiin. Vähän kiusallista esim. kollegan tai pomon osalta.
Tämä silmiinkatsomisen trendi on minusta lähinnä seurausta jostain alakoulun "kuka räpäyttää ensin" tyylisistä sosiaalisista peleistä joissa ylläripylläri jonkinlainen valtahierarakia kyseessä. Luulisi aikuisten ihmisten ymmärtävän paremmin.
- Anonyymi
Jotkut ihmiset ovat vain niin omissa ajatuksissaan että eivät huomaa muita saati katso silmiin.
- Anonyymi
Jaahans, tuon mukaan varma ihastumisen merkki on se että polvi kilahtaa kulkusille, true love
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395174
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253426Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142700- 472388
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611807Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471739- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201556- 281520
- 201386