Jos nainen kiusaa haukkuu tai tönii on se selvä merkki ihastumisestaa

Anonyymi-ap

Jos näin ei tapahdu hän ei ole ehkä ihastunut sinuun!
Yleensä myös katsekontakti eli katsoo toista silmiin on merkki ihastumisestaa!

8

614

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

*ihastumisesta

• Anonyymi

Kiusaa, haukkuu, tönii ei ole koskaan merkki ihastumisesta. Se on merkki ilkeästä inhottavasta ihmisestä oli poika tai tyttö.
      Silmiin katsominen voi olla merkki ihastumisesta mutta ei aina. Yleensä katsotaan silmiin kun kohdataan toinen ihminen ja sosiaalisissa ja virallisissa yhteyksissä.

• Anonyymi

Silmiin katsomista taas vältetään kun halutaan suojella itseä liian innokkailta ihailijoilta tai olla antamatta liian innokasta kuvaa itsestä, epävarmoissa tai vaarallisissa tilanteissa ja eläinten kanssa.

• Anonyymi

Joistain ihmisistä on epämiellyttävää katsoa silmiin ja se ei tule luontevasti. He yleensä joutuvat psyykkaamaan itseään muutenkin sosiaalisissa tilanteissa.

• Anonyymi

Silmät on sielun ikkunat ja minusta on aivan uskomattoman töykeää tuijotella toisten ikkunoista sisään noin vain.

Silmiin katsominen on ainakin minulle äärimmäisen intiimiä ja kun se toisten mulkoilu ei oikeasti siirrä mitään oleellista tietoa ihmisten välillä maagisesti niin mikä juttu?

Joku joka katselee minua silmiin tuntuu kysyvän suunnilleen että mennäänkö naimisiin. Vähän kiusallista esim. kollegan tai pomon osalta.

Tämä silmiinkatsomisen trendi on minusta lähinnä seurausta jostain alakoulun "kuka räpäyttää ensin" tyylisistä sosiaalisista peleistä joissa ylläripylläri jonkinlainen valtahierarakia kyseessä. Luulisi aikuisten ihmisten ymmärtävän paremmin.

• Anonyymi

Jotkut ihmiset ovat vain niin omissa ajatuksissaan että eivät huomaa muita saati katso silmiin.

• Anonyymi

Jaahans, tuon mukaan varma ihastumisen merkki on se että polvi kilahtaa kulkusille, true love

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1114
    2. 75
      1101
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1004
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      958
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      935
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      33
      717
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      704
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      607
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      590
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      547
    Aihe