Keski-ikäistä naista

Anonyymi-ap

Niin paljon kun puhutaan ja näkee kirjoitettavan, että moni keski- ikäinen nainen elää puutteessa. Mies on alkoholisoitunut, huonokuntoinen ylipainoinen tai muuten vaan puoliso vierellä ei voisi vähempää kiinnostaa. Minä taas keski-ikäisenä, yksin asuvana miehenä kovakuntoinen ja halukas pitämään naisesta hyvää huolta. Miksi emme kohtaa, missä nämä halukkaat naiset ovat? Ei kukaan voi hyvin puutteessaan, jos on viriili ihminen tyydyttymättömine tarpeineen. En ainakaan minä! Haloo te naisetkin!

7

391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaa-a. Jos pelkkää seksiä kaipaa, niin sitten se pelkkä viriiliyskin ehkä riittää.

    • Anonyymi

      Mitä miehet olette mieltä siitä että tällaiset aloittajan kaltaiset yksilöt metsästää teidän puolisoita?

    • Anonyymi

      Ei me keski-ikäisetkään epätoivoisia olla

    • Anonyymi

      Keski-ikäinen nainen on hankala. Pyörii "kavereidensa" kanssa, hyysää aikuisia lapsia ja lapsenlapsiaan jne.

      Ei nainen kaipaa mitään miestä. Ja halut jne ovat häipyneet mielestä.

      Siks miehenä voi lähteä matkoille, ja harrastaa mitä ikinä haluaa.

      • Anonyymi

        Niinpä, jotain tuon kaltaista olen naisissa havainnut. Minusta se tuntuu todella oudolta! Heille riittää saman ikäiset haluttomat naiset, joilla on heidän omat juttunsa. Seksi ja läheisyys ovat häipyneet jo kauan sitten tilalle tulleiden ylimääräisten kilojen ja vaivojen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, jotain tuon kaltaista olen naisissa havainnut. Minusta se tuntuu todella oudolta! Heille riittää saman ikäiset haluttomat naiset, joilla on heidän omat juttunsa. Seksi ja läheisyys ovat häipyneet jo kauan sitten tilalle tulleiden ylimääräisten kilojen ja vaivojen kanssa.

        Täysin sama havainto!
        Mutta itse onnistunut olemaan tapaamatta näitä keski-ikäisiä naisia eli en tunne heitä kohtaan enää mitään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe