Niin paljon kun puhutaan ja näkee kirjoitettavan, että moni keski- ikäinen nainen elää puutteessa. Mies on alkoholisoitunut, huonokuntoinen ylipainoinen tai muuten vaan puoliso vierellä ei voisi vähempää kiinnostaa. Minä taas keski-ikäisenä, yksin asuvana miehenä kovakuntoinen ja halukas pitämään naisesta hyvää huolta. Miksi emme kohtaa, missä nämä halukkaat naiset ovat? Ei kukaan voi hyvin puutteessaan, jos on viriili ihminen tyydyttymättömine tarpeineen. En ainakaan minä! Haloo te naisetkin!
Keski-ikäistä naista
7
519
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa-a. Jos pelkkää seksiä kaipaa, niin sitten se pelkkä viriiliyskin ehkä riittää.
- Anonyymi
Mitä miehet olette mieltä siitä että tällaiset aloittajan kaltaiset yksilöt metsästää teidän puolisoita?
- Anonyymi
Ei me keski-ikäisetkään epätoivoisia olla
- Anonyymi
Keski-ikäinen nainen on hankala. Pyörii "kavereidensa" kanssa, hyysää aikuisia lapsia ja lapsenlapsiaan jne.
Ei nainen kaipaa mitään miestä. Ja halut jne ovat häipyneet mielestä.
Siks miehenä voi lähteä matkoille, ja harrastaa mitä ikinä haluaa.- Anonyymi
Niinpä, jotain tuon kaltaista olen naisissa havainnut. Minusta se tuntuu todella oudolta! Heille riittää saman ikäiset haluttomat naiset, joilla on heidän omat juttunsa. Seksi ja läheisyys ovat häipyneet jo kauan sitten tilalle tulleiden ylimääräisten kilojen ja vaivojen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, jotain tuon kaltaista olen naisissa havainnut. Minusta se tuntuu todella oudolta! Heille riittää saman ikäiset haluttomat naiset, joilla on heidän omat juttunsa. Seksi ja läheisyys ovat häipyneet jo kauan sitten tilalle tulleiden ylimääräisten kilojen ja vaivojen kanssa.
Täysin sama havainto!
Mutta itse onnistunut olemaan tapaamatta näitä keski-ikäisiä naisia eli en tunne heitä kohtaan enää mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1024867Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371354
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701353En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145