Pietarin trollitehdas maksaa trolleille 2500E kuukaudessa

Anonyymi-ap

Pietarin trollitehdas 😂🤣Varma valinta

87

600

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet siis sisarustesi kasvattama.

    • Anonyymi

      Lopettakaa Venäjää haukkuvat Yle ja valtamedia😂🤣

    • Anonyymi

      Terve Sirkka hybrikeskuksesta😂🤣

    • Anonyymi

      Miksi trollata ilmaiseksi kun Pietarin trollitehdas maksaa siitä korvauksen😂🤣

      • Anonyymi

        Saatko ruplia😂🤣


    • Anonyymi

      Lopettakaa valtamedia 😂🤣 Pietarin trollitehdas kertoo TOTUUDEN

    • Anonyymi

      Villevalo kai maksaa tyhjästä rahaa jos on sen hyvä kamu. Semmonen hifistelijä.

    • Anonyymi

      Suomen parhaaksi😂🤣 Pietarin trollitehdas

    • Anonyymi

      Ruplia ne 2500 ovat ja paskapaperi taitaa jo olla halvempaa kuin rupla. :D :D :D

      Ryysylä on jo kaputt, joten trollitehtaan orjienkin kannattaisi viimein löytää toinenkin aivosolunsa ja jätää uppoava laiva ennen kuin romahdus tulee ja koko orjalauma joudutte Haagiin.

      • Anonyymi

        Valtamedia valehtelee 😂🤣 Pietarin trollitehdas kertoo TOTUUDEN


    • Anonyymi

      Vain hörhö jolla ei ole kunnon koulutusta tekee noin pienellä palkalla töitä aloittaja tosin on työtön😂🤣

      • Anonyymi

        Et tarvitse koulutusta😂🤣Tule Pietarin trollitehtaalle töihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tarvitse koulutusta😂🤣Tule Pietarin trollitehtaalle töihin

        Työsopimus kesken hybridikeskuksen kanssa ei pääse😂🤣


      • Anonyymi

        Venäjällä tuo on kova palkka, tietysti etätöitä tekeville suomalaisille ei se nyt kovin suuri ole. Mutta varmastikkin verotonta pimeesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjällä tuo on kova palkka, tietysti etätöitä tekeville suomalaisille ei se nyt kovin suuri ole. Mutta varmastikkin verotonta pimeesti?

        Todellakin Venäläistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin Venäläistä

        👎👎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tarvitse koulutusta😂🤣Tule Pietarin trollitehtaalle töihin

        Täällä ollaan!!toivoo: työtön pena


    • No jos 2500€ on varmaa tuloa niin kyllä se pääsääntöisesti puhelinmyynniin voittaa.

      • Anonyymi

        Ilman koulutusta, Suomen kielen taito riittää. Suomen epäisänmaalliset Putinistit ovat jo värväytyneet.


    • Anonyymi

      miten pääsen Suomalaisena töihin täällä suomessa?

      Missä työhaastattelu?

      Mitä pitää kirjoittaa.

      T: monisairas Suomi gangstalking uhri yhteiskunnassa heitetty syrjään.

      Olen rahallisesti ahdingossa!! Joten työt kelpaa, varsinkin kun pystyn sairauksista huolimatta tekemään tuota työtä, eikös pidä vaan kirjoittaa? Vaikka kotoa käsin???

      • Anonyymi

        Ota yhteyttä Suomen Putinisteihin. Me autamme sinua värväytymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota yhteyttä Suomen Putinisteihin. Me autamme sinua värväytymään.

        Miten otan yhteyttä Putinisteihin??

        Joku järjestö Suomen Putinistit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten otan yhteyttä Putinisteihin??

        Joku järjestö Suomen Putinistit?

        Vkk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten otan yhteyttä Putinisteihin??

        Joku järjestö Suomen Putinistit?

        Putisteja eli yhteyshenkilöitä löydät esim. VKK:n ja Vapauden Liiton jäsenistä sekä rokotevastaisten organisaatioista. MV ja JAnus Putkonen tietävät myös kaiken asiasta, samoin eduskunnasta pudonnut Ano ja rokotevastaiset Tiihonen ja Tuuminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putisteja eli yhteyshenkilöitä löydät esim. VKK:n ja Vapauden Liiton jäsenistä sekä rokotevastaisten organisaatioista. MV ja JAnus Putkonen tietävät myös kaiken asiasta, samoin eduskunnasta pudonnut Ano ja rokotevastaiset Tiihonen ja Tuuminen.

        Varmasti neuvovat kuinka Pietarin trollitehdas etsii palvelukseen Suomenkielen taitoisia Putinin trolleja.


    • Anonyymi

      Missä se tehdas on Pietarissa?
      Tuleeko siitä savua piipusta?

      • Anonyymi

        Minulla ei rahaa matkustaa Suomesta mihinkään, ei edes lähijunalla täällä paikkakunnalta toiselle. Joten etätyönä pitää tehdä. Tosissaan olen taloudellisessa ahdingossa, rahaa ei ole,olen monisairas. Joten mielelläni otan työtä jota voin sairauksista huolimatta tehdä täällä. Toivottavasti minut valitaan, yleensä haastattelut menee huonosti jos puhun sairauksistani ja jos en puhu ja näkee esim käsi vammani niin saan tehdä jotain sijaisuuksia nopealla varoituksella ja jos en pysty niitä tekemään niin saan potkut. Joten peeaa tuo 2500e on minulle enemmän kuin kelpaava kk palkka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei rahaa matkustaa Suomesta mihinkään, ei edes lähijunalla täällä paikkakunnalta toiselle. Joten etätyönä pitää tehdä. Tosissaan olen taloudellisessa ahdingossa, rahaa ei ole,olen monisairas. Joten mielelläni otan työtä jota voin sairauksista huolimatta tehdä täällä. Toivottavasti minut valitaan, yleensä haastattelut menee huonosti jos puhun sairauksistani ja jos en puhu ja näkee esim käsi vammani niin saan tehdä jotain sijaisuuksia nopealla varoituksella ja jos en pysty niitä tekemään niin saan potkut. Joten peeaa tuo 2500e on minulle enemmän kuin kelpaava kk palkka.

        Ehkäpä sitten olen taas osa Suomalaista yhteiskuntaa kun pystyn jotain tekemään koska täällä työtön tai sairas on ö-luokan kansalainen ja se on raskasta


    • Anonyymi

      Mihin ottaa yhteyttä? Noin hyvä palkka ja vielä siisti sisätyö.

      • Anonyymi

        Suomen Putinistit kertovat sinulle miten pääset trolliksi.


    • Anonyymi

      Pietarin trollitehdas ja Putinin trollit palstan vakkarit.

      • Anonyymi

        Näyttää vaikealta päästä edes työhaastatteluun?

        Taitaa käydä niin etten taaskaan saa mitään työtä mitä näiden sairauksien kanssa voisin tehdä 🥺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää vaikealta päästä edes työhaastatteluun?

        Taitaa käydä niin etten taaskaan saa mitään työtä mitä näiden sairauksien kanssa voisin tehdä 🥺

        Tuolta löytyy tietoa
        GOOGLAA Internet Research Agencyn tai Pietarin trollitehdas GOOGLAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolta löytyy tietoa
        GOOGLAA Internet Research Agencyn tai Pietarin trollitehdas GOOGLAA

        👍👍


    • Anonyymi

      Pietarin Trollitehdas = Pietarin äpäräpurkittamo. = Otetaan aivottomien idioottien pää ja harkintakyky täysin haltuun, sekä laitetaan nuo saastat suoltamaan aivotonta putinismia.

    • Anonyymi

      Kuinka paljon teitä on siellä töissä ?

      Taitaa olla vuorotyötä - tuleeko ilta-/yölisiä ?

      Onko liepuska ja tee trollitehtaalla ilmaista ?
      Entä vodka ?

    • Anonyymi

      Googlaa niin ei tarvitse kysellä.

      GOOGLAA Internet Research Agencyn tai Pietarin trollitehdas GOOGLAA

      • Anonyymi

        Jos Googletan niin onko siellä jokin kohta että hae töitä?

        En mitään tietoiskua tarvitse vaan rahaa!

        Olen Suomi gangstalking uhri monisairas yhteiskunnasta ulostettu Suomalainen ongelmajäte!

        Sairauksien vuoksi ei kukaan halua työllistää ja työn pitäisi olla sellainen jota voin tehdä, ei ole! Ilmaiseksi en mene terveyttäni enempää tuhoamaan! Tosin ei tämän paskemmaksi elämä ja terveys voisi tässä iässä olla! Kiitos haukkuminen ja parjaaminen!! Syyllisyyden kohdistus meihin ja heikoimmassa asemassa oleviin jotta voi syyttää omista virheistään ja valinnoistaan heikoimpia, he ovat hyvä paska ämpäri Suomessa!!! Täysin moraalitonta ja kuvottavaa!!

        Minä mieluusti nousen ö-luokasta vaikka b-luokkaan ja tulen osaksi hyväksytyksi Suomen yhteiskuntaan! Joten mieluusti teen töitä sinne mistä sitä tarjotaan. Olen hyvä ja luotettava työntekijä.

        Olen vaikeassa tilanteessa ja tahtoisin todella tietää voisinko päästä Trolliksi töihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Googletan niin onko siellä jokin kohta että hae töitä?

        En mitään tietoiskua tarvitse vaan rahaa!

        Olen Suomi gangstalking uhri monisairas yhteiskunnasta ulostettu Suomalainen ongelmajäte!

        Sairauksien vuoksi ei kukaan halua työllistää ja työn pitäisi olla sellainen jota voin tehdä, ei ole! Ilmaiseksi en mene terveyttäni enempää tuhoamaan! Tosin ei tämän paskemmaksi elämä ja terveys voisi tässä iässä olla! Kiitos haukkuminen ja parjaaminen!! Syyllisyyden kohdistus meihin ja heikoimmassa asemassa oleviin jotta voi syyttää omista virheistään ja valinnoistaan heikoimpia, he ovat hyvä paska ämpäri Suomessa!!! Täysin moraalitonta ja kuvottavaa!!

        Minä mieluusti nousen ö-luokasta vaikka b-luokkaan ja tulen osaksi hyväksytyksi Suomen yhteiskuntaan! Joten mieluusti teen töitä sinne mistä sitä tarjotaan. Olen hyvä ja luotettava työntekijä.

        Olen vaikeassa tilanteessa ja tahtoisin todella tietää voisinko päästä Trolliksi töihin?

        Ei trollitehdas tarvitse valittajia vaan Putinin ylistäjiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei trollitehdas tarvitse valittajia vaan Putinin ylistäjiä.

        No ylistetään sitten jos se työnkuvaan kuuluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei trollitehdas tarvitse valittajia vaan Putinin ylistäjiä.

        Minä tosissaan tahtoisin töihin?? Missä värvääjät?? Tämä olisi unelma työ monisairaana ja jos voisin etänä tehdä .

        Pelkään että tämä on jokin huudatus ja kukaan ei värvää töihin minua 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tosissaan tahtoisin töihin?? Missä värvääjät?? Tämä olisi unelma työ monisairaana ja jos voisin etänä tehdä .

        Pelkään että tämä on jokin huudatus ja kukaan ei värvää töihin minua 😔

        Maailman uutistoimistot kertovat tuosta, joten ei se ole vedätys.

        GOOGLAA Internet Research Agencyn tai Pietarin trollitehdas GOOGLAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailman uutistoimistot kertovat tuosta, joten ei se ole vedätys.

        GOOGLAA Internet Research Agencyn tai Pietarin trollitehdas GOOGLAA

        Minä tahdon töihin heille jos monisairaana yhteiskunnassa oksennettuna Suomalaisena ö-luokan kansalaisena kelpaan!!! Suomessa en kelpaa mihinkään ja monisairaudesta ja toisten laiminlyönti hoitovirheistä rangaistaan uhria!!!!!


    • Anonyymi

      Pietarin trollitehdas 😂🤣Putinistin valinta

    • Anonyymi

      Eihän tuollaista voi olla kuin natsivaltiossa. Venäjä on natsivaltio, natsivalheiden tuottamisesta maksetaan palkkaa! Sairasta, mutta sairas tuo paskavaltio onkin!

      • Anonyymi

        EU:ssa käyttöön pula-ajan säännöstelykortit

        Valtamedia ei uskalla kertoa totuutta😂🤣
        Liity Pietarin trollitehtaan palvelukseen ja kerro totuus myös suomalaisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EU:ssa käyttöön pula-ajan säännöstelykortit

        Valtamedia ei uskalla kertoa totuutta😂🤣
        Liity Pietarin trollitehtaan palvelukseen ja kerro totuus myös suomalaisille.

        Venäjän valtionmedia kertoo TOTUUDEN siitä, että Euroopan unioni ottanut käyttöön pula-ajan säännöstelykortit.

        Ria Novostin sivulla julkaistussa artikkelissa kerrotaan TOTUUS, säännöstelykortit ovat seurausta elintarvikkeiden hintojen noususta EU:ssa.


      • Anonyymi

        Vielä sairaampaa on tuhota perhe, viedä äitiys köyhyyteen pakottamisella,uhrin rangaistus elämän tuhonta vuosien gangstalking toimilla!!! Monisairaan elämän tuhonta ja rangaistus vammoista ja sairauksista jotka yksinomaan aiheuttaa jo inhimillistä kärsimystä, vaino ja heitteillejättö!!!! Suomi ö-luokan kansalainen ongelmajätteenä!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EU:ssa käyttöön pula-ajan säännöstelykortit

        Valtamedia ei uskalla kertoa totuutta😂🤣
        Liity Pietarin trollitehtaan palvelukseen ja kerro totuus myös suomalaisille.

        Tahdon töitä!!! Tätä voin monisairaana Suomalaisena yhteiskunnassa ulkopuolella heitettynä tehdä, jos silloin Suomi antaa ihmisarvoa???


    • Anonyymi

      BBC: Venäjä värvännyt teinejä propagandansa levittämiseen miehitetyillä alueilla

      • Anonyymi

        Hienoa, antavat rahaa ja mahdollisuuksia. Suomessa monisairaalla on totaali ahdinko ei pysty vuokraa, laskuja, lääkkeitä tai ruokaa ostamaan!!! Miettikää sitä!!!!


    • Anonyymi

      Britannian yleisradioyhtiön selvityksen mukaan Venäjä on perustanut valtaamaansa Hersoniin "mediakoulun" ja palkannut teini-ikäisiä propagandansa levittämiseen miehitetyillä alueilla Itä-Ukrainassa.

      Venäjän valtion värväämät teinit ovat olleet noin 16-vuotiaita.

      Ainakin yksi mediakoululainen on ollut rintamalla haastattelemassa sotilaita ja saanut palkinnon presidentti Vladimir Putinilta ansiokkaasta työstä.

      BBC:n mukaan propagandatyötä johtaa Wagner-palkkasotilasryhmän johtaja Jevgeni Prigožinin läheinen ystävä Aleksandr Malkevitš.

      Malkevitš johtaa useita TV-kanavia Donetskin miehitetyillä alueilla. Hän vastaa muiden muassa Hersonin Tavria TV:n, Melitopolin Za TV:n ja Mariupol 24 -kanavien toiminnasta.

      • Anonyymi

        Miten pääsen töihin?? Olen taloudellisessa ahdingossa Suomalaisena monisairaana ilman rahaa edes perus tarpeisiin!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten pääsen töihin?? Olen taloudellisessa ahdingossa Suomalaisena monisairaana ilman rahaa edes perus tarpeisiin!!!

        Ei sinne valittajia tarvita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten pääsen töihin?? Olen taloudellisessa ahdingossa Suomalaisena monisairaana ilman rahaa edes perus tarpeisiin!!!

        Eikö trolli ole saanut palkkaansa, vai miksi valitat?


    • Anonyymi

      Pietarin trollitehdas epäisänmaallisen Putinistin varma valinta.

      • Anonyymi

        Suomen epäisänmaalliset Putinistit 👎


    • Anonyymi

      Hyvä palskka epäisänmaalliselle kouluttamattomalle Putinisteille.

    • Anonyymi

      Suomen epäisänmaalliset Putinistit Pietarin trollitehtaan palkkalistoilla. Pietarin trollitehdas Putinistitin varma valinta.

    • Anonyymi

      Paljos Hypridikeskus maksaa näille trolleille kuten Repe ruutupaidalle ja TrullyRealHurtsille? 8000e/kk ?

      • Anonyymi

        Missä ovat Suomen epäisänmaallisen Putinistin faktat hypridikeskuksesta?

        Tuolla on faktat Pietarin trollitehtaasta:
        GOOGLAA Internet Research Agencyn tai Pietarin trollitehdas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä ovat Suomen epäisänmaallisen Putinistin faktat hypridikeskuksesta?

        Tuolla on faktat Pietarin trollitehtaasta:
        GOOGLAA Internet Research Agencyn tai Pietarin trollitehdas

        👍👍


    • Anonyymi

      Pietarin trollitehdas ja Putinin trollit 👎

      • Anonyymi

        Samaan aikaan Hypridikeskuksen trollit kaivaa sulle hautaa selkäsi takana ja sinä vaan räksytät ryssiä, kun multaa lapioidaan jo päällesi, fiksua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaan aikaan Hypridikeskuksen trollit kaivaa sulle hautaa selkäsi takana ja sinä vaan räksytät ryssiä, kun multaa lapioidaan jo päällesi, fiksua!

        Tiltu, hybridiosaamiskeskuksessa ei trollata, siellä keskitytään estämään teidän tiltujen myyräntyön vaikutusta.

        Kerrotko Tiltu mikä sinut sai toimimaan siten kuten toimit? Etkö pärjännyt Suomessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiltu, hybridiosaamiskeskuksessa ei trollata, siellä keskitytään estämään teidän tiltujen myyräntyön vaikutusta.

        Kerrotko Tiltu mikä sinut sai toimimaan siten kuten toimit? Etkö pärjännyt Suomessa?

        Tiltu vaikeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiltu, hybridiosaamiskeskuksessa ei trollata, siellä keskitytään estämään teidän tiltujen myyräntyön vaikutusta.

        Kerrotko Tiltu mikä sinut sai toimimaan siten kuten toimit? Etkö pärjännyt Suomessa?

        🤣😂😅


    • Anonyymi

      Aloittajalla on leipä leveä ja ruplatili vaihdettu jo?
      Hyvä kun ilmoitti ansioistaan :)

    • Anonyymi

      AP kuuluu Moskovan trolleihin.

    • Anonyymi

      🤣😂😅

    • Anonyymi

      GOOGLAA Internet Research Agencyn

    • Anonyymi

      Pietarin trollitehdas Putinistin valinta😂🤣

      • Anonyymi

        👎👎


    • Anonyymi

      2500€ riittää monelle vähä-älyiselle luuserille siihen että ryhtyy tiltuksi ja vaimentaa tappamista ja terrorismia normaali-ihmisellä torjuvan moraalisen koodin.

    • Anonyymi

      Suomessa on kehitysvammalaitos mutta venäjällä putinin hallinto.

    • Anonyymi

      Washingtonin päämaja kuittaa viidellä tonnilla.

    • Anonyymi

      Sinulle tiltu tuosta washingtonin parempipalkkaisesta vaihtoehdosta ei ole hyötyä, tiedät miten sinulle käy jos lopetat tiltuhommat ja pakenet länteen, putinin kätyreiden käsi on pitkä. Se on Neuvostoliiton peruja, sen huomasi jo Trotksi aikoinaan.

      • Anonyymi

        👍👍


    • Anonyymi

      Yksi nolla pois niin taitaa olla realistinen palkka.

      Sitten vain Marinia mollaamaan!!

    • Anonyymi

      Valitse sinäkin, Pietarin trollitehdas ja Putin!

    • Anonyymi

      Palstalle tarvitaan Putinin kannattajia lisää.

    • Anonyymi

      Vaihtuuko palkanmaksaja

      • Anonyymi

        Tappelevat ensiksi keskenään...tai tuskin sentään kun Putin lähti karkuun.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      124
      1826
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1133
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1097
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      915
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      84
      822
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      779
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      724
    8. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      700
    9. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      44
      681
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      666
    Aihe