Tarinoita tyttökaverista?

Peach

Olen monesti miettinyt miten miehet puhuvat tyttöystävistään kavereilleen... Kehuvatko he rakastaan avoimesti, vai pitääkö porukassa esittää ja valittaa tyyliin "taas se akka nalkuttaa, en jaksa", vaikka asiat olisivatkin ihan hyvin. Jos menee huonosti asia on tietenkin eri... Jos tyttökaveri on ollut ihana ja tehnyt jotain kivaa, kertovatko miehet kavereilleen tästä? Itse olen ihminen joka välittää muiden mielipiteistä. ja uskoisin olevani enimmikseen positiivinen ja kiva ihminen... olenkin joskus miettinyt miten ihana olisi kuulla vaikka salaa vahingossa jos poikaystäväni kehuisi minua kavereilleen... Miten on miehet? Puhutteko ystävillenne rakkaistanne? Ja millä tavalla? jos otettaisiin huomioon myös ulkonäkö...

9

2445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nic!

Sanotaanko, että yhden yön hoidoista puhutaan tarkemmalla tasolla mitä pidempiaikaisista kumppaneista. Tämä johtuu siitä, että näitä jälkimmäisiä arvotetaan enemmän eikä tällöin haluta "jätkien" tietävän esim. intiimejä asioita.

Mun mielestä ei kannattaisi kauheasti urkkia mitä poikaystäväsi puhelee susta kavereilleen, koska mitä suurimmalla todennäköisyydellä ymmärtäisit jotain väärin :-)

Luulisin myös, että keskustelu on pinnallisempaa, mitä naiset luulevat...

• mää

en usko,mä kysyin kerran että puhuttek te joskus naisistanne niin ei kuulemma, ihmettelen juuri samaa et miksette??
        kyl näin naisena tulee puhuttuu äijist aina,.. kaipa ne miehet puhuu pelkist fantasiamisuist.

• Tyttöystävät ja vaimot ovat ne ainoat asiat mistä emme kavereiden kesken puhu. Ei taida kenelläkään olla mitään tarvetta kehuskella.

Yleensähän sillä turhalla kehuskelulla yritetään vain peittää omaa tyytymättömyyttään.

• Peach

Olen vissiin jossain leffassa joskus nähnyt kun mies toteaa kaverilleen olevansa umpirakastunut ja tyttö on aivan ihana tai jotain sinne päin... Siitä kai tämäkin idea on peräisin. Tai toisaalta, tyttöystävälle nyt sanotaan että tämä on ihana jne vaikkei sitä aina tosissaan tarkoitetakkaan. Omille kavereille siitä nyt voi kertoa totuuden, se ei ole pelkkää kehuskelua, vaan totuuden kertomista. Siksi olisi niin kiva olla joskus kärpäsenä katossa... Se olisi kuin poikakaverin pään sisään pääsyä... Tietäisi mitä se OIKEASTI ajattelee. Tosin voisihan se valehdellakin...

• _Timo_

Miehet puhuvat keskenään hyvin vähän tyttöystävistään / perheestään, koska ne ovat yksityisasioita, joita kunnioitetaan.

Vain todella hyvän ystävän kanssa puhutaan "arjen ongelmista".

Naisten olisi syytä oppia myös yksityisyyden kunnioittaminen, se jatkuva ihmissuhteiden vatvominen ja vääntäminen ei johda kuin riitoihin ja pahaan mieleen. Ja vittumaista on myös se ettei naisille voi useinkaan kertoa mitään todella luottamuksellista koska se leviää kulovalkean tavoin.

Se, että miehet pitävät yksityisasiat sivussa, luo sen hyvän ilmapiirin miesryhmiin. Toisten ja omien yksityisasioiden vatvomisella ei saa loppupelissä kuin riitoja aikaan.

• puhattam

Siitäkin puhutaan, koska tyttöystävä on antanut ja voidaan mainita myös meneillään olevat menkka päivät.

• Peach

näistä viesteistä voi siis päätellä, että he jotka rakastavat ja arvostavat tyttöystäviään eivät puhu, ja ne jotka eivät juoruavat jopa menkkapäivät... no jo on.

• mutta kaveri

On muita puheenaiheita, mutta kaveri kertoo aina mitenkä kukakin niistä älisee kun hän mitenkin niitä panee.

• hiukan...

Ehkä joitakin lauseita tulee vaihdettua omasta rakkaasta "läheisten" ihmisten kanssa. Silloin kun on joku ongelma päällä, niin itse en ainakaan kerro näitä asioita läheisille. Ehkä joillekin luotto ystäville, joiden kanssa toinen osapuoli ei ole tekemisissä.

Jos kulta tekee jotakin erityistä joka tuntuu itsestä hyvältä, niin voi siitä mainita ja kehaista häntä ohimennen esim. hyvälle työkaverille. Vähemmäksi tosiaan tuo keskustelu omasta rakkaasta jää muiden kanssa.

Pääasiahan on että itsestä toinen tuntuu hyvältä :) ja on onnellinen hänen kanssaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      5193
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2706
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      31
      1951
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      35
      1907
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1738
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1707
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1274
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      160
      1235
    10. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      30