Tapasin tänään ohimennen naisen, jonka ulkoinen kauneus esti kuulemasta sanoja, joita hän allekirjoittaneelle lausui.
Kun kauneus muuttuu barrikadiksi, niin se on ainoa tapa kadottaa keskusteluyhteys lähteen kanssa, joka ei tunnu olevan läsnä, vaikka lähteen näkee ja sen kokee.
Viileää
(hihitystä)
Kun mikään muu ei määrää
23
492
Vastaukset
Noniin. Pönttiksellä on siis silmää naiskauneudelle.
- Anonyymi
Mjaa
Tällaisella pölypääsivustolla olen aina kokenut itseni kaukaiseksi tähdeksi, joka lähettää sitä ympäröivän pimeyden joukkoon valoa.
Pönttis ei sano minulle mitään. En tunne tapausta.
(hihitystä) Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
Tällaisella pölypääsivustolla olen aina kokenut itseni kaukaiseksi tähdeksi, joka lähettää sitä ympäröivän pimeyden joukkoon valoa.
Pönttis ei sano minulle mitään. En tunne tapausta.
(hihitystä)Kannattaa ottaa vähän vähemmän, niin ei ole niin pölyinen olo.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Kannattaa ottaa vähän vähemmän, niin ei ole niin pölyinen olo.
Mjaa
Mä en ilman viiniä mene keittiöön.
Absurdi ajatus.
(reps)
😁👌 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
Mä en ilman viiniä mene keittiöön.
Absurdi ajatus.
(reps)
😁👌Lapsuuteni sankarikokki, jolta lähti läppää (ja meni pullo häppää) siinä seurustellessa (milloin minkäkin kanssa).
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsuuteni sankarikokki, jolta lähti läppää (ja meni pullo häppää) siinä seurustellessa (milloin minkäkin kanssa).
(hihitystä)Oho
Unohdin linkin; no siis se ei ole mitään että unohtaa linkin, eikä se että mitä vinkki pitää sisällään, tai edes se että onko vinkeissä/linkeissä mitään perää.
Oleellisin osuus on boogie.
(hih)
https://youtu.be/HDIUaeY5O3M - Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17878506e
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Eikö tuon kokemuksen voi kerrata jokailtaisella kävelyllä vaateliikkeen näyteikkunan ohitse.
- Anonyymi
Kertomus
Kun hän avasi oven, ovea ei ollut. Mitä oli, on.
Kun hän avasi silmänsä, niin ne sulkeutuivat -avautuakseen uudelleen.
Kun matkustimme ylös, niin ajalta katosi painoarvo, jotta ymmärtäisimme, mitä selittämättömyys on.
Yksi matka, märät hiukset, ja kirottu nappula, jolla ei ole virkaa.
(hihitystä)- Anonyymi
Delivery boy
Mähän niin kuin duunikseni toimitan tavaraa/safkaa näille pössöille, joilla ei ole elämää; elämän käsite on liian laaja ihmispäähän sovitettavaksi, joten jätän sen rappuun dilkattavaksi.
Varmaa on vain se että roskat jäävät, kun valikoinnin perusta on luotu.
(naurua)
😁👌 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Delivery boy
Mähän niin kuin duunikseni toimitan tavaraa/safkaa näille pössöille, joilla ei ole elämää; elämän käsite on liian laaja ihmispäähän sovitettavaksi, joten jätän sen rappuun dilkattavaksi.
Varmaa on vain se että roskat jäävät, kun valikoinnin perusta on luotu.
(naurua)
😁👌Aika kultaa muistot
Onnahtelevan fraasin idea on siinä missä ajan tajun ylittää kyky prosessoida fraasia aika kultaa muistot.
Kaikki me osaamme sen, sillä olemme tähtien lapsia.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika kultaa muistot
Onnahtelevan fraasin idea on siinä missä ajan tajun ylittää kyky prosessoida fraasia aika kultaa muistot.
Kaikki me osaamme sen, sillä olemme tähtien lapsia.
(hihitystä)Mjoo
Mutta että emme muistaisi mitään, niin on keksitty myös pyyhkäisy.
(cuul)
https://youtu.be/YVkUvmDQ3HY - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Mutta että emme muistaisi mitään, niin on keksitty myös pyyhkäisy.
(cuul)
https://youtu.be/YVkUvmDQ3HYMjoo
Erittäin hyvin demonstroitu.
Respektiä
(naurua)
- Anonyymi
Naisen kauneus voi pysäyttää.
Tuon koen lähes jokainen viikko.
Työkaveri joka on raikas kuin kurkkupastilli, iloinen, ystävällinen kaikille, nätti ja eloisa.
Joskus kun hän käytävällä on, katson hänen siluettiaan sekunnin murto-osan pysähtyen. Siinä on uskomaton nainen, ja se laitaa hymyilemään mitä itse ajattelee.
Vain se sädekehä hänen päänsä ympäriltä puuttuu.
Kuulen mitä hän sanoo, jokin estää olla kuulematta, kuulen jopa tarkemmin mitä yleensä ihmisten puhuessa. Johtuu varmaan syvästä arvostuksesta, ei muusta.
AV - Anonyymi
Joku oikein vihamielinen naisluutnantti pistoolinsa kanssa sinua määrää
- Anonyymi
Tosi viileää.
Kunpa vielä kerran elämässä pääsisi tuohon.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Palaan tähän kiehtovaan aiheeseen, sillä tällaisella ominaisuudella kuin kauneus on vielä eräs varsin kummallinen ominaisuus ristinään, nimittäin aika ja ajan realiteetit.
Kun kokija joutuu pysähtymään hetken eteen, hän ei tule miettineeksi sitä, mistä tällainen tällainen hetki on syntynyt - saati sitä, mihin tällainen johtaa. Tuo outo ominaisuus ihmisessä kadottaa syyn ja seurauksen temppelit vain huitaisemalla kättään ja väläyttää jotain niin kummallista tilalle, että aika - jumalista mittavin, katoaa.
Ja kun ajantaju on poissa, katsot ikuisuutta silmiin.
Kellot pysähtyvät ja bittivirta hyytyy aloilleen. Syntyy niin hiljainen hiljaisuus, että hiljaisuus näkee ja kuulee itsensä, kunnes sulautuu kokemaansa.
Mittään muuta koettavissa olevaa ei jää jäljelle.
Tällainen on minun kokemukseni, josta on vaikea sanoa mitään.
(hihitystä) - Anonyymi
Kommentti
Kun kuvittelee, niin inhimilliset elementit ovat kuvitelman päätekijät.
Kauneus yhdistyy rehellisyyteen ja rehellisyys faktoihin.
Eli mitä nyt sanoisi.
(reps) - Anonyymi
Mjaa, välillä näkee hyvin kauniita naisia, mutta senkin ilon pilaa tietoisuus, että kauniskin on vain ihminen. Eli ei pinnan mukaan mitään voi olettaa eikä edes odottaa.
Jasu- Anonyymi
Eksyit
Eksyminen ei ole katastrofi, vaan peili.
Mutta jos ihminen katselee peiliin, nähden kauneutta, niin hän on joko sokea tai kuuro itselleen.
Mutta jos peili itsessään on kaunis, niin sitten menee vaikeaksi.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eksyit
Eksyminen ei ole katastrofi, vaan peili.
Mutta jos ihminen katselee peiliin, nähden kauneutta, niin hän on joko sokea tai kuuro itselleen.
Mutta jos peili itsessään on kaunis, niin sitten menee vaikeaksi.
(naurua)Aijaa, se olikin tommonen ajatuskuvio. Okei. No mä nään kaiketi peilit käytöksen kautta, kun kauneus ei saa minua mykistymään. Se on niin pieni osa elämää, jonkun ulkonäkö. Yleensä kun se on vielä tekemällä tehtyä "kauneutta", eikä luonnollista. Niin se ei ole kauneutta oikeastaan enää silloin ollenkaan. Se on vain käsialaa..
Luonnon kauneus taas mykistää helposti.
Jasu
- Anonyymi
Miksikähän tuota tilaa nimittäisi, kulinaariseksi kuuroudeksi? 😂
Herkkusuiden ongelma 😋 Joskus haluan fantasioida kauniista naisesta ja mietin millaisia naisia olen nähnyt viime aikona.
Kelaan elämäni filminauhaa parin viikon ajalta, enkä löydä sieltä yhtään sellaista naista, jonka kokisin kauniiksi.
Katselen omaa naistani ihastellen ja olen täysin sokea näkemään muita naisia.
Muut naiset ovat silmissäni myös seksuaalisesti sukupuolettomia.
Ajoittain tämä harmittaa.
Lieneekö tämä rakkautta vai onko kyseessä vanhuuden viimeinen vaihe.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110944
- 525230
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452433- 302133
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131701Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421544Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351176Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892