Elämä vaan menee sinkkuna haaskuun. Se 7 vuotta kun täytän 40 menee loppujen lopuksi äkkiä.
33 vuotta ikää
5
171
Vastaukset
- Anonyymi
Vauhti vain kiihtyy, mitä vanhemmaksi tulee.
Kohta huomaa, ettei kroppa enää ole 20-vuotias:)
AV- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17878948v
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Huvitti meinaan kun odotin muutamien "mammojen" kanssa koululaisia tuleviksi ja ilma oli kylmä. Tuon ikäiset naiset ovat suoria puheissaan, heidän seurassa viihtyy.
Kokonaisuus toi kuvan missä niitä "vanhoja luita" jo viileys haittaa yms.
Nuoret painavat samaan aikaan ns. takki auki.
Niin me tulemme vanhoiksi, ei vain fyysisesti, myös psyykkisesti. Kun mieli ei enää riitä lämmittämään, siihen tarvitaan villatakki:)
AV Odota vaan kun olet 50v.
Ei se elämä mene hukkaan. ota paljon kuvia. Jos sitä vaan odottaa jotain naista niin sitten menee. mutta jos menee kuvaamaan. niin sitten yhtäkkiä sulla on kauheesti kuvaa ja sun nettisivu on täynnä ja seuraajat huutaa hoosiannaa. Ota kuvaa ja videoo ja pidä Youtube kanavaa ja tule hulluks tästä elämän upeudesta. siellä ulkona on kuule vanhoja tehtaita, tyhjiä kouluja ja hylättyjä vanhainkoteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385104
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253376Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132684- 472358
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611791Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471729- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201546- 281520
- 191281