Mies on tylsä kuin saapas

Anonyymi-ap

Mitä voisin tehdä elääkseni sellaista elämää mitä itse haluan? Ero ei tule kysymykseen. Mieheni on muuten todella hyvä aviomies mutta hän on tosiaankin tylsä kuin saapas. Mieheni ei koskaan halua käydä missään eikä tehdä koskaan mitään. Hän haluaa vain pysyä kotona päivät pitkät. Itse haluaisin käydä aina uusissa paikoissa ja katsomassa erilaista elämää. Minunkin tulee kuitenkin vain istuttua päivät pitkät kotona, koska mieheni ei halua lähteä minnekään. Olen miettinyt, että mitä tekisin jos en olisi mieheni kanssa. Ostaisin varmaan asuntoauton ja lähtisin kiertämään Suomea. Olen ehdottanut myös miehelleni, että hankkisin pätkätöitä niin, että saisin asuntoauton ostettua. Mieheni ei kuitenkaan halua, että olen jatkuvasti poissa kotoa. Pitääkö minun sitten vain yksin ruveta käymään kaikissa lähialueen tapahtumissa siitä välittämättä, että mieheni ei suostu tulemaan mukaan. Yksin on kuitenkin ikävä kiertää mutta olisi se paljon mukavampaa kuin istua koko ajan kotona tekemättä yhtään mitään. Ennen kuin aloimme seurustelemaan niin sanoin miehelleni, että minä haluaisin sitten käydä aina jossain. Mieheni sanoi, että kyllähän hänestäkin on mukava käydä paikoissa, en vain tiennyt, että se tarkoittaisi vain pari kertaa vuodessa. Nyt tunnen tulleeni huijatuksi, koska mieheni ei haluakaan käydä yhtään missään ja hän on vielä myöntänytkin sen. On sanomattakin selvää, ettemme voi elää näin. Kuolen kotona tylsyyteen ja mies aina suuttuu kun vaadin, että meidän pitäisi käydä edes jossain. Mieheni olisi aivan täydellinen mies jos hän olisi yhtä innostunut käymään kaikissa paikoissa kuin minä. Olen jo monta vuotta yrittänyt saada mieheni innostumaan käymään jossain mutta pitää varmaan luovuttaa ja keksiä uusi taktiikka.

2

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      😊😊

    • Anonyymi

      Mitä helkkaria, vieläkö tänä päivänäkin nykymaailmassa nainen on sidottu tekemisissään siihen mitä mies tekee. Voi herranjumala sentään??!!

      Kai sinä voit tehdä mitä haluat? Niinhän miehesikin tekee.

      Olen ollut naimissa yli 40 vuotta ja olen siis jo pitkälti yli 60-vuotias ja olen aina pystynyt olemaan oma itseni ja tehdä juuri sitä mikä tuntuu hyvältä ja mikä tuntuu oikealta ja itselle sopivalta. Toki olen aviovaimo ja mieheni ajatukset ja tarpeet ovat todella tärkeitä mutta ei hän ole koskaan rajannut tai ahdistanut minua olemaan jotakin muuta kuin olen tai jättämään tekemättä asioita, joita haluan.

      Haloo!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2033
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1670
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe