On vaikea löytää ketään

Anonyymi-ap

Nykyisin tuntuu olevan vaikea löytää ketään, poislukien yhdenyönjutut, joista en ole kiinnostunut. Harrastan monipuolisesti liikuntaa ja kaikkee, käyn tapahtumissa, matkustelen, olen kaunis oikeesti, puhelias, ystävällinen, mutta ei vaan löydy ketään. Oon bumblea selannut, ja käynyt treffeillä, mutta ei kolahda. Ja en käy ees usein, vaan silloin tällöin treffeillä. Nyt oli mukavan oloinen kaveri bumblessa, ja luontevat keskustelut, mutta on kiireinen tapaa ja menossa reissuun ja tulee vasta kuukauden päästä. Ei v*ttu. Sen kanssa viestitelty kuukauden verran, silloin tällöin kum itelläkin ollu menoja. Ei saada treffejä sovittua kummankin kiireiden takia. Siitä oon vähä harmissani, kun luulen ettei enää kyllä nähä, kun tulee takas reissusta. Vaikea vaa kuvitella, että toista enää kiinnotais.

Tuntuu vaan, että en ikinä löydä ketään. En kai oo tavis sitten, kun ei ketään kiinnosta. Sitten jos jotakuta kiinnostaa, niin minä en vain syty ja en voi olla väkisinkään kenenkään kanssa. Baareista löytyy varattuja ja yhden yön seuraa, kun ite haluan pysyvämpää

20

823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama juttu minullakin. (mies)

    • Anonyymi

      Minusta miehet ei oikein harrasta mitään, jossa niitä voisi tavata

      • Anonyymi

        Silloin vääränlaisia miehiä kohdannut. Kyllä osa miehistä harrastaa vaikka ja mitä.


    • Anonyymi

      Tuskimpa löydät baareista edes sitä yhdenyön seuraa kun riittävän moni jakorasia on todennu että joko sulla ei seiso tai si sammut ne kun on niitä jotka niitä juoruja miehistä levittää ja naisista useimmiten juoruja levittää ne miehet jotka ei yrityksistä huolimatta ole tältä pillua saanu

      • Anonyymi

        Hahaha, tais kateelliseen kolahtaa XD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahaha, tais kateelliseen kolahtaa XD

        Ei tarvi olla kateellinen te saatte ne jakorasiat ja häntäheikit pitää hyvänänne muistatte vai joka panon jälkeen käydä niissä sukupuolitauti testeissä kun ette kumia käyttäny mä kuulemma olen liian vaativa mu se ei ole taas mun ongelma


    • Anonyymi

      Et ole yksin. Ihan samat fiilikset, aloitus voisi olla itseni kirjoittama. "Vääränlaiset" tyypit ei nappaa, eikä ole mieltä lähteä treffeille pelkästä seikkailunhalusta, jonkinlaisen mielenkiinnon täytyy herätä jo alkuun. Bumblesta vaan huonoja kokemuksia; epärehellisiä ja muutenkin nauttivat naisilta saamastaan huomiosta, koska naisethan siellä aloitteet tekee. Sen jälkeen "pelaavat" jokaisen kanssa, luulevat olevansa etulyöntiasemassa ja etuoikeutettuja valitsemaan joukosta parhaimman, ihan kuin naisella ei olisi enää mitään päätösvaltaa siinä vaiheessa. Äppi, joka todellakin nostaa "kusen päähän" ukoille. Eipä ne muutkaan sen kummempia ole. Tinderiin en koske tikullakaan.

      • Minusta bumblessa on ollut enemmän tositarkoituksella liikkeessä ihmisiä kuin tinderissä. Mukavia olleet, mutta ei vain sytytä. Osa on ujoja, ja kömpelöitä viestittelee. Ja minulle sanottu, että naiset päättää, jatkuuko juttu.


      • Anonyymi
        Porkkana905 kirjoitti:

        Minusta bumblessa on ollut enemmän tositarkoituksella liikkeessä ihmisiä kuin tinderissä. Mukavia olleet, mutta ei vain sytytä. Osa on ujoja, ja kömpelöitä viestittelee. Ja minulle sanottu, että naiset päättää, jatkuuko juttu.

        Bumblessa vain naiset voi laittaa aloitusviestin.


    • Anonyymi

      No.. ei kovin vaikeeta ollu, ihana mies löytyi

      • Anonyymi

        Miten? Ja luovuitkp kaikista kriteereistä? Vai mikä teitä yhdistää?


    • Anonyymi

      Lopeta nirsoilu. Et ole niin kaunis että sinun pitäisi saada komea vaan olet tavis joten tyydy tavis mieheen.

      • Anonyymi

        Mikä tää tavis ei voi olla kaunis tai komea. Ei tavis mielestäni ulkonäköön viittaa.


    • Anonyymi

      Mä luulen että kyse on enemmän siitä että itse ei kiinnostu kovin helposti. Tarvii aikaa tutustua ja nähdä minkälainen persoona se toinen on. Sitä aikaa ei tule aina, syystä tai toisesta.

      Lisäksi ne joista kiinnostuu, niin ne kiinnostaa muitakin naisia aika monesti. Omalla kohdalla oon huomannut tällaisen ilmiön.

      Tällä asetelmalla on aika suuri riski jäädä yksin.

      • Tämä se on sama miehenäkin. Ne joista itse kiinnostuu, niistä kiinnostuu sata muutakin miestä. Ja kun ikää on niin sitä jää toiseksi väkisinkin. Ehkä sellaiset pariutumiset alkaa olla jo historiaa sitten. Parempi ettei ota siitä enää stressiä enempää. Tulee mitä tulee, jos on tullakseen. Ja jos ei, niin sitten ei.


    • Anonyymi

      Eli sinulla on hyvältä vaikuttava tuttavuus jonka kanssa et saa aikaiseksi mitään koska itse valitset priorisoida omat juttusi yli tutustumisen etkä lähde hakemaan sitä kontaktia ja sen viemistä eteenpäin (joka muuten on miesten suhteen nykyisin ainoa keino jolla nainen voi osoittaa olevansa vaivan arvoinen, kiitos paskaksi vedetyn treffeilukulttuurin) - seuraavassa hengenvedossa valitat että et ikinä löydä ketään.

      Kyllä sinä löydät selvästikin tilaisuusksia mutta jätät elämättä ne. Hurlum hei vittu.

      Tämä on kuule ihan itse itsellesi aiheuttama ongelma aivan selvästi. Herätyskellon pitäisi nyt soida ja lujaa.

    • Anonyymi

      Ei hitto, nyt on kyllä ihan liian pitkissä kantimissa sun nettideittailus! Kyllä viikon sisällä ensiviesteistä pitää jo treffata. Mutta omahan on asias.

    • Anonyymi

      Minusta tulevaisuudessa kaikki tulee olemaan itsekseen,miten loppujen lopuksi kaksi ihmistä koko loppuelämäksi jaksaa seurata vierestä,jos ei ole kyse pelkästä seksistä

    • Anonyymi

      Tässä ei kyllä ole mitään väärin, tää on todellista ! Mielestäni olen ihan ok,kaikessa suhteessa,jos vaan joku olis kiinnostunut😊

      • Anonyymi

        Niin sinusta on monikin mutta missä mielessä,oletko itse miettinyt koskaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1128
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe