Tahdon laihduttaa salaa vanhemmilta 11.v

Anonyymi-ap

Moi oon 11.v oon 142 cm pitkä ja painan 33kg. Haluisin pudottaa painoa kesäloman aikana salaa vanhemmilta koska he eivät pidä laihdutuksen ideasta näin nuorena. Jotkut kutsuu mua anoreksikoksi vaikka oon vaan läski. Tahtoisin olla kevyt ja laiha viimeistään vähän ennen terkkaria. Oisko kellään vinkkejä mulle?

46

674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisit yrittää tavoitella koulusi rehtoria, vaikka kesäloma alkoikin jo. Rehtori on ystäväsi ja haluaa sinut painoltasi sopusuhtaiseksi. Hän puhuu mielellään kanssasi myös loma-aikana, viimeistään kuitenkin elokuussa.

    • Anonyymi

      Mikä sun tavoitepaino on?

      • Anonyymi

        Joku sopiva paino semmonen ei läski. T: tän keskustelun alottaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku sopiva paino semmonen ei läski. T: tän keskustelun alottaja

        Sopiva paino on sinulla juuri nyt .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku sopiva paino semmonen ei läski. T: tän keskustelun alottaja

        Sinä et ole läski vaan kuvittelet olevasi , tarvitset psykiatria noihin harhaluuloihin
        Kukaan kasvava lapsi ei saa laihduttaa koska kun kasvaa niin tarvitsee syödä sen tietää sinun vanhempasi , puhu sentään heille ajatuksistasi hentuntevat sinut parhaiten , ja osaavat auttaa sinua oikealle tielle , joka ei missään nimessä ole,laihduttaminen


    • Anonyymi

      Mä sit kans laskin mun painoindeksin mutta en osaa sanoa onko se matala vai korkea. Voisko joku kertoo kui korkee toi on ja kui paljon mun pitää laskee sitä, että se ois normaali. Mun painoindeksi on siis 16,40.

      T: tän keskustelun alottaja

      • Anonyymi

        Normaali ois yli 20!
        Unohda laihdutus, pysyt terveempänä ja kauniimpana.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitäisi käyttää lasten painoindeksiä. Lapsille on oma laskuri, koska heidän kehonsa on erilainen.

        Selitys on täällä: https://www.terveyskirjasto.fi/dlk01073

        ja varsinainen laskuri on täällä https://www.terveyskirjasto.fi/pgt00004

        Laske painoindeksi uudestaan.

        Kiitos tälle henkilölle, joka lähetti linkin paremmasta keinosta laskea painoindeksi. Huomasin, että sivustoa oli viimeksi päivitetty minun syntymä vuonna, mutta sen avulla löysin toisen vastaavan ja ehkä vähän paremman. Laskin uudestaan sillä ja se anto kuitenkin aika samanlaisen vastauksen 16.37, joka on normaali paino. ylipainoinen ois noin yli 20 ja alipainoinen alle 14 nii eikö mulla kuitenkin ois varaa laihduttaa koska en oo tyytyväinen mun kehon kaa?

        T: tän keskustelun alottaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tälle henkilölle, joka lähetti linkin paremmasta keinosta laskea painoindeksi. Huomasin, että sivustoa oli viimeksi päivitetty minun syntymä vuonna, mutta sen avulla löysin toisen vastaavan ja ehkä vähän paremman. Laskin uudestaan sillä ja se anto kuitenkin aika samanlaisen vastauksen 16.37, joka on normaali paino. ylipainoinen ois noin yli 20 ja alipainoinen alle 14 nii eikö mulla kuitenkin ois varaa laihduttaa koska en oo tyytyväinen mun kehon kaa?

        T: tän keskustelun alottaja

        Miksi et halua olla normaalipainoinen?


    • Anonyymi

      Oletko miettinyt lihavuusleikkausta ja rasvaimua?

      • Anonyymi

        Aloittaja älä välitä tuosta huumorimiehestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja älä välitä tuosta huumorimiehestä.

        Avaus on pilailian tekemä. Siihen tulee vastata huonoilla vastauksilla.


      • Anonyymi

        Toi ei tapahdu kauheen salaa vanhemmilta eikä tulisi muutenkaan mieleen.

        T: tän keskustelun alottaja


      • Anonyymi

        Hei ”huumorimies” kerropas miten tommonen lihavuusleikkaus tai rasvaimu pidetään salassa vanhemmilta kun on 11.v. Vaikka keksisitkin jonkun näsäviisastelevan tavan niin tiedä etten muutenkaan harkitsisi tommosta.

        T: tän keskustelun alottaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei ”huumorimies” kerropas miten tommonen lihavuusleikkaus tai rasvaimu pidetään salassa vanhemmilta kun on 11.v. Vaikka keksisitkin jonkun näsäviisastelevan tavan niin tiedä etten muutenkaan harkitsisi tommosta.

        T: tän keskustelun alottaja

        Huumori johtuu usein ahdistuneisuudesta. Syvällinen itsensä kanssa sinut oleva ihminen nauraa vain harvoin ja silloin raikuvasti.


    • Anonyymi

      Sinulla on ihan normaali paino joten ole tyytyväinen siihen, äläkä edes ajattele mitään laihdutusta.
      Sinä tarvitset kaiken ravinnon juuri nyt kasvamiseen , muuten voi olla että kasvaminen hidastuu kokonaan jos ei keho saa ravintoa tarpeeksi.
      Joten sinun ikäisesi laihduttaminen ei ole mitenkään normaalia . Odota kun olet kasvanut valmiiksi mitä tulee pituuteen ja jos silloin tunnet olevasi ” lihava” niin voit käydä dietistillä saamassa neuvoja, mutta nyt et ole lihava mitenkään .

    • Anonyymi

      Ei se haittaa vaikka olet noin lihava. Suurin osa suomalaisista on ylipainoisia.

      • Anonyymi

        Keskustelun aloittaja ei ole lihavaa nähnytkään (ellei hän sinua ole) ja en edes tiedä keksitkö tuon päästäsi, että suomalaiset läskejä olisivat. (Jos tuo oli sarkasmia unohda kaikki mitä kirjoitin)


    • Anonyymi

      Aina kun olet syönyt, mene veskiin, työnnä sormet kurkkuun ja oksenna. Vanhemmat ei huomaa mitään, kunnes olet laiha ruipelo.

      • Anonyymi

        Nyt kyllä kaikista huonoin tapa jonka keksit. Bulimia on vaarallinen ja sen huomaa heti, toivottavasti sarkasmia, jos ei olet sairas, kun annat 11v. Lapselle tuollaisen ohjeen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kyllä kaikista huonoin tapa jonka keksit. Bulimia on vaarallinen ja sen huomaa heti, toivottavasti sarkasmia, jos ei olet sairas, kun annat 11v. Lapselle tuollaisen ohjeen!

        Ei se ole 11 v. lapsi vaan 56 työtön äijänköriläs, jolla ei ole muuta tekemistä kuin pilailla lasten kustannuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole 11 v. lapsi vaan 56 työtön äijänköriläs, jolla ei ole muuta tekemistä kuin pilailla lasten kustannuksella.

        Kyllä. Nykyään avauksen tehnyt ukko on yli 80v. Uskovaisena itseään pitävä äijä provoilee puolityökseen nettisivuilla.
        . Sen naapurikseen saanut eläkeläismies.


      • Anonyymi

        Niin ja kun oksentelee tarpeeksi niin kuolee ravinniåon puutteeseen sisä elimet tekee lakon


    • Anonyymi

      Aloitus on suuri pila.

      • Anonyymi

        Ei ollut vaikeaa arvata.

        T: tän keskustelun alottaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut vaikeaa arvata.

        T: tän keskustelun alottaja

        Hei oikeesti toi yks tyyppi joka kirjotti ” ei ollut vaikeaa arvata” en oo mä. Vaikka se kirjoittikin loppuun ”T: tän keskustelun alottaja” nii se en ollu mä. En tajuu miten tyypit luulee tätä pilaksi ku mä vaan halusin neuvoja.


        T: tän keskustelun oikee alottaja


    • Anonyymi

      aloittaja painaa 33 kiloa ja haluaa laihtua vaikka kasvaa pituutta . Tosin jos haluaa saada elimistön sekaisin niin onnea matkaan. Älä sitten valita kun hiukset lähtee päästä.

    • Anonyymi

      "Huumori johtuu usein ahdistuneisuudesta. Syvällinen itsensä kanssa sinut oleva ihminen nauraa vain harvoin ja silloin raikuvasti."

      Avaaja on pahasti ahdistunut, ja sen takia tekeytyy pieneksi tytöksi.

      • Anonyymi

        Älä viitsi. Hänen kirjoitustyylinsä on varhaiskypsän nuoren kirjoitustyyliä. Muutenkin tykkään, kun puhutaan asiaa, eikä pohdita koko ajan hahmoja tai muuta asian vierestä. Turha lässytys kertoo myös ahdistuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi. Hänen kirjoitustyylinsä on varhaiskypsän nuoren kirjoitustyyliä. Muutenkin tykkään, kun puhutaan asiaa, eikä pohdita koko ajan hahmoja tai muuta asian vierestä. Turha lässytys kertoo myös ahdistuksesta.

        Lässytät turhaa koska sinua vaivaa siis ahdistus. Minkä ikäinen olet tällä kertaa?


      • Anonyymi

        En tajua. mä turvauduin tähän nettisivuun saadakseni vinkkei laihdutukseen ja kaikki väittää mua joksikin pilailiaks tai ahdistuneeks tyypiks joka on oikeesti aikuinen. Olen 11.v lapsi. Olen SYK:n ala-asteella Enkä mikään aikunen.

        T: tän keskustelun alottaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tajua. mä turvauduin tähän nettisivuun saadakseni vinkkei laihdutukseen ja kaikki väittää mua joksikin pilailiaks tai ahdistuneeks tyypiks joka on oikeesti aikuinen. Olen 11.v lapsi. Olen SYK:n ala-asteella Enkä mikään aikunen.

        T: tän keskustelun alottaja

        En sanonut etä sinä olet ahdistunut, vaan että nuo jotka keskustelee joka päivä vuodesta toiseen tällä palstalla onko joku pilailija vai ei – ne on ahdistuneita. Mutta teet ihan viisasti jos lopetat tämän palstan lukemisen, täällä on ongelmaihmisiä liian paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tajua. mä turvauduin tähän nettisivuun saadakseni vinkkei laihdutukseen ja kaikki väittää mua joksikin pilailiaks tai ahdistuneeks tyypiks joka on oikeesti aikuinen. Olen 11.v lapsi. Olen SYK:n ala-asteella Enkä mikään aikunen.

        T: tän keskustelun alottaja

        Oletko jo ollut yhteydessä koulusi rehtoriin?

        Jos rehtori on pysyvästi lomalla, voit yrittää saada apua terveyskeskuksesta tai yksityiseltä lääkäriasemalta. Onko sinulla paljon viikkorahaa säästössä, lääkäri ei ole ilmainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tajua. mä turvauduin tähän nettisivuun saadakseni vinkkei laihdutukseen ja kaikki väittää mua joksikin pilailiaks tai ahdistuneeks tyypiks joka on oikeesti aikuinen. Olen 11.v lapsi. Olen SYK:n ala-asteella Enkä mikään aikunen.

        T: tän keskustelun alottaja

        mene terveydenhoitajalta kysyy vinkkejä .Hän on sitä varten että läskit lapset saa oikeaoppiset vinkit anoreksiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jo ollut yhteydessä koulusi rehtoriin?

        Jos rehtori on pysyvästi lomalla, voit yrittää saada apua terveyskeskuksesta tai yksityiseltä lääkäriasemalta. Onko sinulla paljon viikkorahaa säästössä, lääkäri ei ole ilmainen?

        Ei ole paljoa rahaa säästössä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole paljoa rahaa säästössä

        Sinun ei tarvitse laihduttaa, usko jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun ei tarvitse laihduttaa, usko jo.

        Rehtori auttaa myös lihavia koululaisia. Laihojakin ja tavallisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tajua. mä turvauduin tähän nettisivuun saadakseni vinkkei laihdutukseen ja kaikki väittää mua joksikin pilailiaks tai ahdistuneeks tyypiks joka on oikeesti aikuinen. Olen 11.v lapsi. Olen SYK:n ala-asteella Enkä mikään aikunen.

        T: tän keskustelun alottaja

        Tee viisaasti ja lopeta tämän roskapalstan lukeminen. Täällä on enemmän päästään vialla olevia, kuin edes voit kuvitella. Jotkut ovat täällä riidelleet asista x tai y, niin vuosikausia. Koita uskoa 11-vuotiaan ei tarvitse laihduttaa yhtään, 33 kg on sinun ikäiselle normaalipaino.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee viisaasti ja lopeta tämän roskapalstan lukeminen. Täällä on enemmän päästään vialla olevia, kuin edes voit kuvitella. Jotkut ovat täällä riidelleet asista x tai y, niin vuosikausia. Koita uskoa 11-vuotiaan ei tarvitse laihduttaa yhtään, 33 kg on sinun ikäiselle normaalipaino.

        Totta, mieluummin voi turvautua suoraan rasvaimuun jos vain on varaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, mieluummin voi turvautua suoraan rasvaimuun jos vain on varaa.

        Siinäkin vittu paras kommentoija. Ihan oikeesti liikkuuko siellä korvien välissä mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäkin vittu paras kommentoija. Ihan oikeesti liikkuuko siellä korvien välissä mitään?

        Avaus on pilailua!


    • Anonyymi

      Voit yrittä laihduttaa vähäsen jos se sinulle paremman mielen tekee. Et kuitenkaan saa mennä liian pitkälle, ettei sinusta tule alipainoista. Voit laihduttaa jättämällä karkkipäiviä väliin tai vastaavilla tavoilla, mutta muista huolehtia että jos sen jälkeen et ole tyytyväinen et saa kuitenkaan laihduttaa enempää, koska siitä voi tulla hengen vaarallista.

      • Anonyymi

        Vai että oikein karkkipäivä. Hengen_vaarallista. Kiitospaljon.


    • Anonyymi

      Öhm sul on normi paino sun iän ja pituuden kans et normaali paino sulle on 30kg-41kg mun mielestä sun ei tarvi pudottaa painoa

    • Anonyymi

      Jos alat lapsena laihduttamaan sotket oman kehosi aineen vaihdunnan kokonaan , ja et ole mikään läski mitenkään tuolla painolla. Kuvittelet vaan. Voit sotkea kuukautisten tulonkin. joka taas vaikuttaa myöhemmin elämässä .kasvavan lapsen ei saa laihduttaa koska sillä pituus kasvuksi voi loppua siihen kun et saa ravintoa , kevyt olet nytkin , miksimyleensä haluat vielä kevyemmäksi , tuhoat oman tulevaisuutesi ja jäät sen pituiseksi mitä olet nyt. Kunnon ravinto ei lihota ketään nuori ihminen; tarvitsee kaikki ravintoaineet mitä ruuassa on että kasvaa pituutta . Haluatko todella tuhota kehosi jonkun typerän laihdutus idean vuoksi , .maailmassa on ylipainoisia ihmisiä jotka jonkun sairauden vuoksi lihovat, toiset lihovat väärän ruuan syömisellä . Ja sinä kehtaat kysellä laihduttamis ohjeita vaikka painat 33 kiloa , aika sairasta sinänsä minä painoin sinun iässäsi 44 kiloa ja se oli normaali paino pituuteni nähden . Eikä minun ole koskaan tarvinnut laihduttaa koko elämäni aikana silti syön normaalisti ja liikun . Ja en ole ylipainoinen

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4140
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4022
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      609
      3874
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      19
      2667
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2455
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2052
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      339
      2051
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      190
      1920
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1579
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1412
    Aihe