Nyt alkaa oikeasti riittämään nämä ylösnousemuksen jutut.

Anonyymi-ap

Ei pysty nukkuu, menettänyt työt, menettänyt ystävät, kukaan ei välitä, rahaa ei ole, astrologiassa on nyt meneillään ainutlaatuinen juttu, no en ymmärrä astrologiaa, maan magnetismi aiheuttaa oireita, no en halua oireita enää, meidän kuului saada uusia ystäviä, no ei niitä tullut, toisen ja kolmannen aallon piti korvata meidät ja meille ilo, no ei tullut.
Ei ole mitään syytä miksi jatkaa tätä tai edes elämää täällä.

10

149

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitää levätä ja maadoittua. Ihan p.rseestä tuollaiset jutut. Pitäisi nauttia elämästä täysin rinnoin.

    • Anonyymi

      Palsatal

    • Anonyymi

      Höpsyn pöpsyn. Ei onni mistään muualta löydy kun sinusta itsestäsi. Aivan turhaa haihattelua muu. Olet jotain aivan ainutlaatuista,mitä et ole vain hoksannut. HERÄÄ.💩

      • Anonyymi

        Katsoin FBia niin kaikilla muilla on onni ja ilo, mulla ei ole. Mun pitäisi jotain, mutten tiedä mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin FBia niin kaikilla muilla on onni ja ilo, mulla ei ole. Mun pitäisi jotain, mutten tiedä mitä?

        Jospa lakkaisit haluamasta. Olisit vaan onnellinen ihan itsekses. Yksikses. Et vertaisi onneasi kenenkään muun onneen. Olisit just sitä mitä olet ihan itsesi kanssa.. ihan just sellaisena kun olet.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa lakkaisit haluamasta. Olisit vaan onnellinen ihan itsekses. Yksikses. Et vertaisi onneasi kenenkään muun onneen. Olisit just sitä mitä olet ihan itsesi kanssa.. ihan just sellaisena kun olet.💩

        Mulla kun on vähän sellainen pakottava tarve olla ihmisten joukossa, seassa, mutta ei nyt vaan enää ole oikein ketään.
        Nauttia ihmisten seurasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa lakkaisit haluamasta. Olisit vaan onnellinen ihan itsekses. Yksikses. Et vertaisi onneasi kenenkään muun onneen. Olisit just sitä mitä olet ihan itsesi kanssa.. ihan just sellaisena kun olet.💩

        Kyllä se noiden ilo ja onni on harhaa . Pelkkää näytelmää. Et ole yhtään mitään siitä menettänyt💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla kun on vähän sellainen pakottava tarve olla ihmisten joukossa, seassa, mutta ei nyt vaan enää ole oikein ketään.
        Nauttia ihmisten seurasta.

        Nyt on aika nauttia omasta seurastasi. Arvosta sitä!💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on aika nauttia omasta seurastasi. Arvosta sitä!💩

        Tarvisin ainakin kokemuksia muilta ihmisiltä, miten tätä koetaan. Yksin on vähän hankalaa.


    • Anonyymi

      4 vuotta sanoi sisäinen ääneni 5 vuotta sitten ja nyt hän haluaisi 7 vuotta lisää. Mikään ei riitä, entäs sitten 7 vuoden päästä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1914
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1756
    7. 124
      1722
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe