Tukholma johdossa kuluvan vuoden ammuskeluissa

Anonyymi-ap

aika hyvällä saldolla.

Ruotsin poliisin tilastojen mukaan kuluvan vuoden aikana toukokuun loppuun mennessä Ruotsissa tapahtui ammuskelu keskimäärin kerran joka päivä.
Poliisi on kirjannut tammi-toukokuu välisenä aikana 144 ammuskelua, joissa on haavoittunut 41 henkilöä ja kuollut 18 henkilöä.

Viime vuonna samassa ajassa kirjattiin 171 ammuskelua, joissa 42 haavoittunutta ja 31 kuollutta.

Gangstamamuilla pitää kiirettä.

15

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä Suomi on vielä paljon jäljessä.
      Kirittävää riittää että voitamme Ruotsin.

    • Anonyymi

      Väärän maahanmuuton haittoja.

    • Anonyymi

      Mamut toki saa ampua toisiaan.

    • Anonyymi

      Ihan tavallista lähi-idän kulttuuria.
      On siinä kivojakin puolia.

    • Anonyymi

      On aika uskomatonta mitä ruotsalaiset on tehneet omalle maalleen. Muuten aika tollo Trump oli oikeassa ihmetellessään Ruotsin ampumisia, pommeja ja väkivaltaa muutama vuosi sitten.

    • Anonyymi

      Voimmehan me kauhistella. Todeta tyytyväisinä, että ollaan vielä kaukana Ruotsista.
      Siis: VIELÄ kaukana Ruotsista?
      Ihan kuulostaa, että nykytila todetaan, hyväksytään..
      Onko meidän todella PAKKO olla OLLENKAAN tällä samalla tiellä? Sitä olen kauan ihmetellyt...

      • Anonyymi

        Kyllä suomalaiset on hereillä, emme halua Ruotsin mallia, siksi esim. Vihreät hävisivät vaalit raskaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä suomalaiset on hereillä, emme halua Ruotsin mallia, siksi esim. Vihreät hävisivät vaalit raskaasti.

        Olen samaa mieltä! Iso laiva vaan kääntyy hitaasti... Suunta on kyllä oikea, kun pahimmat hyysärit ei enää huseeraa hallituksessa. Paitsi rkp.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä! Iso laiva vaan kääntyy hitaasti... Suunta on kyllä oikea, kun pahimmat hyysärit ei enää huseeraa hallituksessa. Paitsi rkp.

        RKP muuttaa pikkuhiljaa liian suvaitsevaista politiikkaansa, kyllä tolkku löytyy asioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä! Iso laiva vaan kääntyy hitaasti... Suunta on kyllä oikea, kun pahimmat hyysärit ei enää huseeraa hallituksessa. Paitsi rkp.

        Rkp pitäis kieltää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rkp pitäis kieltää.

        Diktatuurissa kielletään laillisia puolueita, ei vapaassa maassa.


    • Anonyymi

      Jopa tälle vuodelle uusi ennätysmäärä harvennusta

    • Anonyymi

      Kotoisaa sotaa markkinoilla bisnes pyörii

    • Anonyymi

      Kuka klaani voittaa kenet hävittää seuraavassa kokouksessa

    • Anonyymi

      Ei voi pitää paikkaansa, koska Trump totesi noin jo 7-vuotta sitten ja kaikki mitä Trump sanoo on valetta kaikki tietävän median ja uskollisten kansalaisten mielestä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2270
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1771
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1629
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1392
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1388
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1251
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1119
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe