aika hyvällä saldolla.
Ruotsin poliisin tilastojen mukaan kuluvan vuoden aikana toukokuun loppuun mennessä Ruotsissa tapahtui ammuskelu keskimäärin kerran joka päivä.
Poliisi on kirjannut tammi-toukokuu välisenä aikana 144 ammuskelua, joissa on haavoittunut 41 henkilöä ja kuollut 18 henkilöä.
Viime vuonna samassa ajassa kirjattiin 171 ammuskelua, joissa 42 haavoittunutta ja 31 kuollutta.
Gangstamamuilla pitää kiirettä.
Tukholma johdossa kuluvan vuoden ammuskeluissa
15
155
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä Suomi on vielä paljon jäljessä.
Kirittävää riittää että voitamme Ruotsin. - Anonyymi
Väärän maahanmuuton haittoja.
- Anonyymi
Mamut toki saa ampua toisiaan.
- Anonyymi
Ihan tavallista lähi-idän kulttuuria.
On siinä kivojakin puolia. - Anonyymi
On aika uskomatonta mitä ruotsalaiset on tehneet omalle maalleen. Muuten aika tollo Trump oli oikeassa ihmetellessään Ruotsin ampumisia, pommeja ja väkivaltaa muutama vuosi sitten.
- Anonyymi
Voimmehan me kauhistella. Todeta tyytyväisinä, että ollaan vielä kaukana Ruotsista.
Siis: VIELÄ kaukana Ruotsista?
Ihan kuulostaa, että nykytila todetaan, hyväksytään..
Onko meidän todella PAKKO olla OLLENKAAN tällä samalla tiellä? Sitä olen kauan ihmetellyt...- Anonyymi
Kyllä suomalaiset on hereillä, emme halua Ruotsin mallia, siksi esim. Vihreät hävisivät vaalit raskaasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä suomalaiset on hereillä, emme halua Ruotsin mallia, siksi esim. Vihreät hävisivät vaalit raskaasti.
Olen samaa mieltä! Iso laiva vaan kääntyy hitaasti... Suunta on kyllä oikea, kun pahimmat hyysärit ei enää huseeraa hallituksessa. Paitsi rkp.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä! Iso laiva vaan kääntyy hitaasti... Suunta on kyllä oikea, kun pahimmat hyysärit ei enää huseeraa hallituksessa. Paitsi rkp.
RKP muuttaa pikkuhiljaa liian suvaitsevaista politiikkaansa, kyllä tolkku löytyy asioihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rkp pitäis kieltää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rkp pitäis kieltää.
Diktatuurissa kielletään laillisia puolueita, ei vapaassa maassa.
- Anonyymi
Jopa tälle vuodelle uusi ennätysmäärä harvennusta
- Anonyymi
Kotoisaa sotaa markkinoilla bisnes pyörii
- Anonyymi
Kuka klaani voittaa kenet hävittää seuraavassa kokouksessa
- Anonyymi
Ei voi pitää paikkaansa, koska Trump totesi noin jo 7-vuotta sitten ja kaikki mitä Trump sanoo on valetta kaikki tietävän median ja uskollisten kansalaisten mielestä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi902153En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222141- 471917
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131452Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361349- 301326
- 951131
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201026Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23867