Miten suhtautuisitte jos oma puoliso, nainen, tuijottaisi komeaa miestä ja hakeutuisi tämän läheisyyteen jossain julkisessa tilaisuudessa? Tämä tapahtui minulle tovi sitten, eli olen mies. Elekielestä pystyi näkemään että kiinnostus kohdistui tähän mieheen jostain syystä. Naiseni oli kokoajan tätä miestä kohti. Mietin tässä että lopettaisinko suhteen nyt. Edellisen kanssa jouduin sietämään tätä ihan riittävästi. Tuntuu että tunteet kuolee kuin itsestään.
Puolison käytös
7
317
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, tiedän tunteen, mikä tulee tuota "kosiskelua" katsoessa. Mieheni teki noin ja vielä pahemminkin muutaman kerran yhteisen liitomme aikana. Avioelämämme jatkuu yhä. Jäljet nuo pelit ovat kuitenkin jättäneet, enkä ole täysin onnellinen liitossani. Koen kuitenkin, että semmoista elämä on ja en voi määrittää toista pitämään vain minusta. Kestän jotenkin tilanteeni ja elän siitä huolimatta täydellistä omaa elämääni. Toinen on vierellä ja keskusteluyhteys on mitä parhain, vaikka en ehkä olekkaan hänelle se ykkönen ja paras.
Lisäksi olen ajatellut, että jos on riittävästi turvaa ja ystävyyttä, rakkauttakin välillämme, niin menkööt tämä elämä tällätavoin. En nimittäin usko, että parempaa enää löytyy. En halua olla itsekäs.- Anonyymi
Eli sinnittelet mielestäsi jotenkuten menettelevässä suhteessa kunnes miehesi löytää paremman ja jättää sut ? Parisuhteessakin pitää välillä olla itsekäs ja ajatella myös omaa etua.
- Anonyymi
En ole havainnut vaimoni käyttäytymisessä mitään vastaavaa.
Eikä se ole mikään ihme. Olen todennut, että jos hän jostakin tavoittaisi minua paremman miehen niin hänen velvollisuutensa olisi käyttää tilaisuus hyväkseen.
Eipä tuo ole kovin aktiivinen hakija ole ollut näiden yli 50:n vuoden aikana koska on todennut jo aikanaan tehtävän toivottomuuden" - Anonyymi
Toivottaisin hyvää matkaa valitsemallaan tiellä, aikoinaan niin tuli sanottuakin kun ehdokas yritti tehdä mustasukkaiseksi, no jäi sitten omaan kainaloon vuokralle 25v...
- Anonyymi
MItäpä tuota miettimään. JOs puoliso osoittaa jo noin alkuvaiheessa selvästi sen, ettei arvosta, niin miksi sitoutua tuollaiseen suhteeseen.
Löytyy fiksujakin naisia - Anonyymi
Ehkä voit antaa vielä mahdollisuuden ja ottaa asian puheeksi puolisosi kanssa. Kerro hänelle, miltä sinusta tuntui
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894220
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032373Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?332337Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972114Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281907- 321885
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91577- 291538
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881370- 751234