Raskaana oleva transmies tekee historiaa brittilehden kannessa

Anonyymi-ap

Kirjailija Logan Brown, 27, tekee historiaa – hän on ensimmäinen raskaana oleva transmies, joka poseeraa Glamour-brittilehden kannessa.

Haastattelussa Brown kertoo, ettei ole yllättynyt, että on joutunut kohtaamaan vihakommentteja, joissa korostuu sama sanoma.
– "Miehet eivät voi tulla raskaaksi" -ajatuksen mukaan en identifioisi itseäni enää miksikään muuksi vain siksi, että sain tietää olevani raskaana. Minulle on tärkeää pysyä aitona omalle identiteetilleni – olen raskaana oleva mies ja trans, Brown toteaa lehdelle.

Brown ei aluksi suhtautunut raskauteensa kovinkaan optimistisesti. Brown kertoo tehneensä raskaustestin, kun hänelle tuli yhtäkkiä kummallinen olo. Tulos oli positiivinen, mutta Brown oli kauhuissaan.

– Tuntui kuin koko maailma olisi pysähtynyt. Kuin koko miehuuteni, jonka eteen olin tehnyt paljon töitä, olisi mennyt täysin hukkaan, Brown muistelee.

– Tuntui kuin tämä olisi ollut minun harteillani, koska kyse oli minun kehostani, Brown lisää.

Brown kertoo pohtineensa pitkään, miten kertoisi kumppanilleen ”olevansa hänen raskaana oleva poikaystävänsä”. Lopulta Brown sai tarpeeksi rohkeutta herättää poikaystävänsä ja kertoi tälle raskaudestaan. Molemmat olivat hämmentyneitä tilanteesta.

Brown kertoo päässeensä riivaavasta ahdistuksestaan eroon, kun hän tuli itsevarmemmaksi ja sinuiksi tilanteen kanssa.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7507c8fc-1dac-4361-b0c2-6b223c5008c0

5

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saataispa tuo Lapua prideen puhujaksi, niin tolvanatkin käsittäisi mistä pridessa on kyse.

    • Anonyymi

      Koville ottaa kun koiraskin poikii,suomalainen sanonta.

    • Anonyymi

      No ei se nyt ehkä ihan mieskään voi olla jos kohtu. Kaikesta tuota uutista vedetään. Jumala loi miehen ja naisen ja kaikki muu ihmisen itse muuntelemaa.Thats it!!

    • Anonyymi

      No akkahan se on tua Brown.
      Typerä julkisuus horo

    • Anonyymi

      Onko tässä nyt käynyt niin että panohommissa nainen on ejakuloinut ensin ja ruiskaissut munasolunsa äijän sisuksiin?
      Vähän niin kuin eläinlääkärille joka yritti antaa hevoselle pillerin puhallusputkella ja hevonen ehti puhaltaa ensin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1545
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1374
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1277
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1156
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe