Palstan miehet, nyt kuulolla ja tarkkana!

131

907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ..miksi kukaan haluaisi "miehen" joka on vielä päälle parikymppisenä täysin kokematon?

      • Anonyymi

        Uskomaton


      • Voihan se olla kiva koulutettava? Ainakin jos kuntoa ja intoa riittää. Olen sellaista joiltain 40+ tutuilta kuullut että parikymppinen vähemmän kokenut on melkoinen namupala koulutettavaksi, ei kaavoihinsa kangistunut ja usein hyvin innokas oppimaan kuin nainen saadaan kehräämään.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Voihan se olla kiva koulutettava? Ainakin jos kuntoa ja intoa riittää. Olen sellaista joiltain 40 tutuilta kuullut että parikymppinen vähemmän kokenut on melkoinen namupala koulutettavaksi, ei kaavoihinsa kangistunut ja usein hyvin innokas oppimaan kuin nainen saadaan kehräämään.

        Sivusta totean, että ajatus koulutettavasta miehestä on ikävä. Tosin aina sitä miestä on koulutettava. Eivät miehet ikinä opettamatta osaa mitään (ainakaan minulle tehdä). Jos nyt ihan rehellinen olen, niin "osaava" (lue osaamistaan kuvitteleva mies on kaikkein eniten perceestä seksiseurana). Siitä sitten seuraava karseusjärjestyksessä olisi se totaalisen kokematon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta totean, että ajatus koulutettavasta miehestä on ikävä. Tosin aina sitä miestä on koulutettava. Eivät miehet ikinä opettamatta osaa mitään (ainakaan minulle tehdä). Jos nyt ihan rehellinen olen, niin "osaava" (lue osaamistaan kuvitteleva mies on kaikkein eniten perceestä seksiseurana). Siitä sitten seuraava karseusjärjestyksessä olisi se totaalisen kokematon.

        Sinun mielestäsi, minä puhuinkin aivan toisista henkilöistä. Sinä tykkäät suklaasta, naapurin Liisa taas valkosipulista, so what.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Sinun mielestäsi, minä puhuinkin aivan toisista henkilöistä. Sinä tykkäät suklaasta, naapurin Liisa taas valkosipulista, so what.

        Ota nyt joku chill pill tai mene kylmään suihkuun vilentämään pääsi. Ihme kiukkupussi taas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ota nyt joku chill pill tai mene kylmään suihkuun vilentämään pääsi. Ihme kiukkupussi taas.

        Kummallinen tulkinta, kun vain totean että sinun mielestäsi kokematon miesoletettu on rasittava. Se koskee vain sinua, ei ketään muuta. Voi olla että joku muu kokee samoin kuin sinä ja se on ok.

        Itse sinä vaahtoat kun kommentoin, ota itse kylmä suihku/kalja/pilleri, ei minulla ole täällä mitään tarvetta viilennykselle, tuuli puhaltaa läpi kämpän ja lasi on täynnä kylmää vissyä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kummallinen tulkinta, kun vain totean että sinun mielestäsi kokematon miesoletettu on rasittava. Se koskee vain sinua, ei ketään muuta. Voi olla että joku muu kokee samoin kuin sinä ja se on ok.

        Itse sinä vaahtoat kun kommentoin, ota itse kylmä suihku/kalja/pilleri, ei minulla ole täällä mitään tarvetta viilennykselle, tuuli puhaltaa läpi kämpän ja lasi on täynnä kylmää vissyä.

        Lähinnä ulinaahan tuo tekstisi oli ja ihan totaalisen asiantonta kielenkäyttöä viestini huomioiden. Känkkäränkkä päivä siellä tänään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähinnä ulinaahan tuo tekstisi oli ja ihan totaalisen asiantonta kielenkäyttöä viestini huomioiden. Känkkäränkkä päivä siellä tänään.

        Juu, se huomattiin myös tuolla alempana ketjussa, että Rande on tänään känkkä ja ränkkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, se huomattiin myös tuolla alempana ketjussa, että Rande on tänään känkkä ja ränkkä.

        Jep, parempi olla tänään vastaamatta herralle enää yhtään mitään. Ehkä huomenna hänelläkin kiukuttaa vähemmän. 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lähinnä ulinaahan tuo tekstisi oli ja ihan totaalisen asiantonta kielenkäyttöä viestini huomioiden. Känkkäränkkä päivä siellä tänään.

        Näyttää kyllä nimenomaan itselläsi oleva "normaali" maanantai, jotain pikku hulinaa tarvitsee saada aikaiseksi. No tee se, minä etsin jotain mielekkäämpää tekemistä.

        Ai niin. Sovitaan että olit ja olet 100% oikeassa kaikessa, niin ei tarvitse sitä enempää miettiä, antaudun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta totean, että ajatus koulutettavasta miehestä on ikävä. Tosin aina sitä miestä on koulutettava. Eivät miehet ikinä opettamatta osaa mitään (ainakaan minulle tehdä). Jos nyt ihan rehellinen olen, niin "osaava" (lue osaamistaan kuvitteleva mies on kaikkein eniten perceestä seksiseurana). Siitä sitten seuraava karseusjärjestyksessä olisi se totaalisen kokematon.

        Aikamoista rakettitiedettä näköjään seksi nykyään. Ei ihme että syntyvyys on näin alhainen. Ei ainakaan kateeks käy sun miestä. Ellei nyt satu oleen seksitieteen tohtori.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Näyttää kyllä nimenomaan itselläsi oleva "normaali" maanantai, jotain pikku hulinaa tarvitsee saada aikaiseksi. No tee se, minä etsin jotain mielekkäämpää tekemistä.

        Ai niin. Sovitaan että olit ja olet 100% oikeassa kaikessa, niin ei tarvitse sitä enempää miettiä, antaudun.

        Kertoo paljon eilisen mielentilastasi, että alat tunnistelemaan anonyymejä, Kuitenkin tiedät itsekin, että todellisuudessa kysessä voi olla kuka vaan, mutta sinä selittelet jotain jonkin tietyn tyypin "normaalista". No ehkä tänään on sullakin jo parempi päivä.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Aikamoista rakettitiedettä näköjään seksi nykyään. Ei ihme että syntyvyys on näin alhainen. Ei ainakaan kateeks käy sun miestä. Ellei nyt satu oleen seksitieteen tohtori.

        Mikä siinä nyt on rakettitiedettä? Juttelee ja kokeille yhdessä ja kuuntelee kun toinen kertoo mistä pitää ja sitten toteuttaa. Sekisitieteen tohtori nyt olisi vihonviimeinen yksilö. Olisi niin maan todella perceestä olevaa seksiä, kun toinen kuvittelisi tietävänsä kaiken, eikä välittäisi vattujakaan mistä toinen sanoo pitävänsä.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Aikamoista rakettitiedettä näköjään seksi nykyään. Ei ihme että syntyvyys on näin alhainen. Ei ainakaan kateeks käy sun miestä. Ellei nyt satu oleen seksitieteen tohtori.

        Esimerkki ... jos toinen kertoo, ettei halua mitään nuleskelua ja ettei pidä siitä, niin pitää naamansa poissa sieltä haarovälistä. Ei se (kai) niin kauhean vaikeaa ole? Sitten jos tuon lisäksi vielä kysyy, että no mistäs sitten pitäisin ja kuntelee mitä kerrotaan, niin ollaan ja hyvässä mallissa. "Kokeneilla" miehillä ei vaan juuri tunnu tuota mukautumisen taitoa olevan.


    • Anonyymi

      Palstan miehen pitää ensin löytää pimppi. Sellaista ne ei löydä joten eivät pääse kokeilee.

      • Kyllä täällä varmasti aika moni sen on löytänyt. Ei siitä muuten, niin paljon puhuttaisi.


      • Ei voi tietää ennalta, tulevaisuus on kaikille mysteeri, niin en pitäisi mahdottomana etteikö joku palstan kolleista joskus vahingossa pimppiinkin törmäisi. Niinpä kannattaa ajoissa kouluttautua edes teorian tasolla koska silloin on mahdollista antaa pimpille kaikkea hyvää ja se ei ehkä lähdekään matkoihinsa.


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei voi tietää ennalta, tulevaisuus on kaikille mysteeri, niin en pitäisi mahdottomana etteikö joku palstan kolleista joskus vahingossa pimppiinkin törmäisi. Niinpä kannattaa ajoissa kouluttautua edes teorian tasolla koska silloin on mahdollista antaa pimpille kaikkea hyvää ja se ei ehkä lähdekään matkoihinsa.

        Just näin🙏


    • Tää kuulostaa jonkinlaiselta tulvavaaralta?🤔

      • Anonyymi

        Mietin ihan samaa...Voikohan mies ja nainen mahdollisesti hukkua?

        -Palstahessu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mietin ihan samaa...Voikohan mies ja nainen mahdollisesti hukkua?

        -Palstahessu

        Niin noh se riippuu varmaan onko naama liian lähellä 🤔 mahdollisesti😁


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin noh se riippuu varmaan onko naama liian lähellä 🤔 mahdollisesti😁

        Ja jos naama on lähellä niin pitää ainakin suun kiinni ja laittaa vielä pyykkipojan nenään ;))

        -Palstahessu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos naama on lähellä niin pitää ainakin suun kiinni ja laittaa vielä pyykkipojan nenään ;))

        -Palstahessu

        Niin tai miksi ei samalla hommaa vaikka snorkkelia?.🤣

        Okei käsikopelolla joutuu kyllä ikävä kyllä etenemään jos snorkkelia tarvitsee.😌


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin tai miksi ei samalla hommaa vaikka snorkkelia?.🤣

        Okei käsikopelolla joutuu kyllä ikävä kyllä etenemään jos snorkkelia tarvitsee.😌

        Okei hei tämä oli ihana aloitus, vaikka rupesinkin laskemaan leikkiä😋 niin minkäs mä itselleni voin..


      • Anonyymi

        Just tuossa pari päivää sitten kuuntelin yhtä podcastia, jossa eräs gynekologi käsitteli mm. tätä aihetta suihkuorgasmi. Hän naureskeli aikalailla näille lehtien jutuille ja totesi, että niin siis ihan pissaa se on, mutta so what jos hyvältä tuntuu. Tietenkin voi tuntua vielä paremmalta, kun uskottelee itselleen sen olevan jotain muuta. Vaan ei siellä naisen alapäässä mitään sellaisia paikkoja ole, joista noin vaan tuollaisia nestemääriä tulisi, vaikka kuinka kiihottaisi ... paitsi siis se virtsarakko ja ihan rehellistä virtsaa.


      • Tulva, vulva, kuka niitä kaikkia jaksaa analysoida... 😂


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin tai miksi ei samalla hommaa vaikka snorkkelia?.🤣

        Okei käsikopelolla joutuu kyllä ikävä kyllä etenemään jos snorkkelia tarvitsee.😌

        Snorkkeli ja lasit, aivan täydellinen yhdistelmä, voi sukeltaa aika syvällekin iloihin ja edelleen sekä näkee eteensä että kykenee hengittämään 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just tuossa pari päivää sitten kuuntelin yhtä podcastia, jossa eräs gynekologi käsitteli mm. tätä aihetta suihkuorgasmi. Hän naureskeli aikalailla näille lehtien jutuille ja totesi, että niin siis ihan pissaa se on, mutta so what jos hyvältä tuntuu. Tietenkin voi tuntua vielä paremmalta, kun uskottelee itselleen sen olevan jotain muuta. Vaan ei siellä naisen alapäässä mitään sellaisia paikkoja ole, joista noin vaan tuollaisia nestemääriä tulisi, vaikka kuinka kiihottaisi ... paitsi siis se virtsarakko ja ihan rehellistä virtsaa.

        Jep, noinhan se on. Se on vaan mukavampi ajatella, ettei se olisi virtsaa. No siis sitähän se on. Niitä muitakin rauhasia siellä toki on, ihan pitkin matkaa ja ne tosiaan tuottavat sitä valkovuotoa ja "liukastetta", mutta ei siellä mitään tuollaisia ruiskuttimia ole olemassakaan. Pissa on pissaa. Jos se tuntuu hyvältä, niin ihan ok:han se on. Ei se väärin ole, mutta pissaa se silti on ja virtsarakosta se tulee ja se on tosiaan ihan normaalia, että tuntuu, että pissattaa ja pissaa, kun pissaa. 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Snorkkeli ja lasit, aivan täydellinen yhdistelmä, voi sukeltaa aika syvällekin iloihin ja edelleen sekä näkee eteensä että kykenee hengittämään 🤣

        Joo vois se olla aikamoista😅🤣


    • Miksi tämä olisi miesten asia? Eikö naiset voi räpläillä värkkejään ihan yksinään tai vaikka keskenään?

      • Anonyymi

        Heteroseksi on yleensä välillä nainen-mies, eikö? Yhtä hyvin tai huonosti voisit kysyä eikö miehet voisi räpläillä munaansa ihan yksinään tai vaikka keskenään, ei siihen naista tarvita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heteroseksi on yleensä välillä nainen-mies, eikö? Yhtä hyvin tai huonosti voisit kysyä eikö miehet voisi räpläillä munaansa ihan yksinään tai vaikka keskenään, ei siihen naista tarvita.

        Voisin kysyä ja ehkä vielä kysynkin. Munan räpläilyssä yksin ja omatoimisesti miehet ovat tietääkseni kunnostautuneet oikein hyvin. Vähemmän on silti iltapäivälehdissä ohjeita, että tällä lailla kun vemputat, niin saat ensin 15 millilitraa spermaa ja puoli litraa kusta kaupan päälle.


      • Tämähän olikin vain vinkkinä, kiinnostuneet ottavat onkeensa, sukupuoliin katselematta ja muut nakkelevat niskojaan tälle(kin) turhalle tiedolle.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Voisin kysyä ja ehkä vielä kysynkin. Munan räpläilyssä yksin ja omatoimisesti miehet ovat tietääkseni kunnostautuneet oikein hyvin. Vähemmän on silti iltapäivälehdissä ohjeita, että tällä lailla kun vemputat, niin saat ensin 15 millilitraa spermaa ja puoli litraa kusta kaupan päälle.

        Miehet ovat ennenkaikkea kunnostautuneet ruikuttamaan, miksi eivät "saa naista". Tämä aloitus oli ystävällisenä vinkkinä heille.


    • Anonyymi

      Suvelan kasanoova taas jakelemassa viisauksiaan.

      Mä oon unohtanut enemmän kuin sinä tulet ikinä saamaan...

      • Ehei, ei suinkaan viisauksiaan, vaan joidenkin toisten viisauksia, sinulla on edelleen tuon luetun ymmärtämisen kanssa haasteita.

        Ei minua kiinnosta sinun unohtelusi, sehän on vain sinun ongelmasi ettet muista miten kivaa sinulla on joskus ollut. Minä taasen muistan ja aivan liiankin tarkasti, joten vähempikin koettu riittää.


    • Anonyymi

      Antakoon Till Lindemann naisille niitä suihkuorgasmeja, minä keskityn vain harrastuksiini.

    • Aika turha minun lukea näitä, kun en naisen päälle enää pääse.

    • Anonyymi

      Rauhasista muka. Kusta se on ja ihan virtsapussista peräisin.

      • Sinun sanasi vastaan satoja tieteellisiä tutkimuksia, kumpaahan uskoisi? 🤔
        Aika helppo valinta 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Sinun sanasi vastaan satoja tieteellisiä tutkimuksia, kumpaahan uskoisi? 🤔
        Aika helppo valinta 🤣🤣🤣

        Ei ole yhtään tutkimusta, jonka mukaan tuollaisia nestemääriä naisen alapäästä mistään muualta löytyy, kuin virtsarakosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole yhtään tutkimusta, jonka mukaan tuollaisia nestemääriä naisen alapäästä mistään muualta löytyy, kuin virtsarakosta.

        Kyllä on, mutta kyse on nimenomaan määristä, ei niinkään itse toiminnosta. Pienemmät roiskaisut ovat pääosin jotain aivan muuta, rankkasateet sitten taas pääosin "sitä itteään".

        Ja kyllä, niitä tutkimuksia on satoja, sama lopputulos toistuu.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kyllä on, mutta kyse on nimenomaan määristä, ei niinkään itse toiminnosta. Pienemmät roiskaisut ovat pääosin jotain aivan muuta, rankkasateet sitten taas pääosin "sitä itteään".

        Ja kyllä, niitä tutkimuksia on satoja, sama lopputulos toistuu.

        Ei ole. Kyse tosiaan on aivan liian isoista määristä, että tuollaisia roiskeita niistä saisi aikaiseksi. Millilitra ei roiskahtele yhtään mihinkään. Ihan kannattaa otta huomioon oikeiden lääketieteen asiantuntijoiden sanomiset, että tuollaiset ruiskuamiset ovat puppupuhetta. Paitsi tietysti kun puhutaan pissasta, sillä sitä se on ja tulee virtsarakosta. Mitään muuta nestesäiliötä siellä nyt ei vaan ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Kyse tosiaan on aivan liian isoista määristä, että tuollaisia roiskeita niistä saisi aikaiseksi. Millilitra ei roiskahtele yhtään mihinkään. Ihan kannattaa otta huomioon oikeiden lääketieteen asiantuntijoiden sanomiset, että tuollaiset ruiskuamiset ovat puppupuhetta. Paitsi tietysti kun puhutaan pissasta, sillä sitä se on ja tulee virtsarakosta. Mitään muuta nestesäiliötä siellä nyt ei vaan ole.

        2-4ml on ihan normaalia, alle 10ml on pääosin muuta kuin virtsaa ensimmäisellä roiskaisulla, jos tulee useita putkeen niin tilanne jälkimmäisten osalta on eri. Kannattaa googlettaa aiheesta, siitä löytyy useita tutkimuksia. Niin minäkin tein, luin Japanilaista ja Brittiläistä tutkimusta ennen kuin edes vastasin sinulle ja totesin etten ihan päin hongikkoa muista.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        2-4ml on ihan normaalia, alle 10ml on pääosin muuta kuin virtsaa ensimmäisellä roiskaisulla, jos tulee useita putkeen niin tilanne jälkimmäisten osalta on eri. Kannattaa googlettaa aiheesta, siitä löytyy useita tutkimuksia. Niin minäkin tein, luin Japanilaista ja Brittiläistä tutkimusta ennen kuin edes vastasin sinulle ja totesin etten ihan päin hongikkoa muista.

        Kyllä se varmasti on ihan normaalia, että virtsaa tulee tuollaisia määriä. Mitään muuta sieltä ei tule. Sellaista tutkimusta ei olekaan, joka tuollaisia esittäisi. Googletettu on yhtään ainoaa oikeaa tutkimusta ei aiheesta löydy. Mutta en mä tietenkään kiellä uskomasta salaisiin nestesammiohin naisen alapäässä. Jos pelkää pissaa, niin parempi sitten uskoa noin.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        2-4ml on ihan normaalia, alle 10ml on pääosin muuta kuin virtsaa ensimmäisellä roiskaisulla, jos tulee useita putkeen niin tilanne jälkimmäisten osalta on eri. Kannattaa googlettaa aiheesta, siitä löytyy useita tutkimuksia. Niin minäkin tein, luin Japanilaista ja Brittiläistä tutkimusta ennen kuin edes vastasin sinulle ja totesin etten ihan päin hongikkoa muista.

        Kannattaa ihan tutustua oikeaan tieteeseen, huuhaahöpötysten sijaan. Ja ei pissaa tarvitse pelätä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se varmasti on ihan normaalia, että virtsaa tulee tuollaisia määriä. Mitään muuta sieltä ei tule. Sellaista tutkimusta ei olekaan, joka tuollaisia esittäisi. Googletettu on yhtään ainoaa oikeaa tutkimusta ei aiheesta löydy. Mutta en mä tietenkään kiellä uskomasta salaisiin nestesammiohin naisen alapäässä. Jos pelkää pissaa, niin parempi sitten uskoa noin.

        Eli näemmä asia on näiltä osin loppuun käsitelty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa ihan tutustua oikeaan tieteeseen, huuhaahöpötysten sijaan. Ja ei pissaa tarvitse pelätä.

        No paha on sanoa mitään vastaan kun tiedät itseäni paremmin mitä olen lukenut, joten sovitaan niin etten tiedä asiasta mitään tieteellisesti todistettavaa ja se siitä, niin voidaan jatkaa muita keskusteluita.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No paha on sanoa mitään vastaan kun tiedät itseäni paremmin mitä olen lukenut, joten sovitaan niin etten tiedä asiasta mitään tieteellisesti todistettavaa ja se siitä, niin voidaan jatkaa muita keskusteluita.

        Jos olet lukenut tieteellistä julkaisua voisit varmasti kertoa mitä. Joku 70-luvun Jallu ei ehkä ole ihan luotettava lähde.


    • Anonyymi

      Tämä on taas noita artikkeleita, että itselläni alkaa olla jo mitta täynnä noita. Vaan jos joku noista jotakin irti saa, niin siitä vaan. Mä jätän lukematta, enkä kyllä ole kiinnostunut myöskään artikkelissa olevista ohjeista, enkä halua yhdenkään miehen yrittävän niitä minuun käyttää. 😂

      • No älä sitten lue aloituksiani aiheesta, aika helppoa eikö?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No älä sitten lue aloituksiani aiheesta, aika helppoa eikö?

        Sanoinko mä aloituksen jotenkin häiritsevän? Sanoinko ylipäänsä aloituksestasi yhtään mitään? Ihme asenne taas. Ota kalja ja rentoudu, niin kärrytyttää vähemmän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoinko mä aloituksen jotenkin häiritsevän? Sanoinko ylipäänsä aloituksestasi yhtään mitään? Ihme asenne taas. Ota kalja ja rentoudu, niin kärrytyttää vähemmän.

        Viittasit siihen, että artikkeli on rasittava ja sitä kautta sekin on turhauttavaa että niitä pitää vielä erikseen tuoda esille palstalla joka muutenkin tulvillaan kaikkea rasittavaa. Häiritsevästä en minäkään sanonut mitään, vai sanoinko? Totesin vain ettei aloituksiani tarvitse lukea. Koska melko varmasti joka toinen aloitukseni sisältää jotain seksiin viittavaa = artikkeleita joihin mittasi alkaa olla täynnä.

        Sinullahan tässä on jengat mutterista mennyt, minulla on kaikki hyvin, totesin vain että lue minun aloituksiani koska ne ovat pääosin silkkaa paskaa. Turha kai sitä oma-aloitteisesti sormiaan paskaan tunkea?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Viittasit siihen, että artikkeli on rasittava ja sitä kautta sekin on turhauttavaa että niitä pitää vielä erikseen tuoda esille palstalla joka muutenkin tulvillaan kaikkea rasittavaa. Häiritsevästä en minäkään sanonut mitään, vai sanoinko? Totesin vain ettei aloituksiani tarvitse lukea. Koska melko varmasti joka toinen aloitukseni sisältää jotain seksiin viittavaa = artikkeleita joihin mittasi alkaa olla täynnä.

        Sinullahan tässä on jengat mutterista mennyt, minulla on kaikki hyvin, totesin vain että lue minun aloituksiani koska ne ovat pääosin silkkaa paskaa. Turha kai sitä oma-aloitteisesti sormiaan paskaan tunkea?

        Eli en ole sanonut aloituksestasi yhtään mitään. Koko viestisi "No älä sitten lue aloituksiani aiheesta, aika helppoa eikö?" tuli siis ilmeisesti ihan väärään kohtaan, 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli en ole sanonut aloituksestasi yhtään mitään. Koko viestisi "No älä sitten lue aloituksiani aiheesta, aika helppoa eikö?" tuli siis ilmeisesti ihan väärään kohtaan, 🤣

        No jos et osaa seurata ajatusketjuja ja niihin liittyvää semantiikka, ei se ole minun ongelmani 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No jos et osaa seurata ajatusketjuja ja niihin liittyvää semantiikka, ei se ole minun ongelmani 😂

        En tietenkän, koska se ketju ei liity mitenkään mihinkään mitä minä kirjoitin. En mä pysty jotain ihmeelisiä päättömiä ketjuja toisten päiden sisältä lukemaan.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No jos et osaa seurata ajatusketjuja ja niihin liittyvää semantiikka, ei se ole minun ongelmani 😂

        Vaan ei se mitään. Saat anteeksi, että joko vastasit ihan asian vierestä tai sittne kirjoitit ihan vastineesi ihan väärään kohtaan. Sattuuhan noita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaan ei se mitään. Saat anteeksi, että joko vastasit ihan asian vierestä tai sittne kirjoitit ihan vastineesi ihan väärään kohtaan. Sattuuhan noita.

        Kuittaat vaan jatkossa jokaisen kommentti vaikkapa tägillä "Rando on väärässä" niin tiedät olla väittämättä mitään sanomaasi vastaan, se on helpointa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kuittaat vaan jatkossa jokaisen kommentti vaikkapa tägillä "Rando on väärässä" niin tiedät olla väittämättä mitään sanomaasi vastaan, se on helpointa.

        Miksi? En ole koskaan sanonut mitään tuollaistakaan. Sulla nyt vaan puristaa tänään vanne päätä ja mitä ilmeisimmin aika lujaa. Sen verran totaalisia aivopieruja nyt pääsee, että paine on kova siellä päässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi? En ole koskaan sanonut mitään tuollaistakaan. Sulla nyt vaan puristaa tänään vanne päätä ja mitä ilmeisimmin aika lujaa. Sen verran totaalisia aivopieruja nyt pääsee, että paine on kova siellä päässä.

        Ei purista mikään, ollut loistava päivä kaikin puolin eikä loppua näy. Totesin vain että sillä tavoin sun ei tartte miettiä että vänkäisin ainakaan vastaan, niin ei tule turhia höpöttelyjä siitä kenellä puristaa kenkä ja kenellä vanne. Paljon käytännöllisempää siten.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei purista mikään, ollut loistava päivä kaikin puolin eikä loppua näy. Totesin vain että sillä tavoin sun ei tartte miettiä että vänkäisin ainakaan vastaan, niin ei tule turhia höpöttelyjä siitä kenellä puristaa kenkä ja kenellä vanne. Paljon käytännöllisempää siten.

        Niin siis minähän en ole vieläkään kertaakaan tässä vängännyt einulle vastaan. Ainoa vänkkääjä tässä olet ihan sinä itse, joka et nyt vaan kykene joko tajuamaan tai myöntämään kirjottelevasi asian vierestä. Älä hyvä mies tosiaan kirjottele, jos se noin ahistaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis minähän en ole vieläkään kertaakaan tässä vängännyt einulle vastaan. Ainoa vänkkääjä tässä olet ihan sinä itse, joka et nyt vaan kykene joko tajuamaan tai myöntämään kirjottelevasi asian vierestä. Älä hyvä mies tosiaan kirjottele, jos se noin ahistaa.

        No niinhän tuossa edellä sanoin, kirjaimmellisesti:

        "sun ei tartte miettiä että vänkäisin ainakaan vastaan"

        Osaatko nyt edes lukea, saatikka ymmärtää lukemaasi? Kiukuttelet minulle asiasta jonka jo totesin omaksi syykseni, aika erikoista. Voisitko vain noudattaa saamiasi ohjeita ja meillä molemmilla olisi rauhallisempi ilta? Yritän vain tehdä tämän helpoksi molemmille, niin olen aika ällistynyt siitä että haluat edelleen riidellä, tyhjästä. Vai pitääkö anella polvillaan, ehkä luvata poistuvansa palstalta kokonaan? En ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis minähän en ole vieläkään kertaakaan tässä vängännyt einulle vastaan. Ainoa vänkkääjä tässä olet ihan sinä itse, joka et nyt vaan kykene joko tajuamaan tai myöntämään kirjottelevasi asian vierestä. Älä hyvä mies tosiaan kirjottele, jos se noin ahistaa.

        Randella nyt tosiaan aina välillä on näitä tällasia päiviä, kun hän ei vaan lainkaan kestä sitä, jos joku ei olekaan täysin samaa mieltä hänen aloituksensa kanssa. Joskus hän kaipaa pelkkiä komppaajia ja silloin sitä saa tiuskaisun "älä sit lue mun alotuksiani", jos ei esitä pelkkää ihailevaa ja nuoleskelevaa myötäsukaa. Näistä Randen tällasista päivistä ei kannata ottaa nokkiinsa. Jos kyse olisi naisoletetusta, niin toteaisin, että Randella on vaan se aika kuusta.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No niinhän tuossa edellä sanoin, kirjaimmellisesti:

        "sun ei tartte miettiä että vänkäisin ainakaan vastaan"

        Osaatko nyt edes lukea, saatikka ymmärtää lukemaasi? Kiukuttelet minulle asiasta jonka jo totesin omaksi syykseni, aika erikoista. Voisitko vain noudattaa saamiasi ohjeita ja meillä molemmilla olisi rauhallisempi ilta? Yritän vain tehdä tämän helpoksi molemmille, niin olen aika ällistynyt siitä että haluat edelleen riidellä, tyhjästä. Vai pitääkö anella polvillaan, ehkä luvata poistuvansa palstalta kokonaan? En ymmärrä.

        Vaan kun ongelmahan on se, kun et sä oikein edes vänkää mulle vastaan. Vänkäät johonkin minne lienee bittiavaruuteen, ihan kokonaan minun ohitseni, aiheesta joka ei liity minuun eikä minun tekstiini mitenkään. Siellä on nyt joku, jonka kanssa vänkäät, enkä minä sille mitään mahda, kun ei sillä ole mitään tekoa minun kanssani. 👍


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No niinhän tuossa edellä sanoin, kirjaimmellisesti:

        "sun ei tartte miettiä että vänkäisin ainakaan vastaan"

        Osaatko nyt edes lukea, saatikka ymmärtää lukemaasi? Kiukuttelet minulle asiasta jonka jo totesin omaksi syykseni, aika erikoista. Voisitko vain noudattaa saamiasi ohjeita ja meillä molemmilla olisi rauhallisempi ilta? Yritän vain tehdä tämän helpoksi molemmille, niin olen aika ällistynyt siitä että haluat edelleen riidellä, tyhjästä. Vai pitääkö anella polvillaan, ehkä luvata poistuvansa palstalta kokonaan? En ymmärrä.

        Ja ei, minä en ala kirjoittelemman kuin vain sellaista, joka on minun mielipiteeni. En ala edes tägäämään viestejäni asioilla, jotka eivät liity mitenkään mihinkään mitä olen koskaan kirjoittanut. Sori nyt vaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaan kun ongelmahan on se, kun et sä oikein edes vänkää mulle vastaan. Vänkäät johonkin minne lienee bittiavaruuteen, ihan kokonaan minun ohitseni, aiheesta joka ei liity minuun eikä minun tekstiini mitenkään. Siellä on nyt joku, jonka kanssa vänkäät, enkä minä sille mitään mahda, kun ei sillä ole mitään tekoa minun kanssani. 👍

        En sanonutkaan että nimenomaisesti vänkäisin vastaan, vaan että sun ei tartte edes miettiä sellaista. Eli voit vain sivuutta kaikki kommenttini koska niillä ei ole mitään arvoa millekään, kenellekään. Helppoa?

        No niin, niin tai näin, niin nyt saat jatkaa keskustelua toisten kanssa, parempia vaihtoehtoja kuin minä löytyy pilvin pimein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Randella nyt tosiaan aina välillä on näitä tällasia päiviä, kun hän ei vaan lainkaan kestä sitä, jos joku ei olekaan täysin samaa mieltä hänen aloituksensa kanssa. Joskus hän kaipaa pelkkiä komppaajia ja silloin sitä saa tiuskaisun "älä sit lue mun alotuksiani", jos ei esitä pelkkää ihailevaa ja nuoleskelevaa myötäsukaa. Näistä Randen tällasista päivistä ei kannata ottaa nokkiinsa. Jos kyse olisi naisoletetusta, niin toteaisin, että Randella on vaan se aika kuusta.

        No juu siltä tosiaan vaikuttaa, että voisi tosiaan naisoletetuksi luulla. Sen verran outoa kiukuttelua tänään. Ihan täysin vailla logiikkaa. Ilmeisesti tosiaan vaan kiukuttaa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        En sanonutkaan että nimenomaisesti vänkäisin vastaan, vaan että sun ei tartte edes miettiä sellaista. Eli voit vain sivuutta kaikki kommenttini koska niillä ei ole mitään arvoa millekään, kenellekään. Helppoa?

        No niin, niin tai näin, niin nyt saat jatkaa keskustelua toisten kanssa, parempia vaihtoehtoja kuin minä löytyy pilvin pimein.

        En tietenkään sivuuta. En ole sanonut mitään tuollaistakaan. Sun on aivan turha yrittää tunkea ajatuksiasi minun ajatuksikseni. Mä en ole syyllinen siihen, että sulla on huono päivä.


    • Anonyymi

      joku kumitrusatalo yön pimpeydessä ei pääse kovin helposti edes katsomaan sellaista.

    • Anonyymi

      Tuntuu, että pissattaa ja virtsarakosta se tulee, mutta ei se virtsaa ole ... joo, ei tietenkään ole 🙄

      • Anonyymi

        No niinpä, eikä sekään ole uloste mikä voi synnyttäessä tulla pöydälle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä, eikä sekään ole uloste mikä voi synnyttäessä tulla pöydälle.

        Tästähän ei ole tieteellisesti löydetty varmaa todistetta puolesta eikä vastaan 🤔


      • Anonyymi

        " Kyseisen nesteen on epäilty olevan virtsaputkesta valuvaa virtsaa, mutta tämä on väärä käsitys, sillä kyseessä on Skenen rauhasten, miehen eturauhasen naisellisen vastineen, tuottama neste ja vastaava reaktio kuin siemensyöksy, vaikkei sillä, toisin kuin siemensyöksyllä, ole tekemistä lisääntymisen kanssa. "

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Naisen_ejakulaatio

        Että silleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        " Kyseisen nesteen on epäilty olevan virtsaputkesta valuvaa virtsaa, mutta tämä on väärä käsitys, sillä kyseessä on Skenen rauhasten, miehen eturauhasen naisellisen vastineen, tuottama neste ja vastaava reaktio kuin siemensyöksy, vaikkei sillä, toisin kuin siemensyöksyllä, ole tekemistä lisääntymisen kanssa. "

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Naisen_ejakulaatio

        Että silleen.

        Virtsaputkirauhaset. Mistähän se elimistö sen nesteen kehittää? Verenkierrosta vähän sakeuttaa verta? Vai kenties virtsarakosta, josta nestettä aika ajoin muutenkin poistetaan elimistöstä?

        Uudelleennimeäminen voisi tehdä myös virtsankarkailusta sosiaalisesti hyväksyttävän hittiominaisuuden. Tena lady. Naisille jotka squirttailevat omia aikojaan.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Virtsaputkirauhaset. Mistähän se elimistö sen nesteen kehittää? Verenkierrosta vähän sakeuttaa verta? Vai kenties virtsarakosta, josta nestettä aika ajoin muutenkin poistetaan elimistöstä?

        Uudelleennimeäminen voisi tehdä myös virtsankarkailusta sosiaalisesti hyväksyttävän hittiominaisuuden. Tena lady. Naisille jotka squirttailevat omia aikojaan.

        Kaipa kyseessä on Bartholinin rauhaset...

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Bartholinin_rauhaset


    • Anonyymi

      Aika huvittavakin on ajatus että iltasanoman kaltaisissa lehdissä julkaistaisiin ohjeistuksia kuinka nainen voi tuottaa miehelle nautintoa niin että sp..ma ja k..si lentää kattoon. Siitä iso osa lukijakunnasta närkästyisi mutta naisten kohdalla kaikki on toisin.

      -harmiseikirj-

      • Spaarma ja kuusi? Kaikkea sitä tietty on kattoon lennellytkin vuosisatojen saatossa, etenkin jouluisin kun naapurin pukki tuli käymään.


    • Anonyymi

      Kuumempaa kuin squirttaminen on se kun nainen ejakuloi, squirttaaminen on ruisku, ejakulointi rentoa tavaraa syvemmältä.

    • Mietin askelta pidemmälle ja sitä siivoamista jälkikäteen. Ei ole miellyttävää puuhaa.. Mieluiten pitäisin nautintoni niukemmin nesteytettynä, mutta eihän se aina lupaa kysy.

      • Anonyymi

        Vastaus on PVC-lakanat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastaus on PVC-lakanat.

        Ei kyllä innosta pvc-lakanoidenkaan kanssa touhuilu. Mielellään pidän homman sopivan siistinä, niin ettei jälkikäteen tarvitse siivota ja pestä koko kämppää. Pieni sotku ei haittaa, eihän siltä aina voi välttyä.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Ei kyllä innosta pvc-lakanoidenkaan kanssa touhuilu. Mielellään pidän homman sopivan siistinä, niin ettei jälkikäteen tarvitse siivota ja pestä koko kämppää. Pieni sotku ei haittaa, eihän siltä aina voi välttyä.

        Juu, osa naisista on pelkkiä lahnoja.


      • Niin, kyllä siinä jonkinlainen vuodevaatteiden vaihto-operaatio olisi edessä. Tosin jos on vauhdikas yö ilman sadettajaakin, niin aika usein se lakana vähintään lähtee vikkelästi pyykkiin...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, osa naisista on pelkkiä lahnoja.

        Vihjaatko, että minä olen lahna? 😄


      • randombypasser kirjoitti:

        Niin, kyllä siinä jonkinlainen vuodevaatteiden vaihto-operaatio olisi edessä. Tosin jos on vauhdikas yö ilman sadettajaakin, niin aika usein se lakana vähintään lähtee vikkelästi pyykkiin...

        Noin siinä saattaa käydä, mutta eihän siinä sitten muuta kuin lakanat vaihtoon 😊 Eikä sitä tietenkään sillä hetkellä mieti tai jos miettii, niin ei ehkä ole riittävän hauskaa 😉


      • Aletheias kirjoitti:

        Noin siinä saattaa käydä, mutta eihän siinä sitten muuta kuin lakanat vaihtoon 😊 Eikä sitä tietenkään sillä hetkellä mieti tai jos miettii, niin ei ehkä ole riittävän hauskaa 😉

        No todellakin! Jos siinä kaiken keskellä ehtii miettimään vuodevaatepyykkiä, niin kumppani vaihtoon siltä makuulta 😂


      • Aletheias kirjoitti:

        Vihjaatko, että minä olen lahna? 😄

        Katsotaanpa onko joku riittävän rohkea ilmoittautuakseen 🤣


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Vihjaatko, että minä olen lahna? 😄

        Seksuaalisesti konservatiiviset naiset ovat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seksuaalisesti konservatiiviset naiset ovat.

        Selvä juttu. Sinulla on oikeus omiin tulkintoihisi, olivatpa ne kuinka vääriä tahansa 😊


      • randombypasser kirjoitti:

        Katsotaanpa onko joku riittävän rohkea ilmoittautuakseen 🤣

        Näköjään oli 😂 Sinä olet ainoa palstalainen, jolla on edes pienen pieni välähdys "konservatiiviauudestani" 🤣


      • Aletheias kirjoitti:

        Näköjään oli 😂 Sinä olet ainoa palstalainen, jolla on edes pienen pieni välähdys "konservatiiviauudestani" 🤣

        Niin siis pieni välähdys mistä???? 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No todellakin! Jos siinä kaiken keskellä ehtii miettimään vuodevaatepyykkiä, niin kumppani vaihtoon siltä makuulta 😂

        Muistan joskus lukeneeni jostain, että joku suunnitteli kauppalistaa samalla, kun rakasteli. Miten hemmetin tylsää voi seksi olla, että mieluummin suunnittelee kauppalistaa? 😄


      • Aletheias kirjoitti:

        Muistan joskus lukeneeni jostain, että joku suunnitteli kauppalistaa samalla, kun rakasteli. Miten hemmetin tylsää voi seksi olla, että mieluummin suunnittelee kauppalistaa? 😄

        Tuo urbaanilegenda tosiaan pitää paikkansa eikä ole edes sidottu sukupuoleen, mikä näin putkiaivona hiukan hämmentää 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Niin siis pieni välähdys mistä???? 😂

        No siitä, miten vanhoillinen ja konservatiivinen olen 😂


      • Aletheias kirjoitti:

        No siitä, miten vanhoillinen ja konservatiivinen olen 😂

        Jep jep, samanlainen harha kuin se että voittaisit ne avaimet 🤣🤣🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Tuo urbaanilegenda tosiaan pitää paikkansa eikä ole edes sidottu sukupuoleen, mikä näin putkiaivona hiukan hämmentää 😂

        Aikamoista.. Urbaanilegendat on yllättävän usein totta 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Jep jep, samanlainen harha kuin se että voittaisit ne avaimet 🤣🤣🤣

        Kaksi ensimmäistä sanaa meni oikein, mutta sitten alkoi tulla pelkkää puppua herran suusta 🤣


      • Aletheias kirjoitti:

        Aikamoista.. Urbaanilegendat on yllättävän usein totta 😂

        Kyllä mä tiedän, että jos on paljon mielessä kaikenlaista, niin itteni on aika turha yrittä petipuuhia, ei siitä mitään tule, se vaatii jotain muuta ensin jotta ajatuskarusellit pysähtyvät, seksi ei siihen (yleensä) riitä. Mieskone, valmistettu työtä varten...


      • Aletheias kirjoitti:

        Kaksi ensimmäistä sanaa meni oikein, mutta sitten alkoi tulla pelkkää puppua herran suusta 🤣

        Sentään 2/10 oikein, onneksi tämä ei ollut visailu 🤣🤣🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Kyllä mä tiedän, että jos on paljon mielessä kaikenlaista, niin itteni on aika turha yrittä petipuuhia, ei siitä mitään tule, se vaatii jotain muuta ensin jotta ajatuskarusellit pysähtyvät, seksi ei siihen (yleensä) riitä. Mieskone, valmistettu työtä varten...

        Kyllä ihmisen pitää olla läsnä tilanteessa niin, että sekä mieli että keho haluaa. Jos jokin vaivaa, tavalla tai toisella, niin ei seksistä mitään ainakaan väkipakolla tule. Fiksu kumppani osaa lukea toista niin, että ymmärtää mitä toinen tilanteessa tarvitsee. Joskus se on hali, joskus kuuma kylpy, joskus omaa rauhaa. Joskus tilanne voi johtaa seksiin, joskus ei. Tärkeintä, että molemmilla on hyvä olla.


      • randombypasser kirjoitti:

        Sentään 2/10 oikein, onneksi tämä ei ollut visailu 🤣🤣🤣

        Tuossa painivisassa sulle tuleekin käymään juuri noin huonosti 🤣


      • Aletheias kirjoitti:

        Tuossa painivisassa sulle tuleekin käymään juuri noin huonosti 🤣

        Ehei, se menee juurikin käänteisesti, 10/2 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Ehei, se menee juurikin käänteisesti, 10/2 🤣

        Pöh, periksi en anna! Vapise jo valmiiksi, selätän sut sekunnissa 🤣


      • Aletheias kirjoitti:

        Pöh, periksi en anna! Vapise jo valmiiksi, selätän sut sekunnissa 🤣

        Vaasankin veri vapisee? No ei minun, vereltäni hämäläisenä huomaan selätysyrityksesi kaksi viikkoa myöhemmin, kun ajelen Kroatiassa autollasi 🤣

        Ai sekunnissa? Aina vaan lyhenee, loppuu kohta tunnetut aikayksiköt kesken tällä menolla 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Vaasankin veri vapisee? No ei minun, vereltäni hämäläisenä huomaan selätysyrityksesi kaksi viikkoa myöhemmin, kun ajelen Kroatiassa autollasi 🤣

        Ai sekunnissa? Aina vaan lyhenee, loppuu kohta tunnetut aikayksiköt kesken tällä menolla 🤣

        Auto on pyhä asia, siitä taistellaan viimeiseen verenpisaraan saakka 😂 Sanonta tosin taitaa olla viimeiseen pisaraan.. 🤔

        Katsopas, näköjään mielessäni hoidan sinut päivä päivältä tehokkaammin 😂 Se on tämän treenauksen tulosta, kun olen saanut nyt vauhdin päälle 💪🏃‍♀️


      • Aletheias kirjoitti:

        Auto on pyhä asia, siitä taistellaan viimeiseen verenpisaraan saakka 😂 Sanonta tosin taitaa olla viimeiseen pisaraan.. 🤔

        Katsopas, näköjään mielessäni hoidan sinut päivä päivältä tehokkaammin 😂 Se on tämän treenauksen tulosta, kun olen saanut nyt vauhdin päälle 💪🏃‍♀️

        Itsesuggestio siis vauhdissaan. No kaikki keinot kannattaa käyttää, vaikka lopputulos onkin jo selvä. Ei harjoittelu haittaakaan, voit tarvita niitä oppeja myöhemmin jossains ellaisessa "taistelussa" joka on voitettavissakin 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Itsesuggestio siis vauhdissaan. No kaikki keinot kannattaa käyttää, vaikka lopputulos onkin jo selvä. Ei harjoittelu haittaakaan, voit tarvita niitä oppeja myöhemmin jossains ellaisessa "taistelussa" joka on voitettavissakin 🤣

        Kaikki taistelut ovat voitettavissa 😂 Ja kaikki keinot käytettävissä, enkä epäröi käyttää niitä 😁


      • Aletheias kirjoitti:

        Kaikki taistelut ovat voitettavissa 😂 Ja kaikki keinot käytettävissä, enkä epäröi käyttää niitä 😁

        HETKINEN! Kaikki keinot? Ja minä en saa käyttää keinokuituisia työhousujani? Onko tämä sitä naisten tasa-arvoa? Tsot tsot tyttö.

        Kaikkia taisteluja ei kannata käydä, on osattava valita ne taistelut jotka voi voittaa. Siksi tämän taistelun valitsinkin, tämähän on ihan varma homma, elämäni halvin auto 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        HETKINEN! Kaikki keinot? Ja minä en saa käyttää keinokuituisia työhousujani? Onko tämä sitä naisten tasa-arvoa? Tsot tsot tyttö.

        Kaikkia taisteluja ei kannata käydä, on osattava valita ne taistelut jotka voi voittaa. Siksi tämän taistelun valitsinkin, tämähän on ihan varma homma, elämäni halvin auto 🤣

        Keinokuituhousut ovat poikkeus, muutoin kaikki sallittu. Se on sitten sinusta itsestäsi kiinni, miten mikäkin keino tehoaa 😁

        Tuossa olet kyllä oikeassa, että taistelut kannattaa valita. Lastenkin kanssa on osattava valita taistelunsa oikein, muuten lähtee järki 😄 Mutta tässä asiassa et kyllä tiedä mitä tulit valinneeksi 😏


      • Aletheias kirjoitti:

        Keinokuituhousut ovat poikkeus, muutoin kaikki sallittu. Se on sitten sinusta itsestäsi kiinni, miten mikäkin keino tehoaa 😁

        Tuossa olet kyllä oikeassa, että taistelut kannattaa valita. Lastenkin kanssa on osattava valita taistelunsa oikein, muuten lähtee järki 😄 Mutta tässä asiassa et kyllä tiedä mitä tulit valinneeksi 😏

        Melko mielivaltaista, sanoisin. Vedän sitten tiukat spandexit jalkaan, ovat vielä pahemmat ja nehän on oikeat urheilupöksyt, et voi narista 😝

        Oi tiedän kyllä mitä tulin valinneeksi, vähän sama kuin mittelisi voimiaan kymppivuotiaan kanssa, tarttee vaan jaksaa vähän väsyttää ja se kompastuu omiin jalkoihinsa... 🤣

        Nyt hyvää yötä, lähden koisimaan jotta jaksan olla huomenna natsi kesäduunareille 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Melko mielivaltaista, sanoisin. Vedän sitten tiukat spandexit jalkaan, ovat vielä pahemmat ja nehän on oikeat urheilupöksyt, et voi narista 😝

        Oi tiedän kyllä mitä tulin valinneeksi, vähän sama kuin mittelisi voimiaan kymppivuotiaan kanssa, tarttee vaan jaksaa vähän väsyttää ja se kompastuu omiin jalkoihinsa... 🤣

        Nyt hyvää yötä, lähden koisimaan jotta jaksan olla huomenna natsi kesäduunareille 😁

        Kymppivuotiaan?? En mä nyt niin huonossa kunnossa ole 😂 Mutta sittenhän näet..

        Menehän keräämään voimiasi, kesäduunareiden käskytys on voimia vievää hommaa 😁 Hyvää yötä!


      • Aletheias kirjoitti:

        Kymppivuotiaan?? En mä nyt niin huonossa kunnossa ole 😂 Mutta sittenhän näet..

        Menehän keräämään voimiasi, kesäduunareiden käskytys on voimia vievää hommaa 😁 Hyvää yötä!

        Ai? No anteeksi. Sanotaan siten 12v. 😂
        Onhan siinä nähtävää, kuskin sivulasista kun nouset nurmikolta ja syljet ruohoturppaita silmät tulta ja tappuraa leiskuen. Silloin voisin ehkä jopa pelätäkin 🤣

        Meillä olikin rapsakka päivä, pojat sai hyvää esimakua mitä on kun tehdään tosissaan duunia, mun kanssa 😂 Mutta oltiin peevelin tehokkaita ja loppuviikko otetaan iisimmin opettelupainotteisesti, pedataan sillä kesäduunikuukauden kahta viimeistä viikkoa oikeiden asiakastyötehtävien merkeissä, silloin asiakkaiden jaloissa, kirjaimellisesti. Hyviä jätkiä, oli kivaa, etenkin iltapäivästä kun kundit alkoivat sulaa ja uskalsivat heittää herjaa, piruilla jne. Huomenna saattaakin olla aikamoinen naurupäivä jo, toivottavasti 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Ai? No anteeksi. Sanotaan siten 12v. 😂
        Onhan siinä nähtävää, kuskin sivulasista kun nouset nurmikolta ja syljet ruohoturppaita silmät tulta ja tappuraa leiskuen. Silloin voisin ehkä jopa pelätäkin 🤣

        Meillä olikin rapsakka päivä, pojat sai hyvää esimakua mitä on kun tehdään tosissaan duunia, mun kanssa 😂 Mutta oltiin peevelin tehokkaita ja loppuviikko otetaan iisimmin opettelupainotteisesti, pedataan sillä kesäduunikuukauden kahta viimeistä viikkoa oikeiden asiakastyötehtävien merkeissä, silloin asiakkaiden jaloissa, kirjaimellisesti. Hyviä jätkiä, oli kivaa, etenkin iltapäivästä kun kundit alkoivat sulaa ja uskalsivat heittää herjaa, piruilla jne. Huomenna saattaakin olla aikamoinen naurupäivä jo, toivottavasti 😁

        Olen selvästi epäonnistunut pelottelussa ja uhkailussa, vaikka mielestäni olen pärjännyt niin hienosti 😂 Eikö muka yhtään puntti tutise? Olen minä sentään aika pelottava 😄

        Hyvä, kun annat kesätyöläisille mahdollisuuden tehdä kunnolla töitä 😁 Sillä tavalla sitä oppii. Kyllä he siitä äkkiä sulavat, kun tulevat kunnolla tutuiksi. Kuulostaa siltä, että ainakin eväät on kasassa kaikin puolin kivaan kesään teidän työpaikalla 🤗


      • Aletheias kirjoitti:

        Olen selvästi epäonnistunut pelottelussa ja uhkailussa, vaikka mielestäni olen pärjännyt niin hienosti 😂 Eikö muka yhtään puntti tutise? Olen minä sentään aika pelottava 😄

        Hyvä, kun annat kesätyöläisille mahdollisuuden tehdä kunnolla töitä 😁 Sillä tavalla sitä oppii. Kyllä he siitä äkkiä sulavat, kun tulevat kunnolla tutuiksi. Kuulostaa siltä, että ainakin eväät on kasassa kaikin puolin kivaan kesään teidän työpaikalla 🤗

        Ei, ei pelota. Jos olisi vaimo, niin sitä pelkäisin, tietenkin, koska tunnettu tosiasahan on että rouvan pelko on viisauden alku 🤣

        Saa ne tehdä kunnolla ja sitten oli vähän iisimpää settiä. Ensi viikolla sohlataan päivä tai pari vauhdilla, sitten muut päivät taas navan kaivuuta. Ollaan tässä kollegan kanssa sumplittu että mitä kaikkia hommia junnuille annetaan valvotusti, aika hyvä kattaus on tarjolla ja jo ekan viikon jälkeen jätkät oli sitä mieltä, että tosi kivaa hommaa kun on niin monipuolista ja vaihtelevaa, ei ole kahta identtistä päivää. Se oli kiva kuulla 🤗


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei, ei pelota. Jos olisi vaimo, niin sitä pelkäisin, tietenkin, koska tunnettu tosiasahan on että rouvan pelko on viisauden alku 🤣

        Saa ne tehdä kunnolla ja sitten oli vähän iisimpää settiä. Ensi viikolla sohlataan päivä tai pari vauhdilla, sitten muut päivät taas navan kaivuuta. Ollaan tässä kollegan kanssa sumplittu että mitä kaikkia hommia junnuille annetaan valvotusti, aika hyvä kattaus on tarjolla ja jo ekan viikon jälkeen jätkät oli sitä mieltä, että tosi kivaa hommaa kun on niin monipuolista ja vaihtelevaa, ei ole kahta identtistä päivää. Se oli kiva kuulla 🤗

        Tajusin juuri, että mehän olemme molemmat kosineet toisiamme, että ei se ole kuin muodollisuuksista kiinni, niin saisit pelottavan rouvan 🤣 Sehän se ratkaisisi tuon koko avain-ongelman 🤔😁

        Mahtavaa, että kesätyöntekijät vaikuttavat viihtyvän 🤗 Nuo ovat tärkeitä kokemuksia nuorille, tilanteesta riippuen ovat tietenkin ihan myös ammattiosaamisen kannalta olennaisia oppeja. Puhumattakaan, että kesätyöntekijät tuovat usein hauskuutta työyhteisöön kesällä, kun muutoin saattaa olla hieman virttynyt meininki 😄


      • Aletheias kirjoitti:

        Tajusin juuri, että mehän olemme molemmat kosineet toisiamme, että ei se ole kuin muodollisuuksista kiinni, niin saisit pelottavan rouvan 🤣 Sehän se ratkaisisi tuon koko avain-ongelman 🤔😁

        Mahtavaa, että kesätyöntekijät vaikuttavat viihtyvän 🤗 Nuo ovat tärkeitä kokemuksia nuorille, tilanteesta riippuen ovat tietenkin ihan myös ammattiosaamisen kannalta olennaisia oppeja. Puhumattakaan, että kesätyöntekijät tuovat usein hauskuutta työyhteisöön kesällä, kun muutoin saattaa olla hieman virttynyt meininki 😄

        Ei helvata... Älä nyt väitä... Ei ei ei ei eiiiiiiiiiiiiiiii! Millon muka? Todista se! Kaikkea sitä ihminen väsyneenä suustaan päästääkin kun on ensin puolitoista vuorokautta nainen väsyttänyt... 🤣
        Niinhän se ratkaisisi sen ongelman, koska MINUN taloudessani vain mies ajaa. Miten se asia onkaan SINUN taloudessasi? 🤔🤣

        Juuri näin. Tärkeintä on saada kundeille hyvä kokemus, mutta toki samalla ihan aidosta tuottavasta työstä, niin että tekevät työtä jolla on tarkoitus ja tienaavat osan palkastaankin. Taitavat kyllä tällä tahdilla tienata tuplaten palkkansa sivukulut mukaan laskien ja siksi tuossa vähän pohdittiinkin jotain bonusta jo ekan viikon jälkeen.

        Lapset on lapsia, omia tai muiden, aina tavallaan kuitenkin myös omia 🤗


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei helvata... Älä nyt väitä... Ei ei ei ei eiiiiiiiiiiiiiiii! Millon muka? Todista se! Kaikkea sitä ihminen väsyneenä suustaan päästääkin kun on ensin puolitoista vuorokautta nainen väsyttänyt... 🤣
        Niinhän se ratkaisisi sen ongelman, koska MINUN taloudessani vain mies ajaa. Miten se asia onkaan SINUN taloudessasi? 🤔🤣

        Juuri näin. Tärkeintä on saada kundeille hyvä kokemus, mutta toki samalla ihan aidosta tuottavasta työstä, niin että tekevät työtä jolla on tarkoitus ja tienaavat osan palkastaankin. Taitavat kyllä tällä tahdilla tienata tuplaten palkkansa sivukulut mukaan laskien ja siksi tuossa vähän pohdittiinkin jotain bonusta jo ekan viikon jälkeen.

        Lapset on lapsia, omia tai muiden, aina tavallaan kuitenkin myös omia 🤗

        Etkö muka muista kissakosintaani?? Hakemushan tuli kolmena kappaleena. Ja sinä kosit historiahörhöilyn takia 😂 Mutta kun reaktio on noin vahvasti kielteinen, niin ei se auta kuin selvittää tämä tahtojen taistelu fyysisin keinoin 💪
        Niin ja autoa ajaa nainen. Tietenkin. Parempi kuski ajaa 😁

        Ihan mahtava asenne kesätyöntekijöitä kohtaan 👏 Joskus törmää niin alentavaan asenteeseen kesätyöntekijöitä kohtaan, ettei voi kuin ihmetellä. Ja puuttua tietty, jos siis omalle työpaikalle sattuu. Meille kesätyöntekijät ovat todella arvokkaita ja todellakin ansaitsevat palkkansa. Bonus on hyvä ajatus ja takuulla iloinen yllätys! 🤗


      • Aletheias kirjoitti:

        Etkö muka muista kissakosintaani?? Hakemushan tuli kolmena kappaleena. Ja sinä kosit historiahörhöilyn takia 😂 Mutta kun reaktio on noin vahvasti kielteinen, niin ei se auta kuin selvittää tämä tahtojen taistelu fyysisin keinoin 💪
        Niin ja autoa ajaa nainen. Tietenkin. Parempi kuski ajaa 😁

        Ihan mahtava asenne kesätyöntekijöitä kohtaan 👏 Joskus törmää niin alentavaan asenteeseen kesätyöntekijöitä kohtaan, ettei voi kuin ihmetellä. Ja puuttua tietty, jos siis omalle työpaikalle sattuu. Meille kesätyöntekijät ovat todella arvokkaita ja todellakin ansaitsevat palkkansa. Bonus on hyvä ajatus ja takuulla iloinen yllätys! 🤗

        No voi paska... Kaikkea sitä tosiaan tulee väsyneenä höpötettykin... Ja kieltämättä noilla vihjeillä alan saamaan tästäkin visasta pisteitä, muisti palailee... Voi hitto mihin kuseen sitä ittensä suurella suullaan saakaan... Vaan eipä sillä, ei se ota ellei annakin, niin paras vaan pitää sanansa ja kattoa mitä tuleman pitää. Ja sen kestää kyllä, kun on ne avaimet omassa taskussa 🤣

        Kiitos! Itellä on tuo sama asenne uuden duunarin perehdytyksen kanssa, kaikki käydään hiljalleen läpi ja kokonaisuuden säikeitä yhdistellään eri prosesseista hiljalleen yhteen. Kädestä pitäen uusi henkilö aina ekalla kerralla aiemmin vieraalle asiakkaalle/yhteistyökumppanille ettei joudu menemään kylmiltään yhtäkkiä. Pieniä asioita, mutta iso vaikutus, uudelle kollegalle, asiakkaalle ja myös itselle.

        Bonusta pojat saa, vain muoto ja määrä on päättämättä 😁🤗


      • randombypasser kirjoitti:

        No voi paska... Kaikkea sitä tosiaan tulee väsyneenä höpötettykin... Ja kieltämättä noilla vihjeillä alan saamaan tästäkin visasta pisteitä, muisti palailee... Voi hitto mihin kuseen sitä ittensä suurella suullaan saakaan... Vaan eipä sillä, ei se ota ellei annakin, niin paras vaan pitää sanansa ja kattoa mitä tuleman pitää. Ja sen kestää kyllä, kun on ne avaimet omassa taskussa 🤣

        Kiitos! Itellä on tuo sama asenne uuden duunarin perehdytyksen kanssa, kaikki käydään hiljalleen läpi ja kokonaisuuden säikeitä yhdistellään eri prosesseista hiljalleen yhteen. Kädestä pitäen uusi henkilö aina ekalla kerralla aiemmin vieraalle asiakkaalle/yhteistyökumppanille ettei joudu menemään kylmiltään yhtäkkiä. Pieniä asioita, mutta iso vaikutus, uudelle kollegalle, asiakkaalle ja myös itselle.

        Bonusta pojat saa, vain muoto ja määrä on päättämättä 😁🤗

        Ihanaa, kun joku kuvailee mahdollista avioliittoa kanssani itsensä kuseen laittamisella 🤣🤣🤣 En minä nyt niin pelottava Justiina ole 😁 Tai noh.. Eihän sitä koskaan tiedä 😏 Mutta selvästi alkaa punttisalia tutista, tavoite saavutettu! 😆

        Tuo on aivan oikea tapa uuden ihmisen perehdyttämisessä. Vaikka itse työ olisi tuttuakin, niin jokaisessa työpaikassa on ne omat juttunsa, omat tapansa jne eikä niitä hetkessä opi. On todella tärkeää huolehtia siitä, että uusi työntekijä pääsee sisään työhönsä. Hiljalleen se alkaa siitä sujumaan päivä päivältä yhä itsenäisemmin 😊


      • Aletheias kirjoitti:

        Ihanaa, kun joku kuvailee mahdollista avioliittoa kanssani itsensä kuseen laittamisella 🤣🤣🤣 En minä nyt niin pelottava Justiina ole 😁 Tai noh.. Eihän sitä koskaan tiedä 😏 Mutta selvästi alkaa punttisalia tutista, tavoite saavutettu! 😆

        Tuo on aivan oikea tapa uuden ihmisen perehdyttämisessä. Vaikka itse työ olisi tuttuakin, niin jokaisessa työpaikassa on ne omat juttunsa, omat tapansa jne eikä niitä hetkessä opi. On todella tärkeää huolehtia siitä, että uusi työntekijä pääsee sisään työhönsä. Hiljalleen se alkaa siitä sujumaan päivä päivältä yhä itsenäisemmin 😊

        Kaikki on suhteellista. Jos tietoisesti laittaa itsensä liemeen, niin ei siinä mitään, mutta jos itsensä lörpöttelee "ansaan", niin sitä sopii kerran tai pari kirotakin 🤣
        Ei tutise puntti kuin korkeintaan tuulessa ja vain kovassa tuulessa, ne auton avaimet pitää huolen siitä ettei paljon lahje värähtele 😁

        Siperia on opettanut miten perehdytystä ei ainakaan tehdä, niin siitä on helpompi ponnistaa kohti tuottavampaa mallia. Lähinnähän tuo on itelle vuosien saatossa siis osunut, niin että ekana päivänä näytetään suunnilleen kahvio ja vessat, sitten todetaan että tossa on pelit ja vehkeet, alapa töihin. Meneehän se niinkin, mutta aika pirun hankalasti 😂


    • Anonyymi

      Tarkkana kuin porkkana tai peruna. Porkka tai peruna.

      • Anonyymi

        Muista aina liikenteessä, monta vaaraa ompi eessä.


    • Anonyymi

      lentokoneella oma mieli asioista ei tottele kapteenin määräyksiä.... National Geograhic juttuja... hassujakinn

    • Anonyymi

      Jotenkin tuntuu hassullekin... kun hammaslääkäri tyttöjen kanssa tapaamisia aina... mutta niin sinänsä on hampit kunnossa sitten

    • Anonyymi

      Alan olemaan allerginen sanalle seksi. Voiko mennä enää pahenmaksi. Kohta joku kiirehtii selittämään, kuinka tämä on kaukana siitä mitä ajattelemme ja terveempää kuin ikinä kuvittelimme, että urheilusuoritukset tähtää pohjimmiltaan hyvään seksiin ja ollut käytännössä sen pääasiallinen tavoite. Eikä tuo edes kaukaa haettu..

      • Jep, sama täällä, seksisitätätäsiellätäälläkaikkiallajakaikessakaikkienkanssakaikenaikaa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Jep, sama täällä, seksisitätätäsiellätäälläkaikkiallajakaikessakaikkienkanssakaikenaikaa.

        Ahaa. Tänään tuota mieltä. Eilen kiukuttelit, kun totesin tuota samaa ja että olen ihan kurkkuani myöten täynnä noita seksi sitä ja seksi tätä artikkeleita. Silloin ei moista mielipidettä olisi saanut sun ketjuusi postata. No mutta on se kiva, että känkkäränkkä on tänään poissa. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa. Tänään tuota mieltä. Eilen kiukuttelit, kun totesin tuota samaa ja että olen ihan kurkkuani myöten täynnä noita seksi sitä ja seksi tätä artikkeleita. Silloin ei moista mielipidettä olisi saanut sun ketjuusi postata. No mutta on se kiva, että känkkäränkkä on tänään poissa. 👍

        Ahaa myös. Täällä oli joku muukin kiinnostunut Randen vastauksesta. Ehkä omatkin kommenttiin vaihtelevat ajoittain.

        Ajattelen usein, että jokainen saa nauttia mistä tahtoo. Ja jos niin on, niin mikä minä olen muilta oikeutta siihen eväämään. Voikin olla niin, että olemme varsin tahdottomia vastustamaan kaikkea roskaa jota meille tarjotaan. Meidän on nähtävä, kohisenme hetken kunnes turrumme ja seuraavalla kerralla meille keksittävä hieman pervompaa, jotta kiinnostuisimme.

        Täytyy tunnustaa, etten kääntänyt kanavaa, vaikka katsoin ohjelmaa "ensitreffit nakuna".
        Tarina päättyi heidän yhteiseen lauselmaan , "emme kiinnostuneet toisiamme seksuaalisesti", vaikka valittu vartalo oli kaunis. En katsojana saanut yhtään mitään, vaan tunsin menettäväni jotain.


    • Anonyymi

      Ei seksiä ole edes olemassa. Jos olisi, niin olisin joka päivä niissä hommissa. Syitä en erittele mutta näin se vaan on. Kyseessä on ihan selvä salaliitto minkä avulla ns. ätmejä yritetään vain saada maalitettua. Massat vain yksinkertaisesti kuvittelevat harhaisissa deluusioissaan että se olisi jokin käsin kosketeltava ja konkreettinen jutska, vaikkei ole. Piste 🙏.

      • Jaa'a... Kyllä mun viimeisin seksikokemukseni olin varsin hyvin käsin koeteltavissa ja sinällään vaikutti kaikkinensa jotensakin konkreettiseltakin 🤔


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4496
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1854
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1590
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      212
      1385
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe