Terveisiä Sofi Oksaselta

11

150

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Perää varmasti on, mutta itseäni hieman arveluttaa Oksasen selkeä asennoituminen jota siis on kestänyt Oksasen eliniän verran. Mutta tiedollisesti olen selkeästi altavastaaja, niin paha mennä senkään vuoksi sanomaan. Kirjoitus itsessään oli hyvä, joten näillä mennään nyt.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Perää varmasti on, mutta itseäni hieman arveluttaa Oksasen selkeä asennoituminen jota siis on kestänyt Oksasen eliniän verran. Mutta tiedollisesti olen selkeästi altavastaaja, niin paha mennä senkään vuoksi sanomaan. Kirjoitus itsessään oli hyvä, joten näillä mennään nyt.

Oksasella varmaan on historian taakkaa tuossa ja myös vähän niin kuin elinkeinon puolestakin tarve vihata venäjää niin on varmaan siksi aika asenteellinen.

-harmiseikirj-

• Niin tuollehan se venäjän valtio ja yhteiskunta on aina tainnut perustua eikä asia kovin nopeasti tule varmaan muuttumaankaan siihen vaadittaisiin pari sukupolvea ihan kokonaan toisella tapaa ajattelevia ihmisiä.🙂.

• Ei riitä pari sukupolvea. Kun miettii montako kertaa Venäjä on ollut murroksessa ja joka kerran on palattu vanhaan vain hieman sivistyneemmässä muodossa, niin ei, sitä kaivattua muutosta ei tule.

• randombypasser kirjoitti:

Ei riitä pari sukupolvea. Kun miettii montako kertaa Venäjä on ollut murroksessa ja joka kerran on palattu vanhaan vain hieman sivistyneemmässä muodossa, niin ei, sitä kaivattua muutosta ei tule.

No ehkä se oli tosiaan hyvin yltiöoptimistinen arvio mutta kyllä mä uskon että se muutos mahdollinen olisi mutta se vaatisi tosiaan aivan täysin erilaisella ajattelulla varustetut johtajat ja täysin erilaiseen ajatteluun perustuvan järjestelmän ja helvetisti sitkeää ja määrätietoista työtä ja silti menisi pitkä aika mutta mahdollista se olisi.🙂. Se että kuinka todennäköistä se on voiko noin koskaan tapahtua on sitten aivan täysin eriasia.😄.

• Mikkojuhan kirjoitti:

No ehkä se oli tosiaan hyvin yltiöoptimistinen arvio mutta kyllä mä uskon että se muutos mahdollinen olisi mutta se vaatisi tosiaan aivan täysin erilaisella ajattelulla varustetut johtajat ja täysin erilaiseen ajatteluun perustuvan järjestelmän ja helvetisti sitkeää ja määrätietoista työtä ja silti menisi pitkä aika mutta mahdollista se olisi.🙂. Se että kuinka todennäköistä se on voiko noin koskaan tapahtua on sitten aivan täysin eriasia.😄.

Ihminen oppii parhaiten pakon edessä. Jos vaihtoehdot on silkkaa paskaa ikusiesti tai jokin muu, niin kummasti löytyy kykyä oppia vaikka astronautiksi. Se on yksi mielenkiintoinen "luonnon laki", mutta toimii aina.

Ihminen oppii parhaiten pakon edessä. Jos vaihtoehdot on silkkaa paskaa ikusiesti tai jokin muu, niin kummasti löytyy kykyä oppia vaikka astronautiksi. Se on yksi mielenkiintoinen "luonnon laki", mutta toimii aina.

Näinhän se on ja on siitä ihan henkolökohtaistakin kokemusta turhankin hyvin.😄.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Näinhän se on ja on siitä ihan henkolökohtaistakin kokemusta turhankin hyvin.😄.

Voin uskoa 😁 Itelläkin, mutta ehkä hiukan kevyemmissä asetelmissa kuitenkin 😉

Voin uskoa 😁 Itelläkin, mutta ehkä hiukan kevyemmissä asetelmissa kuitenkin 😉

Joo kyllä se elämä yleensä opettaa ihan kaikkia tavalla tai toisella. Ja toisilla vaan sitten on vähän kovempi kallo ja ne tarvii vähän rouheemmat läksyt ennen kuin oppi menee perille. Toiset onneks selviää helpommalla ettei kaikkien tarvi hakata päätään seinään niin kauan että tosissaan sattuu.🙂.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      151
      6543
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      3908
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      45
      3066
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      132
      3034
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2806
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2176
    7. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      271
      1968
    8. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1908
    9. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      36
      1803
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1746
    Aihe