Johanneksen pojan horinat

Anonyymi-ap

Kyseisen erotetun henkilön kampanjointi todistajia vastaan alkaa lähtemään lapasesta.Omituinen uutistoiminta ” Legohahmoineen”on jo sinänsä säälittäävää, nyt ”uutiset” on keksittyjen hahmojen varassa ja ne esitellään muka tosina.Todella luotettava tyyppi...

43

791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Harmittaako kritiikki, kun sitä pitää kampanjoinniksi kutsua?

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍒 ­­­N­­y­m­f­­­o­­­m­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17881012K

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Jäi vähemmän yllättäen tarkentamatta mitä tarkoitat.

      Noin muuten legoidea on toimiva ja mukava lisäpiirre asioiden esiintuomiseen. Se että kutsut asiaa säälittäväksi kertoo jotain oleellista ainoastaan itsestäsi. Kritiikki triggeröi sinua koska et osaa käsitellä sitä aikuismaisesti ja objektiivisesti. Olet kritiikin suhteen juuri niin naiivi ja peloissasi kuin järjestö haluaakin.

    • Anonyymi

      Lego poika on kiva yhden asian toimittaja, vähän kuin Veikko todistajissa aikoinaan, lieneekö laitettu eläkkeellä, kuin Morris, kun ei veljeä ole viimeaikoina valehtelemassa näkynyt.

      Kyllä kaipaisi tosin Lego ukkojen ilmeisiin hiukkasen venyvyyttä, toisi siinä viihdykettä katkeraan tillitykseensä.

      Tämä nyt vain minun mielipiteeni, älkää tästä vetäkö mitään roskapusseja tai valokopioita sieraimiinne, sillä jos kärsä on tukossa ei peräpää päästä paineita ulos ja siitä ei kyllä demoni kookoo4 tykkää.

    • Anonyymi

      "Kyseisen erotetun henkilön"

      Mitä merkitystä sillä on, onko joku erotettu, eronnut, nykyinen tai ei koskaan ollutkaan jehovantodistaja, kun arvioidaan hänen sanomansa totuusarvoa jossain tietyssä asiassa? Annat esimerkin ad hominem -argumentointivirheestä.

      "nyt ”uutiset” on keksittyjen hahmojen varassa ja ne esitellään muka tosina"

      Missä näin tehdään? Esimerkiksi vasta julkaistu kuvitteellinen keskustelu tiedottajien ja lääkärien välillä esitetään nimenomaan fiktiivisenä.

      "Todella luotettava tyyppi..."

      Lisääpä sinä omaa luotettavuuttasi tarkentamalla, mihin viittaat.

    • Anonyymi

      Johanneksenpoika on tärkeä henkilö.

      Lahkojohdolle Tikkurilassa.

      Niin, että ovat pyytäneet poliisia sulkemaan Johanneksenpojan kotisivut.

      Poliisi tutki asian. Mutta päätyi kehumaan Johanneksenpojan sivuja.

      Sivut suorastaan perustuvat suoriin lainauksiin vartiotorneista, lahkokirjoituksista. Mutta siellä on myös ihan scannattuja näytteitä valtavasti.

      Ei kun lukemaan.
      Esim. lahkon ylijohtajan valehtelua karttamisesta, ns. oppi sekin.

      • Anonyymi

        Myös UUT ry ja Iltalehti ovat joutuneet lahkojohdon hampaisiin. Syytä epäillä rikosta ei tälläkään kertaa löytynyt.

        "UUT ry perustelee kantansa asiallisesti ja pyrkii käyttämään tulkintansa pohjaksi tutkimuskirjallisuutta, jolloin UUT ry:llä on nähdäkseni ollut riittävät asialliset perusteet päätyä esittämäänsä tulkintaan. Täten kyse ei ole kiihottamisrikossäännöksen tarkoittamasta panettelusta, vaan kontekstissaan sallitusta arvoarvostelmasta."

        "Iltalehden artikkelissa ei nähdäkseni ole loukkaamistarkoitusta, koska artikkeli on kirjoitettu asiallisesti, myös Jehovan todistajille on tarjottu mahdollisuus esittää näkemyksensä ja artikkelin tarkoituksena on välittää haastateltujen ihmisten näkemyksiä lukijakunnalle. Katson, ettei Iltalehden artikkelissa ole täten syytä epäillä uskonrauhan rikkomista."

        https://johanneksenpoika.fi/uutiset/juttu_s1223.html


      • Anonyymi

        Johanneksen poika, mitä soopaa jauhaa!
        Joka uskoo, siitä vaan, se on omaksi tappioksi, silloin kun ratkaistaan kuka pelastuu ja kuka ei


      • Anonyymi

        Hiljaa valehtelija!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johanneksen poika, mitä soopaa jauhaa!
        Joka uskoo, siitä vaan, se on omaksi tappioksi, silloin kun ratkaistaan kuka pelastuu ja kuka ei

        "silloin kun ratkaistaan kuka pelastuu ja kuka ei"

        Millä tavalla tämä sinun uskoaksesi ratkaistaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "silloin kun ratkaistaan kuka pelastuu ja kuka ei"

        Millä tavalla tämä sinun uskoaksesi ratkaistaan?

        Kun kenttäpalveluksessa olevalta JT:ltä kysyy, kuka pelastuu, yleensä tulee aika ympäripyöreää diibadaabaa Raamatun periaatteista jne. Kuitenkin todistajille tehdään aivan selväksi, että järjestöä pitää totella, tai muuten. Esimerkiksi

        "Sinun täytyy kuulua Jehovan järjestöön ja tehdä Jumalan tahto saadaksesi hänen ikuisen elämän siunauksensa. - Ps.133:1-3" (Sinä voit elää ikuisesti paratiisissa maanpäällä 1983 sivu 255)

        "Nooa ja hänen Jumalaa pelkäävä perheensä säilyivät arkissa, ja vastaavasti ihmisten elossa säilyminen riippuu nykyään siitä, että heillä on uskoa ja että he ovat uskollisesti Jehovan koko kaikkeuden käsittävän järjestön maallisen osan yhteydessä." (Vartiotorni 15. toukokuuta 2006 sivu 23)

        https://johanneksenpoika.fi/pelastus.html

        Jostain syystä tuota asiaa ujostellaan kertoa ovilla ja toreilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johanneksen poika, mitä soopaa jauhaa!
        Joka uskoo, siitä vaan, se on omaksi tappioksi, silloin kun ratkaistaan kuka pelastuu ja kuka ei

        Mutta eikö sinun pitäisi olla huolissaan Johanneksen pojan pelastumisesta, ja rukoilla hänen puolestaan? Ei vaan, vahvistit juuri sitä rakkaudetonta mielikuvaa , joka minulla todistajista on. Tuli muuten taas mieleen Morrisin tulitikkuleikit, ja se vahingoniloisesti naurava todistajien kuoro.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "silloin kun ratkaistaan kuka pelastuu ja kuka ei"

        Millä tavalla tämä sinun uskoaksesi ratkaistaan?

        Raamatun sanalla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun sanalla!

        Raamatusta ei löydy sitä, että täytyy totella Vartiotornia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatusta ei löydy sitä, että täytyy totella Vartiotornia.

        Löytyy, koska JT toteuttaa ainoana Raamattua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy, koska JT toteuttaa ainoana Raamattua!

        JT ei toteuta esimerkiksi tätä

        1. Kor. 14:39 Veljet, tavoitelkaa siis profetoimisen lahjaa älkääkä estäkö kielillä puhumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JT ei toteuta esimerkiksi tätä

        1. Kor. 14:39 Veljet, tavoitelkaa siis profetoimisen lahjaa älkääkä estäkö kielillä puhumista.

        Se koski sen ajan kristittyjä!
        Paavali sen vahvistaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se koski sen ajan kristittyjä!
        Paavali sen vahvistaa!

        Näinhän se on. Kristinuskon parasta uskottuna ennen -päiväyshän meni vanhaksi toiselle vuosisadalle tullessa. Kuulijansa olivat kuolleet, mutta Jeesus ei ollut palannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se koski sen ajan kristittyjä!
        Paavali sen vahvistaa!

        Missä Paavali tuollaisen asian vahvistaa? Profetoimisen tuli lakata vasta, kun täydellinen tulee. Ei se ole vielä tullut, jos koskaan tuleekaan.

        1. Kor. 13:8 Rakkaus ei koskaan häviä; mutta profetoiminen, se katoaa, ja kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto katoaa. 9 Sillä tietomme on vajavaista, ja profetoimisemme on vajavaista. 10 Mutta kun tulee se, mikä täydellistä on, katoaa se, mikä on vajavaista.


      • Anonyymi

        Jehoviavituttaa kun kaikki asiat mitä haluavat salata on helposti luettavissa netissä. Ja kun ei ole asiattomasti kirjoitettu niin poistokaan ei onnistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä Paavali tuollaisen asian vahvistaa? Profetoimisen tuli lakata vasta, kun täydellinen tulee. Ei se ole vielä tullut, jos koskaan tuleekaan.

        1. Kor. 13:8 Rakkaus ei koskaan häviä; mutta profetoiminen, se katoaa, ja kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto katoaa. 9 Sillä tietomme on vajavaista, ja profetoimisemme on vajavaista. 10 Mutta kun tulee se, mikä täydellistä on, katoaa se, mikä on vajavaista.

        Älä tee Paavalista valehtelijaa.
        Olette jo tehneet vuosia Jeesuksesta ja Raamatunkirjoittajista jo suuria valehtelijan, hävetkää!


    • Ei jt vastaan voi kukaan kampanjoida paremmin kuin tekopyhät, typerät jt-varajeesukset itse. Kirjoittaja analnyymi-ap ilmeisesti luulee, että muut ovat yhtä tyhmiä kuin hän, eivätkä huomaa jt mädännäisyyttä ja hämäystä. No, omapahan on häpiänsä. Ehkä järki hälle joskus palaa.

      • Anonyymi

        Näin on. Kaikkein parasta JT vastaista kampanjaa olisi, että he itse kertoisivat uskonnostaan sellaisena kuin se oikeasti on, mitään kaunistelematta ja pimittämättä. On sanottu, ettei ihminen voi olla yhtä aikaa täysijärkinen, rehellinen ja jehovantodistaja, vaan jostain on tingittävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Kaikkein parasta JT vastaista kampanjaa olisi, että he itse kertoisivat uskonnostaan sellaisena kuin se oikeasti on, mitään kaunistelematta ja pimittämättä. On sanottu, ettei ihminen voi olla yhtä aikaa täysijärkinen, rehellinen ja jehovantodistaja, vaan jostain on tingittävä.

        Luulosairautta!


    • Anonyymi

      Johanneksen poika on sentään rehellinen ja ottanu opikseen toisin ku nämä Jehovan valittemat ammatti vedättäjät

    • Anonyymi

      JP on ottanut opikseen, miten uskotaan saatanallisesti, sen vahvistaa Raamattu

      • Anonyymi

        Tuollainen henkilöön käyvä huutelu ilman mitään perusteluja on todella typerää. Jatka vain, jos olet todistaja - betelissä hävetään sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollainen henkilöön käyvä huutelu ilman mitään perusteluja on todella typerää. Jatka vain, jos olet todistaja - betelissä hävetään sinua.

        Perustelut löytyy Raamatusta....lukemaan!


    • Anonyymi

      Johanneksen pojalla on hyvä ote kirjoittelussaan JT asiassa, vähän samoin metodein valottaa sitä puolta JT :t höpinöissä omaa erinomaisuuttaan. JP tietenkin heidän sitä puolta josta hallintoelin ei tohdi eikä halua kertoa mitään.

      Jatka vaan JP ja intoa työhösi.

      t mainosvaltuutettu

      • Anonyymi

        JT ovat erinomaisia....kaikki muutkin olisi, jos pidettäisiin Raamatun sanasta kiinni....helppoa kuin heinän teko!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mistäkö?
        Siitä, kun pidetään Raamatun sanasta kiinni.
        Sen vahvistamiseen ei tarvita JP!!!


    • Anonyymi

      Jp:llä oli uutisissaan suoria lainauksia järjestöstä ja sen työstä.
      Moni saa hänen todistuksensa kautta tietoa, mikä voi herättää vastakaikua. Saa tietoa konventeista ja eri tapahtumista.
      Jp voi olla tie joillekin raamatulliseen elämäntapaan ja jw.org:n.
      Vaikuttaa kuin Jp rakastaisi saarnaamistyötä, vaikkei hyväksy seuran näkemyksiä 100%:sesti. Hän ei halua vahingoittaa todistajia.

      • Anonyymi

        JP pitäisi kiinnostaa Raamatun sana, eikä se mitä JT joukossa olevat mätämunat touhuaa!


    • Anonyymi

      No, pitää kommentoida.

      Johanneksen poika ei ole koskaan ollut jehovan todistaja!

      Johanneksen poika on käännynnäinen, siis ikuinen varttitodistaja ja edunsaaja.
      Johanneksen poika sai ihanan ja uskollisen vaimon järjestöstä, joka Johanneksen pojan omin sanoin on vielä Jehovan todistaja.

      Johanneksen poika ei ole kokenut Jehovan todistaja lapsuutta, joten tämä todistajuuden vahvin kokemus Johanneksen pojalta puuttuu. Siis, Johanneksen poika ei ole koskaan ollut todellinen Jehovan todistaja, vaan lähinnä asian aikuisharrastelija edunsaaja.

      Johanneksen poika on kriitikko, jolla ei ole koskaan voinut olla syvää yhteyttä ilmiöön nimeltä Jehovan todistajat.

      • Anonyymi

        Sivumennen sanoen, en tajua näitä aikuiskäännynnäisiä.

        Oma äitini, joka kääntyi ennen syntymääni Jehovan todistajaksi, niin voisin antaa luonnekuvausen:
        Kusipää, sadisti, vähä-älyinen, draamakuningatar, narsisti, kateellinen, väkivaltainen, salassa huoraava, perseennuolija, köyhä, laiska siis ylipäätänsä varsin v***umainen ihminen.

        Siis varsin sopiva Jehovan todistajaksi


      • Anonyymi

        Ei tarvitse välttämättä olla JT, uskoakseen raamatunmukaisesti!!!!!
        Mutta tottakai on hyvä seurustella sellaisten kanssa, jotka pitää kiinni Raamatun sanasta.
        Toiseksi ei ole niin helposti LAHKO laumaN VIETÄVISSÄ!
        Mutta sekin on erittäin vaikeaa, jos on perehtynyt Raamattuun, kuten JT ovat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivumennen sanoen, en tajua näitä aikuiskäännynnäisiä.

        Oma äitini, joka kääntyi ennen syntymääni Jehovan todistajaksi, niin voisin antaa luonnekuvausen:
        Kusipää, sadisti, vähä-älyinen, draamakuningatar, narsisti, kateellinen, väkivaltainen, salassa huoraava, perseennuolija, köyhä, laiska siis ylipäätänsä varsin v***umainen ihminen.

        Siis varsin sopiva Jehovan todistajaksi

        Nyt pääsi joku lapasesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivumennen sanoen, en tajua näitä aikuiskäännynnäisiä.

        Oma äitini, joka kääntyi ennen syntymääni Jehovan todistajaksi, niin voisin antaa luonnekuvausen:
        Kusipää, sadisti, vähä-älyinen, draamakuningatar, narsisti, kateellinen, väkivaltainen, salassa huoraava, perseennuolija, köyhä, laiska siis ylipäätänsä varsin v***umainen ihminen.

        Siis varsin sopiva Jehovan todistajaksi

        Eihän tuohon kukaan täysissä järjissään oleva aikuinen liity. Jotain täytyy olla vialla. Vähintään se, että haluaa uskoa humpuukiin ja kieltäytyy tutkimasta sitä kriittisesti. Lahko saalistaakin heikossa hapessa olevia, esim. elämänkriisin keskelle joutuneita, joille voi kaupitella paratiisitoivoa ja muuta fantasiaa.


    • Anonyymi

      Miten ja milloin Johanneksen pojan internetsivut syntyivät?

      ... Kaikki alkoi oikeastaan tammikuussa 2005. Espoo Läntisessä seurakunnassa eräs vanhin käyttäytyi sopimattomasti kolmea seurakunnan jäsentä kohtaan

      ... Kysymmekin miksi annatte yhden vanhimman seurakunnassa määrätä ajatteluanne mieleisekseen? Vaikka hän esittää vain omia mielipiteitään ja uskomuksiaan asioiden tueksi, ette ole kuitenkaan kysyneet asioista tarkemmin asianomaisilta

      ... Tämän kirjeen ja muun aineiston toimittaminen vanhimmille ja haaratoimistoon tuotti kyllä "tuloksia". Sisar tienraivaaja menetti tienraivaajan aseman, vaikka hän ei ollut tehnyt mitään väärää

      ... Johanneksen pojalle (minulle) ei kukaan suostunut edes vastaamaan.

      ... Niinpä sitten 31.10.2006 avasin internetiin "Myllynkivisivut" Geocities-palvelimelle, missä aloin julkaista päivittäin otteita kotonani tapahtuneista kuulusteluista äänitteinä

      ... 12.11.2006 sain puhelimessa kutsun saapua oikeuskomiteaan. En mennyt sinne henkilökohtaisesti terveydellisistä syistä. Toimitin vanhimmille terveysselvityksen (sairastettu vakava sydäninfarkti)

      ... 23.11.2006 Oikeuskomitean puheenjohtaja kävi erään toisen oikeuskomitean jäsenen kanssa ilmoittamassa kotonani, että minut on erotettu
      https://johanneksenpoika.fi/dokumentit/jopo_sivujen_historiaa.html

      • Anonyymi

        Tuota, jos olet Jp, niin mitä tuo "harrastelija ja edunsaaja" todistajien keskuudessa tarkoittaa?
        Harrastelija, joka käyttää järjestön aineistoa kehittyäkseen itse?
        Edunsaaja, joka ei "anna kymmenyksiä" saadessaan hengellistä?

        Minulla on ollut kausi, jolloin en kyennyt käsittelemään juoruja ja valheita, joita minusta levitettiin edessä ja takaa. Olen ollut toimeton.
        Sinä aikana sain sivujesi kautta tietoa konventeista ja monista ajankohtaisista asioista ja olen siitä sinulle kiitollinen!
        Nyt olen jälleen aktiivinen todistaja.

        Sinun sivusi toivat esille paljon epäkohtia ja ihmisten vallan väärinkäyttöä.
        Muistutan kiinnostuneille, että me todistajat olemme epätäydellisiä!
        Mutta se hyvä, mitä saan jw.org:n kautta painaa enemmän kuin se paha, mitä saan kokea.
        Olen liian itsenäinen ja vaikea persoona sellaisten suloiste, miestään rakastavien ja nöyrästi alistuvien vaimojen lähellä.
        Olen kuningatar Kristtiinan kaltaista, röyhkeästi itse ajatteleva tyyppiä.


      • Anonyymi

        Minä taas otin pesäeron JT, siksi kun yksi 75 v. JT alkoi syyttämään minua aikoinaan satojen markkojen varastamisesta hänen huoneestaan, jota en tehnyt!!!
        Koska ovessa ei ollut mitään murtojälkiä, vaihtoehdoksi jäi se että oli itse käyttänyt JT rahoja, koska oli JT rahastonhoitaja eli meni omat ja JT rahat sekaisin!
        Ja mikä pahinta, kehtasi vielä noin 5 v. uudestaan syyttää, se oli minulle viimeinen pisara!
        Vanhuus ei tule yksin!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas otin pesäeron JT, siksi kun yksi 75 v. JT alkoi syyttämään minua aikoinaan satojen markkojen varastamisesta hänen huoneestaan, jota en tehnyt!!!
        Koska ovessa ei ollut mitään murtojälkiä, vaihtoehdoksi jäi se että oli itse käyttänyt JT rahoja, koska oli JT rahastonhoitaja eli meni omat ja JT rahat sekaisin!
        Ja mikä pahinta, kehtasi vielä noin 5 v. uudestaan syyttää, se oli minulle viimeinen pisara!
        Vanhuus ei tule yksin!!

        Jäi sanomatta:
        Siitä huolimatta, uskon samoin kuin JT.
        Kristillisyys ei vaadi sitä, että olisit seurakunnassa mukana, siihen riittää 2 - 3 henkilöä
        ....mikä onni minun tapauksessani ja toivottavasti monen muunkin, kun tiedostavat sen!!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3500
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2932
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2820
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2708
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2614
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2415
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      2011
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1847
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1763
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      159
      1666
    Aihe