Paras puhe Suomessa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vai löydättekö vastaava ????
https://m.youtube.com/watch?v=slwkW6mU8SQ

Oikein herättävä ja virkistävä puhe minun hengelle ja kosketus tuli. Sainitkeä Pyhässä Hengessä !!! Amen !! Tai sanotaan Kiitos Herralle.

Ilm. 7:12

sanoen: "Amen! Ylistys ja kirkkaus ja viisaus ja kiitos ja kunnia ja voima ja väkevyys meidän Jumalallemme aina ja iankaikkisesti, amen!"

Ilm. 14:7

Ja hän sanoi suurella äänellä: "Peljätkää Jumalaa ja antakaa hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, ja kumartakaa häntä, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja vetten lähteet".

Ilm. 19:1

Sen jälkeen minä kuulin ikäänkuin kansan paljouden suuren äänen taivaassa sanovan: "Halleluja! Pelastus ja kunnia ja voima on Jumalan, meidän Jumalamme.

24

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ketään pidä nostaa jalustalle. Noilla suosituksilla ei tee mieli kuunnella, koska parempi katsoa Herraa, eikä ketään ihmistä.

• Ei täss ketään nostetaan jalustaan ,, vaan lämmin toteaminen että paras puhe mitä olen kullut Suomesta...

• Anonyymi

Nuoresta iästään huolimatta Timo Lindroos puhuu asiaa.

• Anonyymi

En ole kuullutkaan, että joku itkisi pyhässä hengessä. Raamattu ei tunne moista käsitettä. Hyvin keksitty!

• Jaa ? Lihassako Jeesus itki ??? Kaikki sitä pitää lukea palstalla. Huomaan ettei Pyhä Henki sua on valtanut koskaan.. Hups hejjaa sanon minä !!!!

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Jaa ? Lihassako Jeesus itki ??? Kaikki sitä pitää lukea palstalla. Huomaan ettei Pyhä Henki sua on valtanut koskaan.. Hups hejjaa sanon minä !!!!

Savis, sinussa itsessäsi vaikuttaa toinen henki.

Joten sinä et kykene mitään oikein arvioimaan.

Sen Raamattu kertoo sinusta:

Matt. 6:23 Mutta jos silmäsi on viallinen, niin koko ruumiisi on pimeä. Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, kuinka suuri onkaan pimeys!

• Anonyymi kirjoitti:

Savis, sinussa itsessäsi vaikuttaa toinen henki.

Joten sinä et kykene mitään oikein arvioimaan.

Sen Raamattu kertoo sinusta:

Matt. 6:23 Mutta jos silmäsi on viallinen, niin koko ruumiisi on pimeä. Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, kuinka suuri onkaan pimeys!

Niin muuten saatana ja uuskarismaattiset sanovat myös. Jotka pyrkivät viemään kaikki Jeesuksen omat helvettiin.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Niin muuten saatana ja uuskarismaattiset sanovat myös. Jotka pyrkivät viemään kaikki Jeesuksen omat helvettiin.

Sinähän olet se uuskarismaattinen juurikin !

Eli sinä itse siis viet Jeesuksen omia helvettiin ?

Sitäkö nyt halusit sanoa ?

• Anonyymi kirjoitti:

Sinähän olet se uuskarismaattinen juurikin !

Eli sinä itse siis viet Jeesuksen omia helvettiin ?

Sitäkö nyt halusit sanoa ?

Niin sinä toivot rakas satanistiuskova..

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Niin sinä toivot rakas satanistiuskova..

Sinun juttusi ja toimintasi on jo aivan sairasta Savis.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinun juttusi ja toimintasi on jo aivan sairasta Savis.

Niin !!!! Jeesus tuli sairaitten vuoksi !! _ : ) : ) : )

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Niin !!!! Jeesus tuli sairaitten vuoksi !! _ : ) : ) : )

Toimintasi ja kirjoittelusi ei todellakaan ole uskovaksi itseään nimittävälle sopivaa.

Häpeäisit.

Mutta ethän sinä siihenkään kykene.

Jer. 3:3 Sadekuurot tyrehtyivät, kevätsade jäi tulematta, mutta sinulla oli porttonaisen otsa, et tahtonut hävetä.

Jer. 6:15 He joutuvat häpeään, sillä he ovat tehneet kauhistuksia; mutta heillä ei ole hävyntuntoa, he eivät osaa hävetä. Sentähden he kaatuvat kaatuvien joukkoon, sortuvat, kun minä heitä rankaisen, sanoo Herra.

Jer. 8:12 He joutuvat häpeään, sillä he ovat tehneet kauhistuksia; mutta heillä ei ole hävyntuntoa, he eivät osaa hävetä. Sentähden he kaatuvat kaatuvien joukkoon, sortuvat, kun heidän rangaistuksensa tulee, sanoo Herra.

Eipä ole hääppönen tulevaisuus edessäsi sinulla Savis.

• Anonyymi kirjoitti:

Toimintasi ja kirjoittelusi ei todellakaan ole uskovaksi itseään nimittävälle sopivaa.

Häpeäisit.

Mutta ethän sinä siihenkään kykene.

Jer. 3:3 Sadekuurot tyrehtyivät, kevätsade jäi tulematta, mutta sinulla oli porttonaisen otsa, et tahtonut hävetä.

Jer. 6:15 He joutuvat häpeään, sillä he ovat tehneet kauhistuksia; mutta heillä ei ole hävyntuntoa, he eivät osaa hävetä. Sentähden he kaatuvat kaatuvien joukkoon, sortuvat, kun minä heitä rankaisen, sanoo Herra.

Jer. 8:12 He joutuvat häpeään, sillä he ovat tehneet kauhistuksia; mutta heillä ei ole hävyntuntoa, he eivät osaa hävetä. Sentähden he kaatuvat kaatuvien joukkoon, sortuvat, kun heidän rangaistuksensa tulee, sanoo Herra.

Eipä ole hääppönen tulevaisuus edessäsi sinulla Savis.

Mitä sä luulet voittavasi kun hyökkäät Jumalan sadetta ja Herätystä vastaan ??

Joel 2

12 Mutta vielä nytkin, sanoo Herra, kääntykää minun tyköni kaikesta sydämestänne, paastoten, itkien ja valittaen.
        13 Reväiskää rikki sydämenne, älkää vaatteitanne, ja kääntykää Herran, teidän Jumalanne, tykö; sillä hän on armahtavainen ja laupias, pitkämielinen ja armosta rikas, ja hän katuu pahaa.
        14 Ehkä hän vielä katuu ja jättää jälkeensä siunauksen: ruokauhrin ja juomauhrin Herralle, teidän Jumalallenne.
        15 Puhaltakaa pasunaan Siionissa, kuuluttakaa pyhä paasto, kutsukaa koolle juhlakokous.
        16 Kootkaa kansa, pitäkää pyhä seurakuntakokous, kerätkää vanhukset, kootkaa lapset ja rintoja imeväiset; lähteköön ylkä huoneestansa ja morsian kammiostansa.
        17 Eteisen ja alttarin välillä itkekööt papit, jotka toimittavat Herran palvelusta, ja sanokoot: "Säästä, Herra, kansaasi äläkä anna perintöosaasi häväistäväksi, pakanain pilkattavaksi. Miksi pitäisi sanottaman kansain seassa: 'Missä on heidän Jumalansa?'"
        18 Niin Herra kiivaili maansa puolesta ja sääli kansaansa.
        19 Ja Herra vastasi ja sanoi kansalleen: Katso, minä lähetän teille viljaa, viiniä ja öljyä, niin että te tulette niistä ravituiksi. Enkä minä anna enää häväistä teitä pakanain seassa.
        20 Ja mikä pohjoisesta tulee, sen minä karkoitan teistä kauas ja syöksen sen kuivaan ja autioon maahan, sen alkupään Idänmereen ja sen loppupään Länsimereen. Ja siitä nousee löyhkä, nousee katku. Sillä suuria se on yrittänyt.
        21 Älä pelkää, maa. Iloitse ja riemuitse, sillä Herra on tehnyt suuria.
        22 Älkää peljätkö, metsän eläimet, sillä erämaan laitumet viheriöivät, sillä puu kantaa hedelmänsä, viikunapuu ja viiniköynnös antavat voimansa.
        23 Ja te, Siionin lapset, iloitkaa ja riemuitkaa Herrassa, teidän Jumalassanne, sillä hän antaa teille syyssateen, vanhurskauden mukaan, vuodattaa teille sateen, syyssateen ja kevätsateen, niinkuin entisaikaan.
        24 Ja puimatantereet tulevat jyviä täyteen, ja kuurna-altaat pursuvat viiniä ja öljyä.
        25 Ja minä korvaan teille ne vuodentulot, jotka heinäsirkka, syöjäsirkka, tuhosirkka ja kalvajasirkka söivät, minun suuri sotajoukkoni, jonka minä lähetin teitä vastaan.
        26 Ja te syötte kyllälti ja tulette ravituiksi ja kiitätte Herran, teidän Jumalanne, nimeä, hänen, joka on tehnyt ihmeitä teitä kohtaan. Eikä minun kansani joudu häpeään, iankaikkisesti.
        27 Ja te tulette tietämään, että Israelin keskellä olen minä. Ja minä olen Herra, teidän Jumalanne, eikä toista ole. Eikä minun kansani joudu häpeään, iankaikkisesti.

Hoos. 6:3

Niin tuntekaamme, pyrkikäämme tuntemaan Herra: hänen nousunsa on varma kuin aamurusko, hän tulee meille kuin sade, kuin kevätsade, joka kostuttaa maan.

• Anonyymi
      • Siis just joo. Aikuinen joo mutta onko päässyt kasvamaan Ef 4 ettei lilluu synneissä >>>
        12 tehdäkseen pyhät täysin valmiiksi palveluksen työhön, Kristuksen ruumiin rakentamiseen,
        13 kunnes me kaikki pääsemme yhteyteen uskossa ja Jumalan Pojan tuntemisessa, täyteen miehuuteen, Kristuksen täyteyden täyden iän määrään,
        14 ettemme enää olisi alaikäisiä, jotka ajelehtivat ja joita viskellään kaikissa opintuulissa ja ihmisten arpapelissä ja eksytyksen kavalissa juonissa;

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Siis just joo. Aikuinen joo mutta onko päässyt kasvamaan Ef 4 ettei lilluu synneissä >>>
        12 tehdäkseen pyhät täysin valmiiksi palveluksen työhön, Kristuksen ruumiin rakentamiseen,
        13 kunnes me kaikki pääsemme yhteyteen uskossa ja Jumalan Pojan tuntemisessa, täyteen miehuuteen, Kristuksen täyteyden täyden iän määrään,
        14 ettemme enää olisi alaikäisiä, jotka ajelehtivat ja joita viskellään kaikissa opintuulissa ja ihmisten arpapelissä ja eksytyksen kavalissa juonissa;

4:11 Ja hän antoi muutamat apostoleiksi, toiset profeetoiksi, toiset evankelistoiksi, toiset paimeniksi ja opettajiksi,

Sivonen on teologian tohtori, pastori ja raamatunopettaja. Saarnaamisen taito on ehkä parasta mitä suomen kielellä on. Tapani Suonto on myös hyvä puhuja mutta enemmän käytännön läheinen. Timo Lindroosin kaltaisia evankelistoja tarvitaan, mutta ei voida väheksyä saarnaamisen taitoa ja Raamatun tuntemusta.

• Anonyymi kirjoitti:

4:11 Ja hän antoi muutamat apostoleiksi, toiset profeetoiksi, toiset evankelistoiksi, toiset paimeniksi ja opettajiksi,

Sivonen on teologian tohtori, pastori ja raamatunopettaja. Saarnaamisen taito on ehkä parasta mitä suomen kielellä on. Tapani Suonto on myös hyvä puhuja mutta enemmän käytännön läheinen. Timo Lindroosin kaltaisia evankelistoja tarvitaan, mutta ei voida väheksyä saarnaamisen taitoa ja Raamatun tuntemusta.

Kiitos rakas vastauksesta !! Saahan sitä kait kysyä , vai mitä ? Niinkuin tottakai saat minulle vastata...

• Anonyymi

Savis ei ole Jumalan yhteydessä. Hän on luopunut uskostaan.

• Satanasti uskova anonyymi täss tykkittään näköjään.

. Kiitos Herralle. Sen näkee siitä , että olen oikealla linjalla Herran kanssa kun saatana noin vihastuu....

• Savis kirjoitti:

Satanasti uskova anonyymi täss tykkittään näköjään.

. Kiitos Herralle. Sen näkee siitä , että olen oikealla linjalla Herran kanssa kun saatana noin vihastuu....

Siis lisä tykitystä vaan !!!!!!!!!!!! Kiitos Herralle !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Siis lisä tykitystä vaan !!!!!!!!!!!! Kiitos Herralle !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yhä vain lisää äärikarismaattista menestysteologian vouhotusta.

Ei ole enää mitään mittaa eikä määrää, tuolla sinun touhullasi Savis.

• Anonyymi kirjoitti:

Yhä vain lisää äärikarismaattista menestysteologian vouhotusta.

Ei ole enää mitään mittaa eikä määrää, tuolla sinun touhullasi Savis.

Niin ?? Eihän satanistit tykkä Rukoustykittymistä , että Herra anna synnintuntoa Kansalle joka pimeydessä vaeltaa.
        Olet paljastettu satanistiuskova.. ..

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Niin ?? Eihän satanistit tykkä Rukoustykittymistä , että Herra anna synnintuntoa Kansalle joka pimeydessä vaeltaa.
        Olet paljastettu satanistiuskova.. ..

Sinä raukka kuvittelet itse saavuttavasi asioita Jumalan tahdon vastaisesti!

Siis Jumalalla on omat aikansa.

Israelin kansa esim. oli orjuudessa 40 vuotta, eikä mitkään ihmisen rukoukset siinä kohtaa auttaneet!

Vaikka varmasti kansa itki ja rukoili sydämestään täysillä.

Eikä siis ihminen omilla toimillaan voi vaikuttaa Jumalan tahtoon, tai vaikka jonkun kansan kuritukseen.

Todellisen uskovan tulisi siis rukoilla Jumalan tahdossa ja johdossa, EI OMASSA TAHDOSSA !

Sellaisia rukoilijoita vain Jumala tahtoo!

Mutta sinä et menestysteologiaan eksyneenä edes tätä perus asiaa tajua, vaan hakukut ymmärtäväisiä satanisteiksi.

Tuomioisi tulee...

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä raukka kuvittelet itse saavuttavasi asioita Jumalan tahdon vastaisesti!

Siis Jumalalla on omat aikansa.

Israelin kansa esim. oli orjuudessa 40 vuotta, eikä mitkään ihmisen rukoukset siinä kohtaa auttaneet!

Vaikka varmasti kansa itki ja rukoili sydämestään täysillä.

Eikä siis ihminen omilla toimillaan voi vaikuttaa Jumalan tahtoon, tai vaikka jonkun kansan kuritukseen.

Todellisen uskovan tulisi siis rukoilla Jumalan tahdossa ja johdossa, EI OMASSA TAHDOSSA !

Sellaisia rukoilijoita vain Jumala tahtoo!

Mutta sinä et menestysteologiaan eksyneenä edes tätä perus asiaa tajua, vaan hakukut ymmärtäväisiä satanisteiksi.

Tuomioisi tulee...

Siis ? Oletko ihan sekaisin mennyt ?? Vai Jumalan Tahdon vastaisen on se että Hän antaa Oikean Herätyksen joka Poistaa synnin Suomen kansasta ja Alkaen Uskovaisista. Etkö ole lukenut miten meni kun Jumala antoi Herätys ja menestystä Israelin kansalle. Mässäilet vaan heidän kustannuksilla kun niillä meni huonosti. Mutta et puhu mitään siitä miten he oli kun unta näkevinä kun Jumalan Kirkkaus laskeutui. Koska joku Uskova rukoili Häneltä Herätystä,

Hoos. 6:3

Niin tuntekaamme, pyrkikäämme tuntemaan Herra: hänen nousunsa on varma kuin aamurusko, hän tulee meille kuin sade, kuin kevätsade, joka kostuttaa maan.

Joel 2
        12 Mutta vielä nytkin, sanoo Herra, kääntykää minun tyköni kaikesta sydämestänne, paastoten, itkien ja valittaen.
        13 Reväiskää rikki sydämenne, älkää vaatteitanne, ja kääntykää Herran, teidän Jumalanne, tykö; sillä hän on armahtavainen ja laupias, pitkämielinen ja armosta rikas, ja hän katuu pahaa.
        14 Ehkä hän vielä katuu ja jättää jälkeensä siunauksen: ruokauhrin ja juomauhrin Herralle, teidän Jumalallenne.
        15 Puhaltakaa pasunaan Siionissa, kuuluttakaa pyhä paasto, kutsukaa koolle juhlakokous.
        16 Kootkaa kansa, pitäkää pyhä seurakuntakokous, kerätkää vanhukset, kootkaa lapset ja rintoja imeväiset; lähteköön ylkä huoneestansa ja morsian kammiostansa.
        17 Eteisen ja alttarin välillä itkekööt papit, jotka toimittavat Herran palvelusta, ja sanokoot: "Säästä, Herra, kansaasi äläkä anna perintöosaasi häväistäväksi, pakanain pilkattavaksi. Miksi pitäisi sanottaman kansain seassa: 'Missä on heidän Jumalansa?'"
        18 Niin Herra kiivaili maansa puolesta ja sääli kansaansa.
        19 Ja Herra vastasi ja sanoi kansalleen: Katso, minä lähetän teille viljaa, viiniä ja öljyä, niin että te tulette niistä ravituiksi. Enkä minä anna enää häväistä teitä pakanain seassa.
        20 Ja mikä pohjoisesta tulee, sen minä karkoitan teistä kauas ja syöksen sen kuivaan ja autioon maahan, sen alkupään Idänmereen ja sen loppupään Länsimereen. Ja siitä nousee löyhkä, nousee katku. Sillä suuria se on yrittänyt.
        21 Älä pelkää, maa. Iloitse ja riemuitse, sillä Herra on tehnyt suuria.
        22 Älkää peljätkö, metsän eläimet, sillä erämaan laitumet viheriöivät, sillä puu kantaa hedelmänsä, viikunapuu ja viiniköynnös antavat voimansa.
        23 Ja te, Siionin lapset, iloitkaa ja riemuitkaa Herrassa, teidän Jumalassanne, sillä hän antaa teille syyssateen, vanhurskauden mukaan, vuodattaa teille sateen, syyssateen ja kevätsateen, niinkuin entisaikaan.
        24 Ja puimatantereet tulevat jyviä täyteen, ja kuurna-altaat pursuvat viiniä ja öljyä.
        25 Ja minä korvaan teille ne vuodentulot, jotka heinäsirkka, syöjäsirkka, tuhosirkka ja kalvajasirkka söivät, minun suuri sotajoukkoni, jonka minä lähetin teitä vastaan.
        26 Ja te syötte kyllälti ja tulette ravituiksi ja kiitätte Herran, teidän Jumalanne, nimeä, hänen, joka on tehnyt ihmeitä teitä kohtaan. Eikä minun kansani joudu häpeään, iankaikkisesti.
        27 Ja te tulette tietämään, että Israelin keskellä olen minä. Ja minä olen Herra, teidän Jumalanne, eikä toista ole. Eikä minun kansani joudu häpeään, iankaikkisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      59
      3255
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2931
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2749
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1837
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1091
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      196
      1010
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      849
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      840
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      103
      835
    Aihe