Puheet Kannustinloukuista ovat pelkkää valetta

Anonyymi-ap

Mitään helvetin kannustinloukkuja ei ole edes olemassa!
Pelkkää heikossa asemassa olevien työttömien mustamaalaamista tämä on.
Työnantajien vika se on, kun osaavia ihmisiä ei palkata.
Kuka tämän takana oikein on?
Hävytöntä tällainen työttömien alaspainaminen on.
Täyttä valetta.
EK ja Kokoomus sekä YLE ja Hesari yhdessä aivopesevät vihaa työttömiä kohtaan. On tämä sairas yhteiskunta.

8

140

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Työttömien syyllistämis agenda tätä ajetaan nyt Suomessa.
      Helppo se on EK miehen puhua leikkauksista siellä
      Kympin uutisissa kun on itsellä hyvä palkka.
      Toista se olisi kun olisit itse työtön, etkä monista yrityksistä huolimatta saa mitään työtä.
      Kauanko itse jaksaisit puskea eteenpäin ja olla tyytyväinen siihen, kun vähistä rahoistasi leikataan kokoajan lisää?
      Ei tätä työasiaa millään leikkauksia tekemällä paranneta, kyllä ne syyt ovat jossain muualla kuin tukien leikkaamisissa. Hävetkää jo kun syyllisyyttätte ihmisiä siitä etteivät he saa töitä.

• Anonyymi

Näin on asia. Suuret massat aivopestään median ja puolueiden toimesta, eikö vihapuhe ole kiellettyä?

• Anonyymi

Suurin kannustinloukku on se, että sossusta saaduilla rahoilla voi ostaa päihteitä, tupakkaa, muita kuin paikallisliikenteen matkalippuja sekä huvituksia.

Kun estää noiden hankinnan sosiaaliavustuksilla, niin johan alkaa työt kiinnostaa...

• Anonyymi

Kaikki eivät ole juoppoja eivätkä polta.
        Älä yleistä, eläkeiän ylittänyt.

• Anonyymi

Juu, paskapuhetta. Tulot moninkertaistuvat kun pääsee töihin. Nähty ja koettu on.

• Anonyymi

Kaikki ongelmat ratkeaa kun työttömyys hävitetään.

Joko olet kouluttautumassa alalle jolla työtä riittää tai olet työssä. Paikallisviranomaiset katsovat missä tekijä tarvitaan ja koulun penkille. Sellainen kermaperseily missä voi kieltäytyä työstä ja koulutuksesta on lopetettava.

• Anonyymi

Kaikki ongelmat ratkeaa kun työttömyys hävitetään.
        Sama kuin uskoisit siihen että köyhyys tulee katoamaan maailmasta. Tämä ei tule koskaan toteutumaan.
        Rikkaat hyötyvät jonkun työttömyydestä ja köyhyydestä.
        Näillä leikkauksilla molempia tulee runsaasti lisää.
        Tämäkö on hyvä kehityssuunta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      139
      5544
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3506
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      114
      2750
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2458
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      263
      1841
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      49
      1780
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1596
    8. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1587
    9. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      21
      1582
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1530
    Aihe