... et mä ihastuin suhun. Mun pokka petti niin monta kertaa sun lähellä, hymyilin vaan typerästi ja punastelin. Käännyin pois, kun en enää pystynyt katsomaan sun silmiin tai kun yritin peittää punasteluani ja tunteitani. Meidän tilanne oli vain liian vaikea, mulla ei ole varaa harha-askeliin, ne voi maksaa mulle mun työuran.
n->m
Etköhän sä tiedä
20
2013
Vastaukset
- Anonyymi
en mä kerro kenellekään 😊
- Anonyymi
Niin, kun ei meissä ole mittän kerrottavaa. Ei mua haittaa, vaikka mun joku tietäisikin mun ihastumisesta, kun en päästänyt sitä pidemmälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kun ei meissä ole mittän kerrottavaa. Ei mua haittaa, vaikka mun joku tietäisikin mun ihastumisesta, kun en päästänyt sitä pidemmälle.
no onneks et.. pitäähän sitä ny joku moraali olla 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no onneks et.. pitäähän sitä ny joku moraali olla 😄
Moraalisoiaa.
Sanoi sanan levikkiä jouduttaakseen
- Anonyymi
Naisen saa yllättävän helposti punastumaan kun on suorapuheinen jos tämä on ihastunu
- Anonyymi
no aletaan oleen vaa😊
- Anonyymi
Oletteko korkeassakin asemassa kun työura voi tuosta vaarantua?
- Anonyymi
Tuskin tietää. Miehet ei tiedä tai edes luule ellei niille sano suoraan selkokielellä.
- Anonyymi
No, voi harmi, miksi emme tapailisi salaa? Et itse kerro muille ja minä en kerro, ei minua häiritse sinun tittelisi, vaan ne ihanat ajat kanssasi. Onnistuisiko? Mies naiselle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, voi harmi, miksi emme tapailisi salaa? Et itse kerro muille ja minä en kerro, ei minua häiritse sinun tittelisi, vaan ne ihanat ajat kanssasi. Onnistuisiko? Mies naiselle
Tää ei mun aloitus ollut.. Mut mä haluaisin sut tavata. Toki se vaatii sen että kysyt ulos. Muu ei auta. Mun titteli tuskin kärsisi 😊 mut muuten elämä kyllä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää ei mun aloitus ollut.. Mut mä haluaisin sut tavata. Toki se vaatii sen että kysyt ulos. Muu ei auta. Mun titteli tuskin kärsisi 😊 mut muuten elämä kyllä...
Mies naiselle, odottaa vastausta titteli naiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies naiselle, odottaa vastausta titteli naiselta.
No haluan mä sut tavata vaikka salaa jos sä oikea oot. Vaikka tää väärin onki.. mitenhän se onnistuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No haluan mä sut tavata vaikka salaa jos sä oikea oot. Vaikka tää väärin onki.. mitenhän se onnistuu.
Ja tää oli titteli naiselta miehelle 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies naiselle, odottaa vastausta titteli naiselta.
Nähdäänkö me huomenna samoissa merkeissä..
- Anonyymi
Oletko aloittaja ajatellut mitä se maksoi sille miehelle? Et sinä ajattele kuin itseäsi.
- Anonyymi
Samis
- Anonyymi
Poski solisti
- Anonyymi
Mä tiedän... ja sun punastelut oli jotain todella söpöä. En aluksi ymmärtänyt... Aika on vaan vaikea molemmille. Ehkä se joku päivä antaa mahdollisuuden.
m->n- Anonyymi
Olisin halunnut sut..
Ehkä tää helpottaa pikkuhiljaa.
- Anonyymi
Ei toi aloitus kerro kuka sinä olet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032165
- 1341188
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540