Etköhän sä tiedä

Anonyymi-ap

... et mä ihastuin suhun. Mun pokka petti niin monta kertaa sun lähellä, hymyilin vaan typerästi ja punastelin. Käännyin pois, kun en enää pystynyt katsomaan sun silmiin tai kun yritin peittää punasteluani ja tunteitani. Meidän tilanne oli vain liian vaikea, mulla ei ole varaa harha-askeliin, ne voi maksaa mulle mun työuran.

n->m

20

1991

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

en mä kerro kenellekään 😊

• Anonyymi

Niin, kun ei meissä ole mittän kerrottavaa. Ei mua haittaa, vaikka mun joku tietäisikin mun ihastumisesta, kun en päästänyt sitä pidemmälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, kun ei meissä ole mittän kerrottavaa. Ei mua haittaa, vaikka mun joku tietäisikin mun ihastumisesta, kun en päästänyt sitä pidemmälle.

no onneks et.. pitäähän sitä ny joku moraali olla 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no onneks et.. pitäähän sitä ny joku moraali olla 😄

Moraalisoiaa.
        Sanoi sanan levikkiä jouduttaakseen

• Anonyymi

Naisen saa yllättävän helposti punastumaan kun on suorapuheinen jos tämä on ihastunu

• Anonyymi

no aletaan oleen vaa😊

• Anonyymi

Oletteko korkeassakin asemassa kun työura voi tuosta vaarantua?

• Anonyymi

Tuskin tietää. Miehet ei tiedä tai edes luule ellei niille sano suoraan selkokielellä.

• Anonyymi

No, voi harmi, miksi emme tapailisi salaa? Et itse kerro muille ja minä en kerro, ei minua häiritse sinun tittelisi, vaan ne ihanat ajat kanssasi. Onnistuisiko? Mies naiselle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, voi harmi, miksi emme tapailisi salaa? Et itse kerro muille ja minä en kerro, ei minua häiritse sinun tittelisi, vaan ne ihanat ajat kanssasi. Onnistuisiko? Mies naiselle

Tää ei mun aloitus ollut.. Mut mä haluaisin sut tavata. Toki se vaatii sen että kysyt ulos. Muu ei auta. Mun titteli tuskin kärsisi 😊 mut muuten elämä kyllä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää ei mun aloitus ollut.. Mut mä haluaisin sut tavata. Toki se vaatii sen että kysyt ulos. Muu ei auta. Mun titteli tuskin kärsisi 😊 mut muuten elämä kyllä...

Mies naiselle, odottaa vastausta titteli naiselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No haluan mä sut tavata vaikka salaa jos sä oikea oot. Vaikka tää väärin onki.. mitenhän se onnistuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No haluan mä sut tavata vaikka salaa jos sä oikea oot. Vaikka tää väärin onki.. mitenhän se onnistuu.

Ja tää oli titteli naiselta miehelle 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nähdäänkö me huomenna samoissa merkeissä..

• Anonyymi

Oletko aloittaja ajatellut mitä se maksoi sille miehelle? Et sinä ajattele kuin itseäsi.

• Anonyymi

Samis

• Anonyymi

Poski solisti

• Anonyymi

Mä tiedän... ja sun punastelut oli jotain todella söpöä. En aluksi ymmärtänyt... Aika on vaan vaikea molemmille. Ehkä se joku päivä antaa mahdollisuuden.
      m->n

• Anonyymi

Olisin halunnut sut..
        Ehkä tää helpottaa pikkuhiljaa.

• Anonyymi

Ei toi aloitus kerro kuka sinä olet?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      36
      3628
    2. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      47
      3167
    3. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      59
      3137
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      53
      2980
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      52
      2579
    6. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      35
      2157
    7. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      52
      2119
    8. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      60
      1962
    9. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      45
      1839
    10. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      49