Mies, toivotko tulevasi isketyksi

Anonyymi-ap

Esimerkiksi kaupassa? Miten tulisi ehdottaa tötä? Moi, näytät kivalta, haluaisitko lähteä kasvulle joku päivä? Toivoisin itse saavani kutsun treffeille kaupassa. Tai kadulla. Tai kahvilassa.

16

667

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yllättävät tilanteet hyvästä vai pahasta? Ihmiset kokee asioita eri tavalla. Hyvä päivä, huono päivä? Onko omat asiat hyvällä vai huonolla mallilla, monet asiat voi vaikuttaa vastaanottokykyyn? Luonne, suhtautuuko eteen tuleviin asioihin kuinka? Ensivaikutelma?

• Anonyymi

ihmiset pelkää mua.. ei ne tuu puhuun mitään 😅

• Anonyymi

Se olisi todella kummallinen tilanne koska noinhan ei ikinä käy. En usko että se on edes mahdollista ainakaan tässä maassa. Selvinpäin se ei ole mahdollista. Alkaisin varmaan tivaamaan vastakysymyksiä siltä toiselta jos hän lähestyisi niin suoraviivaisesti minua. Tekisin pääni sisällä kaiketi tilannearvion siitä kuinka järjissään toinen ihminen olisi. Siinä heräisi epäilys siitä onko toisella joitain mahdollisia taka-ajatuksia taustalla. Kyllä, näin skeptisesti suhtaudun muihin. Toisen iskeminen ei ole mitään jokapäiväistä puuhaa niin sellaisesta ei ole juurikaan kokemusta.

• Anonyymi

Miten meinasit selviytyä parisuhteessa?

• Anonyymi

Amerikkalaisissa rakkauskomedialeffoissa käy noin. Suomessä ei.

• Anonyymi

En edes uskalla toivoa tällaisia. Koska toivokin voi muuttuu miksi vain?

• Anonyymi

Olisin todella yllättynyt ja voisin ihan hyvin lähteäkin kahville tai kävelylle.

• Anonyymi

Jutustelu tuokio voisi olla mieleen/ hyvästä. En tiedä lämpensinkö muulle? Usko hyvään on sen verta ollut koetuksella viime aikoina. 🤔

• Anonyymi

Minä juttelen oikein mielelläni ihmisten kanssa, mutta kyllä sen pitäisi olla edes jollain tavalla tuttu että lähtisin kahville yms. tuosta vaan.
      Oman ikäiset ei ihan helposti ehdottele ja nuoremmat ei yhtään kiinnosta.

• Joo kyllä. En laittaisi pahakseni, jos joku kivan näköinen naine tulisi missä tahansa jutulle siinä mielessä. Vaan semmoista kun ei enää tapahdu kuin unissani.

• Anonyymi

En ole mielestäni koskaan käynyt treffeillä tapaamisissa pikemminkin mä en ainakaan jaksa sitä treffi teatteria kun esitetään muuta kun on

• Anonyymi

Mitähän kukkaa mahtanet kasvattaa omaan käyttöön vai myyntiin

• Anonyymi

Olen niin komea et naiset katsoo vaan ihmeissään ei ne mitää puhu..toki toivon naisilta rohkeampaa lähestymistä kun itse en ole niin röyhkeä

• Anonyymi

Halolla päähän.

• Anonyymi

Et sä käy kahvilassa.
      Sä käyt räkälässä, räkälöissä vapaa-aikoinasi.
      Yksin ja vaikka olisit suhteessakin. Yksin räkälöissä.

Et sä mitään naista hae.

• Anonyymi

Mulla on käyttämätön uusi pesäpallomaila, jolla iskeä sua. Pidin sitä eteisessä. Sain sen töistä. Maksoin 0 euroa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1847
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      100
      1839
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      137
      1669
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      97
      1411
    5. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      33
      1344
    6. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      314
      1233
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      59
      1191
    8. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      130
      1092
    9. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      273
      1039
    10. Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta

Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa
      Hindulaisuus
      446
      933
    Aihe