Miksi vastustatte jumalanne tahtoa?

Palstalla on kysytty, että ettekö te fundut osaa rukoilla oikein? Homolaki meni läpi että pätkähti. Selitys teidän puolelta on, että asia kuuluu jumalanne "suureen suunnitelmaan" niin miksi ihmeessä te potkitte tätä suunnitelmaan vastaan?

Miksi yhä edelleen vaaditte että homojen avioliittolaki on kumottava ja että homous on julistettava sairaudeksi? Vaikka itse olette todistaneet että juttu - siis homojen aviolitto-oikeus - oli jumalanne tahto? Miksi vastustatte jumalanne tahtoa?

13

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Miksi yhä edelleen vaaditte että homojen avioliittolaki on kumottava ja että homous on julistettava sairaudeksi?"

      Lähinnä tämä vaatimus uskovilla on homojen suojelemiseksi, että he eivät näin tahallaan vetäisi Jumalan vihaa päälleen!! Sairaudeksi homohimoa seksiin ei kaiketi kukaan ole vaatinut, mutta myös tämän himon kautta ihmiset suorastaan vetävät Jumalan vihaa päälleen, mikä aivan varmasti realisoituu jopa jo ihmiselon aikana.

      "Vaikka itse olette todistaneet että juttu - siis homojen aviolitto-oikeus - oli jumalanne tahto? "

      Sairaudet, sodat, talousromahdukset, erilaiset vitsaukset eivät sinänsä ole Jumalan tahtoa vaan ne ovat Jumalan sallimus! Meidän uskovien tehtävänä on vain tehdä oma osuutemme mistä rukous on tärkein ja sitten se asioitten realisoituminen on Jumalan varassa.

      • Vai että ihan "sallimus" eikä tahto. Joopa joo. Mutta kun ne teidän rukolunne eivät sitten auta yhtään mitään. Ei millään tavalla. Kerro nyt yksikin tapaus historiassa jossa fundujen rukous olisi muuttanut tilanteen? Tai kerro omasta elämästäsi tilanne, jossa rukoilun avulla olisi saanut jumalaltasi "avun"....


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Vai että ihan "sallimus" eikä tahto. Joopa joo. Mutta kun ne teidän rukolunne eivät sitten auta yhtään mitään. Ei millään tavalla. Kerro nyt yksikin tapaus historiassa jossa fundujen rukous olisi muuttanut tilanteen? Tai kerro omasta elämästäsi tilanne, jossa rukoilun avulla olisi saanut jumalaltasi "avun"....

        "Vai että ihan "sallimus" eikä tahto. "

        No nyt ymmärsit, hienoa - sä osaat jos tahdot!


        "Mutta kun ne teidän rukolunne eivät sitten auta yhtään mitään. "

        Tämä, miten rukouksemme auttavat, on myös Jumalan kädessä, mutta Jeesus kehoitti rukoilla ja loppu on sitten Jumalan kädessä. Amen

        "Kerro nyt yksikin tapaus historiassa jossa fundujen rukous olisi muuttanut tilanteen? "

        No näitähän tapauksia on miljardeja, esim. Mooseksen ja porukat meno Punaisen meren halki että heilahti.


        "Tai kerro omasta elämästäsi tilanne, jossa rukoilun avulla olisi saanut jumalaltasi "avun"...."

        Esim. työpaikan saaminen oli rukoukseni tai siis Jumalan aikaansaannosta. Se muutti mun koko elämän ja asenteet lopullisesti että heilahti. Niin syvältä vaikuttava asia se oli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Vai että ihan "sallimus" eikä tahto. "

        No nyt ymmärsit, hienoa - sä osaat jos tahdot!


        "Mutta kun ne teidän rukolunne eivät sitten auta yhtään mitään. "

        Tämä, miten rukouksemme auttavat, on myös Jumalan kädessä, mutta Jeesus kehoitti rukoilla ja loppu on sitten Jumalan kädessä. Amen

        "Kerro nyt yksikin tapaus historiassa jossa fundujen rukous olisi muuttanut tilanteen? "

        No näitähän tapauksia on miljardeja, esim. Mooseksen ja porukat meno Punaisen meren halki että heilahti.


        "Tai kerro omasta elämästäsi tilanne, jossa rukoilun avulla olisi saanut jumalaltasi "avun"...."

        Esim. työpaikan saaminen oli rukoukseni tai siis Jumalan aikaansaannosta. Se muutti mun koko elämän ja asenteet lopullisesti että heilahti. Niin syvältä vaikuttava asia se oli.

        Otan osaa jos ajattelusi todella liikkuu tuolla tasolla ja pidät noita asioita "totena". Sitä myös ihmettellen että kuinka minä ateistina sain aina työpaikan kun sitä tarvitsin. Ja nytkin on tarjottu töitä oikein kahdelta taholta, vaikka olen jo eläkkeellä. Rukoillut en ole pätkäänään asian eteen enkä rukoile. Se on ihan huuhaa hommaa.

        Sinänsä huvittavaa että joskus aikoinaan minua oltiin heivaamassa palstalta pois. Niin kuin muuten nytkin. Kävi niin että tietokoneeni meni rikki ja pidin viikon paussin ennen kuin sain uuden koneen. Kun kerroin asiasta palstalla niin joku teikäläinen oli ehdottomasti sitä mieltä, että se oli jumala joka rikkoi koneeni....


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Otan osaa jos ajattelusi todella liikkuu tuolla tasolla ja pidät noita asioita "totena". Sitä myös ihmettellen että kuinka minä ateistina sain aina työpaikan kun sitä tarvitsin. Ja nytkin on tarjottu töitä oikein kahdelta taholta, vaikka olen jo eläkkeellä. Rukoillut en ole pätkäänään asian eteen enkä rukoile. Se on ihan huuhaa hommaa.

        Sinänsä huvittavaa että joskus aikoinaan minua oltiin heivaamassa palstalta pois. Niin kuin muuten nytkin. Kävi niin että tietokoneeni meni rikki ja pidin viikon paussin ennen kuin sain uuden koneen. Kun kerroin asiasta palstalla niin joku teikäläinen oli ehdottomasti sitä mieltä, että se oli jumala joka rikkoi koneeni....

        "Otan osaa jos ajattelusi todella liikkuu tuolla tasolla ja pidät noita asioita "totena". "

        Kiitos - itsekin ajattelen että kaikki tuo on suurinta mitä elämässäni on tapahtunut.

        Mutta sait vastauksesi ongelmiisi joten asia on loppuunkäsitelty, mutta jos tulee vielä lisää kysyttävää niin tuosta vaan rohkeasti!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Otan osaa jos ajattelusi todella liikkuu tuolla tasolla ja pidät noita asioita "totena". "

        Kiitos - itsekin ajattelen että kaikki tuo on suurinta mitä elämässäni on tapahtunut.

        Mutta sait vastauksesi ongelmiisi joten asia on loppuunkäsitelty, mutta jos tulee vielä lisää kysyttävää niin tuosta vaan rohkeasti!!

        Niin sinäkö olet siis sitä mieltä, että jumalasi todella rikkoi minun koneeni että en pääsisi tälle palstalle kirjoittamaan...?


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Niin sinäkö olet siis sitä mieltä, että jumalasi todella rikkoi minun koneeni että en pääsisi tälle palstalle kirjoittamaan...?

        "Niin sinäkö olet siis sitä mieltä, että jumalasi todella rikkoi minun koneeni että en pääsisi tälle palstalle kirjoittamaan...?"

        Oot sä vähän hassu kun jatkuvasti esität lapsellisia kysymyksiä! Omat ajatuksesi ja luulottelusi saat pitää aina itselläsi, itse en ota niitä kontolleni tippaakaan. Mutta toisaalta ei ole väärin olla lapsenkaltainen tuossa loputtomissa kyselyissäsi :))


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Niin sinäkö olet siis sitä mieltä, että jumalasi todella rikkoi minun koneeni että en pääsisi tälle palstalle kirjoittamaan...?"

        Oot sä vähän hassu kun jatkuvasti esität lapsellisia kysymyksiä! Omat ajatuksesi ja luulottelusi saat pitää aina itselläsi, itse en ota niitä kontolleni tippaakaan. Mutta toisaalta ei ole väärin olla lapsenkaltainen tuossa loputtomissa kyselyissäsi :))

        Ei kun mä kysyin kysymyksen ja odotan sinulta siihen vastausta. Sinulle tuli kiire lähteä siirtelemään maalitolppia. Se jos mikä on lapsellista. Ole hyvä ja vastaa. Oletko sitä mieltä että jumalasi rikkoi minun tietokoneeni kuten palstalla aikaanaan väitettiin?


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ei kun mä kysyin kysymyksen ja odotan sinulta siihen vastausta. Sinulle tuli kiire lähteä siirtelemään maalitolppia. Se jos mikä on lapsellista. Ole hyvä ja vastaa. Oletko sitä mieltä että jumalasi rikkoi minun tietokoneeni kuten palstalla aikaanaan väitettiin?

        "Ei kun mä kysyin kysymyksen ja odotan sinulta siihen vastausta. "

        Et varmaan huomannut mutta ehdin jo vastata kaikkiin sinun, ah niin hellyttäviin, kysymyksiisi, mutta ymmärrän, että en varmaankaan vastannut kuten toivoit tai vaadit!

        "Oletko sitä mieltä että jumalasi rikkoi minun tietokoneeni kuten palstalla aikaanaan väitettiin?"

        En osaa vastata tähän, se on sinun ja Jumalan välinen asia!


    • Anonyymi

      Jumalan tahto ei tapahdu maailmassa kovinkaan monen kohdalla. Suurin osa ihmisistä on matkalla kadotukseen ja kuolleista suurin osa tulee tuomituksi sinne.

      Pienemmissäkään asioissa Jumalan tahto ei toteudu kaikkien kohdalla, vaikka sitä rukoiltaisiin ja pyydettäisiin Jumalaa toimimaan jonkin asian eteen.

      Homo- ja translait ovat tästä yksi esimerkki.

      Jumala ei katsonut aiheelliseksi puuttua tähän "kehitykseen" ja salli näin tapahtua ihan demokratian puitteissa tavalla, jolla lakeja säädetään. Ei se silti sitä tarkoita, että tämä olisi Jumalan tahto. Eihän Jumalan tahto ole sekään, että sharia-lakia noudatetaan muslimimaissa tai että evankeliumin julistaminen on niissä kiellettyä.

      Aloittaja on niin sairas kuvitelmissaan, että luulee Jumalan tahdoksi raiskaukset, varkaudet, väkivallan ja murhat, koska sellaista tapahtuu: kaikki, mitä tapahtuu, on Jumalan tahto avaajan kaltaisen idiootin mielestä. Näin ei tietenkään ole.

      Jumalan tahdon toteutuminen maan päällä on harvinaista. Edes rukoukset eivät saa Jumalan tahtoa toteutumaan, koska Jumala sallii kaikenlaisen pahan.

    • Anonyymi

      Fundut, eli fundamentalistit, eivät ole kristittyjä.
      Mene anabaptistien foorumille, S24-Helluntailaisuus.

      Siellä on ne Raamatun sanaa näennäisen "pikkutarkasti" mutta samalla väärentäen saivartelevat ku klux klanilaiset "fundut", eli "lume-fundamentalisti-kristityt".

    • Anonyymi

      Onhan tuo hiukan kummalista koska jo Raamattu toteaa, että Jumala on homot hyljännyt niin uskovaiset vaan vastustaa.

      • Anonyymi

        Totta pitäisi uskoa Jumalan sanaa ja antaa olla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe