Vierotan itseni palstasta

Anonyymi-ap

kesäkuun aikana. Heinäkuussa keskustelen vain livenä ihmisten kanssa.
Hankalaa on yksipuolisissa tunteissa olla kuvittelematta toista tänne.
Onko ideoita miten täältä pääsee pois?

58

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niinhän tämä on. Samaa pitäisi yrittää. On mulla toki idea, miten pääset pois täältä. Selvität irl, onko varmasti niin, ettei vastapuolella ole tunteita. Sitten on ainakaan enää turha täällä hillua, kun asia on 100% varmaa.

• Anonyymi

Ei voi nyt selvitellä, kun kaivattuuni ei saa kesällä ottaa yhteyttä.

• Anonyymi

Tässä on ideaa.

• Anonyymi

Tässä tuli oikea vastaus.

Itse olen myös jättämässä palstan alkukesästä. Joko siksi, että pääsen tutustumaan mieheen paremmin elävässä elämässä tai sitten siksi, että saan pakit eikä minun tarvitse enää täällä unelmoida ja kaivata.

Täältä pois jääminen tulee olemaan helppoa, kun tietää sen, että ei ole enää mitään mahdollisuutta siihen, että hän olisi täällä kaipaamassa minua. Se on ainut syy, miksi täällä olen roikkunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä on ideaa.

-sivusta tämä

• Anonyymi

No eikö se ole itsestään selvää että vastaukset ketjuun tulevat sivusta? 😂

• Anonyymi

AP merkkaa omat postinsa "AP":lla, sillä tuosta pääsee. 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi nyt selvitellä, kun kaivattuuni ei saa kesällä ottaa yhteyttä.

Onko kieltänyt ottamasta yhteyttä vai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä tuli oikea vastaus.

Itse olen myös jättämässä palstan alkukesästä. Joko siksi, että pääsen tutustumaan mieheen paremmin elävässä elämässä tai sitten siksi, että saan pakit eikä minun tarvitse enää täällä unelmoida ja kaivata.

Täältä pois jääminen tulee olemaan helppoa, kun tietää sen, että ei ole enää mitään mahdollisuutta siihen, että hän olisi täällä kaipaamassa minua. Se on ainut syy, miksi täällä olen roikkunut.

Jeps, aikalailla tähän itsekin pyrin ja syy täällä roikkumiseenkin melko sama. -tuo eka kommentoija

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko kieltänyt ottamasta yhteyttä vai?

Ei ole kieltänyt olemasta yhteydessä, mutta lähtee muukalaislegioonaan ilmeisesti kesäksi niin en voi tekstaria laittaa. Tai en kysynyt minne, mutta maan alle menee jonnekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kieltänyt olemasta yhteydessä, mutta lähtee muukalaislegioonaan ilmeisesti kesäksi niin en voi tekstaria laittaa. Tai en kysynyt minne, mutta maan alle menee jonnekin.

Okei, mielenkiintoista...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AP merkkaa omat postinsa "AP":lla, sillä tuosta pääsee. 😉

Ei vaan sivullisen merkkaa. sivusta ja sillä siitä päästään. Osoitetaan toisillemme. että ollaan tuntevia ihmisiä eikä palstaIorttoja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan sivullisen merkkaa. sivusta ja sillä siitä päästään. Osoitetaan toisillemme. että ollaan tuntevia ihmisiä eikä palstaIorttoja!

Vai meinasit, että kaikki vastaajat rupeavat merkkaamaan itsensä sivulliseksi ja aloittaja on ainut, joka ei merkkaa itseään mitenkään?

Good luck with that. 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai meinasit, että kaikki vastaajat rupeavat merkkaamaan itsensä sivulliseksi ja aloittaja on ainut, joka ei merkkaa itseään mitenkään?

Good luck with that. 👍

Ei tarvitse. Merkkaan tätilauman itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse. Merkkaan tätilauman itse.

No mikäs siinä. Jos ei parempaakaan tekemistä ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, mielenkiintoista...

Onko sinun mielestä jokainen miehen trollaustarina ihan todella mielenkiintoinen? Mun mielestä ei

• Anonyymi

Pitää keksiä paljon tekemistä. Itse olen välillä niin kiireinen etten kerkeä juurikaan lukemaan täällä mitään. Sitten taas tulee hetkiä, kun on tylsää... Eli sano "ei" tylsyydelle.

• Anonyymi

Ongelma on se, että joutuu olemaan töissä kesälläkin ja töissä on sitä luppoaikaakin. Ei vapaa-aika ole niin ongelma.

• Anonyymi

Lycka till!
      Mä teen saman. Lomaki alkoi ja no, mulla on naisystävä kyllä kun löyty jumalan kiitos. Löysin ihan irl. Mutta oli näitä kivaa täällä joskus lukea. Mutta ei toinna maksaa vaivaa katelka kinaa ja ilkeyttä turhaan, kun ei ole pakko

Kaikkea hyvää hyville tyypeille
      Ja hyvää kesää
      Moimoi

• Anonyymi

Ja roikut vieläkin täällä vaikka löysit naisystävän jo. Säälittävää!

• Anonyymi

Miksi et voinut sanoa mulle, että seurustelet jo? Tunnistan kyllä tyylisi?

• Anonyymi

Hetkinen. Kukaan ei etsi naisystävää täältä. Eikä miestä. Täällä kirjoitellaan niille irl löydetyille, joiden kanssa homma ei edennyt tai eteni ja päättyi. Pieni korjaus moimoi miehelle 😄
        Tämä on ihan eri asia kuin tinderi ja muut!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et voinut sanoa mulle, että seurustelet jo? Tunnistan kyllä tyylisi?

En usko? Sekotat minut toiseen. Kerropa joku merkki, niin varmistetaan?!

Irl löysin joo tyttöni, mutta asutaan 700km etäisyydelöä. Muutetaan 3vk päästä yhteen. Siten on minun kaikki nettimaailma ohi
        Hänkin on vielä ollut netissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja roikut vieläkin täällä vaikka löysit naisystävän jo. Säälittävää!

Lue alempi viestini tuosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko? Sekotat minut toiseen. Kerropa joku merkki, niin varmistetaan?!

Irl löysin joo tyttöni, mutta asutaan 700km etäisyydelöä. Muutetaan 3vk päästä yhteen. Siten on minun kaikki nettimaailma ohi
        Hänkin on vielä ollut netissä.

Eli löysit hänet siis netistä etkä irl. Muista tarkistaa luottotiedot ym jos vasta tapasitte.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hetkinen. Kukaan ei etsi naisystävää täältä. Eikä miestä. Täällä kirjoitellaan niille irl löydetyille, joiden kanssa homma ei edennyt tai eteni ja päättyi. Pieni korjaus moimoi miehelle 😄

Minä en ole täältä etsinytkään ketään. Ja tinderistäkään ei se tyttö löytuny vaan s24 treffeistä, tapasin irl. Käytiin toistemme luona ja nyt muutetaan sitten yhtern. Jän tulee Suomen halki 700km tänne.

Ja enää en minä täällä palloile kun ihmisen elämääni sain. Nyt on nettimaailmat nettailtu. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvii kuvitella, että minä palailen tai hän palailee tänne JOS meidän suhde ei muka onnistus, mutta se onnistuu.

Säälittävää on sen sijaan se, että täällä menneitä jsuhetaan yms, toi oli mulle uutta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvii kuvitella, että minä palailen tai hän palailee tänne JOS meidän suhde ei muka onnistus, mutta se onnistuu.

Säälittävää on sen sijaan se, että täällä menneitä jsuhetaan yms, toi oli mulle uutta

Tuohan nyt on tosi sairastakin alkaa haikailla täälöä menneiden perään jos suhde menee karille. Huh huj. No enpä tienny, että te olette sellasia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole täältä etsinytkään ketään. Ja tinderistäkään ei se tyttö löytuny vaan s24 treffeistä, tapasin irl. Käytiin toistemme luona ja nyt muutetaan sitten yhtern. Jän tulee Suomen halki 700km tänne.

Ja enää en minä täällä palloile kun ihmisen elämääni sain. Nyt on nettimaailmat nettailtu. :)

Ei se kestä kun ei ole rakkaudesta kyse. Naisilla tulee jossain vaiheessa se rakkauden kaipuu ja tuollaiset tekemällä tehdyt suhteet jää. Mutta onnea niin kauan kuin se kestää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli löysit hänet siis netistä etkä irl. Muista tarkistaa luottotiedot ym jos vasta tapasitte.

Joo toki tiedän ne hänen luotto..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohan nyt on tosi sairastakin alkaa haikailla täälöä menneiden perään jos suhde menee karille. Huh huj. No enpä tienny, että te olette sellasia.

Sinähän oot troIIi. Mitään naista ei ole ja taidat olla itsekin mies!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla itsekin nainen tarkoitin!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se kestä kun ei ole rakkaudesta kyse. Naisilla tulee jossain vaiheessa se rakkauden kaipuu ja tuollaiset tekemällä tehdyt suhteet jää. Mutta onnea niin kauan kuin se kestää!

Eipä minun tarvii alkaa tähän henkiläkohtasuiksia haastaa.. mut raotan vaan, että hän on visusti visusti verkossani. :33
        Hän kysyy multa kaikesta kaiken ja suorastaan pitää jumalana. Siis en oo vielä ikinä tavannu niin läheisriippuvaista, tarrautuvaa luonnetta en ikinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla itsekin nainen tarkoitin!!!!!

Olen mies ja jän on nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä minun tarvii alkaa tähän henkiläkohtasuiksia haastaa.. mut raotan vaan, että hän on visusti visusti verkossani. :33
        Hän kysyy multa kaikesta kaiken ja suorastaan pitää jumalana. Siis en oo vielä ikinä tavannu niin läheisriippuvaista, tarrautuvaa luonnetta en ikinä.

Ja tiiän kyllä ohjat pitää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tiiän kyllä ohjat pitää

Mutta nyt goodbai!
        Uutta verta tulee varmaan, minä siirryn nyt pois, molskis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä se totuus onkin hyvin tiivistettynä

• Yksi anonyymi lähtee ja viisi uutta astuu tilalle.

• Anonyymi

Näinhän se varmasti menee... -sivusta

• Anonyymi

Saisi tulla hieman uutta verta muutaman tilalle. Minusta tuntuu, että täällä kirjoittelee aina ne samat.

• Anonyymi

Eihän täällä kukaan täysjärkiseltä vaikuta. Vähiten sinä =)

• Anonyymi kirjoitti:

Saisi tulla hieman uutta verta muutaman tilalle. Minusta tuntuu, että täällä kirjoittelee aina ne samat.

Tietyt palstanvaltaajat ovat kyllä äänessä jatkuvasti.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

soitit sä sinne poliisille jo susi?

• mustasusi kirjoitti:

Itsestäsikö puhut? 😁 Sorry, oli ihan pakko. Kuitenkin kirjoittelet tänne joka päivä.

• Anonyymi

Suljet tietokoneen etkä avaa sitä!

• Anonyymi

Onhan täällä paljon muutakin mitä tarvitsen tai haluan nähdä, läppärillä siis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan täällä paljon muutakin mitä tarvitsen tai haluan nähdä, läppärillä siis.

Pelaa pa sianssia?

• Anonyymi

Sit avaa puhelimen ja päätyy tänne ainakin... -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sit avaa puhelimen ja päätyy tänne ainakin... -sivusta

Pelaa šakkia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelaa šakkia

Paras ehdotus: vaihda älypuhelin 2000-l alun perusluuriin et pääse nettiin 3310 hyvä valinta. Ja tietokoneesta netti pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paras ehdotus: vaihda älypuhelin 2000-l alun perusluuriin et pääse nettiin 3310 hyvä valinta. Ja tietokoneesta netti pois.

Ainakin ulkomailta saa niihin vielä akkuja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelaa pa sianssia?

En pelaa mitään. Uutisia, oikotietä, säätä, vaikka mitä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En käy täällä kännykällä oikeastaan koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelaa šakkia

En harrasta moista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En harrasta moista.

Vastasit puolestani, totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En käy täällä kännykällä oikeastaan koskaan.

Minä käyn, kun ei ole muutakaan tekemistä tai samalla kun teen muuta. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastasit puolestani, totta.

Vastasin, koska minun viestini oli siihen lainattu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4393
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      58
      3062
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2521
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      116
      2340
    5. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      40
      2023
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1977
    7. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      75
      1863
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1733
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1627
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1608
    Aihe