En tahdo vanhaa

Äijänkäppyrääkään..

16

402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En minäkään t. Mies

    • Kukas sellaista...

      • Jo sitten huonosti minua tunnet.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jo sitten huonosti minua tunnet.

        Ja jos olet ystävällinen ja kerrot itse kuinka voisin elämästäsi tehdä sulle sun pahimman mahdollisen helvetin jos et itse ole itsellesi jo riittävän pahaa helvettiä saanut luotua


    • Anonyymi

      Eikä kukaan pakota ottamaankaan. Äijänkäppyräkin on äijänkäppyrä vain huomattavasti nuoremmilke. Äijänkäppyrä samanikäisessä seurassa on juuri oikean ikäinen. Kyllä vanhat pariskunnat näyttävät omaan silmääni perin viehättäviltä.

      • Anonyymi

        Näin kerran junassa ehkä jonkun 80-vuotiaan pariskunnan istumassa vierekkäin ja pitämässä toisiaan kädestä kiinni. Se oli niin kaunista, että minun piti sanoa se heille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin kerran junassa ehkä jonkun 80-vuotiaan pariskunnan istumassa vierekkäin ja pitämässä toisiaan kädestä kiinni. Se oli niin kaunista, että minun piti sanoa se heille.

        Juuri näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin kerran junassa ehkä jonkun 80-vuotiaan pariskunnan istumassa vierekkäin ja pitämässä toisiaan kädestä kiinni. Se oli niin kaunista, että minun piti sanoa se heille.

        Oliko sellainen "lutunen pariskunta" ?


    • Anonyymi

      Kiitos tiedosta mustasuden luoma juttu- ja mielikuvituskaveri provosoivine hihkauksineen. Ja ketä se kiinnostaa?

      • Anonyymi

        Sivusta: Jos yhtään tutkit aloittajan profiilia, niin huomaat että kyseessä on nainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta: Jos yhtään tutkit aloittajan profiilia, niin huomaat että kyseessä on nainen!

        Ei mies tuossa sinun profiilissa ainakaan aiemmin lukenut mitään tai ollut netistä pöllittyä kuvaa tai käsittelyohjelmalla muokattua kuminaamaa ja niihin profiilikuvauksiin kai voi kirjoittaa mitä lystää


    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä kirjoittelet tänne tälläistä?

      • Anonyymi

        Vähän tulee tästä roboottisuudesta mieleen, että trollimies kyselee itse itseltään tai jollain taantuneella maalittajalla on huonot housuissa ja aiheet vähissä


    • Anonyymi

      No kuka nyt tahtoisi, jos on nuorempiakin saatavilla.

      • Anonyymi

        Riippuu tästä nuorisosta tietysti


    • Anonyymi

      Sitten tarttee laittaa asiioita tapahtumaan, kaikki nimittäin ajan myötä vanhentuvat myös ketä ikinä mahdatkin kaipailla.
      -K-

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8584
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2323
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe