Äijänkäppyrääkään..
En tahdo vanhaa
16
538
Vastaukset
- Anonyymi
En minäkään t. Mies
Kukas sellaista...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jo sitten huonosti minua tunnet.
Ja jos olet ystävällinen ja kerrot itse kuinka voisin elämästäsi tehdä sulle sun pahimman mahdollisen helvetin jos et itse ole itsellesi jo riittävän pahaa helvettiä saanut luotua
- Anonyymi
Eikä kukaan pakota ottamaankaan. Äijänkäppyräkin on äijänkäppyrä vain huomattavasti nuoremmilke. Äijänkäppyrä samanikäisessä seurassa on juuri oikean ikäinen. Kyllä vanhat pariskunnat näyttävät omaan silmääni perin viehättäviltä.
- Anonyymi
Näin kerran junassa ehkä jonkun 80-vuotiaan pariskunnan istumassa vierekkäin ja pitämässä toisiaan kädestä kiinni. Se oli niin kaunista, että minun piti sanoa se heille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kerran junassa ehkä jonkun 80-vuotiaan pariskunnan istumassa vierekkäin ja pitämässä toisiaan kädestä kiinni. Se oli niin kaunista, että minun piti sanoa se heille.
Juuri näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko sellainen "lutunen pariskunta" ?
- Anonyymi
Kiitos tiedosta mustasuden luoma juttu- ja mielikuvituskaveri provosoivine hihkauksineen. Ja ketä se kiinnostaa?
- Anonyymi
Sivusta: Jos yhtään tutkit aloittajan profiilia, niin huomaat että kyseessä on nainen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta: Jos yhtään tutkit aloittajan profiilia, niin huomaat että kyseessä on nainen!
Ei mies tuossa sinun profiilissa ainakaan aiemmin lukenut mitään tai ollut netistä pöllittyä kuvaa tai käsittelyohjelmalla muokattua kuminaamaa ja niihin profiilikuvauksiin kai voi kirjoittaa mitä lystää
- Anonyymi
Miksi ihmeessä kirjoittelet tänne tälläistä?
- Anonyymi
Vähän tulee tästä roboottisuudesta mieleen, että trollimies kyselee itse itseltään tai jollain taantuneella maalittajalla on huonot housuissa ja aiheet vähissä
- Anonyymi
No kuka nyt tahtoisi, jos on nuorempiakin saatavilla.
- Anonyymi
Riippuu tästä nuorisosta tietysti
- Anonyymi
Sitten tarttee laittaa asiioita tapahtumaan, kaikki nimittäin ajan myötä vanhentuvat myös ketä ikinä mahdatkin kaipailla.
-K-
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573175Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820