Tärinän aiheuttaja levossa, nukkuessa, aamulla

Anonyymi-ap

Minulla on usein iltaisin/öisin/aamuisin herätessä yläkropassa tosi tiheää tärinää, ei ole sydänperäistä, se on todettu ekg:llä.

Tätä tuntuu tulevan varsinkin aina kun "laitan itseäni kuntoon", eli elämäntapa remontin aikana. Syön terveellisesti ja kalorit jäävät vähän vajaaksi, ja liikun enemmän kuin ennen. Stressiäkin on vähän ollut.

Löytyisikö syy noista, ja mitä tälle voi tehdä? Onko kokemusta?

Kokeilen nyt ensin vähän vähentää liikuntaa, jos se auttaisi.

2

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole kokenut en kulutkaan keneltäkään asiasta. Kaikkea saa syödä mutta kohtudella. Laihdutaminen lihottaa aina. Opetele ruoka rytmi. Mikä se on. Katso netti sairaalan ruoka ajat .Löytyy kellon aikoja myöten päivät kuin mitä syövät kellon mukaan päivässä.Jos noudata sitä. Laihdut nälkää näkemättä pysyvästi.Ikuiset laihduttajat noudattivat sitä ohjelmaa ja oppivat sen myötä ruoka rytmin. 30 kg ylipainoa lähti nälkää näkemättä 3 vuodessa ja toisella 40 kg lähti 5 vuodessa .Minä ylipainon olet kerännyt itseesi. Ei laihtuminenkaan tapahtunut hetkessä.Kalja,viinit lihottaa kuin tupakka.Harhaa viini ei lihota .Harhaa tupakka pitää laihana.Molemat valvotaa ja sotkee hormoni toiminnan .Unta ei saa riittävästi ja psyykekin menee kalja tupakaan takia.Tupakasta päsee eroon läkeillä helposti ja nopeasti 3kk.Kun pyytää ne lääkäriltä tupakan loetukseen.Terveyden hoitajat kerto ruoka rytmistä,ruoka pyrämiidistä ja tukevat painon pudotus.Kaikki lähtee sinusta itsestä ja psyykestäsi..

• Anonyymi

Moi, ei liity ruokarytmiin tärinät. Syön terveellisesti 5 kertaa päivässä, noin 3-4h välein, joista 3 on pienempiä, lounas ja päivällinen isompia. Verensokeri pysyy tasaisena.

Mutta voi liittyä jonkin aineen "vähyyteen" kehossa, esim.rasvoja, sokereita saan vähemmän kuin epäterveellisemmin eläessäni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      272
      3459
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      122
      1816
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      270
      1539
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      73
      1453
    5. 77
      1396
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1130
    7. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      53
      1116
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      1011
    9. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      977
    10. IS viikonloppu 16.-17.5.2026

Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.
      Sanaristikot
      35
      893
    Aihe