Minulta vakavissaan kysyttiin.
Mitäs mä sitten teen, jos en pääse rankaisemaan sinua.
17
242
Vastaukset
- Anonyymi
Ota raippa mukaan ja lähde kylälle rankaisemaan muita.
- Anonyymi
Hyppää mun 1600 kuutioisen takavieteriks niin rankastaan jannua jos hinku on
- Anonyymi
😂😂🤣 bad boys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂🤣 bad boys
Liiviväki hoitaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liiviväki hoitaa
f-kupin kundit mc
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liiviväki hoitaa
Mikä liivi niitäkin on paljon mulla on toissä ainakin normaalisti ollu työkaluliivit joista pojan äitee sano et painaapas nää paljon ja siinä oli vasta käsityökalut joita mä yleensä pelkällään tarttin pääsääntöisesti koko ajan töissä ollessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä liivi niitäkin on paljon mulla on toissä ainakin normaalisti ollu työkaluliivit joista pojan äitee sano et painaapas nää paljon ja siinä oli vasta käsityökalut joita mä yleensä pelkällään tarttin pääsääntöisesti koko ajan töissä ollessa
oot varmaan tosi vahva😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oot varmaan tosi vahva😍
Mekko päälle ja olalle lähetään käymään asioilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mekko päälle ja olalle lähetään käymään asioilla
mä en sun mukaan lähde jos mekon pistät 😊😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä en sun mukaan lähde jos mekon pistät 😊😅
Ätmi laittaa mekon stayupit lähetään kylille kiertelee kyltti kaulaan missä lukee ahdistelen daameja ja skidejä
- Anonyymi
Miksi sun pitäisi rankaista?
- Anonyymi
Aloittaja alamittaisesta kattoon kiikkumaan ja kansa saa käydä sylkemässä päälle samalla kun luetaan megafoonista palstaprovoja joita kirjoitellut
- Anonyymi
Kuulostaapa terveeltä keskustelulta, ettet olisi ätmi käynyt tätä omassa päässäsi
- Anonyymi
Mihin asiaan tämä liittyi mu toki oisit voinu kysyä et miks mua pitäs rangaista
- Anonyymi
Se on varmasti totta, että tällainen jumalkokemus tuntuu henkisesti raskaalta pidemmän päälle ja varsinkin jos se ei vastaa todellisuutta millään tavalla
- Anonyymi
Tiedän pari amatsonia jotka mielellään rankaasee palstaätmikäistä mut vaippafetisseihin ne ei lähde eikä turvasanaa ole netissä lässyttäville naislarppaajille
- Anonyymi
Kysymyksen suosio yllätti minut, ilmeisestikin haluatte rankaista jotakuta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008940
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265438- 534641
- 894427
- 593609
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.663263Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502702- 432611