Tämä koskee naimisissa olevia tai avoliitossa olevia miehiä jolla on nainen työkaverina. Varsinkin olen huomannut jos nainen on nuorempi ja viehättävämpi.
Hän on teille työkaveri MUTTA jos vaihdatte tämän naisen tilalle miehen kuvitteellisesti käyttäytyisittekö samalla tavalla? Hakeutuisitteko seuraan hivelisitte tekisitte tikusta asiaa soittelisitte jne. Jos ette tämä nainen ei ole pelkästään työkaveri teille vaan kuvittelette hänestä jotain muuta.
T:Mies
Olkaa rehellisiä itsellenne ja toisillenne
Anonyymi-ap
2
697
Vastaukset
- Anonyymi
Sama pätee myös naisiin. Mutta, tunteilleen ei voi mitään, niiden kanssa pitää elää.
Olen itse nainen, varattu, ja korviani myöten ihastunut töissä, vanhempaan mieheen. En tiedä, mi tä tapahtui, yksi päivä moikattiin ja katsottiin toisiamme silmiin ja ZAP, ihastus.
En halunnut tällaista tilannetta, mutta tässä nyt elän. Ei siinä auta kuvitella hänen tilalleen ketään muuta.- Anonyymi
Olet kuitenkin rehellinen itsellesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi392912Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs282723100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es472383Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201951Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo411926Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa571709- 391597
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä361486- 451403
- 261261