Jotkut kertoo tavanneensa kumppanin, juuri kun vähiten odotti. Haluaisin kuulla, missä näin tai miten näin tapahtui? Olen tavannut jotakin netin kautta, mutta tuntuu sieltä löytyvän vähän vaihtoehtoja minulle. Joku on mukava, mutta se kosahtaa sitten, kun ei vain kemiat kohtaa
Miten teillä alkoi yllättän
7
929
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan vaan jutellemalla juhlissa. En ole ikinä hakemalla hakenut seuraa.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17883583O
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Sama juttu, tai koulussa. Nykyään en ole enää koulussa, ja olen käynyt tapahtumissa, jossa on paljon vastakkaisen sukupuolen edustajia, mutta siellä ei tunnu kukaan kiinnostuvan, ovat keskittyneitä tapahtumiin. En kyllä itekään oo bongannut ketään kiinnostavaa. Arjessa kukaan ei tule juttelee esim lenkkipolulla. Töissä kaikki ovat samaa sukupuolta.
- Anonyymi
exä tuli vastaan hänen kotikaupungissa. se oli menoa ja nyt ollaan kihloissa.
- Anonyymi
Onnee
- Anonyymi
Kauniille ja komeille noin käy sekä sosiaalisesti aktiivisille.
Suomessa se tarkoittaa yleensä humalatilaa. - Anonyymi
666
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566848
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264058- 453326
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323114- 512896
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432206
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722003Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt521958- 291816