Jotkut kertoo tavanneensa kumppanin, juuri kun vähiten odotti. Haluaisin kuulla, missä näin tai miten näin tapahtui? Olen tavannut jotakin netin kautta, mutta tuntuu sieltä löytyvän vähän vaihtoehtoja minulle. Joku on mukava, mutta se kosahtaa sitten, kun ei vain kemiat kohtaa
Miten teillä alkoi yllättän
7
960
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan vaan jutellemalla juhlissa. En ole ikinä hakemalla hakenut seuraa.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17883583O
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Sama juttu, tai koulussa. Nykyään en ole enää koulussa, ja olen käynyt tapahtumissa, jossa on paljon vastakkaisen sukupuolen edustajia, mutta siellä ei tunnu kukaan kiinnostuvan, ovat keskittyneitä tapahtumiin. En kyllä itekään oo bongannut ketään kiinnostavaa. Arjessa kukaan ei tule juttelee esim lenkkipolulla. Töissä kaikki ovat samaa sukupuolta.
- Anonyymi
exä tuli vastaan hänen kotikaupungissa. se oli menoa ja nyt ollaan kihloissa.
- Anonyymi
Onnee
- Anonyymi
Kauniille ja komeille noin käy sekä sosiaalisesti aktiivisille.
Suomessa se tarkoittaa yleensä humalatilaa. - Anonyymi
666
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 403714
- 991768
- 1361635
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa531620- 971371
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo311283MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil2971176- 571145
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1271041Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711011