Unelmana nuori nainen

Anonyymi-ap

Tämä juttu on luonnollisesti maksumuurin takana, kun asiaa kerrankin lähestytään siitä näkökulmasta, että mitä nuoret naiset oikeasti itse haluavat. Yleensä lähestymiskulma on se, että katkera naimattomaksi jäänyt vihervassaritoimittaja purkaa sappeaan ja paheksuu sitä kun oman ikäiset miehet katselevat vain 10-20 vuotta nuorempia.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/9d7eecdc-c85c-481c-a36f-a3ce789d9717

Jos joku on lukenut tuon jutun, kiinnostaisi nähdä mitä siellä oikeasti sanotaan. Veikkaan, että tosiasiassa suurelle osalle nuorista naisista 10-15 vuotta vanhempi mies on ihannevalinta, se mikä tuon ihannetilanteen saavuttamista rajoittaa ja pakottaa tekemään huonoja kompromisseja, on lähinnä toisten naisten paheksunta.

62

1075

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos sul ei ole fyrkkaa lukea tota artsua niin ei sul ole kyllä fyrkkaa nuoreen naiseenkaan.

      • Anonyymi

        Eiköhän se raha keräännyt nimenomaan niille jotka jotain ymmärtävät sen järkevän käyttämisen päälle..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se raha keräännyt nimenomaan niille jotka jotain ymmärtävät sen järkevän käyttämisen päälle..

        Köyhil ei ole varaa kalliiseen makuun.


    • Anonyymi

      "Veikkaan, että tosiasiassa suurelle osalle nuorista naisista 10-15 vuotta vanhempi mies on ihannevalinta, se mikä tuon ihannetilanteen saavuttamista rajoittaa ja pakottaa tekemään huonoja kompromisseja, on lähinnä toisten naisten paheksunta."

      No tuo olisikin tosi mielenkiintoinen tulos. En ole itse koskaan tuntenut yhtään naista, joka olisi nimenomaan noin paljon itseään vanhemman miehen halunnut. Ehkä joku meille kertoo, että olenko tuntenut elämässäni vain epänormaaleja naisia. 🙂

      • Anonyymi

        Jaa, ihanko totta nyt. Nuoret naiset ei ole mitään "puumia", ja on niitä perinteisiä arvovalintoja toteuttavia.


      • Anonyymi

        Eeeiiiiii.

        Ei mitään yhteistä jaettavaa. Tietoa, muistoja maailmanmenosta, tapahtumista, musiikista, kulttuurista, politiikasta, yhteiskunnallisista muutoksista.

        Ei. Ei kertakaikkiaan ei.

        Ikäero +/- 5 vuotta suuntaan.


    • Anonyymi

      Minäkin arvelen, että siinä lukee, että vanhat äijät on kuuminta hottia.
      Mielenterveysongelma on plussaa!

      • Anonyymi

        Tietty! Ja että miehen pitää olla lyhyt, köyhä, ylipainoinen, alkoholisoitunut tupakoitsija, ainakin.


    • Anonyymi

      Gubet etsii jopa artikkeleista tukea omille harhoilleen. Ei ne nuoret gimmat teitä halua vaikka miten pyörittelee

      • Anonyymi

        Kyl mun unelmien nainen olis nuori 42-45v seksikäs tipu


      • Anonyymi

        Toimittaja voisi ensin tiedustella, haluanko suomalaista naista. En halua, kun en tiedä mitä vittua sellaisella tekisin.


      • Anonyymi

        Danny saa kun Danny haluaa mutta vain Danny ja Al Pacino


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossapa https://www.is.fi/viihde/art-2000009624011.html todiste, haluavatko vai eivät. Ja kun haluavat, niin millaista.
        Haluatko sinä näitä naisia?
        Ei ne sinulle kuitenkaan anna, vaan tällaisille!

        Bändärit ja kultamekko iidat on ihan oma lukunsa jotka juoksee statukse peräs. Normigimmat ei ota riesaksee finskigubbea joista suurin osa katkeroitunut ja alkoholisoitunut ja se on kylmä totuus tohon vielä lisäksi pershäiriöö ja palstalla stayupeissa daameja leikkivää jannuu niin voi unohtaa ihan kaiken mikä daameihin liittyy


    • Vanhemmalla naisella on kuitenkin enemmän huumorintajua ja elämänkokemusta jonka avulla voi käydä syvällisempääkin keskustelua. Mulla ei ainakaan pää kestäs mitään hupakkoa.

      • Anonyymi

        Ei kukaan estä sinua ottamasta grannyä tai gilf eli 80-saattokoti tätiä eli laulu sopii tähän toiset tykkää nuorikoista toiset tykkää muumiosta onko tässä elämässä mitään järkee onko järkee vai ei


      • Öö miten huumorintaju ja ikä korreloi?

        Se että nuoremmalla naisella on erilainen huumorintaju kuin sinulla ei tarkoita, että hänellä ei olisi huumorintajua.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Öö miten huumorintaju ja ikä korreloi?

        Se että nuoremmalla naisella on erilainen huumorintaju kuin sinulla ei tarkoita, että hänellä ei olisi huumorintajua.

        No siinä mielessä ymmärrän kyllä Jeron pointin, että nuoret tuppaavat monesti olemaan kauhean vakavia ja ottamaan kaiken kovin vakavissaan, varsinkin nuoret naiset. Eivät tietenkään kaikki, mutta valtavan suuri enemmistö on noin.


    • Anonyymi

      Nuoria naisia ei 10-15 vuotta vanhempi mies kiinnosta pätkän vertaa. Tai sitten "kiinnostaa", jos miehellä on rahaa, ja nainen arvostaa sitä yli kaiken.

      • Anonyymi

        Sinulla on huonot tiedot todellisuudesta.


    • Kuulemma kun 5-kymppinen mies katsoo peiliin, hän näkee siinä 2-kymppisen salskean itsensä. Jos näin on, syntyy helposti harha varhainsyntymisen vaikutuksesta potentiaalisiin kumppaneihin. Parempi olis kuitenkin yrittää pitää kiinni realismin rippeistä edes.

      • Anonyymi

        Ja puhut jälleen oman peilikuvasi kokeneella rintaäänellä. xD


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja puhut jälleen oman peilikuvasi kokeneella rintaäänellä. xD

        Ehdottomasti. Keski-ikäisen miehen dad bod muuttuu siinä samassa 30 vuoden takaiseksi adonisfiguuriksi.


    • Anonyymi

      Mies saa nuoren naisen jos miehellä on naiselle jotain tarjottavaa kuten luxus elämää. Nykyään naisten kriteerit on niin isoja ettei mikään tavis jannu kelpaa. Olisitte pariutuneet jo 10 vuotta sitten kun ei some ollut sellainen kuin nykyään. Minä sain naisen 11 v sitten köyhänä. Nykyään naisille kelpaa vain vakityössä oleva mies.

      • Anonyymi

        Hah! Kun ei vain kelpaa, niin ei vain kelpaa! Kunnon luuseri se olla pitää, lue vaikka tuo https://www.is.fi/viihde/art-2000009624011.html juttu. Ajatuksella!
        Minäkin tein ikäni vakitöitä ja hyvällä palkalla, mutta sinkku olen yhä ja sinkkuna kohta kuolenkin. Enkä jää kaipaamaan täältä ketään eikä kukaan kaipaa minua paitsi se, joka saa omaisuuteni (olisko milli vai kaksi?) ja senkin vain niin kauan kun rahat on tuhlattu. Sitten uutta matoa koukkuun!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah! Kun ei vain kelpaa, niin ei vain kelpaa! Kunnon luuseri se olla pitää, lue vaikka tuo https://www.is.fi/viihde/art-2000009624011.html juttu. Ajatuksella!
        Minäkin tein ikäni vakitöitä ja hyvällä palkalla, mutta sinkku olen yhä ja sinkkuna kohta kuolenkin. Enkä jää kaipaamaan täältä ketään eikä kukaan kaipaa minua paitsi se, joka saa omaisuuteni (olisko milli vai kaksi?) ja senkin vain niin kauan kun rahat on tuhlattu. Sitten uutta matoa koukkuun!

        Ryhdy yrittäjäksi. Niin minäkin tein ja heti sain naisen, mutta yhtään ei varmaan vaikuttanut nimi ja ulkopuolisten puheissa keskiverto palkansaajaan verraten yli tuplasti suurempi vuosittainen liikevaihto.


    • Anonyymi

      Jutussa kerrotaan, että n. Kolme vuotta vanhempi mies kiehtoo eniten nuorta naista. Että näin.

      • Anonyymi

        No ei yllättänyt. Nuoret naiset ovat edelleen tuossa asiassa varsin samanlaisia kuin ovat aina olleet.


      • Anonyymi

        Keskimäärin näin. Varsinkin seurustelumielessä. Vähemmän vakavasti muutoin. Ja sitten on se jonkinmoinen osa niitä jotka vaatii että mies reilusti vanhempi seurusteluunkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei yllättänyt. Nuoret naiset ovat edelleen tuossa asiassa varsin samanlaisia kuin ovat aina olleet.

        Yleisin. Mutta ei ainut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleisin. Mutta ei ainut.

        Ei kai kukaan ole sellaista väittänyt, että kaikki ajattelisivat samoin? Onko maailmassa muka olemassa jokin sellainen asia, josta esimerkiksi nyt kaikki naiset ovat samaa mieltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskimäärin näin. Varsinkin seurustelumielessä. Vähemmän vakavasti muutoin. Ja sitten on se jonkinmoinen osa niitä jotka vaatii että mies reilusti vanhempi seurusteluunkin.

        Niin. Jos nyt vaikka satunnaisesta panosta on kyse, niin kuka nyt muutenkaan kyselee sen toisen ikää. Tai no kyllä varmaan joku kyselee, mutta noin yleisesti ottaen mitä väliä.


    • Onneksi kuitenkin on nuoria naisia, joilla on "perversio" myös meihin vanhempiin miehiin.

      Heitä on ehkä 5% naisista, eikä heillekään riitä pelkästään pelkkä miehen ikä, vaan miehen pitää ehkä olla pitkä, urheilullinen, karismaattinen tms.

      He eivät yleensä tuollaisissa jutuissa näy. Ja monet miehetkin tajuavat, että ei pidempiaikainen parisuhde vaikkapa 20 vuotta nuoremman naisen kanssa ole ideaali, mutta panosuhde kävisi.

    • Anonyymi

      Naisista voi unelmoida vasta kun on oppinut juomaan viinaa ja käymään baareissa tutustumassa naisiin. Raitis mies ei naisiin tutustu eikä kannata silloin naisista unelmoida.

      T: viinamiess

    • Anonyymi

      Mahtaako ympäristö vaikuttaa siihen, kun vanha mies näkee vain nuorissa tytöissä seurustelukumppanin.
      Eräs yliopistolla opettava mies nauttii tyttöoppilaiden seurasta, eikä halua edes ajatella itsensä ikäistä naista elämänkumppanina.
      Muutoin on fiksu kaveri.

      • Anonyymi

        Kyllä ympäristö varmasti vaikuttaa. Itse työskentelen alalla ja työpaikassa, jossa on teodella paljon nuoria miehiä ja kyllä se mun miesmakuuni on selvästi vaikuttanut. En vaan osaa lainkaan katsella itseäni vanhempia miehiä sillä silmällä ja oman ikäisetkin on vähän niin ja näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ympäristö varmasti vaikuttaa. Itse työskentelen alalla ja työpaikassa, jossa on teodella paljon nuoria miehiä ja kyllä se mun miesmakuuni on selvästi vaikuttanut. En vaan osaa lainkaan katsella itseäni vanhempia miehiä sillä silmällä ja oman ikäisetkin on vähän niin ja näin.

        Sinkut palstalla yökaudet "materiaalin hakemisessa opiskeluun" lorviminen ei ole mies eikä nais aloilla työskentelyä. xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinkut palstalla yökaudet "materiaalin hakemisessa opiskeluun" lorviminen ei ole mies eikä nais aloilla työskentelyä. xD

        No älä sitten harrasta sellaista. Mä en ole opiskellut vuosikausiin, enkä todellakaan aio enää elämässäni opiskella päivääkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No älä sitten harrasta sellaista. Mä en ole opiskellut vuosikausiin, enkä todellakaan aio enää elämässäni opiskella päivääkään.

        Nyt puhuttiin sinusta. Älä projisoi itseäsi minuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt puhuttiin sinusta. Älä projisoi itseäsi minuun.

        Sitten kuvittelet puhuvasi jollekulle toiselle, kuin jolle oikeasti puhut. Palataan siis taas sinuun ja ilmeiseen luulotautisuuteesi.


    • Anonyymi

      Hahahajah. Toive unta vai päiväunta? Näin naisena en tidellakaan ole edes nuorena nähnyt vanhoissa miehissä mitään viehättävää,saati keski ikäisenä naisena. Niillä torsuaa korva nenä ja kaikki muutkin karvat . Mutta jos rahaa tarpeeksi olisi niin ehkä voisin harkita. Mutta vain E H K Ä.

    • Anonyymi

      Siinähän unelmoit😳😄

      • Anonyymi

        Parapähkinä päivässä pitää rintasyövän loitolla


    • Anonyymi

      Mikä oikeus edes sinulla vanhalla käppänällä olisi edes vaatia itsellesi nuorta kun nuorella on oikeus nuoreen. Oman ikäiseen,ei tyytyä mihinkään jämään vanhukseen💩

      • Anonyymi

        Ikuinen katkera palstafeministi sai jälleen bensaa liekkeihin tyyppisen aloituksen, jossa pääsee nauttimaan miesten haukkumisesta. xD


    • Anonyymi

      Olen varmaan poikkeus, koska en ikinä ole viehättynyt nuoremmista naisista. Joo kroppa on ok, mut kun siihen yhteiselämään tarvitaan paljon muutakin kuin näyttelyesinemäinen runko.
      Lähtökohtaisesti nuoremmat naiset ovat aina olleet ylimielisiä, diivoja, suoraansanottuna tyhmiä, itsestään liikaa luulevia jne.
      Ensimmäinen pisin suhteeni oli itseäni 10v vanhemman naisen kanssa ja käytännössä kaikki suhteeni vähintään viisi vuotta vanhempien. Ja se kuuluisa eka kertakin oli reilusti vanhempi nainen.
      No nyt poikkeuksetta vaimoni on 2v nuorempi, mutta olemmekin täysin samalla aaltopituudella kaikesta.
      Jotenkin vaan se fiksuus on enemmän tullut aina esille vanhemmissa naisissa.

      • Anonyymi

        Entä ent qviovaimosi?


    • Anonyymi

      En ole kokenut koskaan vanhemmpia miehiä halluttavana. Ehkä kun minulla ei ole mitään daddy issuita. Kyllä ne oman ikäluokkien miehet aina kiinnostanut. Vanhat ukot tuntuu auktoriteetti hahmoilla tai ukeilta. En ymmärrä.

      • Anonyymi

        👍🤗


    • Anonyymi

      Joo unelmoida voi vaikka lottovoitosta. Mutta se ei sinusta mitään miljonääriä tee. Ällöttäviä tuollaiset vahhukset jotka unelmoi aivan vääristä asioista ikäisikseen. Jättäkää nuoret rauhaan saatanan pervot pedofiilit!!

      • Anonyymi

        Joo ja minä unelmoin lottovoitosta. Yhyy.


    • Anonyymi

      Ollen nolla vuotias ja unelmoin satavuotiasta. Onko ok?

      • Anonyymi

        Olen satavuotias jne. Onko ok?


    • Anonyymi

      Olen ollut nuori nainen. Oli ahdistavaa vanhempien ukkojen vihjailut ja käpälöinnit. Tuli paha mieli. Todella paha mieli. En pääse siitä yli edelleenkään. Miksen saanut olla rauhassa ?

      • Anonyymi

        Juuri noiden vanhempien olisi pitänyt suojella minua. Olla turvana. Ja juuri ne oli kaikista pelottavampia. Hyi helvetti 💩


      • Anonyymi

        Yhyy yhyy. Ja sitten ryhdyit feministiksi ja aloit vihaamaan miehiä.


      • Anonyymi

        Jo tuo aloitus saa minut kananlihalle. Hyi mikä viemärirotta🤮


    • Anonyymi

      Nuoret naiset,pysykää noista viemärirotista kaukana. Ansaitsette paljon parempaa!

    • Anonyymi

      Nuorilla naisilla on oikeus nuoriin miehiin, vanhat käppänät ei kiinnosta.

    • Nuoret naiset eivät ole mikään yhtenäinen ryhmä, joka haluaa samoja asioita. Osa nuorista naisista ehkä tavoittelee vanhempaa miestä syystä tai toisesta, mutta valtaosalle suunnilleen oman ikäinen kumppani on luontaisin valinta. Joillekin taas iällä ei ole sen kummempaa merkitystä. Kukin tyylillään, kunhan lakia noudatetaan.

      Itse en ole missään vaiheessa elämääni syttynyt erityisesti vanhemmista miehistä. Ideaali olisi +-5 vuotta, mutta ikä ei ole ehdoton, tärkeämpää on miehen persoona.

    • Anonyymi

      Jos kuulut kaikin tavoin oman ikäkuokkasi parhaaseen top 10 prosenttiin, saat helposti 10v nuoremman naisen. Tämä koskee erityisesti ulkonäköä. Et muuten.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe