Keskiviikon PuutarhaVisa - Tunnistellaan puutarhan juttuloisia

Tuosta:
https://www.is.fi/asuminen/art-2000009633484.html

Alkuun meni kahdeksan ekää sukkana sisään, sitten alkoi alamäki, mutta viimeisen maalit tein kuitenkin minä.


Multa, siemen(este)et ja taime(ne)t kuuluvat ehdottomasti kesääsi!

Vastasit oikein 9/12 kysymykseen

25

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7/12 alku oli vaikea loppua kohti tahti parani mutta matka loppu kesken parempaa sijoitusta ajatellen.😄.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍒 ­N­­­y­­m­f­­o­m­­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#178841821

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Huomenta 🙂

      Multa, siemenet ja taimet kuuluvat ehdottomasti kesääsi!
      Vastasit oikein 10 kysymykseen

    • 9/12 Melkoinen agrologi tai pehtoori, vähemmän pätevä kukkakauppias.

    • 12/12

      • Mahtava tulos!

        Välittömästi töihin kasvitarhan tms. 👍


      • randombypasser kirjoitti:

        Mahtava tulos!

        Välittömästi töihin kasvitarhan tms. 👍

        Ei ollut vaikea visa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ei ollut vaikea visa.

        No ei se paha ollut, mutta monelle nuokin asiat on täysin vieraita kun eivät olennaisesti kosketa elämiään.


    • Anonyymi

      11/12

      Olen pettynyt etten mennyt kärkeen :(

      -keinovaginamies-

      • Loistava tulos!

        Ehkä ensi kerralla sitten? Jos olisi tarkemmin ns. kyntö-, siemennys- ja pölytysaiheinen visa? 😉


    • Olen huono viherpeukalo. En onnistu idättämisesä, en kasvattamisessa, enkä kasvien hengissä pitämisessä. Muuten se kyllä hoituu kohtalaisesti. Osaan nojata vakuuttavasti haravanvarteen. 😁
      Mielelläni delegon sen(kin) homman toisille.

      Käytin molemmat vihjeet. Auttoi kiitettävästi lopputulokseen. 😂

      "Onneksi olkoon, hienosti tiedetty! Puutarha on sinulle mieluisa ja tuttu ympäristö!

      Vastasit oikein 12 kysymykseen"

      Kiva visa. Thänks! 😀

      • Mahtava tulos!

        Olet siis loistava viherpeukalokomentoora 🤣


    • 8/12. En todellakaan muista mitään koristekasvien toisia nimiä 😄 Pitänee ehkä yrittää löytää sisäistä viherpeukaloni vähän enemmän..

    • Anonyymi

      Onneksi olkoon, hienosti tiedetty! Puutarha on sinulle mieluisa ja tuttu ympäristö!
      Vastasit oikein 12 kysymykseen... Perus juttuja.
      Anonyymi

      • Mahtava tulos!

        Niin, perusjuttuja toisille, jollekulle muulle täyttä hepreaa 😁


    • 12.

    • Anonyymi

      Haaveiletkohan kenties omasta puutarhasta ja kasvimaasta, sen verran jo löytyy tietoa!

      Vastasit oikein 4 kysymykseen

      Perunalajikkeen tiesin, kaikki muut meni tikkaa heittämällä. Mun kasvihuoneessa taimet kuivuisi tai homehtuisi. :D

      T. äiä

      • Anonyymi

        Sama lause ja kuuteen oikein. Eipä tuommoisia mieti arjessa.


      • Kohtalainen tulos!

        Eipä siinä, ehkä äiällä on se oma äämä joka saa hoidella nuo asiat puutarhassa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama lause ja kuuteen oikein. Eipä tuommoisia mieti arjessa.

        Kelpo tulos!

        Harvemmin noita tosiaan arjessa miettii, mutta toisinaan voi nojailla lapioon tulevan perunamaan reunalla ja silloin saattavat käydäkin mielessä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kohtalainen tulos!

        Eipä siinä, ehkä äiällä on se oma äämä joka saa hoidella nuo asiat puutarhassa?

        Talkkari hoitaa meidän pihan, mulle puutarha ja okt on painajaisia.

        T: äeä


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kohtalainen tulos!

        Eipä siinä, ehkä äiällä on se oma äämä joka saa hoidella nuo asiat puutarhassa?

        Mä äiä oon sinkku.


    • 6/12, josta ainakin kolme todennäköisyyksien vastaisesti arvaamalla. Kasvit ja linnut on mun sokea piste.

      • Kelpo tulos!

        Kaikilla meillä on ne sokeat pisteet ja sitten on fokuspisteet. Kun ihan kaikkea ei vieläkään voi saada, vaikka ATK:n keksimisen aikaan toisin luvattiinkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe