Tuosta:
https://www.is.fi/asuminen/art-2000009633484.html
Alkuun meni kahdeksan ekää sukkana sisään, sitten alkoi alamäki, mutta viimeisen maalit tein kuitenkin minä.
Multa, siemen(este)et ja taime(ne)t kuuluvat ehdottomasti kesääsi!
Vastasit oikein 9/12 kysymykseen
Keskiviikon PuutarhaVisa - Tunnistellaan puutarhan juttuloisia
25
424
Vastaukset
7/12 alku oli vaikea loppua kohti tahti parani mutta matka loppu kesken parempaa sijoitusta ajatellen.😄.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178841821
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Huomenta 🙂
Multa, siemenet ja taimet kuuluvat ehdottomasti kesääsi!
Vastasit oikein 10 kysymykseen9/12 Melkoinen agrologi tai pehtoori, vähemmän pätevä kukkakauppias.
12/12
randombypasser kirjoitti:
Mahtava tulos!
Välittömästi töihin kasvitarhan tms. 👍Ei ollut vaikea visa.
Norppa83 kirjoitti:
Ei ollut vaikea visa.
No ei se paha ollut, mutta monelle nuokin asiat on täysin vieraita kun eivät olennaisesti kosketa elämiään.
- Anonyymi
11/12
Olen pettynyt etten mennyt kärkeen :(
-keinovaginamies-Loistava tulos!
Ehkä ensi kerralla sitten? Jos olisi tarkemmin ns. kyntö-, siemennys- ja pölytysaiheinen visa? 😉
Olen huono viherpeukalo. En onnistu idättämisesä, en kasvattamisessa, enkä kasvien hengissä pitämisessä. Muuten se kyllä hoituu kohtalaisesti. Osaan nojata vakuuttavasti haravanvarteen. 😁
Mielelläni delegon sen(kin) homman toisille.
Käytin molemmat vihjeet. Auttoi kiitettävästi lopputulokseen. 😂
"Onneksi olkoon, hienosti tiedetty! Puutarha on sinulle mieluisa ja tuttu ympäristö!
Vastasit oikein 12 kysymykseen"
Kiva visa. Thänks! 😀8/12. En todellakaan muista mitään koristekasvien toisia nimiä 😄 Pitänee ehkä yrittää löytää sisäistä viherpeukaloni vähän enemmän..
- Anonyymi
Onneksi olkoon, hienosti tiedetty! Puutarha on sinulle mieluisa ja tuttu ympäristö!
Vastasit oikein 12 kysymykseen... Perus juttuja.
Anonyymi 12.
- Anonyymi
Haaveiletkohan kenties omasta puutarhasta ja kasvimaasta, sen verran jo löytyy tietoa!
Vastasit oikein 4 kysymykseen
Perunalajikkeen tiesin, kaikki muut meni tikkaa heittämällä. Mun kasvihuoneessa taimet kuivuisi tai homehtuisi. :D
T. äiä- Anonyymi
Sama lause ja kuuteen oikein. Eipä tuommoisia mieti arjessa.
Kohtalainen tulos!
Eipä siinä, ehkä äiällä on se oma äämä joka saa hoidella nuo asiat puutarhassa?Anonyymi kirjoitti:
Sama lause ja kuuteen oikein. Eipä tuommoisia mieti arjessa.
Kelpo tulos!
Harvemmin noita tosiaan arjessa miettii, mutta toisinaan voi nojailla lapioon tulevan perunamaan reunalla ja silloin saattavat käydäkin mielessä.- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Kohtalainen tulos!
Eipä siinä, ehkä äiällä on se oma äämä joka saa hoidella nuo asiat puutarhassa?Talkkari hoitaa meidän pihan, mulle puutarha ja okt on painajaisia.
T: äeä - Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Kohtalainen tulos!
Eipä siinä, ehkä äiällä on se oma äämä joka saa hoidella nuo asiat puutarhassa?Mä äiä oon sinkku.
6/12, josta ainakin kolme todennäköisyyksien vastaisesti arvaamalla. Kasvit ja linnut on mun sokea piste.
Kelpo tulos!
Kaikilla meillä on ne sokeat pisteet ja sitten on fokuspisteet. Kun ihan kaikkea ei vieläkään voi saada, vaikka ATK:n keksimisen aikaan toisin luvattiinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
