Tuosta:
https://www.is.fi/asuminen/art-2000009633484.html
Alkuun meni kahdeksan ekää sukkana sisään, sitten alkoi alamäki, mutta viimeisen maalit tein kuitenkin minä.
Multa, siemen(este)et ja taime(ne)t kuuluvat ehdottomasti kesääsi!
Vastasit oikein 9/12 kysymykseen
Keskiviikon PuutarhaVisa - Tunnistellaan puutarhan juttuloisia
25
324
Vastaukset
7/12 alku oli vaikea loppua kohti tahti parani mutta matka loppu kesken parempaa sijoitusta ajatellen.😄.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178841821
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Huomenta 🙂
Multa, siemenet ja taimet kuuluvat ehdottomasti kesääsi!
Vastasit oikein 10 kysymykseen9/12 Melkoinen agrologi tai pehtoori, vähemmän pätevä kukkakauppias.
12/12
randombypasser kirjoitti:
Mahtava tulos!
Välittömästi töihin kasvitarhan tms. 👍Ei ollut vaikea visa.
Norppa83 kirjoitti:
Ei ollut vaikea visa.
No ei se paha ollut, mutta monelle nuokin asiat on täysin vieraita kun eivät olennaisesti kosketa elämiään.
- Anonyymi
11/12
Olen pettynyt etten mennyt kärkeen :(
-keinovaginamies-Loistava tulos!
Ehkä ensi kerralla sitten? Jos olisi tarkemmin ns. kyntö-, siemennys- ja pölytysaiheinen visa? 😉
Olen huono viherpeukalo. En onnistu idättämisesä, en kasvattamisessa, enkä kasvien hengissä pitämisessä. Muuten se kyllä hoituu kohtalaisesti. Osaan nojata vakuuttavasti haravanvarteen. 😁
Mielelläni delegon sen(kin) homman toisille.
Käytin molemmat vihjeet. Auttoi kiitettävästi lopputulokseen. 😂
"Onneksi olkoon, hienosti tiedetty! Puutarha on sinulle mieluisa ja tuttu ympäristö!
Vastasit oikein 12 kysymykseen"
Kiva visa. Thänks! 😀8/12. En todellakaan muista mitään koristekasvien toisia nimiä 😄 Pitänee ehkä yrittää löytää sisäistä viherpeukaloni vähän enemmän..
- Anonyymi
Onneksi olkoon, hienosti tiedetty! Puutarha on sinulle mieluisa ja tuttu ympäristö!
Vastasit oikein 12 kysymykseen... Perus juttuja.
Anonyymi 12.
- Anonyymi
Haaveiletkohan kenties omasta puutarhasta ja kasvimaasta, sen verran jo löytyy tietoa!
Vastasit oikein 4 kysymykseen
Perunalajikkeen tiesin, kaikki muut meni tikkaa heittämällä. Mun kasvihuoneessa taimet kuivuisi tai homehtuisi. :D
T. äiä- Anonyymi
Sama lause ja kuuteen oikein. Eipä tuommoisia mieti arjessa.
Kohtalainen tulos!
Eipä siinä, ehkä äiällä on se oma äämä joka saa hoidella nuo asiat puutarhassa?Anonyymi kirjoitti:
Sama lause ja kuuteen oikein. Eipä tuommoisia mieti arjessa.
Kelpo tulos!
Harvemmin noita tosiaan arjessa miettii, mutta toisinaan voi nojailla lapioon tulevan perunamaan reunalla ja silloin saattavat käydäkin mielessä.- Anonyymi
Kohtalainen tulos!
Eipä siinä, ehkä äiällä on se oma äämä joka saa hoidella nuo asiat puutarhassa?Talkkari hoitaa meidän pihan, mulle puutarha ja okt on painajaisia.
T: äeä - Anonyymi
Kohtalainen tulos!
Eipä siinä, ehkä äiällä on se oma äämä joka saa hoidella nuo asiat puutarhassa?Mä äiä oon sinkku.
6/12, josta ainakin kolme todennäköisyyksien vastaisesti arvaamalla. Kasvit ja linnut on mun sokea piste.
Kelpo tulos!
Kaikilla meillä on ne sokeat pisteet ja sitten on fokuspisteet. Kun ihan kaikkea ei vieläkään voi saada, vaikka ATK:n keksimisen aikaan toisin luvattiinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256590Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604142Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513389Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902944Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851940Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341626- 881453
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141433Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741409Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386