Mitä palstalaiset teitte tänään? Oliko mitään tavallisesta poikkeavaa? Tapahtuiko jotain kivaa tai vaikka ikävää? Näittekö kaivattuanne, tai olitteko häneen yhteydessä? Kertokaa! :)
Mitä teitte tänään?
160
1493
Vastaukset
- Anonyymi
En kerro mitään. Mutta tiedän että mulla on nyt hyvä flow. Jos häntä ei kiinnosta niin sittenpä olen sinkku ja vapaa rakastumaan seuraavaan.
- Anonyymi
No onpa salamyhkäistä. :) -ap
- Anonyymi
Eikö se noin men jos olet asian jo käsitelly itsellesi selväksi ettet vai satuta toista ettet kuitenkaan entistä pysty unohtamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se noin men jos olet asian jo käsitelly itsellesi selväksi ettet vai satuta toista ettet kuitenkaan entistä pysty unohtamaan
Viittasin tuolla lähinnä ensimmäiseen lauseeseesi. :) -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viittasin tuolla lähinnä ensimmäiseen lauseeseesi. :) -ap
Tuo kommentti olikin joltain muulta, ei minulta kenelle kommentoit salamyhkäistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rapatessa roiskuu. Yhtä minä vaan nyt rakastan tällä hetkellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kommentti olikin joltain muulta, ei minulta kenelle kommentoit salamyhkäistä.
Aa joo, onpa tuo kirjoitustyylikin erilainen. En vaan heti älynnyt. -ap
- Anonyymi
Wow olispa samat fiilikset, ja tuo itsevarmuus, jos tuota apinoi, se ehkä tarttuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wow olispa samat fiilikset, ja tuo itsevarmuus, jos tuota apinoi, se ehkä tarttuu
Vähemmän salamyhkäisyyttä sit silti, jooko? -ap
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17884186K
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Tänään ei tapahtunut mitään. Tuskin huomennakaan.
- Anonyymi
No mistä sitä vielä huomisesta tietää? -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tiedä. Tuskin kuitenkaan salia pidemmälle lähden huomenna. Sielläkään ei tapahdu mitään, koska käyn sellaisena aikana ettei siellä ole juurikaan muita.
Voihan se olla, että liiskaannun painojen alle ja hyvällä säkällä joku näkee tai sitten kuolen. Sitten jos lanssi tulee, niin kai siinäkin on naiset kuskina. Ne komeat miehet elvyttää jossain muualla mummoja.
Oliko tarpeeksi mielikuvitusta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tiedä. Tuskin kuitenkaan salia pidemmälle lähden huomenna. Sielläkään ei tapahdu mitään, koska käyn sellaisena aikana ettei siellä ole juurikaan muita.
Voihan se olla, että liiskaannun painojen alle ja hyvällä säkällä joku näkee tai sitten kuolen. Sitten jos lanssi tulee, niin kai siinäkin on naiset kuskina. Ne komeat miehet elvyttää jossain muualla mummoja.
Oliko tarpeeksi mielikuvitusta?Ehkä vähän lisää katastrofi-ajattelua olisin vielä kaivannut, mutta menettelee!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tarpeeksi mielikuvitusta?Tuon kirjoituksen perusteella sanoisin että mahtanet olla homomies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon kirjoituksen perusteella sanoisin että mahtanet olla homomies
Ai. Eikö naiset sitten voi käydä salilla nostelemassa kunnon painoja? Jos luulet minun olevan joku pikkupainoilla sitkutteleva laihaläski, niin metsään meni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon kirjoituksen perusteella sanoisin että mahtanet olla homomies
Tää ei sitten ollu ap, en ikinä sanoisi tuollaista. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi mennä vaikka jalka poikki tai toinen polvi murskaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi mennä vaikka jalka poikki tai toinen polvi murskaksi.
No menikö? :D -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tietää ku elämä on ni tylsää ettei siitä huvita kertoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietää kun elämäni ei ole samanlaista kuin muitten joilla on kaikkea sitä. Minkä en onnistunut saamaan..
Heillä on rakkautta, mulla vain itseni.
Töitä, tietennii. Oli poikkeavaa, opetin kesäpojille töiden tekoa. Iskät kertoivat alkuillasta että jätkät oli nukahtaneet melkein heti töiden jälkeen, oli vissiin vähän rankka tahti mun kanssa, mutta se on hyvä, luulot pois heti alkuunsa, huomenna on sitten ihan oikea opetuspäivä, opetetaan asioita jotta ymmärtävät mitä ja miksi, tehdään hitaammin duunia. Tänään tehtiinkin noin kolmen päivän duunit, niin on varaa himmailla 😂
- Anonyymi
Haha, no se on hyvä aloittaa järkyttämällä poikapolot! Osaavat sitten arvostaa, kun on vähän hitaampi tahti. :)
Anonyymi kirjoitti:
Haha, no se on hyvä aloittaa järkyttämällä poikapolot! Osaavat sitten arvostaa, kun on vähän hitaampi tahti. :)
No vähän mun virhe kylläkin. Mun työtahti on kollegoillekin rankka vaikka osaavatkin duunit hyvin, niin ei tule yllätyksenä heille, ei noille poikien iseillekään.
Mutta saatiin puserrettua urakkaa kerralla kolmannes sisään, bravo jätkät ja loppu on selkeästi kevyempää, niin nyt on hyvä sitten pari päivää opettaa asioita ja tehdä sivussa pois se n. 17% ja ollaankin jo puolimatkassa urakkaa.
Ensi viikolla voidaan sitten laiskasti luistella urakka loppuun ja siirtyä seuraavilla viikoilla hyödyntämään ekojen viikkojen oppia ihan tosissaan, on jo pari pikkuprojektia kundeille suunniteltuna, saavat harjoitella valvotusti tekemään sitä mistä kohtalainen osa meidän nakkikioskin arkea koostuu.
Ja isien suusta näin illalla kuultuna kumpikin tykkäsi päivästä vaikka olikin vauhdikasta eli hyvä keissi kaikin puolin 🤗- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
No vähän mun virhe kylläkin. Mun työtahti on kollegoillekin rankka vaikka osaavatkin duunit hyvin, niin ei tule yllätyksenä heille, ei noille poikien iseillekään.
Mutta saatiin puserrettua urakkaa kerralla kolmannes sisään, bravo jätkät ja loppu on selkeästi kevyempää, niin nyt on hyvä sitten pari päivää opettaa asioita ja tehdä sivussa pois se n. 17% ja ollaankin jo puolimatkassa urakkaa.
Ensi viikolla voidaan sitten laiskasti luistella urakka loppuun ja siirtyä seuraavilla viikoilla hyödyntämään ekojen viikkojen oppia ihan tosissaan, on jo pari pikkuprojektia kundeille suunniteltuna, saavat harjoitella valvotusti tekemään sitä mistä kohtalainen osa meidän nakkikioskin arkea koostuu.
Ja isien suusta näin illalla kuultuna kumpikin tykkäsi päivästä vaikka olikin vauhdikasta eli hyvä keissi kaikin puolin 🤗Noniin, hyvä kun tykkäsivät hommasta kuitenkin! Silleen kuitenkin varmaan sitä energiaakin eniten ekana päivänä, nii sillä lailla ihan hyvään saumaan se "rankempi" päivä! Ja sit vähän kevyempää jatkossa, nii istuu ne opitkin päähän. :)
- Anonyymi
Kova kaveri sä olet satuja kertomaan semitä päivässä tekee on yhden päivän työt kyllä työnjohto si rajoittaa jollai tapaa kuitee vauhtia jos on varaa himmata et ei.muuta kun peräsuolipitkällä huomenna taas painamaan ehkä opit jopa tekemään vauhdilla mistäs sitä voi tietää mu uskallan epäillä että sulta ei suju kui tuo satuilu
- Anonyymi
Ja isien suusta näin illalla kuultuna kumpikin tykkäsi päivästä vaikka olikin vauhdikasta eli hyvä keissi kaikin puolin 🤗Mulla on kaikkiin kertomiini työasioihin tarvittaessa työkaverini todistajina ja niitä on parikymmenen vuoden aikana jonkin verran paljonkin kerkeny kertyä työkavereita siis ja työmaita silti en ole helsingissä tehny kun pintakosketuksen putkityöhön kun siel sai viistoista kuustoista vuotta harjoitella kuinka töitä tulis tehdä
Anonyymi kirjoitti:
Noniin, hyvä kun tykkäsivät hommasta kuitenkin! Silleen kuitenkin varmaan sitä energiaakin eniten ekana päivänä, nii sillä lailla ihan hyvään saumaan se "rankempi" päivä! Ja sit vähän kevyempää jatkossa, nii istuu ne opitkin päähän. :)
No ehkä jännitystä oli eniten, mutta se on nyt kyllä enimmäkseen karisteltu eikä noin rankkaa vetoa enää tulekaan. Tai no jos "tilataan", niin kyllä mä jotain keksin 😂
Joo, hyvä siitä tulee, tulee muutama kova päivä ja enimmäkseen normaaleja päiviä, sellastahan se työ tuppaa useimmilla olemaan. Hyvää harjoitusta ja ehkä pojat kiinnostuvat alasta niin, että voi vaikuttaa ajatuksiin tulevasta ammatista, se olisi henkilökohtaisesti se paras palkinto.Anonyymi kirjoitti:
Kova kaveri sä olet satuja kertomaan semitä päivässä tekee on yhden päivän työt kyllä työnjohto si rajoittaa jollai tapaa kuitee vauhtia jos on varaa himmata et ei.muuta kun peräsuolipitkällä huomenna taas painamaan ehkä opit jopa tekemään vauhdilla mistäs sitä voi tietää mu uskallan epäillä että sulta ei suju kui tuo satuilu
Sun mielikuvittelut ei mua kauheasti kiinnosta. Mutta jos et usko, niin laita meiliä ja tule tekemään viikko duunia mun kanssa. Ellet ole himourheilija, niin viimeistään torstaina vingut armoa, niin on käynyt tähän asti jokaiselle kollegalleni ja johtamalleni aliurakoitsijalle. Ihan jokaiselle.
Sulla ei nuo suuret sanat lopu, mutta onneksi ne eivät suutakaan halkaise 😂Anonyymi kirjoitti:
Mulla on kaikkiin kertomiini työasioihin tarvittaessa työkaverini todistajina ja niitä on parikymmenen vuoden aikana jonkin verran paljonkin kerkeny kertyä työkavereita siis ja työmaita silti en ole helsingissä tehny kun pintakosketuksen putkityöhön kun siel sai viistoista kuustoista vuotta harjoitella kuinka töitä tulis tehdä
No se on hyvä jos todistajia löytyy, mutta mun kohdalla se tarkoittaa ainoastaan sitä, että sulla on hyvät suositukset. Vasta kun jaksat juosta mun perässä vuoden läkähtymättä, niin uskon että olet kova jätkä mun duuneissa. Ja jos sen tekisit, olisit ensimmäinen sitten vuoden 2003.
- Anonyymi
No ehkä jännitystä oli eniten, mutta se on nyt kyllä enimmäkseen karisteltu eikä noin rankkaa vetoa enää tulekaan. Tai no jos "tilataan", niin kyllä mä jotain keksin 😂
Joo, hyvä siitä tulee, tulee muutama kova päivä ja enimmäkseen normaaleja päiviä, sellastahan se työ tuppaa useimmilla olemaan. Hyvää harjoitusta ja ehkä pojat kiinnostuvat alasta niin, että voi vaikuttaa ajatuksiin tulevasta ammatista, se olisi henkilökohtaisesti se paras palkinto.Joo, no pääasia, että jaksat olla osaava ja innostava "opettaja" heille. :) Joskus on niitä, kun sanovat vaan jotain tyyliin: "Joojoo, menkää nyt tonne lukee jotain kansioo ja tehkää sen jälkee mitä lystäätte"-tyyliin, ja sitten on ihan hukassa, että mitäs tässä nyt sit. :)
Anonyymi kirjoitti:
Joo, no pääasia, että jaksat olla osaava ja innostava "opettaja" heille. :) Joskus on niitä, kun sanovat vaan jotain tyyliin: "Joojoo, menkää nyt tonne lukee jotain kansioo ja tehkää sen jälkee mitä lystäätte"-tyyliin, ja sitten on ihan hukassa, että mitäs tässä nyt sit. :)
No toivottavasti olen, siihen on kova pyrkimys ja onneksi tulee kollega mukaan huomenna, on paremmin aikaa opettaa asioita, keskittyä vain siihen. Ihan perusjuttuja, mutta jos ne alkavat kundeja kiinnostaa, niin sitten ruokitaan kiinnostusta. Ja alun perusteella kiinnostusta kyllä löytyy.
Huomenna mennään aamusya kellariin tutkimaan turvatilaa ja talojakamoa opin vuoksi, siten loppupäivästä mennä ullakolle perehtymään lyhyesti talotekniikkaan ja sen IT-tarpeisiin, niiden välillä leikitään vähän oikeita töitä. Tuo kaikki siksi että hahmottava kokonaisuuden ja sen moninaisuuden jota töillämme palvellaan. Perjantaina taidetaan ottaa toimistopäivä, harjoitellaan tiettyjä perusjuttuja siellä rauhallisessa ja hilpeässä ympäristössä.
Pitäähän noille "murusille" antaa parhaansa ja muistaa jarruttaa omaa kiirettä sen vuoksi, tää on lyhyt kuukausi vain ja me palkolliset voidaan aina surutta tehdä vähän ylitöitä että kiritään mahdolliset opettamisesta johtuvat rästit. Ei näitä tilaisuuksia kuitenkaan tule kuin noin kerran kesässä 😂- Anonyymi
No toivottavasti olen, siihen on kova pyrkimys ja onneksi tulee kollega mukaan huomenna, on paremmin aikaa opettaa asioita, keskittyä vain siihen. Ihan perusjuttuja, mutta jos ne alkavat kundeja kiinnostaa, niin sitten ruokitaan kiinnostusta. Ja alun perusteella kiinnostusta kyllä löytyy.
Huomenna mennään aamusya kellariin tutkimaan turvatilaa ja talojakamoa opin vuoksi, siten loppupäivästä mennä ullakolle perehtymään lyhyesti talotekniikkaan ja sen IT-tarpeisiin, niiden välillä leikitään vähän oikeita töitä. Tuo kaikki siksi että hahmottava kokonaisuuden ja sen moninaisuuden jota töillämme palvellaan. Perjantaina taidetaan ottaa toimistopäivä, harjoitellaan tiettyjä perusjuttuja siellä rauhallisessa ja hilpeässä ympäristössä.
Pitäähän noille "murusille" antaa parhaansa ja muistaa jarruttaa omaa kiirettä sen vuoksi, tää on lyhyt kuukausi vain ja me palkolliset voidaan aina surutta tehdä vähän ylitöitä että kiritään mahdolliset opettamisesta johtuvat rästit. Ei näitä tilaisuuksia kuitenkaan tule kuin noin kerran kesässä 😂Noniin, se on hyvä näyttää monipuolisesti hommaa, eikä vaan yhtä asiaa! Jos vaan sellainen homma on. :) Ja kiva jos heillä kiinnostusta löytyy, kannattaa toki sitä myös mahdollisuuksien mukaan ruokkia! Onhan tuo toki varmasti kivaa vaihtelua sullekin/teillekin. :) Ja joo, joku työkaveri kun tulee siihen vielä avuksi, niin varmasti pääsette vielä vähän enempi vauhtiin, kun voitte kaksin selittää ja opettaa asioita heille. Voi tulla sellaistakin mieleen yhtäkkiä, mitä ei heti yksinään keksisi kertoa tai tulisi ajatelleeksi, kun vähän pallottelette ajatuksia. -ap
- Anonyymi
No se on hyvä jos todistajia löytyy, mutta mun kohdalla se tarkoittaa ainoastaan sitä, että sulla on hyvät suositukset. Vasta kun jaksat juosta mun perässä vuoden läkähtymättä, niin uskon että olet kova jätkä mun duuneissa. Ja jos sen tekisit, olisit ensimmäinen sitten vuoden 2003.
Voi ei. Olet sä toinen niistä saarnaajista? Kumpi sä noista oot https://youtu.be/vyQ4jg8esJ8
🤣 Anonyymi kirjoitti:
Noniin, se on hyvä näyttää monipuolisesti hommaa, eikä vaan yhtä asiaa! Jos vaan sellainen homma on. :) Ja kiva jos heillä kiinnostusta löytyy, kannattaa toki sitä myös mahdollisuuksien mukaan ruokkia! Onhan tuo toki varmasti kivaa vaihtelua sullekin/teillekin. :) Ja joo, joku työkaveri kun tulee siihen vielä avuksi, niin varmasti pääsette vielä vähän enempi vauhtiin, kun voitte kaksin selittää ja opettaa asioita heille. Voi tulla sellaistakin mieleen yhtäkkiä, mitä ei heti yksinään keksisi kertoa tai tulisi ajatelleeksi, kun vähän pallottelette ajatuksia. -ap
Todellakin, on kivaa vaihtelua ja ainahan muksuja/nuoria on kiva opettaa/opastaa jos vain itse ovat kiinnostuneita. Tää on lyhyt pätkä meille palkollisille, niin parempi nauttia koko rahan edestä ja vähän tehdä ylitöitä, heinäkuussa on sitten normaali rytmi ja varmasti ehditään ottaa muutenkin vähän hitaammalla temmolla.
Meidän duuni on, vaikka puoliksi tiukan erikoistunutta onkin, niin aika perusduunia, mutta jos juniorit innostuu alasta ylipäänsä, niin mahdollisuudet on vaikka mihin kun vaan jaksaa opiskella. Ja sitä kyllä suosittelenkin, perushommat kyllä joku hoitaa, mutta ne isot jutut tehdään vasta inssipintojen myötä. Ja siksi me mennään myös visiitille kvanttilaboratorioon, asiakas jo antoi sille vihreää valoa vaikka se huippusalaista onkin. Saa pojat pienen vilkaisun siihen maailmaan jota tehdään kun on vähintään yksi inssipaperi kourassa 😁Anonyymi kirjoitti:
Voi ei. Olet sä toinen niistä saarnaajista? Kumpi sä noista oot https://youtu.be/vyQ4jg8esJ8
🤣Ei mulla kyllä ole verkostoja. Enkä saarnaa hinnoista vaan teen, suoritan, toimitan. Mutta en ikinä usko suuria sanoja jonkun työtehoista edes suositusten jälkeen ennen kuin näen ja koen. Olen väsyttänyt niin monta kaveria duunissa omalla tahdillani etten enää usko kohtaavani parempaani ennen eläkeikääni. Ihan vain faktoja, mun ei enää tarttee IRL todistaa mitään, mutta kunhan nyt joku pysyisi edes suunnilleen kyydissä mukana. Siksikin voi olla, että seuraava rekry on nainen, sitä ei ole vielä kokeiltu, mutta se voisi olla aika lupaava maaperä.
- Anonyymi
Todellakin, on kivaa vaihtelua ja ainahan muksuja/nuoria on kiva opettaa/opastaa jos vain itse ovat kiinnostuneita. Tää on lyhyt pätkä meille palkollisille, niin parempi nauttia koko rahan edestä ja vähän tehdä ylitöitä, heinäkuussa on sitten normaali rytmi ja varmasti ehditään ottaa muutenkin vähän hitaammalla temmolla.
Meidän duuni on, vaikka puoliksi tiukan erikoistunutta onkin, niin aika perusduunia, mutta jos juniorit innostuu alasta ylipäänsä, niin mahdollisuudet on vaikka mihin kun vaan jaksaa opiskella. Ja sitä kyllä suosittelenkin, perushommat kyllä joku hoitaa, mutta ne isot jutut tehdään vasta inssipintojen myötä. Ja siksi me mennään myös visiitille kvanttilaboratorioon, asiakas jo antoi sille vihreää valoa vaikka se huippusalaista onkin. Saa pojat pienen vilkaisun siihen maailmaan jota tehdään kun on vähintään yksi inssipaperi kourassa 😁Noniin, teillä siis varmasti ihan kiva kesä tulossa siellä, vaikka töissä! :) Ja varmasti mielenkiintoista käydä kvanttilaboratoriossa, kerrotko mihin meette ja milloin, niin voin salaa liittyä joukkoon ja esittää yhtä kesätyöntekijöistä? :) -ap
- Anonyymi
Ei mulla kyllä ole verkostoja. Enkä saarnaa hinnoista vaan teen, suoritan, toimitan. Mutta en ikinä usko suuria sanoja jonkun työtehoista edes suositusten jälkeen ennen kuin näen ja koen. Olen väsyttänyt niin monta kaveria duunissa omalla tahdillani etten enää usko kohtaavani parempaani ennen eläkeikääni. Ihan vain faktoja, mun ei enää tarttee IRL todistaa mitään, mutta kunhan nyt joku pysyisi edes suunnilleen kyydissä mukana. Siksikin voi olla, että seuraava rekry on nainen, sitä ei ole vielä kokeiltu, mutta se voisi olla aika lupaava maaperä.
Et sinä ainakaan huumoria ymmärtänyt. Ihan tosissasi vastasit kysymykseen.
Anonyymi kirjoitti:
Noniin, teillä siis varmasti ihan kiva kesä tulossa siellä, vaikka töissä! :) Ja varmasti mielenkiintoista käydä kvanttilaboratoriossa, kerrotko mihin meette ja milloin, niin voin salaa liittyä joukkoon ja esittää yhtä kesätyöntekijöistä? :) -ap
Eiköhän kesä ole ihan kiva, yleensä ovat olleet, silloinkin kun on ollut pmonta isoa projektia, kesällä jaksaa ihan erilailla punnertaa menemään.
Aaaa, hitsi kun sun tarttis eka tulla meille työsuhteeseen, vaikka päiväksi kesätyösuhteeseen, niin sitten kyllä. Ja valitettavasti meillekään ei kaikkia hienouksia kerrota eikä me päästä labran puhdastilaan jossa kaikki todella tärkeä tehdään, mutta päästään muihin kubittien tuotantotiloihin ihmettelemään niitä laitteita ja kuuntelemaan selostusta niiden funtiosta ja toiminnoista vaikka kukaan meistä ymmärrä siitä pätkääkään. Olen kuunnellut niitä juttuja neljä vuotta, lukenutkin niistä jotain hieman enkä vieläkään ymmärrä yhtään mitään 😂
Mutta onneksi se asia on niiden inssien ja tupla-inssien hommaa, mä teen omaani eli mahdollistan niiden työskentelyn 😁Anonyymi kirjoitti:
Et sinä ainakaan huumoria ymmärtänyt. Ihan tosissasi vastasit kysymykseen.
Aaaa, aivan, anteeksi, yritän parantaa tapani ja muistaa huomioida hymiöt sekä videon josta katsoin vain aloitusruudun. Se on vakavaa ja tärkeää.
- Anonyymi
Eiköhän kesä ole ihan kiva, yleensä ovat olleet, silloinkin kun on ollut pmonta isoa projektia, kesällä jaksaa ihan erilailla punnertaa menemään.
Aaaa, hitsi kun sun tarttis eka tulla meille työsuhteeseen, vaikka päiväksi kesätyösuhteeseen, niin sitten kyllä. Ja valitettavasti meillekään ei kaikkia hienouksia kerrota eikä me päästä labran puhdastilaan jossa kaikki todella tärkeä tehdään, mutta päästään muihin kubittien tuotantotiloihin ihmettelemään niitä laitteita ja kuuntelemaan selostusta niiden funtiosta ja toiminnoista vaikka kukaan meistä ymmärrä siitä pätkääkään. Olen kuunnellut niitä juttuja neljä vuotta, lukenutkin niistä jotain hieman enkä vieläkään ymmärrä yhtään mitään 😂
Mutta onneksi se asia on niiden inssien ja tupla-inssien hommaa, mä teen omaani eli mahdollistan niiden työskentelyn 😁Okei, no miltäs kuulostais jos tulisin vaikka ens viikon ma tai ti sitten sinne hommiin? :D -ap
Anonyymi kirjoitti:
Okei, no miltäs kuulostais jos tulisin vaikka ens viikon ma tai ti sitten sinne hommiin? :D -ap
Ma ei käy, täyteen buukattu, mutta ti käy, kunhan päivä päättyy 15.30, olen alkuillan neuvojana ja mahdollisena back upina kollegalle yhdessä suoritteessa jonka tosin pitäisi olla totaalisen ohi klo 18 mennessä.
Laita meiliä, tuollahan ne tiedot on profiilissani. Voin sitten tiedustella asiakkaalta sopisiko katselmus tuotantotiloihin tiistaina, softakehityksen ja puhdastilan puolelle ei lupaa ikinä kuitenkaan. Normaali työsoppari, meidän turpa kiinni -paperi ja asiakkaan NDA:t tarvitsee allekirjoittaa. Ja sitä varten kuvalliset henkilötiedot tarvitaan viimeistään perjantaina aamupäivästä, asiakkaalla käsittelyaika on minimissään ýksi vuorokausi, luultavasti menee kaksikin.- Anonyymi
Ma ei käy, täyteen buukattu, mutta ti käy, kunhan päivä päättyy 15.30, olen alkuillan neuvojana ja mahdollisena back upina kollegalle yhdessä suoritteessa jonka tosin pitäisi olla totaalisen ohi klo 18 mennessä.
Laita meiliä, tuollahan ne tiedot on profiilissani. Voin sitten tiedustella asiakkaalta sopisiko katselmus tuotantotiloihin tiistaina, softakehityksen ja puhdastilan puolelle ei lupaa ikinä kuitenkaan. Normaali työsoppari, meidän turpa kiinni -paperi ja asiakkaan NDA:t tarvitsee allekirjoittaa. Ja sitä varten kuvalliset henkilötiedot tarvitaan viimeistään perjantaina aamupäivästä, asiakkaalla käsittelyaika on minimissään ýksi vuorokausi, luultavasti menee kaksikin.Haha, on tää palsta kyllä hauska paikka. Melkeen pääsee jo töihinkin. :) Totta puhuakseni en nyt ehkä ollut kyllä ihan tosissaan, enkä oleta että ehkä sinäkään. :D Taidan muutenkin olla jo vähän yli-ikäinen noihin kesäduuneihin. Hyvää kesää kuitenkin sulle ja alokkaille! :)
Anonyymi kirjoitti:
Haha, on tää palsta kyllä hauska paikka. Melkeen pääsee jo töihinkin. :) Totta puhuakseni en nyt ehkä ollut kyllä ihan tosissaan, enkä oleta että ehkä sinäkään. :D Taidan muutenkin olla jo vähän yli-ikäinen noihin kesäduuneihin. Hyvää kesää kuitenkin sulle ja alokkaille! :)
Mä olen aina tosissani, etenkin jos töistä puhutaan. Päiväksi pääsee töihin vaikka presidentiksi jos vetää oikeista naruista (ja nauruista), niin ei se ole mikään juttu. Ei ole edes kvanttilabra, niillä oikeilla naruilla.
Ero on vain siinä että mä olen hyvin ennakkoluuloton, enkä oleta ikinä ihmisestä mitään huonoa ennen kuin toisin on todistettu. Joten voin olla aika huoleton ja nuo NDA:t kyllä hoitaa sen lopun, ovat kiva backstopperi, turvaistuin jos niin haluaa sanoa.Anonyymi kirjoitti:
Haha, on tää palsta kyllä hauska paikka. Melkeen pääsee jo töihinkin. :) Totta puhuakseni en nyt ehkä ollut kyllä ihan tosissaan, enkä oleta että ehkä sinäkään. :D Taidan muutenkin olla jo vähän yli-ikäinen noihin kesäduuneihin. Hyvää kesää kuitenkin sulle ja alokkaille! :)
Ei kannata nauraa, oivalsin juuri tämän keskustelun myötä jotain itselleni suurta:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17884338/taisin-taas-tajuta-jotain-itsestani---- Anonyymi
No ehkäpä huomena oppivat sitten sen, että väsyneinä tekee virheitä😊
Toivottavasti ei sitten mitään voimatyökalujen käyttöä ole ohjelmassa lähipäivinä jos oot pojat rääkännyt tuollain..
Ite kyllä suosittelisin kevyitä perusteita ensialkuun, muuten voi mennä päiviä sen hosumisien korjaamiseen tai sattus niin pahasti ettei enää voi korjata. Myös vastuullisuus kuuluu ammattimaiseen käytökseen.
Tämä vaan vaatimaton mielipiteeni ja kokemukseni perinnekäsityöläisenä:) - Anonyymi
Ei kannata nauraa, oivalsin juuri tämän keskustelun myötä jotain itselleni suurta:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17884338/taisin-taas-tajuta-jotain-itsestani---Heh, no niin kirjoitit sitten ihan uuden aloituksenkin! :D Kiitos vaan mahdollisuudesta, mutta ehkä passaan nyt kuitenkin tällä kertaa. :) Vaikka toki mielenkiintoiselta kuulostikin. Keskiviikkona pitäisi kuitenkin taas olla jo omissa hommissa!
Se täytyy kuitenkin vielä sanoa, että hiukan jännä, että oot gravitoitunut näihin mun aloituksiini keskustelemaan nyt useampana päivänä, vaikka olen näitä anonyyminä rustaillut. Oon nimittäin se sama, joka laskee muun muassa aidan yli hyppiviä varpaita. :) Anonyymi kirjoitti:
No ehkäpä huomena oppivat sitten sen, että väsyneinä tekee virheitä😊
Toivottavasti ei sitten mitään voimatyökalujen käyttöä ole ohjelmassa lähipäivinä jos oot pojat rääkännyt tuollain..
Ite kyllä suosittelisin kevyitä perusteita ensialkuun, muuten voi mennä päiviä sen hosumisien korjaamiseen tai sattus niin pahasti ettei enää voi korjata. Myös vastuullisuus kuuluu ammattimaiseen käytökseen.
Tämä vaan vaatimaton mielipiteeni ja kokemukseni perinnekäsityöläisenä:)No sitä vaaraa ei ole, koska isoveli valvoo vieressä, huomenna kaksi kappalein jopa. Ainoa mihin voisivat itsensä huomenna tappaa, on vahva virta, tosin siitä käytiin jo keskustelut tänään ja osaavat väistellä sinisiä ja punaisia pistokkeita mallikkaasti 😂
Siksipä me vanhat pierut siellä ollaankin, vahtimassa ettei isompia tötöilyjä pääse syntymään ja että ollaan huolellisia, se kyllä riittää nyt, perusurakkaa kuitenkin, isoja vahinkoja ei pysty syntymään. Paitsi jos mene kaatamaan kokista väärään paikkaan, mutta nekin juodaan alakerran kahviossa, hyvästä syystä.
Hyvin nuo nassikat vetää, enkä epäile hetkeäkään etteikö sama jatkuisi huomennakin, varsinkin kun on leppoisampi päivä ja pääsevät näkemään asioita joita harvempi näkeen eläessään. Pientä päiväkotiahan tämä tavallaan on, mutta mukava se on kattoa kun kundit on innoissaan 😊Anonyymi kirjoitti:
Heh, no niin kirjoitit sitten ihan uuden aloituksenkin! :D Kiitos vaan mahdollisuudesta, mutta ehkä passaan nyt kuitenkin tällä kertaa. :) Vaikka toki mielenkiintoiselta kuulostikin. Keskiviikkona pitäisi kuitenkin taas olla jo omissa hommissa!
Se täytyy kuitenkin vielä sanoa, että hiukan jännä, että oot gravitoitunut näihin mun aloituksiini keskustelemaan nyt useampana päivänä, vaikka olen näitä anonyyminä rustaillut. Oon nimittäin se sama, joka laskee muun muassa aidan yli hyppiviä varpaita. :)Kaikki muumit on muumeja mulle. Se on hyvä ja se on huono, mutta en erottele kirjoitustyylin perusteella, en edes yritä, vaan ainoastaan reagoin. Luultavasti osa tuota ennakkoluulottomuuttani, en tulkitse kun ei ole mitään muuta kuin tulkinnanvaraista ajatusvirtaa. Anna nimi, nimimerkki niin identifioin, muuten vain keskustelen eri hahmojen kanssa, enimmäkseen niiden kanssa joiden kanssa on mukava jutella 😊
- Anonyymi
Kaikki muumit on muumeja mulle. Se on hyvä ja se on huono, mutta en erottele kirjoitustyylin perusteella, en edes yritä, vaan ainoastaan reagoin. Luultavasti osa tuota ennakkoluulottomuuttani, en tulkitse kun ei ole mitään muuta kuin tulkinnanvaraista ajatusvirtaa. Anna nimi, nimimerkki niin identifioin, muuten vain keskustelen eri hahmojen kanssa, enimmäkseen niiden kanssa joiden kanssa on mukava jutella 😊
Jees, eipä se paljon muulla lailla voikaan mennä, kun anonyyminä täällä seilaa. Enkä aio kyllä tänne rekisteröityä, kun tarkoitus olisi täältä pikkuhiljaa poistua! :D
- Anonyymi
No sitä vaaraa ei ole, koska isoveli valvoo vieressä, huomenna kaksi kappalein jopa. Ainoa mihin voisivat itsensä huomenna tappaa, on vahva virta, tosin siitä käytiin jo keskustelut tänään ja osaavat väistellä sinisiä ja punaisia pistokkeita mallikkaasti 😂
Siksipä me vanhat pierut siellä ollaankin, vahtimassa ettei isompia tötöilyjä pääse syntymään ja että ollaan huolellisia, se kyllä riittää nyt, perusurakkaa kuitenkin, isoja vahinkoja ei pysty syntymään. Paitsi jos mene kaatamaan kokista väärään paikkaan, mutta nekin juodaan alakerran kahviossa, hyvästä syystä.
Hyvin nuo nassikat vetää, enkä epäile hetkeäkään etteikö sama jatkuisi huomennakin, varsinkin kun on leppoisampi päivä ja pääsevät näkemään asioita joita harvempi näkeen eläessään. Pientä päiväkotiahan tämä tavallaan on, mutta mukava se on kattoa kun kundit on innoissaan 😊Nii-i. Mietippä nyt vähän. Mitä, jos pojat sais huomenna vaan seurata vierestä?
Ja jos oot vaatinut liikaa heti, niin voi olla, että pojilla ei oo ihan kauneimmat ajatukset susta nyt tai viimeistään huomenna aamulla😆 Anonyymi kirjoitti:
Jees, eipä se paljon muulla lailla voikaan mennä, kun anonyyminä täällä seilaa. Enkä aio kyllä tänne rekisteröityä, kun tarkoitus olisi täältä pikkuhiljaa poistua! :D
No ei oikein voi ei. Rekkaa, ei rekkaa, ihan se ja sama jos aikoo poistua. Mekein yhtä annyymi on kummassakin tilanteessa, toki sinistä nikkiä on helpompi seurata, siinäpä se.
Anonyymi kirjoitti:
Nii-i. Mietippä nyt vähän. Mitä, jos pojat sais huomenna vaan seurata vierestä?
Ja jos oot vaatinut liikaa heti, niin voi olla, että pojilla ei oo ihan kauneimmat ajatukset susta nyt tai viimeistään huomenna aamulla😆Nooo... Niin. Mä olen armoton töissä. Eikä mua kiinnosta mitä joku musta siellä ajattelee, kunhan hommat etenee. Jos sen kanssa ei halua elää eikä uskalla avata suutaan, niin sitten mä olen väärä ihminen työkaveriksi ja on parempi miettiä uusia kuvioita, joko meidän firman sisällä tai ihan toisaalla, vaihtoehtoja on.
Noi kundit kuitenkin saa ihan ihan silkkihanskaa, vain tänään oli erilainen päivä, kick start ja kovaa sittenkin, loppuviikko vedetään mallia jalat pöydällä ja kokis kädessä. Siitä on se etu, että kundit tietää mitä se on kun tehdään kovaa ja myös tajunnevat sen, että jos tänään tehdään tosissaan, huomenna tehdään iisimmin, nyt urakkakeissin johdosta loppuviikko otetaan iisisti. Ja oikeastaan myös ensi viikko, silloin riittää ihan perusvauhti hommille, pois lukien perjantaina joka sekin käytetään teoreettiseen harjoitteluun eli jalat pöydälle 😁- Anonyymi
Ja isien suusta näin illalla kuultuna kumpikin tykkäsi päivästä vaikka olikin vauhdikasta eli hyvä keissi kaikin puolin 🤗Ootko niiden isiin yhteydessä? Miksi?
Sukupuoliyhteydessä?
Puheyhteydessä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noniin, se on hyvä näyttää monipuolisesti hommaa, eikä vaan yhtä asiaa! Jos vaan sellainen homma on. :) Ja kiva jos heillä kiinnostusta löytyy, kannattaa toki sitä myös mahdollisuuksien mukaan ruokkia! Onhan tuo toki varmasti kivaa vaihtelua sullekin/teillekin. :) Ja joo, joku työkaveri kun tulee siihen vielä avuksi, niin varmasti pääsette vielä vähän enempi vauhtiin, kun voitte kaksin selittää ja opettaa asioita heille. Voi tulla sellaistakin mieleen yhtäkkiä, mitä ei heti yksinään keksisi kertoa tai tulisi ajatelleeksi, kun vähän pallottelette ajatuksia. -ap
Taitaa olla Moktar.Gubta / Valuuttakauppias toi rbp...
Anonyymi kirjoitti:
Ootko niiden isiin yhteydessä? Miksi?
Sukupuoliyhteydessä?
Puheyhteydessä?Toinen iskä on pomoni ja toinen kollegani, jonkinlainen yhteys on liki väistämätön, sanoisin.
Olin töissä. Siellä oli rauhallista. En nähnyt häntä, enkä tiedä näenkö enää koskaan...
Ei tapahtunut oikein mitään. Sitten tulin kotiin ja olin ihan tajuttoman väsynyt. Kävin nukkumaan ja äsken heräsin nälkäisenä tekemään ruokaa... Kohta menen kuntosalille treenaamaan. Siinä se oli taas tämä "jännittävä" päivä.- Anonyymi
No ei se tarvitse aina niin ihmeellistä ollakaan. Perus arkea. Se on joskus ihan kivaa ja rauhallistakin. :) -ap
Anonyymi kirjoitti:
No ei se tarvitse aina niin ihmeellistä ollakaan. Perus arkea. Se on joskus ihan kivaa ja rauhallistakin. :) -ap
Sitähän tässä on riittänyt... Välillä toivoisi että tapahtuisikin jotain.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sitähän tässä on riittänyt... Välillä toivoisi että tapahtuisikin jotain.
Onhan se niinkin, että välillä sitä kaipaisi sellaisia piristysruiskeita sekaan. Isompia tai pienempiä. -ap
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se niinkin, että välillä sitä kaipaisi sellaisia piristysruiskeita sekaan. Isompia tai pienempiä. -ap
Kyllä, koska muuten kaikki päivät on vaan tasasen harmaata massaa, eikä niitä erota toisistaan myöhemmin kun niitä yrittää muistella...
Näin tänään varpusten kuhertelevan, jotenkin olin luullut sen jo alkaneen aikaisemmin. Oliko aiemmin liian kylmä? Naaras poimi innokkaasti kukkineiden voikukan höytyviä, pesä tekeillä. Uusi elämä kohta alkaa. Ihana kevät.
Se on kylläkin kesä jo, ja linnuilla on varmasti kiire, kun kevät jäi ihan tyngäksi ja kesä on liian kylmä.
- Anonyymi
Ei kyllä mitään hajua noista lintujen pesimäajoista. Tai sitten olivat vaan jotain mattimyöhäisiä. :) Ehkä niilläkin kesti vaan löytää se heila, niinkuin joskus meillä ihmisilläkin! -ap
- Anonyymi
Normipäivä mitään normaalista poikkeavaa ainakaan mun kohdalla ole tapahtunu en si tiedä kuinka muilla korkeintaan kahtellu naisia ja muistellu tapaamiaan ja näkemiään naisia.....
- Anonyymi
No meneehän ne päivät noinkin varmasti! Ehkä kuitenkin huomenna sitten jotain muuta? -ap
- Anonyymi
Muija otti ja lähti. 22 vuotta avioo ja se siitä
- Anonyymi
No se on sitten kyllä jo ikävämpi tapaus... :/ Toivotan sulle voimia ja jaksamista... -ap
- Anonyymi
Kuljin jossain ja katselin maisemia. Ihmettelin että vieläkö se on kesken. Kiirettä varmasti on ja hiljaa hyvä tulee.
- Anonyymi
Ap:kin katseli tänään aamupäivällä/päivällä vähän kaikenlaisia maisemia, kasveja ja luontoa. :) -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap:kin katseli tänään aamupäivällä/päivällä vähän kaikenlaisia maisemia, kasveja ja luontoa. :) -ap
Hyvinkö on lähtenyt kasvuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvinkö on lähtenyt kasvuun
Vaikutti olevan, ainakin siellä, missä itse olin. Tosin siellä taidettu hiukan avustaa kasvua. -ap
- Anonyymi
Luin vanhoja viestejä tällä palstalla, ja törmäsin viime vuoden lopulla laitettuihin viesteihin, jotka olisivat voineet olla mulle. Verrattiin erääseen naisnäyttelijään, jonka näköiseksi moni muukin on kommentoinut. Eikä ole ihan tyypillisen näköinen. Jäihän tuo mietityttämään.
- Anonyymi
Meneehän se ilta varmasti tuotakin miettiessä. Kaukaa olet kyllä hakenut keskusteluja. -ap
Mä menin harvinaisen myöhään töihin sit viel lääkärikäynti tuohon iltaan.. nyt oon tsippi.. kohta 😴😴😴
- Anonyymi
Okei, no varmaan ainakin tulee uni sitten hyvin! Tai ainakin luulisi. Hyvää yötä! -ap
Anonyymi kirjoitti:
Okei, no varmaan ainakin tulee uni sitten hyvin! Tai ainakin luulisi. Hyvää yötä! -ap
No tulee kyllä heti, kun pistän pitkälleni.. :) kiitos, sitä samaa sulle!
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
No tulee kyllä heti, kun pistän pitkälleni.. :) kiitos, sitä samaa sulle!
Kiitos sinulle! :) -aps
- Anonyymi
Kuunnellut hymyssäsuin puhuttuja valheita palaverissa ja toivonut, että jaksaisin uskoa johonkin oikeuteen, ihmisten inhimillisyyteen ja hyvyyteen. Nyt vähän väsyttää.
- Anonyymi
Otan osaa. En kaipaa noita aikoja ollenkaan omassa työelämässäni.
- Anonyymi
Joo, tuollaiset palaverit ovat kyllä varmasti raskaita ja epämieluisia. Toivon mukaan huominen menisi paremmin! -ap
Tylsä lomapäivä...
Tekisit joskus töitäkin 😂
Oon ollu kolme päivää lomalla ja oon ihan valmis menee töihin. Tiedät kai 🤷
No ens viikolla tylsyys loppuu. Vähän liikaakin menoja tiedossa.- Anonyymi
No huomenna sitten keksit jotain mukavaa tekemistä, niin ei olisi tylsää? :) -ap
EmpressOfTheLight kirjoitti:
Oon ollu kolme päivää lomalla ja oon ihan valmis menee töihin. Tiedät kai 🤷
No ens viikolla tylsyys loppuu. Vähän liikaakin menoja tiedossa.Ohhoh. Ne se on jo loma se. Onneksi pian jatkuu tykitys niin et pääse isommin tylsistymään 😁
Juu, niitä menojahan tosiaan on tuloillaan, mutta hyvää kattausta sekin, ei ihan perussettiä 😉randombypasser kirjoitti:
Ohhoh. Ne se on jo loma se. Onneksi pian jatkuu tykitys niin et pääse isommin tylsistymään 😁
Juu, niitä menojahan tosiaan on tuloillaan, mutta hyvää kattausta sekin, ei ihan perussettiä 😉Ei ei... On känninen Empressi metsässä hukassa (toivottavasti tulee edes hyvännäköiset pelastajat), ehkäpä käyn synnyinseudulla ja sit perinteinen särkkispäivä. Ja ehkä jotain muutakin .. katsotaan🤣
Ei ei... On känninen Empressi metsässä hukassa (toivottavasti tulee edes hyvännäköiset pelastajat), ehkäpä käyn synnyinseudulla ja sit perinteinen särkkispäivä. Ja ehkä jotain muutakin .. katsotaan🤣
Tosta pitäis kyllä joku oikea värssy kehitelläkin, vielä parempi jos näkis pari kuvaa että olis harittavista silmistäkin jotain kerrottavaa jälkipolville 😂
Eikä ne pelastajat aina ole hyvännäköisiä, etenkin parin promillen jälkeen? Kuhan malttaisivat sitten jäädäkin paikalle eikä vain kiidättää Empressiä lasarettiin tippaan 😁
Särkkispäivä? Raapelissa? Onnea vaan, onneksi en taatusti osu samalle tontille kun aamukahvit päättävät ottaa yllättävä exitin 🤣randombypasser kirjoitti:
Tosta pitäis kyllä joku oikea värssy kehitelläkin, vielä parempi jos näkis pari kuvaa että olis harittavista silmistäkin jotain kerrottavaa jälkipolville 😂
Eikä ne pelastajat aina ole hyvännäköisiä, etenkin parin promillen jälkeen? Kuhan malttaisivat sitten jäädäkin paikalle eikä vain kiidättää Empressiä lasarettiin tippaan 😁
Särkkispäivä? Raapelissa? Onnea vaan, onneksi en taatusti osu samalle tontille kun aamukahvit päättävät ottaa yllättävä exitin 🤣No ensiksi. Minähän en sinne sairaalaan mene! Ei paljoa viitsi töissä naamaa näyttää sen jälkeen🤣
Toisekseen: mun aamukahvit ei ota exittiä, sillä mä rakastan niitä laitteita. RAKASTAN!EmpressOfTheLight kirjoitti:
No ensiksi. Minähän en sinne sairaalaan mene! Ei paljoa viitsi töissä naamaa näyttää sen jälkeen🤣
Toisekseen: mun aamukahvit ei ota exittiä, sillä mä rakastan niitä laitteita. RAKASTAN!No siis sunhan pitää olla nimenomaan olla täysin eri paikkakunnalla, niin jos päädyt lasarettiin komeiden pelastajien kantamana, niin ainakaan hoitsut ei ole tuttuja vahingossakaan 😂
Kun oot tiputtanut menemään aamuneljään ja vielä Särkkiksen auetessa on vähintää kaksi promillea, niin kyllä se aamukahvi saattaa jossain kieputtimessa olla eri mieltä 🤣
Mutta koska mä EN ole paikalla, niin ei hätää, anna mennä vaan 😘😂randombypasser kirjoitti:
No siis sunhan pitää olla nimenomaan olla täysin eri paikkakunnalla, niin jos päädyt lasarettiin komeiden pelastajien kantamana, niin ainakaan hoitsut ei ole tuttuja vahingossakaan 😂
Kun oot tiputtanut menemään aamuneljään ja vielä Särkkiksen auetessa on vähintää kaksi promillea, niin kyllä se aamukahvi saattaa jossain kieputtimessa olla eri mieltä 🤣
Mutta koska mä EN ole paikalla, niin ei hätää, anna mennä vaan 😘😂Paikkakunta eri sairaanhoitopiiri sama. Arvaa vaan mihin mut kannetaan. Enkä mä nyt missään kankkusessa särkkikseen mene. Jotain rajaa sentään!
Paikkakunta eri sairaanhoitopiiri sama. Arvaa vaan mihin mut kannetaan. Enkä mä nyt missään kankkusessa särkkikseen mene. Jotain rajaa sentään!
Virhevalinta!!!! Pitää ehdottomasti olla molemmat eri, vaikka sitten tartti lentää jonnekin hinkuvinkuintiaan.
Ei tietenkään Särkkikseen kankkusessa mennä, vaan mukavissa seitinohuissa päiväkänneissä tietenkin, eihän tässä enää mitään teinejä olla 🤣
Kaverini aikanaan työskenteli silloiselle TK:llemme ja kerran lähti tuittupäissään ja päissään talvella juhlista kotio. No sillä oli minttuviinapullo perstaskussa ja titenkin herra luikastui, kaatui ahterilleen. Pukko sanoi räks. Ukkeli jatkoi matkaa kotiin kunnes vaimonsa oli juossut kiinni samalla kun itse ihmetteli että kovimpa takareittä lämmittelee... Hirveä tappelu että saatiin jätkä lanssiin että saiva poimia paikallisella TK:lla niitä pullonpaloja kankustaan. Ja kun oli tietenkin tuttu lekuri, niin vitsaili siinä että harvoinpa näin raikkaan tuoksuista persettä saa ronkkia 🤣
- Anonyymi
Oon koittanut levätä. Aloin itkemään kun katsoin Kretzin perhettä Netflixissä ja kaupungilla kävin uffin alepäivillä, mut ei ollut mulle mitään. Kaupungillakin tuli yhtäkkiä surullinen olo. Ihmiset joihin törmäsin, oli ystävällisiä, se vähän auttoi. Nytkin alkaa taas itkettään. Huomena oon väsyneen, surullisen, lihavan JA itkettyneen näköinen.
- Anonyymi
Huomasin itsekin tänään aamulla, että uffilla on vissiin jotkin alekampanjat meneillään. EN tosin käynyt sisällä liikkeessä, oli muuta menoa. Harmi, että sulla oli suruinen päivä tänään. Jospa huominen kuitenkin olisi kivempi? Vaikka odotuksesi siitä ei nyt kuulostaneetkana siltä... -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomasin itsekin tänään aamulla, että uffilla on vissiin jotkin alekampanjat meneillään. EN tosin käynyt sisällä liikkeessä, oli muuta menoa. Harmi, että sulla oli suruinen päivä tänään. Jospa huominen kuitenkin olisi kivempi? Vaikka odotuksesi siitä ei nyt kuulostaneetkana siltä... -ap
Ainakin kiva ajatus että huominen olisi kivempi:) Olihan sielä valtava määrä kesävaatteita, huomenna 2€/kpl
Koitan vaan tolkuttaa, ettei oo mitääm hätää ja kaikki on ihan ok,mut taas vaan alan itkemään:((
Kai tää suru tulee jostain kaukaa ja syvältä, ehkä en oo osannut olla surullinen, kun olisi ollut syytä.
Taidan koittaa nyt levätä, hyvää yötä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin kiva ajatus että huominen olisi kivempi:) Olihan sielä valtava määrä kesävaatteita, huomenna 2€/kpl
Koitan vaan tolkuttaa, ettei oo mitääm hätää ja kaikki on ihan ok,mut taas vaan alan itkemään:((
Kai tää suru tulee jostain kaukaa ja syvältä, ehkä en oo osannut olla surullinen, kun olisi ollut syytä.
Taidan koittaa nyt levätä, hyvää yötä!Juu, kannattaa koittaa nukkua, eiköhän se aamulla vaikuta kaikki taas ainakin hiukan valoisammalta levänneenä. :) Hyvää yötä! -ap
- Anonyymi
Tein töitä myöhään enkä kerennyt paikkaan jossa oltaisiin nähty. Tai siis ehkä, häntä ei näkynyt kuin vilaukselta kun viimeksi kävin, Huomenna yritään uusiksi ehkä. Riippuu vähän työpäivästä. Toisaalta fiilis, että hän toivoisi minun pysyvän poissa häiritsemästä. Pessimistinä tuo viimeksimainittu kuulostaa loogiselta ja järjevältä, itseni huomioonottaen
- Anonyymi
Noita toisen mahdollisia tunteita ja fiiliksiä on tosiaan vaikea lukea. Itse olen siinä ainakin ihan avuton. Mikään muu kuin suora toiminta tai sanat tuskin menee tajuntaan. Sillä vaikka huomaisin jotain, aivot jotenkin blokkaa sen kaiken epäilyksen avulla pois. -ap
- Anonyymi
Tuskin toivoo. Ei kukaan semmosta toivois. Pessimismi on rakkauden itsemurha.
"The worst distance between two people is misunderstanding " - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin toivoo. Ei kukaan semmosta toivois. Pessimismi on rakkauden itsemurha.
"The worst distance between two people is misunderstanding "En tiedä. Haluaisin vain hetken nähdä hänet, jutella niitä näitä korrektin asiallisesti. Jaksaisin elämääni taas viikon tai kaksi. En oikeasti usko hänen välittävän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä. Haluaisin vain hetken nähdä hänet, jutella niitä näitä korrektin asiallisesti. Jaksaisin elämääni taas viikon tai kaksi. En oikeasti usko hänen välittävän.
No jos hänestä tuntuu, ettet välitä kun itsestäsi, niin aika vaikeeta on jatkaa välittämistä, vaikka alussa olisi ollut tunnetta siihen.
Jos joku mies vaan saa kiksit jonkun naisen näkemisestä, niin sehän on sama kun olisi joku kävelevä instakuva..huoh😒 Ehkä joku saa siitä kiksit takasin, mut vähän epäilen, et varsinaista aitoa välittämistä sillä ei saa aikaan.
Ei kovin kunnioittavaa tai välittävää toimintaa myöskään sulta kohtaamisessa, vaan lähinnä päinvastoin, koska tuntuu siltä, että käytät naista vaikka väkisin. Et voi mitään tälle totuudelle, vaikken halua tuomita sun luonnollisia tunteitasi.
Mieti, jos se nainen olis omassa elämässä oikeesti tarvinnut sua..
- Anonyymi
Se nainen oli vasemmalla puolellani. Jos olisimme olleet kahden.. oijoi
- Anonyymi
Missäs istuitte? :) -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä miksi tulkitsin istumiseksi, siis missä olitte tai mitä teitte? :D -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän istui vasemmalla puolellani 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän istui vasemmalla puolellani 😉
Okei, sovitaan sitten, että selvänäkijänä tiesin vaan etukäteen, että kyse oli istumisesta. Missä istuitte, mitä teitte? :) -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä miksi tulkitsin istumiseksi, siis missä olitte tai mitä teitte? :D -ap
Katsoin valoon ja yritin hillitä ajatuksiani karkaamasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoin valoon ja yritin hillitä ajatuksiani karkaamasta
No oliko valoon katsominen valmentava kokemus? -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oliko valoon katsominen valmentava kokemus? -ap
Se nainen on kokemus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se nainen on kokemus
Kiva. Niin milloinkas näitkään hänet ja missä? Millä kirjaimella hänen nimi alkaa? -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se nainen on kokemus
Ei siis mitään esineellistävää. Saattoi kuulostaa siltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siis mitään esineellistävää. Saattoi kuulostaa siltä
En tulkinnut sitä niin, no worries. :) -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva. Niin milloinkas näitkään hänet ja missä? Millä kirjaimella hänen nimi alkaa? -ap
Hänellä on ruskeat kauniit silmät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastailet nyt kyllä ihan eri kysymyksiin, kuin mitä kysyttiin. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastailet nyt kyllä ihan eri kysymyksiin, kuin mitä kysyttiin. :)
Totta puhut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta puhut
Miksi niin? Mikset vastaa kysyttyihin? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi niin? Mikset vastaa kysyttyihin? :)
En voi kertoa täällä. Tänään oli toinen kerta kun tapasimme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi kertoa täällä. Tänään oli toinen kerta kun tapasimme.
Ok, uusi tuttavuus siis. En tosin tiedä, miksi se estää siltikään vastaamasta. Mutta enpä minä sillä tiedolla mitään toisaalta teekään. Toivottavasti näet hänet kuitenkin vielä! :) -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruskea persesilmä.
Ruskeat silmät eivät ole ihmisellä kauniit. Niistä ei näe sieluun sisälle.
Ne on valehtelijan ja pettäjän silmät. Suljetut.
Fyysisestikin usein ulkonevat (mulkosilmät) ja kierot sijoittuen ohimoille päin, toinen vasemmalla ja toinen oikealla. Silmien väli on epänormaalin iso. Vähän kuin niljakkaalla kalalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruskea persesilmä.
Ruskeat silmät eivät ole ihmisellä kauniit. Niistä ei näe sieluun sisälle.
Ne on valehtelijan ja pettäjän silmät. Suljetut.
Fyysisestikin usein ulkonevat (mulkosilmät) ja kierot sijoittuen ohimoille päin, toinen vasemmalla ja toinen oikealla. Silmien väli on epänormaalin iso. Vähän kuin niljakkaalla kalalla.Vaikutat oikein mukavalta ja valoiselta ihmiseltä. -ap
- Anonyymi
Töissä ihan kiva päivä mukavien henkilöiden parissa. Töiden jälkeen kävin harrastamassa liikuntaa, jossa jouduin taas toteamaan, että olenpas hyvässä kunnossa. :D
Hieno päivä siis kaikenkaikkiaan ja nyt menossa nukkumaan, kun olen herännyt jo kukonlaulun aikaan.
Hyvää yötä tänne. .)- Anonyymi
Olisipa itsellänikin sama vaara todeta olevansa liian hyvässä kunnossa. Mukavaa, kun oli kiva päivä! Hyvää yötä sullekin! :) -ap
- Anonyymi
Elään tylsää elämää ja enkä ole sukulaisille minkäänarvoinen.
- Anonyymi
Kuulostat masentuneelta, varmaankin tiedät sen itsekin? Kai sinunkin elämässäsi on kuitenkin joku, joka välittää sinusta? Tai jos ei ole, niin ehkä sellainen vielä jostain löytyisi? Tiedän, että joskus kaikki voi vaikuttaa toivottomalta, turhalta ja mahdottomalta, mutta kyllä se yleensä siitä paranee ajan myötä, ennemmin tai myöhemmin. Vaikkei se nyt siltä vaikuttaisikaan. Parempaa tulevaa sulle. :) -ap
- Anonyymi
Nyt näitä vietejä lukiessa huomaan että täällä voidaan huonosti. Onnekseni minun ei tarvitse olla täällä pidempään, joskaan en muutenkaan ole täällä kuin max puoli tuntia viikossa. Ja juuri siksi, etten pidä negatiivisista ihmisistä, jolloin tietenkin vältän heidän tapaamista.
- Anonyymi
No mukava kuitenkin, että laskeudut tänne rahvaan joukkoon aina välillä.
- Anonyymi
Hyvä niin, ei täällä kannatakaan liikaa käydä. Tai ainakaan lukea kaikki roska-viestejä. -ap
- Anonyymi
Tänään ihanuuden kanssa syömässä lounastauolla
- Anonyymi
Mitäs oli ruokana? -ap
- Anonyymi
Töissä meni päivä. -n
- Anonyymi
Harrastin hyötyliikuntaa, eli työntelin sipannutta kaksipyöräista reilu pari kilsaa ähkynpuhkun takaisin tukikohtaan, eikä totisesti ollut polkupyörä kyseessä :) lääh.
- Anonyymi
Oijoi, no tulipahan kuntoilut suoritettia siinä sivussa! :) -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oijoi, no tulipahan kuntoilut suoritettia siinä sivussa! :) -ap
Sääsket vauhdittivat kyllä ihan kivasti yhdessä kohdassa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sääsket vauhdittivat kyllä ihan kivasti yhdessä kohdassa...
Juu, kaikenlaiset öttiäiset pistää kyllä kovasti vauhtia itse kuhunkin! -ap
- Anonyymi
Mikä oli sipannut kaksipyöräinen?
- Anonyymi
Pyörätuoliako?
Se on kaksipyöräinen. Pyöristä lähti ilmat eli oli sipannut.
Sinä koitkin ihmeparantumisen ja sait jalat allesi.
Nyt mä hokasin.
Hieno homma. Onnittelut! Ihmeitä tapahtuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä oli sipannut kaksipyöräinen?
Hällä väliä, painoa kuitenkin reilu parisataa kiloa ja kunnossa jo, eikä infarkteja kenelläkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyörätuoliako?
Nyt mä hokasin.
Hieno homma. Onnittelut! Ihmeitä tapahtuu.jotakuinkin näin jos varsin väljästi tulkitaan :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyörätuoliako?
Nyt mä hokasin.
Hieno homma. Onnittelut! Ihmeitä tapahtuu.Ehkä hän kuljetti jonkun toisen ihmisen pyörätuolin joka oli hajonnut,jotta se pystyttiin korjaamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hän kuljetti jonkun toisen ihmisen pyörätuolin joka oli hajonnut,jotta se pystyttiin korjaamaan
Vai oliko rullasukset kuten SauliNiinistölläkin?
Tosi reteetä.
Ja ne 200 kg:n reput haaroissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai oliko rullasukset kuten SauliNiinistölläkin?
Tosi reteetä.
Ja ne 200 kg:n reput haaroissa.Jatkakaa, osuitte jo melkein kohdalleen 😁, tekninen puoli on tosin vähän hakusessa..
- Anonyymi
Kandeisko sun hankkia jo vihdoinnelämä et olis omassakin elämässäsi jotain sisältöä ettei tarvis yrittää muiden elämiä pilata siksi ettet ole osannut omaa elämääsi elää pitkälti siksi kai että olet käyttänyt aikaasi keskittyen muiden elämään omasi sijasta
- Anonyymi
Kannattaisko sun hankkia oma elämä eikä märehtiä siinä tuntemattoman anonyymin tekemisiä. No mutta, jos mietit asiaa. Sivusta
- Anonyymi
Hirveä "virke" - lähes kilometrin pitkä.
- Anonyymi
Kiva päivä
Kesäpäivä, kevyttä pyöräilyä kulttuurimiljöössä.
Salaattilounas, upeilla maisemilla, hyvän ystävän seurassa.
Hyvää keskustelua.
Istuskelua kalliolla, kevyessä kesätuulessa, lintuja kuunnellen.
Pehmeää aurinkoa, kukkasia ja tyyni mieli.
Omia suosikkibiisejä kuulokkeilla.
Kohta kotiin kahville.
Suosittelen.- Anonyymi
No tuo kuulostaa kyllä mukavalta! :) Mukavaa, että sulla oli kiva ja rauhallinen päivä! Monilla täällä tuntuu olevan vähän vähemmän mukavia ollut, niin kiva kuulla näitäkin. -ap
- Anonyymi
Hoitanut flunssassa flunssaisia. Jippii. Kyllä tää on yhtä juhlaa.
- Anonyymi
Joo, flunssa on jo itsessään ihan persiistä, ja sitten jos joutuu vielä muita hoitamaan niin on kyllä varmasti tosi rankkaa ja epämukavaa... Paranemisia! -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, flunssa on jo itsessään ihan persiistä, ja sitten jos joutuu vielä muita hoitamaan niin on kyllä varmasti tosi rankkaa ja epämukavaa... Paranemisia! -ap
Kiitos. Mieluummin oisin kyllä nukkunut tän päivän. Kieltämättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Mieluummin oisin kyllä nukkunut tän päivän. Kieltämättä.
Ymmärrän. Kukapa ei kipeänä mieluiten nukkuisi tai ainakin vähintään vain makoilisi/istuskelisi tekemättä mitään kovin rankkaa. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persi vai perse.
Persiistä vai perseestä.
Aina pohtinut. - Anonyymi
Vaihda alaa juntti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihda alaa juntti.
Mitähän alaa mahtanet tarkoittaa? Ihan kotosalla ollut.
- Anonyymi
En mitään kun elämäni on liian tylsää tänne kerrottavaksi..
Haluaisin kesällä käydä terassilla, mutta köyhä on vaikka töissä käyn- Anonyymi
No aina voit käydä vaikka piknikillä, otat oman tuolin mukaan, niin tadaa, terassi on valmis. 😅 - ap
- Anonyymi
Normaali työpäivä oli, sellainen vähän raskaanpuoleinen. Iltapäivää kohden parani, sillä näin hänet :)
- Anonyymi
Ihanaa
- Anonyymi
Sepä mukavaa, että pääsit häntä näkemään! :) - ap
- Anonyymi
Kävin aamulla mustikassa ja poimin kopallisen suppilovahveroita jotka blenderissä smoothieksi muuttui kera vuohen maidon jonka myös lypsin aamutuimaan 👍 ihana köllötellä riippumatossa aamusella ja katsella kuun nousua🤗
- Anonyymi
🍑🍆 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 vitsi vitsi 🤣
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904362
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?522900Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132501Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1132311- 401993
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281967Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2221713Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291608
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki511460