Se on ohi nyt

Anonyymi-ap

Elämä. Naisen kosketuksen puute plus iän karttuminen taustalla. Libidoni on kärsinyt noista johtuen, lisäksi toivo on jo menetetty. Vihaan sitä kuinka helposti näen asiat niiden todellisessa valossa (eli dystooppisesti). On tämä raakaa peliä kun siinä ei ole edes mitään logiikkaa miten asiat täällä menevät ja realisoituvat: Pelkkää valtapeliä koko elämä. Paha voittaa hyvän. Korkean tietoisuuden maailmassa eli oikeassa todellisuudessa hyvä voittaa pahan eli tämän perusteella tämä tosiaan on vain jotain tietokonepeliä taikka painajaisunta. Itse asiassa toivon jopa että asia olisi niin. Jos tämä kaikki ympärillämme on se mitä todella on niin siinä tapauksessa minun on pakko kysyä: ... Todellako? Ihanko oikeasti? Tähänkö on tultu? Emmekö me parempaan pystyneet? Ps. Tässä teille olemassaoloni kriisi pähkinänkuoressa. Tämä avautuminen teki minulle hyvää :).

29

508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tai entä jos olet vain masentunut? Masennus on sairaus ja siihen on saatavissa apua.

      • Anonyymi

        Palsta pelastaa 🙏


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palsta pelastaa 🙏

        High five!


      • Anonyymi

        On se masis mukana tässä kaikessa. Ei tullut edes mieleeni mainita sitä, koska se on minulle niin itsestäänselvä asia. Tuntuu että aivan kuin se olisi jo sulautunut osaksi persoonaani. Ihmisestä ei välttämättä päällepäin näe kuinka hän voi. Ihmisten ilmoilla yritän välillä hymyillä väkinäisesti koska en halua näyttää myrtsiltä. Pahinta myrkkyä on nähdä vastaantulevat onnelliset parit. Siksi en edes vilkaise niihin päin. - ap.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se masis mukana tässä kaikessa. Ei tullut edes mieleeni mainita sitä, koska se on minulle niin itsestäänselvä asia. Tuntuu että aivan kuin se olisi jo sulautunut osaksi persoonaani. Ihmisestä ei välttämättä päällepäin näe kuinka hän voi. Ihmisten ilmoilla yritän välillä hymyillä väkinäisesti koska en halua näyttää myrtsiltä. Pahinta myrkkyä on nähdä vastaantulevat onnelliset parit. Siksi en edes vilkaise niihin päin. - ap.

        Onko sinulla ketään läheistä jonka kanssa voisit puhua aiheesta. Paras tietenkin olisi ammattiauttaja. Jotenkinhan tuota olisi hyvä lähteä purkamaan. Minulla on mielialahäiriö. Olen säännöllisin väliajoin masentunut, joten on kokemusta aiheesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palsta pelastaa 🙏

        😀 Halleluja! Ehdotan itkuvirren veisua,
        "Sua kohti naiseni kuljen..."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😀 Halleluja! Ehdotan itkuvirren veisua,
        "Sua kohti naiseni kuljen..."

        Hih. Mielestäni tuo oli vakuuttava :)


    • Anonyymi

      Näin hänen istuvan penkillä keskellä kaikkea, sen kaiken keskellä ei mitään. Hän oli painanut päänsä alaspäin. Selkä oli kaarella painavasta taakasta, valkoiset kasvot ilman nenää tai piirrettä kuin littellä valkoisella naamiolla. Hän tuijotti maata liikahtamatta, havahtuen johonkin ja vetäisten viimeisen savunsa.

      Olin täysin ulkopuolinen ja toisaalta niin lähellä sitä kaikkea. Nousin kerrokset ja pysähdyin ennen poistumistani ikkunaan. Tunsin tarvetta koskettaa häntä, nähdä hoikan mustan hahmonsa ja oli peitetty hupulla toisin kuin sää olisi edellyttänyt. Yritin tapailla sormiani sydämen kuvioon.

      Tajusin, etten itsekään tietänyt miten se tehtäisiin. Sitten se meni ohi ja oli poissa. Huomenna heräsimme kuka mihinkin elämään. Niinhän se oli ollut aina.

    • Dystopia on pahempaa kuin asioiden todellinen tila. Enemmänkin kauhukuva, jonka todellisuutena pitäminen varmasti synkistääkin mielialaa. Libidokin siinä kärsii.

    • Älä nyt eikä ole. Aivan kaikki on elämässä rakkauden ja onnen suhteen mahdollista ihan minkä ikäisenä tahansa kunhan vain antaa itse sille mahdollisuuden tapahtua.🙂.

      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa!
        Ikä on vain numero. Ei pidä paikkaansa!
        Joskus aika on mennyt umpeen.
        Loppu. Aloitukset, luopumiset ja lopetukset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa!
        Ikä on vain numero. Ei pidä paikkaansa!
        Joskus aika on mennyt umpeen.
        Loppu. Aloitukset, luopumiset ja lopetukset.

        Kyllä se vaan pitää. Et sä yksin vanhene ainoana vaan aina on myös oman ikäisiä ihmisiä eikä se rakkaus ja onni ole sitä paitsi mitenkään ikään sidonnonnaista. Monia häitä on vietetty vanhainkodeissakin.😄. Mulle itelleni esimerkiksi ei sillä ikäerollakaan jos se nyt ei oo monia vuosikymmeniä niin ole juuri merkitystä joku 10v-15v ikäero suuntaan tai toiseen ei merkitse mitään enkä mä ole ainoa joka näin kokee.🙂.


      • Anonyymi

        Paskapuhetta. Sä et vielä tiedä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paskapuhetta. Sä et vielä tiedä.

        Ei vaan ihan täyttä totta se on vaan aivan omasta asenteesta kiinni ja siitä tekeekö asialle mitään ja antaako sille edes mahdollisuutta tapahtua. Turvallistahan se on tietysti väittää tuollaista niin ei koskaan pety muttei kyllä voi ikinä mitään saadakaan joten silloin on sitten ihan turha valittaakaan.🙂.


      • Anonyymi

        Älä lässytä.
        Jos onkin pian 64-vuotias? Ymmärrätkö?
        Et tietenkään voi.

        Kuulut heihin, jotka suu virneessä ymmärtäväsi hehkuttavat: " Ikä on vain numero. Kaikki alkaa taas pian alusta jonkun muun kanssa".

        Ei ala. Ei särkymistä kestä montaa kertaa.

        Ja oikeasti ihmisen elämä nuorempana ja vanhempana eroavat toisistaan. Paluuta ei ole.

        Elämä on luopumista.

        Suuta soukemmalle kaikkitietävät.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Kyllä se vaan pitää. Et sä yksin vanhene ainoana vaan aina on myös oman ikäisiä ihmisiä eikä se rakkaus ja onni ole sitä paitsi mitenkään ikään sidonnonnaista. Monia häitä on vietetty vanhainkodeissakin.😄. Mulle itelleni esimerkiksi ei sillä ikäerollakaan jos se nyt ei oo monia vuosikymmeniä niin ole juuri merkitystä joku 10v-15v ikäero suuntaan tai toiseen ei merkitse mitään enkä mä ole ainoa joka näin kokee.🙂.

        Väitätkö rakkauselämän olevan samaa 70-vuotiailla kuin kolmekymppisillä?

        Miten surkeita sun intiimisuhteet ovat olleet?

        Ystävyys-toverisuhteita ne vanhuusiän suhteet ovat! Vaikka avioituisivat.

        En minä sellaista toivo.

        Ystäviä minulla jo on, ymmärrätkö?

        Halusin rakkaan enkä kaveria!

        Lopeta noi typerät kommenttisi. Kasva ja kehity.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä lässytä.
        Jos onkin pian 64-vuotias? Ymmärrätkö?
        Et tietenkään voi.

        Kuulut heihin, jotka suu virneessä ymmärtäväsi hehkuttavat: " Ikä on vain numero. Kaikki alkaa taas pian alusta jonkun muun kanssa".

        Ei ala. Ei särkymistä kestä montaa kertaa.

        Ja oikeasti ihmisen elämä nuorempana ja vanhempana eroavat toisistaan. Paluuta ei ole.

        Elämä on luopumista.

        Suuta soukemmalle kaikkitietävät.

        Kyllä se nyt on vaan aivan täysin ihan itsestä ja omasta asenteesta kiinni antaako itselleen mahdollisuudet löytää rakkaus ja onni ikään katsomatta vaikka sä mitä kuvittelisit. Sä voit ihan vapaasti murjottaa ja synkistellä jos niin tahdot tehdä mä ite mieluummin suhtaudun asiaan avoimesti ja positiivisesti nähden mahdollisuuksia ennemmin kuin esteitä.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väitätkö rakkauselämän olevan samaa 70-vuotiailla kuin kolmekymppisillä?

        Miten surkeita sun intiimisuhteet ovat olleet?

        Ystävyys-toverisuhteita ne vanhuusiän suhteet ovat! Vaikka avioituisivat.

        En minä sellaista toivo.

        Ystäviä minulla jo on, ymmärrätkö?

        Halusin rakkaan enkä kaveria!

        Lopeta noi typerät kommenttisi. Kasva ja kehity.

        Kyllä ne sun kommentit tuntuu musta täysin typeriltä kun se rakkaus ei tosiaan ikää katso sen muoto voi muuttua iän mukana aivan kuin moni muukin asia mutta ei se mihinkään lopu tai häviä.🙂.


    • Hyviä asioita voi tapahtua, kun et jahtaa niitä. Ne tulee vastaan usein yllättäin ja siksi ne niin hyviltä sitten lopulta tuntuukin. Tsemiä sulle. 🤗❣️

    • Anonyymi

      Sinkkumiesten olisi pitänyt juoda nuoresta lähtien viinaa ja käydä bileissä ja baareissa jotta olisitte voineet naisiin tutustua. Viinaa juomalla sitä on nuorena ekat nais ja seksikokemukset saatu naisten kanssa. Vielä ei ole myöhäistä kunhan alat heti huomenna käymään baareissa jossa naisia voit tavata. Viinaa juomalla saa naisia.

      T: viinamies

    • Mun täytyy ottaa taas esimerkiksi itseni. Että vaikka mä en oo koskaan ollu naisen kanssa. Niin silti tää on kivaa, kato kun voi valokuvata ja elokuvata. Olihan se mullakin ajatus, että nainen ja kolme lasta. Mutta ei se mee kuin elokuvissa. Sitten pitää keksii muuta. Tee säkin vaan, kyllä pentti neuvoo.

    • Anonyymi

      Ota sun kyllikkiä käteen ja anna. Kyl se siitä.

    • Anonyymi

      Viinaa juomalla testotasot voisivat laskea ihan normimiehen leveleille.
      Pistetään harkintaan.

    • Anonyymi

      Ajattelen niin, että kunhan pää pysyy kasassa. Hetki kerrallaan, ehkä vielä tulee valoisampaa.

    • Anonyymi

      toivoisin, että kaikkien kauppojen hinnat, alenesiviat, erittäin merkittävästi,

      että, on varaa pienellä eläkkeellä käydä kaupassa,


      ja, ostaa, vaikka, uuden karhean pesukoneen, tai astian pesukoneen,

      yms. yms.


      mutta, milloin ne hinnat halpenevat, sen aika näyttää,

      ja, toivotaan, että, joidenkin vuosien, kuluttua,


      eikä, vuosikymmenien kuluttua,


      N

    • Anonyymi

      Muistan jonkun sanoneen, ettei hän edes tavoittele onnellisuutta tässä elämässä. Hänelle riitti se, ettei ihan joka hetki ole hirvittävää p*askaa. Ja se on mun mielestä loistavasti sanottu tässä aika hullunkurisessa maailmassa. Jos löytyy ajoittain hetkiä jolloin voi hymyillä edes vähän, ollaan jo pitkällä 🙂

    • Anonyymi

      Onneksi olen aseksuaali, en vahingossakaan astu feministiseen paskaan.
      Jonka mukaan irtosuhde baari-illan päätteeksikin on nykylain mukaan raiskaus, se on selkeästi raiskaus rikoslain vuoden 2023 alussa voimaan tulleen feministimuunnoksen perusteella.

      Ei enää irtosuhteita eikä muita "äkkinäisiä fantasioita". Körttifeministeille ennen papin aamentakin tapahtuva "seksuaalinen teko", jota nyt tietenkään ei ole edes mitenkään määritelty, "äkillisestä houkutuksesta ilman harkintaa" tapahtuva.

      Samalla feministi on määrittänyt naisen olevan ilman omaa harkintaa toimiva laji, jonka voi "houkutella" harkitsemattomiin tekoihin ja syyllisyyden tästä kantaa mies.

      Salaliittoteorioiden kannalta voidaan myös puhua mahdollisesta pyrkimyksestä hävittää Suomen kansa kansojen joukosta. Kaipaako kukaan. en minä ainakaan, sen verran on paska valtio.

    • Anonyymi

      Yhteiskunta on kieltänyt sinulta pillun saannin, nussinnan, rakkauden ja parisuhteen.

      Älä mene töihin, älä syö terveellisesti, älä huolehdi hygieniasta.

      https://nopussynowork.org/

    • Elä ny liioittele! Seksi on yliarvostettu. Kun tajuat korkean tietoisuuven tasostaki, niin älyät varmaan itsekin! Elämässä on muitakin, mielenkiintoisempia asioita <3

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      317
      7150
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2184
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1429
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1143
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1127
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      330
      1015
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      863
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      845
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe