Haluttaa kokoajan

Help me!

Olen pulassa itseni kanssa! Rakkauselämäni toimii rakastelemme kauniin vaimoni kanssa vähintään 3 krt viikossa. Joskus jopa useita kertoja päivässä.

Siitähuolimatta ongelmani on se että janoan naista..omaa..vierasta.. ehkä nimeenomaan vierasta miltei aina kun asiakaskeikalla kauniiseen naissukupuolen edustajaan törmään.

En ole pettänyt mutta pelkään sortuvani siihen. Melkein yhtä pahaa on se että asiakassuhteeni kärsii valtavasti tästä. Naiset usein flirttaa kravattikaulaiselle miehelle ja lähden tähän helposti mukaan. Miehen havaittua tämän, jokainen arvaa lopputuloksen. Olen alimpaan kastiin kuuluva kusipää tämän jälkeen miehen mielessä.

Päätän muuttua mutten KYKENE!! Lopetanko suihkussa käymisen ja parran ajamisen... vai mikähän olisi parasta. Asiallisia vinkkejä olisi kiva kuulla!

3

1023

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hkp

Tiedän tunteen! Omakin rakkauselämäni toimii loistavasti, ja seksiä on runsaasti. Mieheni on komea, älykäs, hauska, vastuuntuntoinen ja kaikkea mahdollista. Hänen kanssaan haluan elää elämääni, toteuttaa yhteisiä unelmia, perustaa perheen jne.

Olen törmännyt muutama kuukausi sitten hauskaan mieheen, joka myöskin on tahollaan naimisissa. Joudumme tekemisiin päivittäin. Olemme hyvin ihastuneita toisiimme, ja rakastan kuulla ihania kohteliaisuuksia häneltä. Mies olisi valmis pettämään omaa vaimoaan koska tahansa.

Ei kuitenkaan auta itkut markkinoilla. Lupaus on annettu, enkä petä miestäni. Tällä hetkellä olisin valmis hyppäämään toisen miehen petiin, mikäli kyseessä olisi vain minun elämäni, haluni ja tunteeni. Tiedostan kuitenkin, että yksikin syrjähyppy voisi aiheuttaa turhaa pahaa mieltä molempien puolisoille ja ennen kaikkea miehen lapsille.

Fiilikset tulevat ja menevät. Pakko erottaa tunteiden ja tekojen raja. Ei sun tarvitse pelätä sortumista, jos todella tahdot sitä.

• kravattikaula

..minun mieheni, niis saat välittömästi kenkää. Minä en enää jaksa sinun kanssa. Haluan minäkin miehiä haluan , haluan ja haluan. Sitäpaitsi olen alkanut muuttamaan itseäni juuri tuon takia: minä haluan eron, minä haluan eron...

• Älä vaan ala sitä, ehkä jo itsellesi ongelmaksi tullutta asiaa, yksinäsi yrittää ratkoa vieraitten naisten avulla. Kaikkein paras menetelmä on mielestäni ehdottomasti teidän kahden luottamuksellinen ja toisillenne entistäkin läheisemmäksi tekevä läheinen keskustelu omista mieliteoistanne ja haluamisistanne.

Monipuolistakaa omaa keskinäistä seksielämäänne. Näin yhä enemmän toisianne tuntemaan oppien ja vain näin, myös toinen toisenne huomioonottaen voitte rakentaa tosi nautittavan ja kunnioitettavan suhteen, joka toivon mukaan saattaa kestää lopun elämänne. Muistakaa suhteessanne, ettei ole mitään asiaa, jota ei keskenään keskustelemalla voi selvittää. Ja jos joskus siltä tuntuisi, että muka olisikin, niin siinä tilanteessa kääntykää rohkeasti asiantuntijoiden apuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7599
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1863
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1860
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1603
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1525
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241