Joten ketään ei tarvi iskeä millään tavalla se joko tapahtuu tai ei tapahdu. Sitkeydellä voi saada jotain aikaan jos ei ole itsekunnioitusta ja on aikaa roikkua. En usko että tervettä ihmissuhdetta saa aikaiseksi roikkumalla jossain ihmisessä ja seuraamalla kannoilla ja tekemällä ihan kaiken mitä hän pyytää. Parempaan lopputulokseen pääsee antamalla tilaa liikkua ja valita. Olet saatavilla mutta et liikaa et roiku etkä kokoajan heitä 2 mielistä läppää. Teet asian selväksi ja odotat etäämmällä. Jos nainen tykkää sinusta hän kyllä näyttää sen jos ei on turha panostaa enempää. 2 ihmistä kun tykkää toisistaan silloin he molemmat tekee asian hyväksi jotain. Jos ei tee tai toinen yksipuolisesti joutuu tekemään on jotain vialla.
Ihmisillä on oma tahto
Anonyymi-ap
2
375
Vastaukset
- Anonyymi
Känissä on ihan turha lähestyä kerostalon rappuussa ja piha piiri.Mikään ei ole oksetavinta kun luullaan Heka vuokra taloissa jos nainen asuu yksin: On vapaata ristaa ja isketäväissä ,kun mualta ei naista saada.Miehet jotka syystä tai toisesta asuu yksin.Lesket ja eroneet.Joilla ei uskalusta paariin hakee heilaa ,eikä pahemmin sosialisia kontakteita.Kaljaa juodaan koti ja unohdetaan käytöstavat puhe kieli.Kun piha piiri lähdetään yritää iskee naista.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178847338
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37561Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492- 49487