Mun mies flirttailee ja katsoo naisia kauppareissullakin ympärilleen,jopa kassalla katse harhailee muualla. Minusta tuntuu, että mä olen hänelle pelkkää ilmaa vaan. Mitä mun pitäisi tehdä...
Pettynyt miehiin, aiemminkin...
Flirttailu
49
593
Vastaukset
- Anonyymi
Jätä se mulkvisti. Ei tule muuttumaan!
- Anonyymi
Tuskinpa jää pelkästään flirttailuun. Haku päällä ilmeisesti.
Miehet on miehiä. 😎
- Anonyymi
Ei ihme että olet sinkku.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihme että olet sinkku.
No mitä taas? Heitän puolivitsinä tuollaisen. Minä olen sinkku, koska en ole tarpeeksi ihmisten ilmoilla, olen istunut kotona ja liian pitkään. Nyt olen vanha ja ruma ukko, joka kelpaa enää toiselle samanlaiselle, eikä minua semmoinen kiinnosta.
- Anonyymi
Näitä lauseitahan on muitakin samantapaisia, jotka tarkoittavat, että vastuuta teoistaan ei tarvitse ottaa. Mm: ”Pojat on poikia.” ”Mutta se oli kännissä.”
Anonyymi kirjoitti:
Näitä lauseitahan on muitakin samantapaisia, jotka tarkoittavat, että vastuuta teoistaan ei tarvitse ottaa. Mm: ”Pojat on poikia.” ”Mutta se oli kännissä.”
Niin on... Enkä minä ollut tosissani. Totta kai kumppaniaan pitää kunnioittaa ja huomioida, eikä flirttailla muiden kanssa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No mitä taas? Heitän puolivitsinä tuollaisen. Minä olen sinkku, koska en ole tarpeeksi ihmisten ilmoilla, olen istunut kotona ja liian pitkään. Nyt olen vanha ja ruma ukko, joka kelpaa enää toiselle samanlaiselle, eikä minua semmoinen kiinnosta.
susi pitääkö sun joka päivä muistuttaa että sulle kelpaa parhaiten teini-ikäiset ja nuoret naiset. Ihan kuin sä yrittäisit markkinoida itseäsi täällä nuorille tytöille.
Anonyymi kirjoitti:
susi pitääkö sun joka päivä muistuttaa että sulle kelpaa parhaiten teini-ikäiset ja nuoret naiset. Ihan kuin sä yrittäisit markkinoida itseäsi täällä nuorille tytöille.
No voin olla hiljaakin. 🤐
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No voin olla hiljaakin. 🤐
Et sä osaa olla hiljaa vaan tuut tänään valittaa kun prinsessa menee töihin yöksi.
Anonyymi kirjoitti:
Et sä osaa olla hiljaa vaan tuut tänään valittaa kun prinsessa menee töihin yöksi.
Miksi sitä valittaisin?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Miksi sitä valittaisin?
valitat sitä kuinka vanha ruma paska olet ja oman ikäiset ei kelpaa.
Anonyymi kirjoitti:
valitat sitä kuinka vanha ruma paska olet ja oman ikäiset ei kelpaa.
En nyt aio sanoa siitä mitään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En nyt aio sanoa siitä mitään.
Johan sä olet sen tehnyt ja monta kertaa. Jälleen tänään ja huomenna taas sama virsi.
- Anonyymi
Luontainen reaktio miehillä. Biologia käskee niin tehdä. Toki joku raja siinäkin. Kuhan ei flirttiä pidemmälle. Eikä aivan ihan mitä sattuu puheita.
- Anonyymi
Pskat ole, olipa typerä väite.
Kakarat käyttäytyy noin, ei aikuinen mies, tai sitten on kyseessä poikkeuksellisen typerä yksilö. Läheisiä kohtaan on luontaisesti kunnioitus, ei silloin toisen tunteita halua loukata millään flirteillä ja muita kyyläämällä.
- Anonyymi
En katsoisi tuota itse. Enkä haluaisi kuluttaa ajatteluaikaani tuollaiseen murehtimiseen. Mies roskikseen, saman tien.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Sivistys kaikkein tärkeintä ihmisessä.
- Anonyymi
Äläkä usko tuota "miehet nyt vaan on tuollaisia" -tarinaa. Kaikki eivät todellakaan ole. Ansaitset parempaa.
- Anonyymi
Jospa sie et oo huomannu, jos sillä karsastaa? Toinen silimä osottaa kattoon, toinen vit...
- Anonyymi
Hellyyttäviä nämä ätmin fantasiat parisuhteista joissa aina itse esittää kaltoinkohdeltuja daameja ja tulee miehenä antamaan kommentteihin neuvoja
- Anonyymi
Niin on ja luultavasti kirjoittaa suurimman osan noista piiloalentavista tsemppikommenteista itse…nekin on aika yököttäviä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on ja luultavasti kirjoittaa suurimman osan noista piiloalentavista tsemppikommenteista itse…nekin on aika yököttäviä
Kirjoitatko nämä itsellesi tulevat vastaukset vasurilla? Toinen vaihtoehto on dementia. Et muista kirjoittaneesi tuota aiempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitatko nämä itsellesi tulevat vastaukset vasurilla? Toinen vaihtoehto on dementia. Et muista kirjoittaneesi tuota aiempaa.
Mistä tällainen kaiken teoria kumpuaa? Kuulostaa joltain oman pään sisäiseltä kaksintaistelulta tai muuta kummaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tällainen kaiken teoria kumpuaa? Kuulostaa joltain oman pään sisäiseltä kaksintaistelulta tai muuta kummaa
No siltä se vaikuttaa, että tuo keskustelee itsekseen.
- Anonyymi
Jospa laihduttaisit 30 kiloa, meikkaisit vähän ja pukeutuisit naisellisemmin?
- Anonyymi
Jätä se vosuuuu
- Anonyymi
Ranskalaisvaimot viettelee miehensä ennen tämän töihin lähtöä. Mies ei sitten päivällä jaksa kiinnostua muista.
- Anonyymi
Ja tiedät tämän ”faktan” koska…?
- Anonyymi
Glow up ja alat tekemään samaa. Sen jälkeen jos olet vielä ilmaa, niin jätä se sika.
- Anonyymi
Sivistymättömät voivat elää tavallaan. 😃
- Anonyymi
I don't get it. Jos on jo parisuhteessa ja yytsii muita sillä silmällä, niin se on sula mahdottomuus. Aivoni eivät pysty koskaan ymmärtämään sellaista käytöstä. Miksi vaarantaa parisuhde, jollei sitten välitä siitä ja halua siitä eroon?
- Anonyymi
Itse kanssa sitä mieltä, että jos mies tekee noin, niin on haku päällä. Mut miks mies sanoo että rakastaa mua. Ja silti tekee noin, sitä en ymmärrä!
- Anonyymi
Nämä nyt tuli heti ensihätään mieleen:
a) valehtelee tietoisesti rakastavansa
b) valehtelee tietämättään: sillä ei ole hajuakaan mitä rakkaus toista ihmistä kohtaan oikeasti tarkoittaa
c) kiusaa sinua tahallaan, tietää, että se haittaa sinua ja nauttii ahdistuksestasi
d) manipuloi koska voi niin tehdä: tietää/luulee, että et tee asialle mitään vaan annat olla
e) on tyhmä, kun ei tajua mikä vaikutus hänen toiminnallaan sinuun on
f) kokee hyötyvänsä siitä, että sinä tunnet olosi epävarmaksi: likaista vallankäyttöä sinua kohtaan
Kaikki vaihtoehdot huonoja.
- Anonyymi
Lähde omille teillesi ja äkkiä.
Siinä kohtaa kun toinen on ilmaa, niin ei hyvältä vaikuta.
- Anonyymi
Katselee sinua sitten samoin kun olet hänet jättänyt. Tuollaiset on kakkaa.
- Anonyymi
Yrittää tehdä sinut mustasukkaiseksi eli on epävarma itsestään ja kaipaa ylimääräistä huomiota.
- Anonyymi
Nimenomaan. Omaa testaamista, saako vastakaikua, epävarmuutta.
Katsoin vuosia vastaavaa, tilanteet jopa nolotti.
Lopulta paljastui niin perässävedettäväksi että kyllästyin olemaan ainoa vastuullinen vanhempi. Ero tuli.
- Anonyymi
Mistä sinä tiedät mitä se katsoo? Ehkä se katsoo vaan onko kaupassa tuttuja. Voi hyvin olla että olet vaan sairaalloisen mustasukkainen ja näet mitä näet!
- Anonyymi
Osui ja upposi. Et ole naisesi arvoinen. Hyi yäkky olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osui ja upposi. Et ole naisesi arvoinen. Hyi yäkky olet.
Aidosti sitoutunut keskittyy omasnsa. Panostaa omaansa elää yhteistä elämää. Ei gaahuile ja pliiruile suuntaan sataan. Tuollainen tuuliviiri ei ole rakkauden arvoinen💩
- Anonyymi
Jokainen mies katselee kaikkea kaunista. Oli se sitten auto, taidetta tai nainen.
- Anonyymi
Voi katsella muttei koske. Kelkkä vilkaisu riittää💩
- Anonyymi
Jos oletataan nyt että joku suhteess oleva täällä olisi, niin ei ole ok. T. Mies
- Anonyymi
Oikee osoite: parisuhde -palsta
- Anonyymi
Hymyileekö myös kassalle ja flirttailee. Iskee jopa silmää.
- Anonyymi
Ei kai katsomisessa ole mitään pahaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904372
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?542935Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132501Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1132311- 401993
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281967Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2221723Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki571555