Naisista unelmointi on turhaa

Anonyymi-ap

Jos ei juo viinaa baareissa. Naisia tapaa vain baareissa joten jos et käy baareissa niin älä unelmoi naisista.

37

312

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eihän unelmointia mikään estä. Joillekin se on ainoa keino päästä lähelle naista, edes haaveissaan ja unelmissaan. Kyllä ne naiset valkkaa ne komeimmat ukot itselleen siellä baarissakin. Rumat saa mennä yksin kotiinsa pää tainnoksissa. Kokemusta on.

      • Anonyymi

        miten sä jaksat taas valittaa. Kun juttelet prinsessan kanss et valita mutta muille sä jaksat valittaa tota samaa päivästä toiseen. Mikset prinsessalle valita.aina hymyilyttää kun hänelle kirjoitat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        miten sä jaksat taas valittaa. Kun juttelet prinsessan kanss et valita mutta muille sä jaksat valittaa tota samaa päivästä toiseen. Mikset prinsessalle valita.aina hymyilyttää kun hänelle kirjoitat.

        En minä halua hänelle valittaa. Hän on mukava.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä halua hänelle valittaa. Hän on mukava.

        Ai kaikki muut palstoilla on ei-mukavia kun jaksat valittaa miten olet ruma vanha paska ja nuoret naiset ei katso sua.


      • Anonyymi

        Tyttö päätyy antautumaan vain sellaiselle miehelle, joka käyttäytyy kuten soidinmenoilla olevan miehen pitää käyttäytyä. Silloin mies piirittelee, kiusoittelee, nuolee silmillään, yms. haluamiaan tyttöjä, ja huomaa aina kun joku heistä rohkaisee. Ja sitten kun molemminpuolinen suosiollisuus vaikuttaa olevan läsnä vahvana, miehen PITÄÄ lähestyä tyttöä (avata keskustelu, hakea tanssimaan, tms).

        Vain ani harva tyttö kävelee miehen eteen sanoen "ota minut". Silloin miehen pitää aivan olla kamalan ruma: Isot korvat, jalat ja kädet, vaakasuora paukama otsalla kulmakarvojen tasalla, leuka kuin kahdesta palasesta koottu, korkeat poskipäät, neljäs sormi pitempi kuin toinen, toinen varvas pitempi kuin ensimmäinen, matala puheäänen keskitaajuus, tiukat huulet (ei turpeat pusuhuulet). pitkä, tummahiuksinen, tiukkalihaksinen (ei läskilihaksia), yms.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai kaikki muut palstoilla on ei-mukavia kun jaksat valittaa miten olet ruma vanha paska ja nuoret naiset ei katso sua.

        Niinhän sinä sen tietysti tulkitset...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai kaikki muut palstoilla on ei-mukavia kun jaksat valittaa miten olet ruma vanha paska ja nuoret naiset ei katso sua.

        Mäkin oon monen mielestä ei-mukava, eikä se mua mitään haittaa. Sillä oo merkitystä olenko susimustan mielestä vai ei. Putininkin mielestä melkein kaikki valtiot on ei-mukavia. eli tarviiko sitä lopulta olla mukava.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niinhän sinä sen tietysti tulkitset...

        Mutta juurihan sä sanoit että ettet valita prinsessalle koska hän mukava. Siitä saa käsityksen että kaikki muut on ei-mukavia kun jaksat mainostaa olevasi vanha ja ruma. Miksi sun pitää sitä toitottaa palstoilla joka ikininen päivä.Luuletko saavasi sillä nuoria naisia ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta juurihan sä sanoit että ettet valita prinsessalle koska hän mukava. Siitä saa käsityksen että kaikki muut on ei-mukavia kun jaksat mainostaa olevasi vanha ja ruma. Miksi sun pitää sitä toitottaa palstoilla joka ikininen päivä.Luuletko saavasi sillä nuoria naisia ?

        En luule saavani enää yhtään mitään...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En luule saavani enää yhtään mitään...

        Ja kerrot tämä jokainen päivä.Miksi? Mikä tossa on tarkoitus kun joka päivä täytyy mainostaa ettet saa naista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja kerrot tämä jokainen päivä.Miksi? Mikä tossa on tarkoitus kun joka päivä täytyy mainostaa ettet saa naista?

        Tämä oli nyt viimeinen kerta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tämä oli nyt viimeinen kerta.

        Et usko tohon itsekkään. Huomenna taas sama ja samat virret. Se on nähty jo ettet sä pysty pitää lupauksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et usko tohon itsekkään. Huomenna taas sama ja samat virret. Se on nähty jo ettet sä pysty pitää lupauksia.

        No saat nähdä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No saat nähdä.

        No miksi itket nettaa vaikka hänellä on ollut kuukausi tolkulla poikaystävä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miksi itket nettaa vaikka hänellä on ollut kuukausi tolkulla poikaystävä?

        Sinä et ole ollut koskaan ihastunut, niin et ymmärrä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä et ole ollut koskaan ihastunut, niin et ymmärrä.

        Vittu taasko sä syytät mua siitä ettei silloin 17-vuotias teini kiinnostunut susta keski-ikäisestä miehestä. Olet ihastunut teiniin jolla on poikaystävä joka ei ole sun ikäinen. Älä helvetti syytä mua etten minä ole ihastunut alle 20 vuotiaaseen poikaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vittu taasko sä syytät mua siitä ettei silloin 17-vuotias teini kiinnostunut susta keski-ikäisestä miehestä. Olet ihastunut teiniin jolla on poikaystävä joka ei ole sun ikäinen. Älä helvetti syytä mua etten minä ole ihastunut alle 20 vuotiaaseen poikaan.

        Et ymmärrä mitään... En syyttänyt sinua mistään, vaan totesin, että sinä et ymmärrä yhtään mitä käyn läpi. Ihan sama... Tämä keskustelu ei johda mihinkään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Et ymmärrä mitään... En syyttänyt sinua mistään, vaan totesin, että sinä et ymmärrä yhtään mitä käyn läpi. Ihan sama... Tämä keskustelu ei johda mihinkään.

        Olen sanonut sulle monesti että olen ollut ihastunut.Mutta osaan myös mennä eteenpäin elämässä. Sinä et osaa ja itse aiheutat oman kärsimyksen. Se netan kuvien katselu ei auta sua yhtään vaan pahentaa vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et usko tohon itsekkään. Huomenna taas sama ja samat virret. Se on nähty jo ettet sä pysty pitää lupauksia.

        Saattaa olla että tuo mustasusi hahmo on jonkin katkeroituneen mummelin käänteisvaikutusyritystä. Höpöttelee mitä tahansa kunhan saa edes yhdenkin miehen epävarmaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa olla että tuo mustasusi hahmo on jonkin katkeroituneen mummelin käänteisvaikutusyritystä. Höpöttelee mitä tahansa kunhan saa edes yhdenkin miehen epävarmaksi.

        Heheh. Kyllä minä olen kaikkea muuta kuin mummo. 😁


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Heheh. Kyllä minä olen kaikkea muuta kuin mummo. 😁

        No, wanha nainen sitten. Tai femakkonainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, wanha nainen sitten. Tai femakkonainen.

        Miehinen mies olen.


    • Anonyymi

      Viinan juomisessa on tärkeintä kohtuus. Ei pidä juoda hurjaa känniä vaan pari drinkkiä ja silloin naisiin tutustuminen onnistuu.

      • Anonyymi

        Taitaa olla viinamiehen kaatamilla naisilla kookkaanpuoleinen kurkunkehrä.


    • Minut on yritetty pari kertaa iskeä töissä ja naiset ovat olleet ihan selviä.
      En kuitenkaan ole ollut asiaan myötämielinen.

      • Ei mun mielestä unelmointi koskaan turhaa oo, Mutta töissä??? No siitä en ilahtuisi. Onhan se jo turvallisuus riski.


      • JeroP kirjoitti:

        Ei mun mielestä unelmointi koskaan turhaa oo, Mutta töissä??? No siitä en ilahtuisi. Onhan se jo turvallisuus riski.

        Iskemistä yrittäneet olivat johtoporukkaa ja sääntöjen tulkinta lienee sillä tasolla hiukan väljempää ja lisäksi ne saivat palkkaa eri momentilta. Toinen niistä oli kiusallisen innokas ja kylkeen liimautuva.


      • buddy-love kirjoitti:

        Iskemistä yrittäneet olivat johtoporukkaa ja sääntöjen tulkinta lienee sillä tasolla hiukan väljempää ja lisäksi ne saivat palkkaa eri momentilta. Toinen niistä oli kiusallisen innokas ja kylkeen liimautuva.

        Jaa että johtajia. No se on vähän eri. Kun vaikka ajais jotain tiekarhua, niin ois äkkiä ojan pohjalla. Tota johto hommaa en osannu aatella. Mullakin kun koulutusta oli, niin ois voinu mennä johtajaksi ja sitten ois naisia riittäny. Mä kun aattelin niin päin, että ois ensin saanu naisen ja sitten lapset, hoitanu sen homman ja sitten vasta alkanu johtaa. No toisaalta pitkästä käytännön työstä ollut hyötyä tossa johtohommassa, ettei se hukkaan menny tää mun "lapsen odotus".


    • Anonyymi

      Unelmointi on aina hienoa hommaa ja monissa lajeissa se on paljon mukavampaa kuin toteuttaminen.

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Harrasteautossakin sen ropaaminen on hienompaa kuin sillä cruisailu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harrasteautossakin sen ropaaminen on hienompaa kuin sillä cruisailu.

        Näin on. Koskee kaikkea kalustoa.
        Ajatuksen kun vie vielä pidemmälle, niin muiden ropaamisen kattelu tubesta ja ideoiden haku virtuaalisesti voittaa sen ropaamisenkin. Pysyy oma autotalli huomattavasti siistimpänä romuista ja rahat säästyy.

        En nyt sano että analogian vois vetää suoraan naisasioihin, mutta joku vois sanoakin :)

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      Unelmat toteutuu kun juo viinaa baareissa niin saa tavata naisia ja silloin sen kumppanin voi löytää.

      T: viinamies

    • Anonyymi

      Joillekin ainoa keino päästä lähelle naista on alkoholi kun ei muuten uskalla, selvinpäin.

    • Anonyymi

      Höpöhöpö. Raitis muss on paras mies. Ainoa ongelma on ettei heitä löydy mistään.

    • Anonyymi

      Silloinhan sitä vasta unelmoidaankin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      262
      2364
    2. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      148
      1322
    3. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      37
      1261
    4. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      63
      1114
    5. Pääseekö E.M.Pekkinen Oy konkurssiin?

      Riittääkö riittävästi varallisuutta ja omaisuutta aloittaa konkurssi menettely? https://empekkinen.smartpage.fi/juhlan
      Maailman menoa
      10
      906
    6. Maajussille morsian: Maajussi-Teemu rehellisenä - Tilittää morsioehdokkaiden kirjeistä: "Se oli..."

      Maajussille morsian starttasi taas. Tsemppiä maajussi-Teemulle rakkauden löytymiseen! Lue Teemun haastattelu: https://
      Maajussille morsian
      4
      867
    7. Haloo Purra ja muut hönöt, Suomen rikkain maksaa veroa 4,7 %.

      Mites leikkaukset edistyy, MOTin mukaan Herlin kaikkien kikkailujen jälkeen maksaa tämän veroprosentin.
      Maailman menoa
      245
      827
    8. Opettajat kertovat miten karuksi koulunkäynti on mennyt Suomessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010672912.html Tämä asia on ollut jo tiedossa monilla tavan ihmisillä pitkään Suomessa
      Maailman menoa
      74
      802
    9. Sinähän olet fiksu nainen, joten kuuntele

      Tulet pettymään miehiin, jotka osaavat hurmata sinut parhaiten ja joihin sorrut helpoimmin. Sulla on hyvin asiat. Miksi
      Ikävä
      61
      781
    10. Kysyisin vain yhden kysymyksen

      Haluatko häntä, kaivattuasi, enää oikeasti elämääsi?
      Ikävä
      55
      780
    Aihe