Rakastua työkaveriin ja vielä varattuna. Kun ei tiedä mitä toinen ajattelee vaikka ehkä tunne molemminpuolista.
Kuluttavaa tällainen olotila.
Tuskallista
24
2362
Vastaukset
- Anonyymi
Koita varattuna varattua ja kannattaa miettiä tarkasti mihin ryhtyy
- Anonyymi
Samoin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin
Ikävä tilanne joka saa miettimään omaa mielenterveyttä ja arvomaailmaa
- Anonyymi
Toivottavasti et oo ongelmissa asioiden suhteen 🙏
- Anonyymi
Jep aika haikealta tuntuu.
- Anonyymi
Itse en ole enää varattu..
- Anonyymi
Varattuna? Mitä?
Oot pimee.
Nyt oot menettänyt kaiken. - Anonyymi
Muuta Afganistaniin tai Namibiaan tai Sri Lankaan
- Anonyymi
Niin on. Vaikka en minä olisi nykyistä parisuhdetta jättämässä, eikä varmasti hänkään. Vaan kyllä se silti kuluttaa! Välillä mietin, että missä vaiheessa vaikuttaisi liian ilmiselvältä, että kaipaan hänen katsetta, seuraa ja huomiota. Saatan siksi välillä olla kärjistetyn välinpitämätön.
- Anonyymi
Sinä olet ihmiskunnan pohjasakkaa. Herätät toivoa muissa ja et aio jättää parisuhdettasi kuitenkaan jättää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet ihmiskunnan pohjasakkaa. Herätät toivoa muissa ja et aio jättää parisuhdettasi kuitenkaan jättää.
Minkäs sitä tunteilleen voi.. teot on eri asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet ihmiskunnan pohjasakkaa. Herätät toivoa muissa ja et aio jättää parisuhdettasi kuitenkaan jättää.
Tää ei ollut ap:lta.
- Anonyymi
Oletko mies vai nainen? Missä olet tavannut hänet?
- Anonyymi
M vai N?
- Anonyymi
N.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N.
Minnepäin menee?
- Anonyymi
Tyhmyyttä se on. Tyhmää.
- Anonyymi
Laittakaa jotain tunnisteita, pieni vinkki jonka vain te kaks tiedätte. 🙏😊
- Anonyymi
Eiköhän hän (mies) tiedä, missä mennään.
- Anonyymi
Eläinten touhua ja käytöstä ja ajattelua (eli nada)
- Anonyymi
Yrittäisit panna sinkkuja.
- Anonyymi
Tästäkin onneksi oaranee, varattuna rakastumisesta varattuun 😊
- Anonyymi
Paranee
Vaikka asiahan minulle ei varsinaisesti kuulu. Niin ei hätää. Varattuihin en koske vaikka olisi kuinka paljon tunteita. Siinä satuttaa vain kaikkia osapuolia. Eikä siitä aiheutuvaa draama jaksa Erkkikään.
Sama pätee myös vastaeronneisiin tai eksistä haaveileviin. Hoitakaahan ihmiset vanha juttu ensin alta pois ja selvittäkää tilanne itsenne kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439