Rakastua työkaveriin ja vielä varattuna. Kun ei tiedä mitä toinen ajattelee vaikka ehkä tunne molemminpuolista.
Kuluttavaa tällainen olotila.
Tuskallista
24
2211
Vastaukset
- Anonyymi
Koita varattuna varattua ja kannattaa miettiä tarkasti mihin ryhtyy
- Anonyymi
Samoin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin
Ikävä tilanne joka saa miettimään omaa mielenterveyttä ja arvomaailmaa
- Anonyymi
Toivottavasti et oo ongelmissa asioiden suhteen 🙏
- Anonyymi
Jep aika haikealta tuntuu.
- Anonyymi
Itse en ole enää varattu..
- Anonyymi
Varattuna? Mitä?
Oot pimee.
Nyt oot menettänyt kaiken. - Anonyymi
Muuta Afganistaniin tai Namibiaan tai Sri Lankaan
- Anonyymi
Niin on. Vaikka en minä olisi nykyistä parisuhdetta jättämässä, eikä varmasti hänkään. Vaan kyllä se silti kuluttaa! Välillä mietin, että missä vaiheessa vaikuttaisi liian ilmiselvältä, että kaipaan hänen katsetta, seuraa ja huomiota. Saatan siksi välillä olla kärjistetyn välinpitämätön.
- Anonyymi
Sinä olet ihmiskunnan pohjasakkaa. Herätät toivoa muissa ja et aio jättää parisuhdettasi kuitenkaan jättää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet ihmiskunnan pohjasakkaa. Herätät toivoa muissa ja et aio jättää parisuhdettasi kuitenkaan jättää.
Minkäs sitä tunteilleen voi.. teot on eri asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää ei ollut ap:lta.
- Anonyymi
Oletko mies vai nainen? Missä olet tavannut hänet?
- Anonyymi
M vai N?
- Anonyymi
N.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N.
Minnepäin menee?
- Anonyymi
Tyhmyyttä se on. Tyhmää.
- Anonyymi
Laittakaa jotain tunnisteita, pieni vinkki jonka vain te kaks tiedätte. 🙏😊
- Anonyymi
Eiköhän hän (mies) tiedä, missä mennään.
- Anonyymi
Eläinten touhua ja käytöstä ja ajattelua (eli nada)
- Anonyymi
Yrittäisit panna sinkkuja.
- Anonyymi
Tästäkin onneksi oaranee, varattuna rakastumisesta varattuun 😊
- Anonyymi
Paranee
Vaikka asiahan minulle ei varsinaisesti kuulu. Niin ei hätää. Varattuihin en koske vaikka olisi kuinka paljon tunteita. Siinä satuttaa vain kaikkia osapuolia. Eikä siitä aiheutuvaa draama jaksa Erkkikään.
Sama pätee myös vastaeronneisiin tai eksistä haaveileviin. Hoitakaahan ihmiset vanha juttu ensin alta pois ja selvittäkää tilanne itsenne kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418