Olen todella isokokoinen nainen

Anonyymi-ap

Olen 26 vuotias nuori nainen. Harrastan kehonrakentamista. Olen isokokoinen: 187 senttiä pitkä ja 81 kiloinen. Kuntosalilla ja muutenkin tykkään käyttää punaisia legginsejä, kaikki punaiset legginssit näyttävät melko samoilta, mutta minä käytän adidaksen punaisia legginsejä melkein aina joka paikassa. Mun täytyy ottaa niille koko L, koska pienemmät koot puristavat paljon siitä perseen kohdalta, ja niissä ei ole yhtään tilaa perseelle. Tämä L kokokin puristaa perseestä, mutta ei niin paljon kuin pienemmät koot. Mun perse on siis tosi iso: en mahd

7

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tää jäi siis kesken: mun perse on siis sen verran iso, että en mahdu istumaan kunnolla kaksipaikkaisessa mopossa, vaan mun perse vie sen koko tilan ihan melkein. Kuntosalilla siis kun mulla on punaiset legginssit ja niissä perse näyttää isolta, mää nostan maasta painoa niin voitte kuvitella millaiselta mun perse näyttää 🤣🤣🤣. Tykkään siis varsinkin kesäisin kävellä julkisilla paikoilla ja ulkona muutenkin kun mulla on punaiset adidaksen legginssit ja ei mitään perseen edessä. Muille tulee varmaan nolo tilanne, kun joutuvat kattomaan mun isoa persettä esim kaupan ruokajonossa🤪. Kun kävelen punaisissa legginseissä, tunnen sen, että ne puristavat paljon ja sitten katson itseäni jostain peilistä ja näen ison pyllyni. En tiedä mitä ihmiset ajattelee, kun pitkä nainen, jolla on iso perse, kävelee kaikkien ohi ja "esittelee" persettään. Kävelen usein semmoisissa kengissä, mitkä tuovat pituutta lisää 10 cm, niin olen lähes kaksimetrinen jättiläinen, jonka perse on muita silmien korkeudella. ONKO ASIALLISTA, ETTÄ KÄVELEE JULKISELLA PAIKALLA ISOLLA PERSEELLÄ JA EI PEITÄ SITÄ?

      • Anonyymi

        On oikein kävellä julkisilla paikoilla.
        Pieni vinkki sulle jos et ole ennen kuullut: käytä punaisia legginssejä!


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        💋 ­N­y­­m­­f­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17885687k

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      kun nostaa rautaa niin se aiheuttaa, että pitää punaisesta väristä

      kun lakkaat nostamasta rautaa, niin väri muuttuu

    • Anonyymi

      en tee sinulla mitään kun olet noin herkullinen

      opin, että makupalat eivät saavu kauppaan

      • Anonyymi

        mutta yhdessä voisimme rakentaa yhdessä talon sinulla


    • Anonyymi

      vittu oli paska fiilis kun kuulokkeet eivät toimineet ja pää oli kipeä
      sit sain toimimaan ja musiikki tekee orgasmia

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3619
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1419
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1330
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1249
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1144
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1038
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1029
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1026
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      938
    Aihe