Olen todella isokokoinen nainen

Anonyymi-ap

Olen 26 vuotias nuori nainen. Harrastan kehonrakentamista. Olen isokokoinen: 187 senttiä pitkä ja 81 kiloinen. Kuntosalilla ja muutenkin tykkään käyttää punaisia legginsejä, kaikki punaiset legginssit näyttävät melko samoilta, mutta minä käytän adidaksen punaisia legginsejä melkein aina joka paikassa. Mun täytyy ottaa niille koko L, koska pienemmät koot puristavat paljon siitä perseen kohdalta, ja niissä ei ole yhtään tilaa perseelle. Tämä L kokokin puristaa perseestä, mutta ei niin paljon kuin pienemmät koot. Mun perse on siis tosi iso: en mahd

7

707

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tää jäi siis kesken: mun perse on siis sen verran iso, että en mahdu istumaan kunnolla kaksipaikkaisessa mopossa, vaan mun perse vie sen koko tilan ihan melkein. Kuntosalilla siis kun mulla on punaiset legginssit ja niissä perse näyttää isolta, mää nostan maasta painoa niin voitte kuvitella millaiselta mun perse näyttää 🤣🤣🤣. Tykkään siis varsinkin kesäisin kävellä julkisilla paikoilla ja ulkona muutenkin kun mulla on punaiset adidaksen legginssit ja ei mitään perseen edessä. Muille tulee varmaan nolo tilanne, kun joutuvat kattomaan mun isoa persettä esim kaupan ruokajonossa🤪. Kun kävelen punaisissa legginseissä, tunnen sen, että ne puristavat paljon ja sitten katson itseäni jostain peilistä ja näen ison pyllyni. En tiedä mitä ihmiset ajattelee, kun pitkä nainen, jolla on iso perse, kävelee kaikkien ohi ja "esittelee" persettään. Kävelen usein semmoisissa kengissä, mitkä tuovat pituutta lisää 10 cm, niin olen lähes kaksimetrinen jättiläinen, jonka perse on muita silmien korkeudella. ONKO ASIALLISTA, ETTÄ KÄVELEE JULKISELLA PAIKALLA ISOLLA PERSEELLÄ JA EI PEITÄ SITÄ?

• Anonyymi

On oikein kävellä julkisilla paikoilla.
        Pieni vinkki sulle jos et ole ennen kuullut: käytä punaisia legginssejä!

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

💋 ­N­y­­m­­f­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17885687k

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

kun nostaa rautaa niin se aiheuttaa, että pitää punaisesta väristä

kun lakkaat nostamasta rautaa, niin väri muuttuu

• Anonyymi

en tee sinulla mitään kun olet noin herkullinen

opin, että makupalat eivät saavu kauppaan

• Anonyymi

mutta yhdessä voisimme rakentaa yhdessä talon sinulla

• Anonyymi

vittu oli paska fiilis kun kuulokkeet eivät toimineet ja pää oli kipeä
      sit sain toimimaan ja musiikki tekee orgasmia

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe