Olen todella isokokoinen nainen

Anonyymi-ap

Olen 26 vuotias nuori nainen. Harrastan kehonrakentamista. Olen isokokoinen: 187 senttiä pitkä ja 81 kiloinen. Kuntosalilla ja muutenkin tykkään käyttää punaisia legginsejä, kaikki punaiset legginssit näyttävät melko samoilta, mutta minä käytän adidaksen punaisia legginsejä melkein aina joka paikassa. Mun täytyy ottaa niille koko L, koska pienemmät koot puristavat paljon siitä perseen kohdalta, ja niissä ei ole yhtään tilaa perseelle. Tämä L kokokin puristaa perseestä, mutta ei niin paljon kuin pienemmät koot. Mun perse on siis tosi iso: en mahd

7

744

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tää jäi siis kesken: mun perse on siis sen verran iso, että en mahdu istumaan kunnolla kaksipaikkaisessa mopossa, vaan mun perse vie sen koko tilan ihan melkein. Kuntosalilla siis kun mulla on punaiset legginssit ja niissä perse näyttää isolta, mää nostan maasta painoa niin voitte kuvitella millaiselta mun perse näyttää 🤣🤣🤣. Tykkään siis varsinkin kesäisin kävellä julkisilla paikoilla ja ulkona muutenkin kun mulla on punaiset adidaksen legginssit ja ei mitään perseen edessä. Muille tulee varmaan nolo tilanne, kun joutuvat kattomaan mun isoa persettä esim kaupan ruokajonossa🤪. Kun kävelen punaisissa legginseissä, tunnen sen, että ne puristavat paljon ja sitten katson itseäni jostain peilistä ja näen ison pyllyni. En tiedä mitä ihmiset ajattelee, kun pitkä nainen, jolla on iso perse, kävelee kaikkien ohi ja "esittelee" persettään. Kävelen usein semmoisissa kengissä, mitkä tuovat pituutta lisää 10 cm, niin olen lähes kaksimetrinen jättiläinen, jonka perse on muita silmien korkeudella. ONKO ASIALLISTA, ETTÄ KÄVELEE JULKISELLA PAIKALLA ISOLLA PERSEELLÄ JA EI PEITÄ SITÄ?

• Anonyymi

On oikein kävellä julkisilla paikoilla.
        Pieni vinkki sulle jos et ole ennen kuullut: käytä punaisia legginssejä!

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

💋 ­N­y­­m­­f­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17885687k

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

kun nostaa rautaa niin se aiheuttaa, että pitää punaisesta väristä

kun lakkaat nostamasta rautaa, niin väri muuttuu

• Anonyymi

en tee sinulla mitään kun olet noin herkullinen

opin, että makupalat eivät saavu kauppaan

• Anonyymi

mutta yhdessä voisimme rakentaa yhdessä talon sinulla

• Anonyymi

vittu oli paska fiilis kun kuulokkeet eivät toimineet ja pää oli kipeä
      sit sain toimimaan ja musiikki tekee orgasmia

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      112
      749
    2. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      685
    3. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      19
      670
    4. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      629
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      557
    6. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      526
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      525
    8. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      50
      519
    9. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      70
      504
    10. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63