Olen 26 vuotias nuori nainen. Harrastan kehonrakentamista. Olen isokokoinen: 187 senttiä pitkä ja 81 kiloinen. Kuntosalilla ja muutenkin tykkään käyttää punaisia legginsejä, kaikki punaiset legginssit näyttävät melko samoilta, mutta minä käytän adidaksen punaisia legginsejä melkein aina joka paikassa. Mun täytyy ottaa niille koko L, koska pienemmät koot puristavat paljon siitä perseen kohdalta, ja niissä ei ole yhtään tilaa perseelle. Tämä L kokokin puristaa perseestä, mutta ei niin paljon kuin pienemmät koot. Mun perse on siis tosi iso: en mahd
Olen todella isokokoinen nainen
7
525
Vastaukset
- Anonyymi
Tää jäi siis kesken: mun perse on siis sen verran iso, että en mahdu istumaan kunnolla kaksipaikkaisessa mopossa, vaan mun perse vie sen koko tilan ihan melkein. Kuntosalilla siis kun mulla on punaiset legginssit ja niissä perse näyttää isolta, mää nostan maasta painoa niin voitte kuvitella millaiselta mun perse näyttää 🤣🤣🤣. Tykkään siis varsinkin kesäisin kävellä julkisilla paikoilla ja ulkona muutenkin kun mulla on punaiset adidaksen legginssit ja ei mitään perseen edessä. Muille tulee varmaan nolo tilanne, kun joutuvat kattomaan mun isoa persettä esim kaupan ruokajonossa🤪. Kun kävelen punaisissa legginseissä, tunnen sen, että ne puristavat paljon ja sitten katson itseäni jostain peilistä ja näen ison pyllyni. En tiedä mitä ihmiset ajattelee, kun pitkä nainen, jolla on iso perse, kävelee kaikkien ohi ja "esittelee" persettään. Kävelen usein semmoisissa kengissä, mitkä tuovat pituutta lisää 10 cm, niin olen lähes kaksimetrinen jättiläinen, jonka perse on muita silmien korkeudella. ONKO ASIALLISTA, ETTÄ KÄVELEE JULKISELLA PAIKALLA ISOLLA PERSEELLÄ JA EI PEITÄ SITÄ?
- Anonyymi
On oikein kävellä julkisilla paikoilla.
Pieni vinkki sulle jos et ole ennen kuullut: käytä punaisia legginssejä! - Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17885687k
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
kun nostaa rautaa niin se aiheuttaa, että pitää punaisesta väristä
kun lakkaat nostamasta rautaa, niin väri muuttuu - Anonyymi
en tee sinulla mitään kun olet noin herkullinen
opin, että makupalat eivät saavu kauppaan- Anonyymi
mutta yhdessä voisimme rakentaa yhdessä talon sinulla
- Anonyymi
vittu oli paska fiilis kun kuulokkeet eivät toimineet ja pää oli kipeä
sit sain toimimaan ja musiikki tekee orgasmia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525340- 833993
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3312352Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2671942Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171808Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain571400Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951300- 701242
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331207Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2971190