Olen todella isokokoinen nainen

Anonyymi-ap

Olen 26 vuotias nuori nainen. Harrastan kehonrakentamista. Olen isokokoinen: 187 senttiä pitkä ja 81 kiloinen. Kuntosalilla ja muutenkin tykkään käyttää punaisia legginsejä, kaikki punaiset legginssit näyttävät melko samoilta, mutta minä käytän adidaksen punaisia legginsejä melkein aina joka paikassa. Mun täytyy ottaa niille koko L, koska pienemmät koot puristavat paljon siitä perseen kohdalta, ja niissä ei ole yhtään tilaa perseelle. Tämä L kokokin puristaa perseestä, mutta ei niin paljon kuin pienemmät koot. Mun perse on siis tosi iso: en mahd

7

559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tää jäi siis kesken: mun perse on siis sen verran iso, että en mahdu istumaan kunnolla kaksipaikkaisessa mopossa, vaan mun perse vie sen koko tilan ihan melkein. Kuntosalilla siis kun mulla on punaiset legginssit ja niissä perse näyttää isolta, mää nostan maasta painoa niin voitte kuvitella millaiselta mun perse näyttää 🤣🤣🤣. Tykkään siis varsinkin kesäisin kävellä julkisilla paikoilla ja ulkona muutenkin kun mulla on punaiset adidaksen legginssit ja ei mitään perseen edessä. Muille tulee varmaan nolo tilanne, kun joutuvat kattomaan mun isoa persettä esim kaupan ruokajonossa🤪. Kun kävelen punaisissa legginseissä, tunnen sen, että ne puristavat paljon ja sitten katson itseäni jostain peilistä ja näen ison pyllyni. En tiedä mitä ihmiset ajattelee, kun pitkä nainen, jolla on iso perse, kävelee kaikkien ohi ja "esittelee" persettään. Kävelen usein semmoisissa kengissä, mitkä tuovat pituutta lisää 10 cm, niin olen lähes kaksimetrinen jättiläinen, jonka perse on muita silmien korkeudella. ONKO ASIALLISTA, ETTÄ KÄVELEE JULKISELLA PAIKALLA ISOLLA PERSEELLÄ JA EI PEITÄ SITÄ?

• Anonyymi

On oikein kävellä julkisilla paikoilla.
        Pieni vinkki sulle jos et ole ennen kuullut: käytä punaisia legginssejä!

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

💋 ­N­y­­m­­f­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17885687k

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

kun nostaa rautaa niin se aiheuttaa, että pitää punaisesta väristä

kun lakkaat nostamasta rautaa, niin väri muuttuu

• Anonyymi

en tee sinulla mitään kun olet noin herkullinen

opin, että makupalat eivät saavu kauppaan

• Anonyymi

mutta yhdessä voisimme rakentaa yhdessä talon sinulla

• Anonyymi

vittu oli paska fiilis kun kuulokkeet eivät toimineet ja pää oli kipeä
      sit sain toimimaan ja musiikki tekee orgasmia

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109