Hellittääkö tuska koskaan?

Anonyymi-ap

Tänään tulee tasan kolme vuotta siitä, kun sain tietää, että miehelläni oli ollut puoli vuotta salasuhde (ei seksiä) toiseen naiseen. Siitä lähtien tuskani on ollut aivan hirveä, päivääkään ei ole ollut, ettenkö olisi ajatellut asiaa.

Jatkoimme yhteistä avioliittoa, mutta tunteeni miestäni kohtaan ovat todella vaihtelevia. Vaikka lämpimiä tunteita häntä kohtaan ei oikeastaan ole, olen kuitenkin rikki, eikä "parantumista" tunnu tapahtuvan. Jaksanko vielä odottaa, että jollain tapaa unohtaisin asian joskus (anteeksi en todellakaan pysty antamaan koskaan) vai kannattaisiko nyt laittaa pöytähopeat jakoon?

Kokemuksia kiitos ❤️

54

1082

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä, vaimo petti täällä. 1,5v kelannut asioita. Tajuan, että pettämistä on ollut paljon. Pitkä liitto takana. Luulin vaimoa hyväksi. Varmaan petti uudestaan ja uudestaan, kun ei jäänyt kiinni. Jos on valinnanvaraa, heitä menemään.

    • Anonyymi

      No eihän tuossa ole kuin yksi vaihtoehto. Miksi et saa eroa aikaiseksi vaan edelleeen vatvot asiaa?

      • Anonyymi

        Keeping up appearances. Naisella ei ole varaa olla ilman miehensä tuomaa elintasoa 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keeping up appearances. Naisella ei ole varaa olla ilman miehensä tuomaa elintasoa 😂

        Harmiksesi täytyy kertoa, että minä olen meistä se varakkaampi osapuoli. Erossa mieheni ei saa kuin oman henkilökohtaisen omaisuutensa.


      • Anonyymi

        Kun vaihtoehdot huonompia. Pitäis olla joku kaunis niin ulkoa ja sisältä ja tykkäisi urheilla ja liikkua. Aktiivinen ja osaa myös rentoutua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmiksesi täytyy kertoa, että minä olen meistä se varakkaampi osapuoli. Erossa mieheni ei saa kuin oman henkilökohtaisen omaisuutensa.

        Meillä sama tai itseasiassa miehellä on kiinteistöissä rahaa varallisuutta mutta minulla on paremmat tulot.

        Rakastan miestäni mutten ole ilmeisesti hänelle se oikea koska valitsee monen m6un asian ennen minua ja on tyly.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä sama tai itseasiassa miehellä on kiinteistöissä rahaa varallisuutta mutta minulla on paremmat tulot.

        Rakastan miestäni mutten ole ilmeisesti hänelle se oikea koska valitsee monen m6un asian ennen minua ja on tyly.

        Minun puoliso osoittautui näillä merkeillä narsisitiksi. Ihmettelin miksi kaikki muut on tärkeämpi ja kaikille muille ystävällinen. Loput olivat "kateellisia" hänelle/meille/minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun puoliso osoittautui näillä merkeillä narsisitiksi. Ihmettelin miksi kaikki muut on tärkeämpi ja kaikille muille ystävällinen. Loput olivat "kateellisia" hänelle/meille/minulle.

        Ihan sama huomio ja kun itse hankit jotain tai teet jotain niin mies omii muiden kehut.
        Esim mylläsin kasvimaan kovalla työllä siis perustin,nyt siellä rehut kukoistaa kun esikasvatin kevättalvella osan ja oon istuttanut,hoitanut,tehnyt kompostia,peitellyt yöksi pari viikkoa ja sama kasvihuoneessa.Isoja kukkivia kukkia ja vihanneksia.Marjapensaat on leikannut ja luomulannoitellu,ovat reheviä ,nurmikkoa leikkaan niin mies kuljettaa puolituttuja ihmisiä pitkin pihaa esitellen miten on uurastanut.En enää edes viitsi puuttua asiaan,on käynyt kaikki tuollainen jo niin tutuksi.Siinäpähän saakoon kicksinsä ja omanarvontuntonsa pönkitystä. Minua ei kehu koskaan ei mistään vaan hän on aina tehnyt enemmän,paremmin ja minä vaan siivellä elän vaikka tienaan enemmän. Joku kait se on lapsuudenajan vaurio kun pitää joka paikasta repiä hinnalla millä hyvänsä kehuja jne


    • Anonyymi

      Oli liittonne avi- tai avoliitto, aivan sama. Mies on huolellisesti ja harkiten heittäny lokaa kasvoillesi. Mies on valheilla rikkonut oletetun ja oleellisen sopimuksenne; ei huorata muiden kanssa.

      Tuo on enemmän kuin tarpeeksi hyvä syy nakata huoraaja sinne minne kuuluukin: sikojen kanssa samaan lättiin.
      Sinä et sinne kuulu. Ymmärrä arvosi ja ja kunnioita asennettasi.

      Vain laske mies lättiin ja jatka omaa elämääsi ilman tunnontuskia. Olisit onnellinen päästessäsi noin ala-arvoisesta saastasta eroon!

    • Anonyymi

      Ei ole kokemusta mutta on syntynyt vahva epäilys viimeisen kahden vuoden aikana.
      Naimisissa oltu yli 20v eikä ole aikaisemmin ollut epäilyä toisesta naisesta.
      Ahdistaa joka päivä,herään ahistukseen ja nukahdan siihen,valvon usein myös öisin ajdistuksen vuoksi.
      En jaksanut välillä käydä töissäkään.
      En ole enää oma itseni vaan ihmisraato.
      En voi kunnolla keskittyä tekemiseen.
      Itken pitkin päivää.
      En jaksa miettiä asioita eteenpäin,elän hetken kerrallaan.
      Teen töitäni kuin robotti.
      Koen jo menettäneeni mieheni,toisinaan tuntuu kuin hän olisi jo kuollut minulle.
      Rakastan häntä ja tuska on kuin polttava möykky palleassa ja rinnassa joka kuristaa ja puristaa,lamaannuttaa.
      Näen miten mies erkanee erkanemistaan lähestymisyrityksistäni huolimatta,yksin en voi hoitaa suhdettamme.
      Mies menee ja tulee,alkanut valehtelemaan,ei latso silmiin puhuessaan, ei kerro asioistaan,ei osoita minua kohtaan kiinnostusta enää jne.Tuota kestänyt 2-3v.
      Koen valtavaa yksinäisyyttä ja hylkäämisen tunnetta.
      Yritän keksiä uusia harrastuksia ja mielenkiinnonkohteita mutta niissäkin tulee vastaan muistutuksia menetyksestä.
      Kuin olisin menettänyt läheisen ja tärkeän ihmisen.Kuin olisin kadottanut ison palan itsestäni.
      Olen ihan hukassa.
      Kuin joku olisi kuollut.
      Eläminen,olla elossa on tällä hetkellä tosi raskasta. Menen sinnillä eteenpäin mutten tiedä kauanko jaksan.Kiikun jaksamisen ääritajoilla.
      Aikaisemmin olin eläväinen,nauravainen huumorintajuinen ja leppoisa.
      Nykyään en tiedä kuka ja millainen olen,olen jopa vieras itselleni. Olo on varsin tasapainoton mutta yritän peittää sen.
      Pahinta on että meillä on lapsia tosin jo yeiniikäisiä mutta koen etten enää osaa olla heille se vanhempi joka haluaisin olla joka ennen olin.
      Syytän tuosta itseäni.
      Syytän itseäni millainen olen nykyään koska en osaa käsitellä tätä tilannetta järkevästi niin että olisin kärsivällinen ja rauhallinen iloinen jne vaan annan tilanteen hajottaa minua mutta en voi mitään,tunne on niin musertava että se murskaa minut pikku hiljaa.
      Olen ollut aina jaksava,asiallinen mutta tämä tilanne on se joka repii minut rikki.
      Haluaisin tämän loppuvan.Haluaisin kuulka totuuden,kaiiki sen käännekohdatkin niin pystyisin rakentamaan uutta tietäisin paremmin mitä yeen seuraavaksi.

      Kertokaa hyvät ihmiset mahdollisimman nopeasti kumppanillenne jos alatte salasuhteeseen sillä toinen vaistoaa paljon ja on hyvin ristiriitaisen olon vallassa.
      Tynnustus ja rehellisyys selkeyttää vaikka se tuntuu pahalta
      Aina totuus on parempi loppuseltaan vaikka se ei hyvältä sillä hetkellä tunnu.

      • Anonyymi

        Mistä epäilyksesi ovat heränneet? Kyllä asiat pitäisi selvittää jotenkin, et muuten jaksa pitkään. Itse epäilin toista naista puolisen vuotta ja se aika oli ahdistavaa. Sitten ratsasin miehen puhelimen ja salaisuudet paljastuivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä epäilyksesi ovat heränneet? Kyllä asiat pitäisi selvittää jotenkin, et muuten jaksa pitkään. Itse epäilin toista naista puolisen vuotta ja se aika oli ahdistavaa. Sitten ratsasin miehen puhelimen ja salaisuudet paljastuivat.

        On henkisesti poissa kun on paikalla,muissa maailmoissa ja usein räolää kännykkää.Vessassakin on puhelimellaan ja pikku tauot,tyhjät tilat käyttää puhelimen räpläykseen. fyysisesti on paljon poissa kotoa.
        Hermostuu jos kysyn mihin menee.Ei tee aloitetta seksiin.
        Ei kerro suunnitelmistaan kuin just lähdön hetkellä.Ei tee kotona mitään,mikään ei kiinnosta kotona,ei työt eikä lapset.
        Lapsetkin reagoivat isän käytökseen.
        Kokevat ol3vansa haitta ja riesa isälleen koska isää ei saisi häiritä ja tiuskii,vetäytyy sinne puhelimelleen omaan rauhaan.
        Harrastelee ja kulkee missä milloinkin,perään ei saa soitella tai hermostuu.
        Kysyttäessä vastaa että rakastaa ja välittää niin minusta kuin perheestään. Kysyin myös toisesta naisesta vastasi ettei ole koskaan ollut sellaista. Mutta on jäänyt kiinni viimevuosina monen monta kertaa valheesta. Valehdellut esim menoistaan,onkin ollut eri paikassa jne. Valehtelee pikkuasioistakin.En enää viitsi olla sanomassa hänen valehtelustaan ettei mene nalkuttamiseksi.
        Salailee minulta asioita esim löysin yksityislääkärikuitteja useampia autotallin kaapin perältä useammalta vuodelta
        Ei ota kotiin yhteyttä jos on useamman yön pois.Alkanut siis ulkoistamaan itsensä minusta ja perheestä.

        Ahdistaa ja itkettää kirjoittaessani tätä. Menen ihan lukkoon ja putoan jonnekkin syvään kuiluun.

        Miehellä puhelimessa salasana,en pysty ratsaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On henkisesti poissa kun on paikalla,muissa maailmoissa ja usein räolää kännykkää.Vessassakin on puhelimellaan ja pikku tauot,tyhjät tilat käyttää puhelimen räpläykseen. fyysisesti on paljon poissa kotoa.
        Hermostuu jos kysyn mihin menee.Ei tee aloitetta seksiin.
        Ei kerro suunnitelmistaan kuin just lähdön hetkellä.Ei tee kotona mitään,mikään ei kiinnosta kotona,ei työt eikä lapset.
        Lapsetkin reagoivat isän käytökseen.
        Kokevat ol3vansa haitta ja riesa isälleen koska isää ei saisi häiritä ja tiuskii,vetäytyy sinne puhelimelleen omaan rauhaan.
        Harrastelee ja kulkee missä milloinkin,perään ei saa soitella tai hermostuu.
        Kysyttäessä vastaa että rakastaa ja välittää niin minusta kuin perheestään. Kysyin myös toisesta naisesta vastasi ettei ole koskaan ollut sellaista. Mutta on jäänyt kiinni viimevuosina monen monta kertaa valheesta. Valehdellut esim menoistaan,onkin ollut eri paikassa jne. Valehtelee pikkuasioistakin.En enää viitsi olla sanomassa hänen valehtelustaan ettei mene nalkuttamiseksi.
        Salailee minulta asioita esim löysin yksityislääkärikuitteja useampia autotallin kaapin perältä useammalta vuodelta
        Ei ota kotiin yhteyttä jos on useamman yön pois.Alkanut siis ulkoistamaan itsensä minusta ja perheestä.

        Ahdistaa ja itkettää kirjoittaessani tätä. Menen ihan lukkoon ja putoan jonnekkin syvään kuiluun.

        Miehellä puhelimessa salasana,en pysty ratsaamaan.

        Noilla tuntemuksilla ja vaimon erikoisilla kommenteilla uskon että vaimo petti myös. Pariterapiassa homma kääntyi siten, että olen vain kuvitellut kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noilla tuntemuksilla ja vaimon erikoisilla kommenteilla uskon että vaimo petti myös. Pariterapiassa homma kääntyi siten, että olen vain kuvitellut kaiken.

        On mahdollista sekin että olemme kuvitelleet.Me kävimme pariterapiassa 3 kertaa.Terapeutti sanoi että hyvää on siinä kun teillä molemmilla on hyvä tahto.Ihmettelen kommenttiaan sillä mies ei puhunut mitään,sanoi vain että ei ole mitään sanottavaa että hän on tyytyväinen. Tuntui että olin raahannut hänet sinne.

        Viimeisen pariterapian jälkeen mies lähti viikoksi ulkomaille.Tuliaiseksi toi hajuvesipullon ,en kykene käyttämään ollenkaan hajusteita ja hän tietää sen.Meillä kaikki on hajustamatonta ja usein reilun 10v aikana olen sanonut etten voi käyttää hajuvesiä ollenkaan. Noh sanoin miehelleni että kiitos mutten voi käyttää joten annan teinille ei puhuttu siittä sen enempää.

        Tällä hetkellä mies on lapissa lomareissullaan. Ei ole ottanut mitään yhteyttä. Kerran soitin toissailtana ja vastaus oli äreän kuuloinen " mitä asiaa??!!" ja että onko jottain tärkeää asiaa,oli lyhyt puhelu se.

        En osaa tietenkään sanoa vaimostasi onko pettänyt.En tiedä miehestänikään mutta on vahvana epäilys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On henkisesti poissa kun on paikalla,muissa maailmoissa ja usein räolää kännykkää.Vessassakin on puhelimellaan ja pikku tauot,tyhjät tilat käyttää puhelimen räpläykseen. fyysisesti on paljon poissa kotoa.
        Hermostuu jos kysyn mihin menee.Ei tee aloitetta seksiin.
        Ei kerro suunnitelmistaan kuin just lähdön hetkellä.Ei tee kotona mitään,mikään ei kiinnosta kotona,ei työt eikä lapset.
        Lapsetkin reagoivat isän käytökseen.
        Kokevat ol3vansa haitta ja riesa isälleen koska isää ei saisi häiritä ja tiuskii,vetäytyy sinne puhelimelleen omaan rauhaan.
        Harrastelee ja kulkee missä milloinkin,perään ei saa soitella tai hermostuu.
        Kysyttäessä vastaa että rakastaa ja välittää niin minusta kuin perheestään. Kysyin myös toisesta naisesta vastasi ettei ole koskaan ollut sellaista. Mutta on jäänyt kiinni viimevuosina monen monta kertaa valheesta. Valehdellut esim menoistaan,onkin ollut eri paikassa jne. Valehtelee pikkuasioistakin.En enää viitsi olla sanomassa hänen valehtelustaan ettei mene nalkuttamiseksi.
        Salailee minulta asioita esim löysin yksityislääkärikuitteja useampia autotallin kaapin perältä useammalta vuodelta
        Ei ota kotiin yhteyttä jos on useamman yön pois.Alkanut siis ulkoistamaan itsensä minusta ja perheestä.

        Ahdistaa ja itkettää kirjoittaessani tätä. Menen ihan lukkoon ja putoan jonnekkin syvään kuiluun.

        Miehellä puhelimessa salasana,en pysty ratsaamaan.

        Vaikka ei olisi salasanaa, niin ei toisen puhelimelle saa mennä, sillä se on rikos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka ei olisi salasanaa, niin ei toisen puhelimelle saa mennä, sillä se on rikos.

        Olkoon. Mieluummin sitä istuu vankilassa kuin elää helvetissä epätietoisuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka ei olisi salasanaa, niin ei toisen puhelimelle saa mennä, sillä se on rikos.

        I know that,mutta varmaan mrnisin jos pääsisin.Ennemmin ottaisin asiasta selvää päästäkseni tästä kummallisesta käytöksestä jyvälle ja sen 1000 e sakot kuin elän epätietoisuudessa.

        Joku.mies oli saanutalle 200e sakot jäädessään kiinni naisen kännykän tarkastamisesta,nainen oli noin jäänyt kiinni pettämisestä. Mies kertoi että oli sen väärti.Naisella oli salasuhde kestänyt pari vuotta.silläkin hetkellä nainen oli valehdellut menevänsä työmatkalle, mutta puhelimestä löytyikin mökkireissu suunnitelmat salarakkaan kanssa.

        Mies oli ihan riekaleina ennen naisen puhelimen tarkastusta,meinasi että oli helpotus kuulla pettämisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        I know that,mutta varmaan mrnisin jos pääsisin.Ennemmin ottaisin asiasta selvää päästäkseni tästä kummallisesta käytöksestä jyvälle ja sen 1000 e sakot kuin elän epätietoisuudessa.

        Joku.mies oli saanutalle 200e sakot jäädessään kiinni naisen kännykän tarkastamisesta,nainen oli noin jäänyt kiinni pettämisestä. Mies kertoi että oli sen väärti.Naisella oli salasuhde kestänyt pari vuotta.silläkin hetkellä nainen oli valehdellut menevänsä työmatkalle, mutta puhelimestä löytyikin mökkireissu suunnitelmat salarakkaan kanssa.

        Mies oli ihan riekaleina ennen naisen puhelimen tarkastusta,meinasi että oli helpotus kuulla pettämisestä.

        Petetty alkaa epäilemään itseään ja omaa mielenterveyttään,pitää itseään sairaana ja jarhaluuloisena. On helpottavaa kun totuus tulee esille tietää ettei olekkaan se vinoon kasvanut häiriöitynut hajallaan oleva tutuseva raunio vaan syy on oikea ja reaktio on oikea,inhimillinen.
        Kiinni jääminen tai tunnustaminen ensin vie maan jalkojen alta mutta lopulta se on kaikkien kannalta parasta.


      • Anonyymi

        Miksi roikkua ihmisessä, joka ei halua sinua????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi roikkua ihmisessä, joka ei halua sinua????

        Mistä sait päähäsi, että roikun hänessä, vaikka hän ei halua minua? Olen sanonut hänelle kymmeniä kertoja, ettei minulla ole lämpimiä tunteita enää häntä kohtaan ja avioero saattaa vielä tulla. Mies on epätoivoinen, sanoo, että jos jätän hänet, hänellä ei ole mitään syytä elää. Päivittäin vannoo rakkauttaan minua kohtaan jne. jne. Kyllä koen, että hän haluaa minut kovastikin.


    • Anonyymi

      Onneksi näin ei ole

    • Anonyymi

      Kyllikin on varattu

    • Anonyymi

      Ruotsiin pitäisi mennä mutta ei oo kielipää

    • Anonyymi

      Olo on pettynyt

    • Anonyymi

      Eipä siinä. Luovu itsekkäästä minä minä -ajattelusta. Miehesi on ihminen siinä, missä sinäkin. Joku ajoi hänet etsimään muuta. Sinun tehtäväsi on selvittää se, mitä teiltä puuttui / puuttuu ja pohtia, löytyykö sitä teiltä jatkossa ja onko halua edes etsiä.

      • Anonyymi

        Sivusta kirjoitanbettei se ole aivan noinkaan aina sillä mies vastaa yksin valinnoistaan. Kun hän on pettänyt,on hän aivan itse vastuussa omista valinnoistaan.

        Voi olla myös niin että kotona on seksiä,on rakkautta on kaikkea sitä mitä moni pitäisi tyydyttävänä suhteena mutta toinen pettää silti.

        Ihminen voi pettää ihan omaa mukavuudenhaluisuuttaan,kylmyyttääb,itsekkyyttään piittaamatta muiden tunteista.Ainoa huoli hänellä onkin ettei jää kiinni. Aloittajan k8hdqlla ei välttämättä kyse ole tuollaisesta miehestä.Haluan vain tuoda esille senkin puolen että pettämiseen ei aina löydy syytä kotoa vaan se on pettäjän onassa päässä. Tuokin seikka on hyvä huomioida ennenkuin alkaa antamaan neuvoja.


    • Anonyymi

      Valintahan on omasi millaisen elämän haluat elää viettää

      • Anonyymi

        Aina voi valita,oikeassa olet. Tunteitaan ei voi kuitenkaan valita,ei voi valita että nyt en ole surullinen,nyt en ole iloinen,nyt en ole pettynyt,nyt en ole masentunut.

        Kannattaa aina miettiä tekojensa seurauksia sitä miten ne vaikuttavat toiseen.

        Tiedän ihmisiä jotka ovat jo iäkkäitä eivätkä ole päässeet täysin irti petetyksi tulemisesta.
        Kannattaa miettiä tarkkaan kun lähtee pettämään onko valmis rikkomaqn toisen,onko valmis kantamaan pettämisen swuraukset,haluaako oikeasti satuttaa ja kantamaan vastuunsa siittä loppuun asti sillä vaikka jokainen voi valita itse niin särkynyt sydän ei ole koskaan enään se entinen


    • Anonyymi

      Mitä ihmeen pettämistä se on ellei ole seksiä? Sehän on silloin vain ystävä.

      • Anonyymi

        Kyllä minun mielestäni salaiset tapaamiset, viestittely, rakkauden tunnustukset ja pussailu ovat pettämistä.


      • Anonyymi

        Kos antaa aikansa toiselle naiselle romanttiseesa mielessä se ei ole mitään muuta kuin pettämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minun mielestäni salaiset tapaamiset, viestittely, rakkauden tunnustukset ja pussailu ovat pettämistä.

        Ja tosiaanko luulet, että se on jäänyt tuohon. Höpö höpö. Päätyyn on menty.


    • Anonyymi

      Hellittää. Nyt tuntuu ettei hellitä ja koko maailmasi on romahtanut. Se minkä varaan olet rakentanut,antanut itsesi ja rakastanut on romahtanut,poljettu rikottu,murskattu. Kaikki se kaunis on revitty.Se syvin sisin jonka annoita ja luotit,rakastit on rikottu silti tuska hellittää vielä.Siihen menee aikaa mutta se hellittää.
      Ei ole ihme vaikka tunnet nyt kaikkia tunteita mitä elämän kirjossa on mahdollista tuntea sillä annoit itsesi ja otit hänet itseesi.
      Otit koko sielullasi koko minuutesi oli hänen ja hänen sinun.
      Se revittiin rikki väkisin ja väkivaltaisesti.Ei ihne että olet pirstaleina.
      Mutta se hellittää.Tudka laantuu ja muuttaa muotoaan.
      Kuitenkaan et enää koskaan ole entisesi mutta olet se miksi muokkaudut.Pidä huoli itsestäsi.Vain sinä voit korjata itsesi.
      Olet vahva ja pystyt siihen. Toisen moja on hänen omansa, et olisi ansainnut sitä, mutta niin kävi.

      • Anonyymi

        Kiitos ihanasta kommentistasi ❤️

        Se tässä eniten ahdistaa, että paljastumisesta on kulunut jo kolme vuotta, mutta välillä tuntuu, että siitä on vain kolme päivää. Tuntemukset ovat ihan yhtä hirveitä. Välillä mietin, auttaisiko eheytymistäni, jos kostaisin miehelleni kylmäverisesti, jopa paljon pahemmalla tavalla. Loukkaisin häntä oikein kunnolla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ihanasta kommentistasi ❤️

        Se tässä eniten ahdistaa, että paljastumisesta on kulunut jo kolme vuotta, mutta välillä tuntuu, että siitä on vain kolme päivää. Tuntemukset ovat ihan yhtä hirveitä. Välillä mietin, auttaisiko eheytymistäni, jos kostaisin miehelleni kylmäverisesti, jopa paljon pahemmalla tavalla. Loukkaisin häntä oikein kunnolla...

        Ei se pettäminen auta. Mä yritin kostaa, mutta en saanut siitä mitään. Homma jäi kesken. Haaveilen salasuhteesta, jossa olisi tunteita. Niitä tunteita kaipaan eniten, että olen jonkun mielestä haluttava. Tajusin, että elämäni on kulissia vaikka nyt vaimo ylistää minua. Se ei vain ole aitoa vaan love bombing. Voi googlettaa niin ymmärtää tilanteeni. En pääse tilanteesta heti edes irti, koska on lapsia, talot ja yritys sidottu taloon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se pettäminen auta. Mä yritin kostaa, mutta en saanut siitä mitään. Homma jäi kesken. Haaveilen salasuhteesta, jossa olisi tunteita. Niitä tunteita kaipaan eniten, että olen jonkun mielestä haluttava. Tajusin, että elämäni on kulissia vaikka nyt vaimo ylistää minua. Se ei vain ole aitoa vaan love bombing. Voi googlettaa niin ymmärtää tilanteeni. En pääse tilanteesta heti edes irti, koska on lapsia, talot ja yritys sidottu taloon.

        Hmmmm...oma tilanteeni on se, että mieheni jätti toisen naisen heti, kun suhde paljastui. Sanoi hakeneensa suhteesta huomiota ja jännitystä, joita ei omassa avioliitossaan saanut. Nyt on varmaan tyytyväinen, kun ei saa minulta sitäkään vähää, mitä ennen 😂 Mieheni yrittää hyvittää kaikin tavoin tekosiaan, joskus vähän liikaakin. Onko se "love bombingia", mene ja tiedä. Mutta huomiota, halauksia ja suukkoja on tullut kolme vuotta roppakaupalla päivittäin. En osaa suhtautua niihin oikein millään tavalla, joka kerta tulee mieleen, miten halaili ja suuteli toista naistakin. Vaikka tiedän, ettei harrastanut seksiä kakkosen kanssa, en halua sitä mieheni kanssa enää. Ehkä salasuhde, jossa olisi seksin lisäksi lämpimiä tunteita, kiinnostaisi minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ihanasta kommentistasi ❤️

        Se tässä eniten ahdistaa, että paljastumisesta on kulunut jo kolme vuotta, mutta välillä tuntuu, että siitä on vain kolme päivää. Tuntemukset ovat ihan yhtä hirveitä. Välillä mietin, auttaisiko eheytymistäni, jos kostaisin miehelleni kylmäverisesti, jopa paljon pahemmalla tavalla. Loukkaisin häntä oikein kunnolla...

        On kyllä päässä vikaa, jos pitää pettämisenä sitä että on kaveerannut toisen naisen kanssa, eikä ole mitään seksiä edes tapahtunut? Miten ystävyyssuhde voi olla pettämistä? Taidat olla vain eriskummalisen kateellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä päässä vikaa, jos pitää pettämisenä sitä että on kaveerannut toisen naisen kanssa, eikä ole mitään seksiä edes tapahtunut? Miten ystävyyssuhde voi olla pettämistä? Taidat olla vain eriskummalisen kateellinen.

        Tai sitten et vain tunne kuten hän, koska et edes ole hän.


    • Anonyymi

      Mitä ihmeen pettämistä se on ellei ole harratettu edes seksiä? Outoa on…

      • Anonyymi

        On sekin.


      • Anonyymi

        Kyllä rakkaudentunnustukset, vähäpukeiset kuvat ja hotellivaraukset ovat pettämistä.


    • Anonyymi

      Ehkä olisi parempi niin jos et asiasta yli mitenkään pääse

    • Anonyymi

      Kannattaa vaan alkaa oikeesti työstämään asiaa ja keskittymään itseensä ja tekemään itselle kivoja asioita. Kipu lakkaa aina, aika parantaa aina se on tosi asia. Oikotietä siihen ei ole. Kannattaa alkaa pohtia mitä elämältään itse haluaa ja onko enää sudetta jatkamaan. Jos asian vellominen kestää vuosia, pitäisi asiasta jotenkin päästä eteenpäin. Vaikka yksilöllistähän se on.

      • Anonyymi

        Kiitos kommentistasi ❤️

        Tottahan se on, että ihmiset ovat erilaisia. Toinen unohtaa tällaiset asiat nopeammin ja pystyy antamaan anteeksikin. On päiviä, jolloin asia ei pyöri koko ajan mielessä, mutta on myös päiviä, jolloin mietin tapahtunutta koko päivän. Tällaisina päivinä melkein vihaan itseäni, kyselen itseltäni, enkö voisi jo vihdoin ja viimein lopettaa asian vatkaamista.

        Ja totta on se, että jos minulla on jotain kivaa tekemistä, en mieti salasuhdeasiaa ollenkaan. Mutta sitten tulee ne illan ja yön hiljaiset hetket...


      • Anonyymi

        Jos joku kuolee on aika hankala leskittyä positiivisyyden etsimiseen.Rqkkaan johon on uskonut,toivonut ja luottanut pettäminen on verrattavissa kuolemaan.


    • Anonyymi

      Mua ainakin v*tuttaa välillä vielä paljonkin. Vaimo vielä kieltää kaiken selityksiä piisaa, ettei ei ole puhuttu jne. Vaimo vältteli, ettei pystytty puhumaan eikä halunnut kuunnella.
      Vaimonyrittää hyvitellä olemalla nyt hyvä, mutta, menneistä ei saa puhua kun pitäisi keskittyä siihen, että nyt on kaikki hyvin. Eli minäkin voin pettää ja olla ilkeä. Vastuuta minun ei tarvitse ottaa teoistani, koska ne ovat tapahtuman jälkeen jo menneisyyttä.

      • Anonyymi

        Sama täällä. Asiat on kuulemma käsitelty niin moneen kertaan, ettei niistä saa puhua. Nyt pitää keskittyä yhteiseen tulevaisuuteen ja tehdä siitä mahdollisimman hyvä. Mies ei kylläkään pidä siitä, kun kuittaan tuohon, että miten hän olettaa minun haluavan yhteistä tulevaisuutta pettäjän kanssa 😂 Muutenkin pidän mieheni koko ajan vähän varpaillaan. En kerro asioistani tai menoistani, viivyn esim. shoppailemassa pidempään kuin lähtiessäni sanon, viestittelen ystävättäreni kanssa ja kun mies kysyy, kenelle kirjoitan, en vastaa mitään. Tunnen suunnatonta tyydytystä, kun mies on miltei epätoivoinen.

        Olen päättänyt, että jos sopiva mies sattuu kohdalle, aion kostaa hänen kanssaan miehelleni kärsimäni tuskan. Saapahan kokea hänkin osaltaan, mille tuntuu tulla petetyksi. Ja olen jo sanonut hänelle, että tottakai minullakin voi olla salasuhteita. Itsehän hän on toiminnallaan mahdollistanut sen. Jos hän voi, miksen minäkin?


      • Anonyymi

        Ei se saisi noin mennä.Ihmisen pitäisi ymmärtää kantaa vastuunsa teoistaan ja ymmärtää että hänen tekonsa oli niin loukkaava ettet ole päässyt siittä vielä yli joten hänen pitäisi olla valmis puhumaan ja selvittämään oettämistään kwrta toisensa jäljeen eli kantamaan seuraukset.
        Hyvää asiassa on että pettäminen on tullut julki.
        Tottakait vaimodtasi tuntuu pahalta käydä samaa asiaa läpi kerta toisensa jälkeen mutta hänen pitäisi ymmärtää että asiasta puhuminen auttaa sinua ja teitä pääsemään eteenpäin.


    • Anonyymi

      Villasella ei pidä painaa sellaista, mikä tekee syvät arvet ja osoittaa ettei mies ole rakastanut oikeasti, eikä siis ole rakkauden arvoinen. Väkivaltainen pettävä juoppo, pihalle vaan. Järkiratkaisu, tunteet tulevat pikku hiljaa perässä. Ei kaduta. Enemmän kaduttaisi, jos olisin haaskannut enää päivääkään sadistin seurassa. Tulevaisuuteen katselen toiveikkaasti jo.

    • Anonyymi

      Ihmisiä on aina helppo neuvoa, kun ei ole liika tunteita mukana eli on selkeää, että muita on helppo neuvoa. Sanoisin Ap: lle ja muutamalle muullekin tuossa kirjoittaneelle, että niin kauan kun ette ole asiaa käsitelleet kumppanisi kanssa kunnolla siis kummankin osapuolen mielestä kunnolla niin asia vaivaa sinua. Kun käsittelette asiaa niin antakaa aikaa sille, mutta kun asiat on käsitelty niin niihin ei ole reilua palata vain tämä auttaa teitä suhteessa eteenpäin. Jos taas selvittelyjen jälkeen tuntuu, että homma ei vaan skulaa niin ihan kummankin vuoksi on parempi erota.

    • Aika pitkään on kestänyt...
      Omalla kohdallani vuodessa oltiin jo selvästi paremmalla puolella, kahdessa asia oli jätetty taakse. Ja se iso ero sinun ajatteluusi nähden oli, että tiesin voivani antaa sen tapahtuneen anteeksi, verrattain helpostikin, mutta koskaan en voisi unohtaa tapahtunutta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe