Pitkä välimatka este vai hidaste?

Anonyymi-ap

Olen pitänyt yhteyksiä jo 3 kuukautta kivan miehen kanssa. Hän soittaa minulle yleensä pari kertaa viikossa. Jutellaan aina tosi pitkiä puheluita.

Nyt esteeksi meinaa muodostua välimatka ja miehen työt. Mies asuu Pohjois-Suomessa ja minä Keski-Suomessa, välimatkaa on 400 km. Kahdesti on ollut treffipäivä alustavasti suunniteltuna. Kummallakin kerralla treffit peruuntuneet miehen työkiireiden vuoksi. Tosin mies ei ole tehnyt mitään ohareita, vaan treffit on peruttu hyvässä yhteisymmärryksessä ja mies on aina soittanut minulle.

Nyt pohditaan tuleeko tästä mitään. Miehellä on ihan hurja työputki, tosin se helpottaa muutaman viikon päästä. Ehkä odotan sinne, jos treffit ei sittenkään onnistu, niin sitten varmaan luovutan. Mies kokee myös, ettei hänen kannata kiireen keskellä lähteä näin kauas treffeille, kun ei voi olla varma miten meillä synkkaa. Toisaalta tuntuu aika oudolta, jos toinen vaan haluaa huvikseen jutella kuukausikaupalla puhelimessa, mikäli ei ole aikomusta tavata. Se tuntuisi aika oudolta, en toki voi luottaa vieraaseen ihmiseen.

34

687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikuttaa siltä että komea mallimies on kyseessä ja mallimiehellä pitää kiirettä muiden naisten kanssa joten odota vain kiltisti vuoroasi niin kyllä hän joku päivä tulee kylään.

      • Anonyymi

        Vaikuttaa siltä että oikeaa elämää näkemätön ja kokematon, mielikuvitusmaailmassa elävä pimperoriippuvainen ätmi yrittää kateuksissaan saada naisen luopumaan lupaavalla alulla olevasta suhteesta mielenkiintoiseen mieheen.. Kun ätmi ei itse löydä ketään naista niin kukaan muukaan mies ei saa löytää.

        Ätmi yrittää mustamaalata miehen jotta nainen blokkaisi tämän. Hän puhuu naiselle sellaista propagandaa että kyllä se mies on roisto, ihan varmaan on, se on pelimies, ei se sinusta huoli, olet vain yksi muiden joukossa.

        Miltähän tietopohjalta hän nuo väitteet esittää, kun kyse on ihmisestä jota hän ei tunne? Ei tietenkään miltään tietopohjalta vaan tunnepohjalta. Se tunne on vitutus, kateus ja suunnaton harmitus. Harmittaa jos mies ja nainen pääsevät treffeille ja heillä synkkaa! Sellaista ei saa päästää tapahtumaan!

        P.S. Kumma muuten, että kun mies ja nainen ovat tutustumassa toisiinsa, te ätmit olette aina niin varmoja että se nainen on rumilus tai tavis ja mies on superkomea. Entä jos se onkin toisinpäin? Entäs jos aloittaja on missitason nainen ja mies on tavis?


      • Anonyymi

        Komea mallimies, joka haluaa vain seksiä ja on satoja naisia, ei viitsisi viestitellä naisen kanssa joka asuu toisella puolella Suomea, saati lähteä tapaamaan tätä. Seksiä saa lähempääkin. Tuo välimatka jos mikä viittaa siihen että kyseessä EI ole mikään seksin perässä juokseva häntäheikki.


    • Anonyymi

      No minulle pitkä välimatka ei ole varsinaisesti noista kumpikaan, mutta tapaamisen jatkuva peruuntuminen/siirtyminen olisi este. Tuollaisesta herää itselle muutama ajatus ... a) se tapaaminen ei ole hänelle kovinkaan tärkeä juttu, b) hänelle on ylipäänsä elämässään liian monta rautaa tulessa yhtäaikaisesti ja siksi aikaa ei oikeasti ole tai c) hän on ihminen, joka ei osaa sanoa ei, kun hänelle tarjotaan lisää työhommia. Mikään noista ei ole pidemmän päälle positiivista.

    • Anonyymi

      Mä antasin asian olla jos hän aidosti olis edes kiinnostunu susta hän järjestäisi itselleen vapaata vaikka menis työpaikka alta

      • Anonyymi

        No, kuinkahan moni voi näinä taloudellisina aikoina ajatella noin... Kyllä se työ on vaan suurimmalle osalle tosi tärkeä. Mies on myös kertonut, että kevät on kiireistä aikaa töissä. Ja myöntänyt suoraan, että arveluttaa lähteä pitkään matkaan, kun ei olla vielä tavattu. Eli eihän sitä kiinnostusta voi tietää ennen kuin edes tapaa toisen. Aidosta kiinnostuksesta kertoo kuitenkin se, että mies soittaa minulle useasti viikossa yli tunnin puhelun. Tekisitkö itse niin, jos et olisi aidosti kiinnostunut toisesta?


      • Anonyymi

        No höh! He eivät ole edes tavanneet, ja jos mies todellakin olisi valmis luopumaan työpaikastaan päästäkseen naisen luo, hän olisi täysi sekopää jolla on molemmat jalat tukevasti ilmassa! Olisi aika ahdistavaa olla tuollaisen pakkomielteen kohteena.


    • Anonyymi

      Tavatkaa toisenne, takuuvarmasti löytyy viikonloppu siihen. Jos ei löydy niin turha odottaa muutakaan.

      Itse ehdittottaisin tapaamista ja puoliväliin matkaa.
      Menkää yöksi vaikka motelliin/hotelliin eri huoneisiin... ainakin näin aluksi.

      Siinä sen näkee miten sovitte mahdollisesti yhteen.

    • Anonyymi

      Nainen uskoo jännämiehen puheisiin ja valheisiin. Jännämies on iso ja mahtava. Jännämiehellä on valtaa uhota pienemmilleen. Nainen haluaa takaisin jännämiehen syliin, koska uskoo tämän hyvyyteen.

      • Anonyymi

        Jännämies ja mallimies, mitähän vielä... Sallikaa mun nauraa.. Koitahan nyt päättää kumpia ne miespahikset oikein on.. Ja elä vaan uskomustesi kanssa...

        Miten niin aloittaja haluaa takaisin jännämiehen sylinn, kun eivät ole edes tavanneet? Kyllä yleensä ihmiset uskoo ensisijaisesti toisten puheisiin....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännämies ja mallimies, mitähän vielä... Sallikaa mun nauraa.. Koitahan nyt päättää kumpia ne miespahikset oikein on.. Ja elä vaan uskomustesi kanssa...

        Miten niin aloittaja haluaa takaisin jännämiehen sylinn, kun eivät ole edes tavanneet? Kyllä yleensä ihmiset uskoo ensisijaisesti toisten puheisiin....

        Nuo jännämies- ja mallimiesjutut ovat kateellisen naisettoman ätmin juttuja. Pahansuopa ja ilkeä ätmi-ihminen joka ei voi sietää ajatusta toisten onnesta. Ätmiä ottaa päähän että jossain päin Suomea mies ja nainen tapaavat toisensa ja voivat vaikka tykästyä toisiinsa. Ätmi ei tajua ettei toisten onni ole häneltä pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännämies ja mallimies, mitähän vielä... Sallikaa mun nauraa.. Koitahan nyt päättää kumpia ne miespahikset oikein on.. Ja elä vaan uskomustesi kanssa...

        Miten niin aloittaja haluaa takaisin jännämiehen sylinn, kun eivät ole edes tavanneet? Kyllä yleensä ihmiset uskoo ensisijaisesti toisten puheisiin....

        Ätmit eivät ainakaan tämän palstan perusteella pääsääntöisesti ole kilttejä yksinäisiä, rakkautta kaipaavia reppanoita vaan aggressiivisia ja ilkeitä pelkkää panemista haluavia sikoja joilta puuttuu tervettä järkeä ja todellisuudentajunsa. Elävät jossain toisessa todellisuudessa joss kaikki ihmisen elämässä riippuu ulkonäöstä. Laura viha hyvännäköisiä ja hyvännäköiseksi olettamiaan ihmisiä kohtaan.


    • Anonyymi

      Omasta mielestäni aloittaja sekä kaukainen mies ovat jo hakoteillä. Tuossa kolmessa kuukaudessa alkaa kiintymään siihen ihmiseen jollaiseksi kirjoituskumppaninsa kuvittelee ja ehkä sitten perillä ei olekaan siti puolittaista mielikuvitushenkilöä josta tuli kolme kuukautta haaveiltua, vaan tavallinen, ehkä tylsäkin ihminen.
      Jos olisitte tavanneet parissa päivässäensi viestistä, niin olisitte kohdanneet toisenne aitoina ilman mielikuvituksen kuorrutetta ja näin pettymyksen mahdollisuudet ratkaisevasti pienemmät kuin nyt.
      Sääntö: Ekasta viestistä 48 tunnin sisällä viimeistään kahville.

      • Anonyymi

        Tuota sääntöä on helppo noudattaa jos asutte enintään 20 kilometrin päässä toisistanne. Entä jos välimatkaa on 200km? Tai 700? Kaikki eivät asu Suur-Helsingissä. Usko pois, ihmisiä asuu myös Pohjois-Karjalassa, Kainuussa, Lapissa, Pohjpis-Pohjanmaalla... Jos toinen asuu Sodankylässä ja toinen Tampereella ja kumpikin käy kokopäiväisesti töissä niin ei se niin yksinkertaista ole.


    • Anonyymi

      Mulla on suhde 700km päässä asuvaan mieheen, ihan toimiva suhde, mutta nähdään kerran kuussa. Välimatka on hidaste siis ja teillä vaan 400km.

      • Anonyymi

        Kiva. Sitten niinä kolmena muuna viikonloppuna voivat käydä muut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva. Sitten niinä kolmena muuna viikonloppuna voivat käydä muut.

        Just. Siellä yksi kateellinen pagantahtoinen ätmi. Itse et tapaa ketään edes kerran vuodessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva. Sitten niinä kolmena muuna viikonloppuna voivat käydä muut.

        Mulle riittää tää yksi ja tulevaisuudessa asutaan ehkä yhdessä kun lapset isompia. Ollaan tunnettu 1,5v ja 6kk suhteessa. Kaikki sujuu omalla painollaan ei kannata kiirehtiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva. Sitten niinä kolmena muuna viikonloppuna voivat käydä muut.

        Jos tuolle linjalle lähdet että alat epäillä toisen käyvän vieraissa heti kun selkäsi käännät, niin älä solmi parisuhdetta. Ikinä. Olisit patologisen mustasukkainen tapaus. Epäilisit, kuulustelisit ja kyttäisit koko ajan. Jos haluaa pettää niin kyllä siihen tilaisuus löytyy. Sen voi tehdä vaikka kauppareissulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva. Sitten niinä kolmena muuna viikonloppuna voivat käydä muut.

        Patologisen mustasukkainen ihminen projisoi itseään toiseen. Hän itse haaveilee sivusuhteesta ja syrjähypyistä ja luulee että jokainen on samanlainen kuin hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Patologisen mustasukkainen ihminen projisoi itseään toiseen. Hän itse haaveilee sivusuhteesta ja syrjähypyistä ja luulee että jokainen on samanlainen kuin hän.

        Höpöhöpö, keittiopsykologi se siellä selostaa. Itselleni miehenä ei kerta kuussa seksiä riittäisi, ja ihan hyvin voisin pyörittää parinkin mimmin palettia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö, keittiopsykologi se siellä selostaa. Itselleni miehenä ei kerta kuussa seksiä riittäisi, ja ihan hyvin voisin pyörittää parinkin mimmin palettia.

        Pyhän Palstatotuuden mukaan ei ole mahdollista että . miehelle riittää yksi seksi kerta kuukaudessa. Pyhä Palstatotuus on että mies haluaa seksiä 7/24 ja jokaisen naisen kanssa joka ei ole suorastaan suohirviö.

        P.S. Miten vastauksesi liittyi aiheeseen patologinen mustasukkaisuus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö, keittiopsykologi se siellä selostaa. Itselleni miehenä ei kerta kuussa seksiä riittäisi, ja ihan hyvin voisin pyörittää parinkin mimmin palettia.

        Sivusta totean, että tämä lause "Itselleni miehenä ei kerta kuussa seksiä riittäisi, ja ihan hyvin voisin pyörittää parinkin mimmin palettia." kertookin jo kaiken oleellisen. Puhut itsestasi ja millainen ihminen sinä olet. Muista ihmisistähän tuo ei kerro yhtään mitään. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta totean, että tämä lause "Itselleni miehenä ei kerta kuussa seksiä riittäisi, ja ihan hyvin voisin pyörittää parinkin mimmin palettia." kertookin jo kaiken oleellisen. Puhut itsestasi ja millainen ihminen sinä olet. Muista ihmisistähän tuo ei kerro yhtään mitään. 🙂

        Yllättyisit, jos tietäisit mitä meidän miesten päässä oikeasti liikkuu. Joku kuuden kuukauden terffailu ei vielä merkkaa mitään, ja jos tulossa on 12 kertaa vuodessa seksiä, niin kyllä me katsomme oikeudeksemme sitä muualtakin hakea. Mutta ihan söpöä tuo valtava sitoutuminen pienessä ajassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllättyisit, jos tietäisit mitä meidän miesten päässä oikeasti liikkuu. Joku kuuden kuukauden terffailu ei vielä merkkaa mitään, ja jos tulossa on 12 kertaa vuodessa seksiä, niin kyllä me katsomme oikeudeksemme sitä muualtakin hakea. Mutta ihan söpöä tuo valtava sitoutuminen pienessä ajassa.

        No enpä yllättyisi. Kyllä teidät miehet on nähty ja huomattu, että teistä on HYVIN moneen junaan. Siän sensijaan mitä ilmeisimmin yllättyisin, jos tietäsit miten monin eri tavoin ajttelevia ja toimia miehiä tästä maailmasta löytyy. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllättyisit, jos tietäisit mitä meidän miesten päässä oikeasti liikkuu. Joku kuuden kuukauden terffailu ei vielä merkkaa mitään, ja jos tulossa on 12 kertaa vuodessa seksiä, niin kyllä me katsomme oikeudeksemme sitä muualtakin hakea. Mutta ihan söpöä tuo valtava sitoutuminen pienessä ajassa.

        Ai niin ja olet ilmeisesti myös ihan autuaallisen tietämätön mitne monen erilaisia naisiakin tästä maailmasta löytyy. Onhan se oikestaan aika söpöäkin, tuollainen naiivius.


    • Anonyymi

      Ja kohta ollaan sitten täällä että mitä sanoisit kaivatullesi nyt jos voisit tehdä toisin ja mikä on kaivattusi etu ja sukunimi ja mies voi mitä minulle teit etc. etc. Voi teitä naisia.

    • Anonyymi

      Täällähän ollaan ihan sivuraiteilla... Mites tuo aloittamani kysymys?

      Tällä hetkellä on tilanne, että yhteydenotot on harventuneet. Toisaalta mies on jäämässä lomalle ja hän on kertonut haluavansa tehdä rästihommia pois alta. Pieni toivonkipinä vielä on, että miehestä kuuluu. Kovin vaikea muodostaa käsitystä miehestä, kun ei olla tavattukaan vielä....

      • Anonyymi

        Näissä keskusteluissa täällä mennään aina sivuraiteille.

        Mutta... oman ja kavereiden kokemusten perusteella tuollasesta ei kyllä tule yhtään mitään. 3 - 4 kk aikana olisi pitänyt löytyä edes yksi viikonloppu tapaamiseen.

        Ja lomalla tekee rästihommia... joopa joo.

        Miksi heität aikaasi hukkaan tälläiseen?
        Miehenä olen tavannut vastaavia naisia, toki poistunut kuviosta heti kun huomannut että mikään aika ei koskaan sovi. Mutta samoin ko naiset ovat vaan usein senkin jälkeen ottaneet yhteyttä. Ei siinä auta silloin kun blokkaus.


    • Anonyymi

      Poliisiasia

      • Anonyymi

        Aika mikä on poliisiasia? Meetkö itkemään poliisille huonosta deitistä? Ne nauraa sut ulos sakkojen kera.


    • Anonyymi

      Me e tapaamaan sitä miestä. Tiet kulkee molempiin suuntiin. Miten voi olettaa toisen tekevän jotain jos ei itse sitä voisi tehdä.

    • Anonyymi

      Yleensä se on este 90:tä luvulla sormus kuulemma oli se hidaste

    • Anonyymi

      90:tä eli yhdeksänkymmentätä? Mikä ihmeen tätä?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      331
      2846
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      105
      2130
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1620
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      914
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe