Malmilla suljettiin teboili ja loppubileet olivat loisteliaan raikkaat ja inspiroivat.
Tarjoilut tekivät hyvin kauppaansa huoltoasemalla torstaina puolenpäivän tienoissa. Kahvilan ja sen terassi olivat täynnä pääasiassa miehiä, poliisikin piipahti paikalla pihalla katsastamassa juhlatunnelmaa.
Huoltoaseman pihalla jytisi basso, kun Malmilla asuva ja huoltoasemalla säännöllisesti kahvilla käyvä Erkki Sillanpää viihdytti asiakkaita 1970- ja 1980-luvun hiteillä.
”Noin 40 vuotta on tullut käytyä. Tuttuja naamoja, samat vanhat herrat ovat paikalla. Sama systeemi, joku vain kuolee pois”, Karjalainen sanoo.
”Malmin yliopistoksi tätä sanotaan.”
Sundgrenin mukaan Teboilille on helppo tulla kahville, koska auton saa helposti pysäköityä asemalle tultaessa.
Näin kanta-asiakkaat hyvästelivät teboilin
https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000009641881.html
Tuo on sitä ikäluokkaa ja elintavoiltaan metsässä olevaa porukkaa joka räyhää peltilehmien puolesta jne.
Katso insipiroivat kuvat!
Pensalenkkarien suruaika
15
409
Vastaukset
- Anonyymi
Artikkelin kuvissa esiintyvät esimerkiksi simiti/harmis & hengenheimolaisensa.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17886486T
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Aina ikävää kun kohtaamispaikat lopetetaan.Huomaa silloin itsellekin on tullut ikää ja uusia kohtaamispaikkoja ei löydy.Ei sitten millään.
- Anonyymi
Mutta lastenne ja lapsenlastenne ikäiset löytävät ja rakentavat uusia paikkoja...
Get over it ja jatka pysähtymättä ikäsi mukaiselle palstalle, Sil vous plait.
- Anonyymi
Tuo teboilihan on ollut vuosia lukoil ja se pensahinnan osoittava toteemi ollut ryysylipun värinen!!!
- Anonyymi
ABC saa uusia asiakkaita ja kotimaisuus 100% !🍌
- Anonyymi
Ei ole, ei Suomesta löydy öljyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, ei Suomesta löydy öljyä.
Jep, USA:sta tulee öljyt nyt.
- Anonyymi
Aabeeceellä on karmeeta ruokaa...Ei syö Erkkikään.
- Anonyymi
Kahvia, kakkua ja MAKKARAA, 1970- ja 1980-lukujen hiteillä ryyditettynä.
Hinnatonta! :D- Anonyymi
"Original 60' and 70's DJ Mr Wolf Man"
Mahtavaa, boomer-ikäluokan maailmankuva muutamassa valokuvassa! :D - Anonyymi
Onks tuosta tapahtumasta kännykkävideoo
😀 "inspiroiva kuva"
- Anonyymi
Eikö vain, pääkuvakin voisi olla fingerporista mutta on aito valokuva. :D
- Anonyymi
Jep. Välittyy "En oo koskaan käyny lenkillä, enkä mene"-tunnelma. :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2139203
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265978- 1024858
- 584823
- 853945
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743473- 583437
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262926Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv582882- 432691